Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Arc (17.06.2014 17:18): Slabě to rozhodně nevypadá, aspoň ne na ultra. Snad tu nemusím zase postovat videa co jsem nahrával. Optimalizované by to mohlo být lépe, to ano.
@Arc (17.06.2014 17:03): To jsi špatně pochopil můj post. Myslel jsem to tak, že to tam přidává oproti default verzi kde ty věci v menu zapnout nejdou. Jestli jsou obsažený v kódu nebo ne je věc jiná. Osobně mi bylo jasný že tam budou, protože proč by to vyhazovali, že jo. Jen to prostě vypli třeba že to nestihli otestovat, nebo měla větší prioritu parita s konzolema, whatever.
@Coldplaz (17.06.2014 16:43): z toho modu se dělá naprosto přehnaný haló. Ve skutečnosti tam akorát přidává depth of field, takže rozmazání obrazu, stíny ze světel u aut (který ale ne vždy vykreslují korektně) a brutální bloom, kterej obraz spíš ničí než mu pomáhá.

E3 verze vypadala stále o něco lépe, hlavně měla lepší odlesky na silnicích (ale i ty default ve hře jsou super) a víc volumetric fog.
@Arcee (11.06.2014 08:58): Určitě ne teplotou. Já mám při vytížení v těchto vedrech 68°C, 80°C je "normální" provozní teplota součástek, ze kterých se GPU skládá. Přehřívá se to tak kolem té 100°C. To bych už fakt panikařil.

Škubání může to být třeba i špatně chlazenou RAMkou (nebo CPU).
No obraz se škube, což je špatně, takže něco v nepořádku určitě bude :D
Zajímavé ... Teplota grafiky v tom horku u této hry vyskakuje i na 75°C, občas se to i kousne při jízdě autem. Chápu že je vedro, ale takto se to nepřehřívalo ani u crysis, měli by s tím něco udělat :-/
To jsem si právě myslel, že to tam bude napsané. Ale buď nikdo neprodává Steam klíče, nebo se to bere jako jasná věc. V každém případě díky.
Zkoušeli jste někdo přidat hru koupenou v nějakém našem eshopu na Steam? Jde to nebo nebo ne, jako třeba u AC serie. Nechci zas mít další hru jen na Uplay. Díky
Řekl bych, že máš na mysli asi systémový klíč pro příastup do sítě. Ten získáváš buď hackováním kolemjdoucích na ulici, z nichž někteří ten klíč mohou mít v mobilu, a nebo při plnění mísí se dá občas najít někde pohozené zařízení, které ho obsahuje taky.
Nevite nekdo kde sehnat ty soucastku pro vyrobu rusicky? Takova ta jak ma ikonku zamku. V obchodech jsem na ni nenarazil.
A to je úplně nahovno, vypnul jsem cloud a budu si ty savy kopírovat do jiný složky, než začnu blbnout, jiný řešení nevidím
Jediný manuální save je, že se vyspím, ne? Jinak jsem to nespozoroval. Možná ještě změna obleku.
@Arcee (08.06.2014 17:01): Chyba! V dnešních hrách nemůžeš jen tak blbnout, dokud jsi zcela neprokouknul ukládací systém :) Ale jo, taky mi to vadilo, ale už jsem si zvyknul... člověk si zvykne asi fakt na všechno.
Absolutně nechápu proces ukládání her ... Už mě sere ve hrách to automatické ukládání, začnu si jen tak blbnout a pak zjistím, že se mi to přeuložilo a že z vysoké úrovně ochránce jsem odpadlík ...

Nevíte někdo jak se dostanu k savům v cloudu na uplay? Chci je odtam smazat a úplně to vypnout, to je taky nahovno. Když už se pustili do těch modifikací, mohl by někdo taky vytvořit pro tuto hru manuální ukládání -_-
@orromis (07.06.2014 22:38): Input-lag nemá co do činění s FPS. Input lag je obvykle neměnná hodnota - jedná se o odezvu mezi vstupem monitoru a samotnou obrazovkou.
V případě, že je FPS jiné, než obnovovací frekvence monitoru či televize, vzniká tearing (dva různé snímky na jedné obrazovce) a stutter (jeden snímek ve dvou či více intervalech zobrazovací frekvence).

Jinak souhlas, že technická stránka hry by měla být součástí recenze. Ono v první řadě by se všechny solidní zdroje měly vrátit ke kategorickému hodnocení (jinak procentuální hodnocení a X/10 nemá moc smysl). Ono je sice hezké, že nějaké hře dají 9/10, ale že je plná bugů, o tom už obvykle nepíší.
@Borghal (07.06.2014 19:07): http://30vs60.com/

"Remember that 60fps not only looks better, but it also feels better to play with due to decreased response time, delay and less lag. Seeing it here is one thing. Experiencing it is another."

Většinou je lepší hrát na 30 FPS než na 31-59 FPS protože při takovém počtu snímků se může ukázat tzv.: input lag (protože počet snímků za sekundu není dělitelný 30 za předpokladu že obnovovací frekvence je 60 Hz). Ideální je mít stejný počet FPS jako je obnovovací frekvence vašeho monitoru.

Jinak input-lag je při 30 FPS téměř dvojnásobný v porovnání s 60 FPS (32/17 ms).

Zamykání her na 30 FPS je dnes skutečně tragické a to především na konzolích . PC hráčů se to naštěstí netýká, protože většina her není uzamčená na 30FPS a stabilních 60 je standard i pro většinu konzolových portů (máte-li odpovídající sestavu). Každopádně absence jakéhokoli grafického nastavení na konzolích je pro mě nepochopitelná.

Jinak nehodnocení technické stránky hry je obrovská chyba drtivé většiny recenzí. Technická stránka je důležitou součástí hry a na hodnocení by se měla projevit více než se projevuje v současnosti.
@Arc (07.06.2014 20:06): Tak taky srovnej grafiku a fyziku Watch Dogs a GTA 4. To je jako kdybych tvrdil "Crysis 3 je špatně optimalizovaná sračka, na mym kompu mi jel Gothic 1 i dva bez problému na max detaily"
@ViRus (07.06.2014 19:53): a prosímtě jakpak ztratilo smysl ? (mimochodem to nebyla urážka ale narážka, a né na tebe, nj nevědomost :) GTA4 mi taky jede v pohodě 60FPS+, ale to neznamená že je dobře optimalizovaná, jen mám štěstí na hrubý výkon a dobře poskládanou sestavu, což se v mém případě o WD tvrdit nedá :)

Aneb to že svět her funguje úplně obráceně než cokoliv jiného ještě neznamená, že to budu bagatelizovat.
[neexistující příspěvek]: zase urazky, nic jineho jsem ani necekal. Ja znam vyznam toho slova, ale tobe se to slovo nejak zalibilo, ze v tvem pripade ztratilo smysl.
Nevim co je za problem, me to jede 50 a nejsem tak vyfrneny abych poznal rozdil mezi 60 a 50. Takze ja problem s optimalizaci nemam. Jak jsem jiz napsal driv nebyl problem utratit penize za upgrade, kvuli nejake hre tak nevim proc je to pro nejake problem dnes a svadi to na spatnou optimalizaci.
@Arc (07.06.2014 19:43): Já jsem neřekl, že je optimalizace dobrá, jestli si četl můj komentář, jistě víš že to mám v "proti". Říkám jen, že optimalizace neovlivňuje moje hodnocení, maximálně tak, že se vejde do těch 5% do stovky.
@Usermator (07.06.2014 19:35): zaprvé: tupá výmluva, zadruhé optimalizace je velice těžko řešitelná bez pořádného testování (což u takové hry prostě nebude, ne po vydání), zatřetí to pořád neřeší FAKT že ta hra je neoptimalizovaná a začtvrté ty máš kompa za 100 litrů ? ;-), weby které nezohledňují technickou stránku hry v době kdy ji recenzují nejsou důvěryhodné, ale to je OT a jen tak na okraj :)
@Arc (07.06.2014 19:30): Myslím, že to myslel tak, že optimalizace je řešitelný problém. Myslíš si, že ve nějakých prestižních magazínech, kde hry hrají na mašinách za 100 táců nějakou optimalizaci řeší? Ani nahodou.
@Borghal (07.06.2014 19:08): prodává se to na PC ? jo, je to špatně optimalizované na PC ? jo, kdo za to může? developer, to není o výběru platformy, ale o tom jestli na to developer/publisher kašle nebo ne :) (jen tak mimochodem co bys asi tak udělal kdyby to bylo například PC only, ta tvoje nelogické logika...)
@Arc (07.06.2014 19:07): Naopak, to je platformně nezávislé hodnocení :-) Pokud máš špatně optimalizovanou hru, jejíž obsah je super, je to otázkla nalezení vhodné platformy, kde to jede nejlépe...