Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Paul (24.07.2014 16:53): Zkoušel jsem to hledat, myslím, že to bylo na tiscali, ale už to nemůžu najít, je to přes deset let stará hra :(

Konverze jedničky byla v pohodě a dvojka podle mě taky. Ty problémy, co píšeš, se mě netýkaly (DVD mechaniku jsem měl, 40 GB disk a gamepad), takže já s konverzí dvojky neměl nikdy sebemenší problém.

Fox Engine je hotový pro x86, ale v tom není ta HD kolekce, ne? Pětku ať udělají klidně, ale hrát jí zřejmě nebudu, protože jsem nehrál čtyřku ještě a chtěl bych to hrát popořadě, ale určitě bych si jí koupil a schoval na pozdějc :) Ono je i podivné, že vydali Revengeance pro PC, ale MGS 3 - 5 ne :(
@Fatality (24.07.2014 14:34): to jsem tedy vůbec nepostřehl že by kdy Kojima tvrdil že chce na PC trojku. Máš link?

A konverze jedničky byla bez problému. Konverze dvojky vyžadovala nastavit si ovládání v launcheru (což jsem, jelikož nejsem idiot, udělal), pak se na klávesnici ovládala taky bez problému (dohrál jsem jí, dvakrát). Problém dvojky byl hlavně v tom, že v roce 2002 mělo DVD mechaniku pár procent hráčů a na CD nikdy nevyšla. A ještě vyžadovala 7GB instalace, v době kdy průměrný disk měl 15-20GB.
Bylo by opravdu divný kdyby se takto provedená konverze prodávala dobře.

Ale nyní mají Fox engine již hotový pro x86 architekturu, konzole mají PC architekturu, a místo disků už letí digitální distro. Kdyby dali MGS na Steam, zaprášilo by se po tom. A Kojima to ví, není to idiot. Určitě sledoval prodeje MGR a Dark Souls.
@Paul (24.07.2014 13:21): To vím, ale to říkal i u trojky, tak se čeká dodnes :) Nemyslel jsem to tak, že Kojima nechce PC verzi. Někde jsem četl, že Kojima nakonec po těch řečích počítačových hráčů, kteří si stěžovali na příšerné ovládání (stejnak nechápu, proč si někdo nekoupí za pětikilo gamepad) na klávesnici, a zřejmě i bylo, se rozhodl trojku neportovat a určitě v tom hrál roli i fakt, že Substance se moc dobře na PC neprodávala, aby se jim vyplatilo dělat i trojku. Ale kdyby udělali tu HD kolekci, to by bylo super :)
HLTB hlásí nějakých 15 hodin hry, je to skutečně tak? Nebo jsou tam nějaké puzzle, hádanky, momenty, u kterých člověk zpohodlnělý dnešníma hrama bude hodiny a hodiny tápat? :)
@Fatality (24.07.2014 06:49): jo, až na to je to konkrétně Kojima kdo nedávno řekl že pc verzi pětky chce udělat. A když už pětku, tak proč ne i kolekci. Zvlášť když jim to portuje bluepoint a oni sami můžou dohlížet.
@Solidor (17.04.2014 10:45): mno, ted jsem se na to díval na YouTube a vzpomněl jsem si, že to vlastně tak v pohodě nebylo a nervil jsem u toho dobře :D ale nakonec jsem to umackal s par opakovanima :)

Rad bych si to zahrál znovu, PW je super co se tyče zasazení a stylových cutscen.
Jde spustt PC CD verze na Win 8.1?

Předpokládám ale že asi bude problém s 16bit instalátorem co?
Ha, mučení v MGS je aspoň v lidských silách. V Peace Walkeru jsem vzteky málem "rozebral" gamepad. Ještě, že jsem to nehrál na PSP.
@Bodkin (15.04.2014 20:43): Tady vidíš, že to máš hrát v PSX emulátoru (i ta PC verzi by byla vhodnější) a ne na nějakém pidi monitůrku pochybného handheldu (kam patří Bejeweled či Tetris + LOL). To je jako dívat se v mobilu na Bin jip v plné tramvaji slávistů po vyhraném derby. Nesmysl.
Nu, teď jsem vlezl na nějaké návody a tam je, že stará verze (PS1/PC) měla jen 3 vlny mučení, kdežto ta nová jich má 5! WTF.
Teda, ale děláte mi chutě, já si to snad dám po jedenácté...
@ViRus (15.04.2014 20:34): Já chci prostě tomu debilnímu rádoby Eastwoodovi vymazat ten jeho debilní úsměv, urvat mu gonády a narvat mu je až do plic!

Emotions! Kam se hrabe ten srágor Cage! :D
Ok, jde se to Mučení přežít? Vydržel jsem až do konce čtvrtého kola :/
@ViRus (15.04.2014 10:35): Je to prostě jedna z nejlepších her pro mě všech dob. This is Snake! Colonel, can you hear me?

Na mobilu mám při příchozí zprávě Snakea, jak zařve Liquid! na té plošině.
Poprvé jsem jí také ustřílel bez Diazepamu, dokonce i pak na tom sněhu, si pamatuju ten rage :D

A ještě z jiného soudku, tenkrát jsem neuměl anglicky a kontakt na Meryl jsem nehledal na krabičce, ale pobíhal jsem všude po základně a pak jsem jen tak z nudy, že nevím jak dál, projížděl frekvence v rádiu a najednou tam byla :D
@ViRus (15.04.2014 10:06): Nu, to já tedy očekávám, že každého komu jsem nakopal prdel a on utekl, tak mu tu prdel nakopu znova. To je tradiční (nejen) japonská chujovina.

Kojima se drží žánrových klišé jako klíště.
@ViRus (15.04.2014 09:40): Já se u toho hrozně nasmál, když jsem Snakea ládoval Diazepanem :D To bylo geniální. Navíc bonus za to, že si s tou snajpou musí lehnout a nestřílí jen tak.

Nah, Vitou to není a tenkrát není dnes ;). Někdy se mi ji povedlo ustřílet docela snadno, jindy měnila pozici hrozně rychle a střílela dříve než jsem stihl zamířit a snakea to dalo ať čumí do zdi. Navíc 7 nebo kolik headshotů ji nakonec ani vlastně nevadilo :/ a zmizela jen proto, aby mě chytila do pasti a ne proto, že jsem ji porazil. Fujky.