Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

"It'll kill you. over and over again. Till you learn what to do. Like a QTE without the screen prompts. Once you know what to do for these - Then you can deal with these - no problem. And you proceed - Till you meet the next thing you don't know - and nothing you learnt from before will help - because they'll just throw a game play mechanic into the bin that you had been relying on or maybe they'll make a new mechanic you obviously don't know about that doesn't work anywhere else but you need to use now. And so on."
Mě to nevadí :D konstatuju co se na netu řeší. V podstatě bych nové DS hře uvítal víc takových momentů.
A je to asi i člověk na kterého hráči nejvíc nadávají.. ve smyslu "která ***** to vymyslela." Ne? :D Tuším že to byl on kdo dal ty lučištníky do Anor Londa.
Já bych bral cokoliv na čem by pracoval Miyazaki, protože on do těch her vkládá duši a ta DS dvojce šíleně chybí.

Jinak rozjet novou IP hodně dobrý nápad, protože dojení "medieval horroru" by hráče zachvíli omrzelo. Každopádně v budoucnu očekávám opět nějakou tu pravou Souls hru od Miyazakiho.
@LIUWIL (04.06.2014 18:39): Preco, vacsina ludi to uz davno presla.

"Dark Souls II - Crown of theSunken King DLC will be available on July 22 for Xbox 360 and PC" - zrovna na moje narodeniny to ma vyjst. Hadam dovtedy stihnem prejst zakladnu hru.
-Avelyn tracking adjusted, reload time lengthened and damage reduced
-Santier's Spear damaged reduced, stamina usage changed
-Wrath of God's damage reduced

Zatím největší problémy které jsem měl s konkrétními zbraněmi.
Kouzelné buffy dostaly nerf (mazec), jen mohli zvýšit DMG resinů, aby se podtrhla výhoda fyzických zbraní.

A z popisků taky usuzuji, že Pursuer Ultra Greatsword přišel o schopnost nekonečného stunlocku.

Na jeden z prvních re-balanců docela dobrý.
@InfidelBro (30.05.2014 12:00): Jestli jsem tomu rozuměl správně, tak to financuje SONY, čili se podle mě bude jednat o exkluzivitu PS4. Samozřejmě bych byl raději, kdyby to vyšlo i na PC. Koupě herní konzole v dohledné době není něco, do čeho bych se hrnul (z velké části proto, že plánuju 21:9 monitor).
@LIUWIL (30.05.2014 11:51): Vaati ve svém videu zmínil, že to je velmi podobné hře Shadow Tower, kterou kdysi dělali from (a o které jsem nikdy v životě neslyšel). Pokud to tedy nebude Demon's Souls, ale Shadow Tower, tak je tu minimální šance, že to nebude PS4 exkulizivtka. Ale tohle si Sony rozhodně nenechá ujít.
Konečně záminka ke koupení PS4. Demon's Souls byl tak boží. Jednoznačně měl nejlepší OST a taky možná nejlepší atmosféru ze všech Souls her.
@SilentWolf (26.05.2014 14:45): Jop, cokoliv co uděláš Lightning scaluje s Faithem. Doporučuju pak nepoužívát duši z předposledního bosse a udělat si z něj meč, pokud plánuješ NG+ či PvP. je to nejsilnější faith zbraň ze hry (pokud napumpuješ 50 faith a základní požadavky 20STR/12DEX)
Já chtěl ten covenant :) ale už vyřešeno. Pomocníkem se mi stal spell dark fog. A pak asi náhoda.. ubral jsem kopiníkovi asi 99% hp, a pak jsem rychle doběhl ke golemovi a jak tam za mnou přišel dal jsem mu prdu do jater holí :D V sekundě na to mě rozsekali sentineli, ale dveře se otevřely. :D
A stejně je ten čistý caster na prd- mě napadá použít soul vessel a vyprdnout se na všechno krom blesků. Nabrat faith na ten great lighting spear, do toho 4 klasické lighting spear a vykašlat se na inteligenci a hodit to aspoň do síly a obratnosti, na bastarda aspoň. Kdybych ho pak očaroval nějak, je šance, že to bude levelovat staty podle Faith?
@SilentWolf (25.05.2014 16:30): Ty sentinely jdou vylákat a kácet postupně. Akorát se kolem nich otáčej a sekej. Ti golemové s kopím jdou sekat ještě než se začnou hýbat. Pokud máš dost silnou zbraň, tak ty dva u těch dveří sejmeš dřív než stihnou cokoliv udělat.

Pokud jsi čistě caster, tak to bude pro tebe docela problém. Před tímto konkrétním místem je bonfire, kolem kterého je téměř non-stop moře značek. V nejhorším si někoho přivolej a oni pomůžou. Přednostně přivolávej malé značky, ať pak nemusíš ty normální posílat domů. Nezapomeň vysbírat bedny v těch místnostech :)
Já teď zuřím v Drangleic Castle. Je tam místnost s golemy. A postupně se otevírají dveře. Kdybych věděl že to otevírají duše, tak poslední slabé nepřátele nezabiju tak daleko od toho golema. Teď jsem v háji. Mám otevřené všechny dveře, krom 2, které potřebuji. Ani se v té místnosti nehnu, protože tím jak jsem to otevřel na mě vystartujou 4 sentinely. Jako jo, půjdou sundat, odlákáváním a tak.. ale to je tak na půl hodiny snažení.. :D Za tu dobu tuplem udělám nějakou chybu a budu muset znovu. A počet kouzel nemám neomezený. Prostě k vzteku.. jak jsem to dělal poprvé, dveře po dveřích šlo to, vyplýtval jsem asi 3 bylinky na kouzla, nějaké bomby a krom flašek asi 10 léčivek. A teď čelit všem 4 najednou? Pff.. Taková pitomá chyba.. myslel jsem že to golem otevře až je zabiju, ne pokud je zabiju blízko.. :(
@mazar1234 (25.05.2014 08:44): I jinak je tam proste jen tma, zadny pasti, zadny problematicky nepratele, staci si davat pozor na sosky a mit v ruce louc a byla to jedna z nejjednodussich lokaci ve hre, asi jako uvod pred Majulou.
Tak nakoniec to nebolo az take hrozne ako sa to zdalo byt z prveho dojmu (prichod zhora za naciatok levelu), ale nicmenej zatial prvy level v celej hre ktory ma vyslovene nebavil a snazil som sa ho co najrychlejsie prebehnut aby som ho uz nemusel hrat.

@InfidelBro (25.05.2014 09:22): Tie predmety som vsetky pouzil ale vysledkom bolo uplne zanedbatelne, minimalne zlepsenie situacie. Akurat ten Smelter armor som neskusal. No teraz som ziskal ten Resist fire +1 prsten z truhly u tych Salamandrov ako sa ide k prvemu bossovi. No vela si od neho neslubujem, mozno dalsia polsekunda k dobru :-).
Videl som video, kde typek hra za maga takze ma vysoku INT a evidentne mu kuzlo Flash sweat pridava ovela viac resistu ako mne s INT 4, lebo on tam v pohode stiha behat, vypit Estus atd.
@mazar1234 (25.05.2014 08:44): Před vstupem k Smelter Demonovi (prvním bossovi v Iron Keep) můžeš skočit pro truhlu která má Zweihander a pak ještě odtud skočit k Dull Emberu (na takové rozbité schodiště) a tam, po vylezení na žebřík, můžeš aktivovat Pharos Lockstonem Pharos Dveře, které na vylijou léčivou vodu, pořádně se do ní namoč (kotoulej se přes ní atd.), použij flesh sweat, kup si Smelter Armor, použij takový ten consumable na fire resist a prsten. Slyšel jsem že tohle by mělo být vše, osobně jsem to ale nezkoušel :D

Jinak Gutter je fajn, když to člověk bere pomalu a trpělivě, tak narazí na spoustu skrytých věcí a cool platformingu (mě se imho skákání v DS 2 hrozně líbí).
@pipboy (25.05.2014 00:57): Myslis, ze kazdy kto hra DS2 automaticky hral aj DS1?

@LIUWIL (25.05.2014 00:34): "Platforming"? - to dufam nie, to je v kombinacii s debilnym jumpingom teda naozaj velka radost.

BTW da sa nejako zmysluplne zvysit odolnost na ohen tak, aby sa dalo stihnut vyzbierat tie truhly v iron Keepe co su na lavovych cestickach? Lebo aplikacia niekolkych predmetov na toto (prsten na +resist, kuzlo flash sweat, ta cervena hovadina co sa zozerie na + resist) sucasne vobec nicomu nepomohla. Namiesto 2 sekund som prezil az dlhokanske 3 sekundy, tomu hovorim boostovanie resistu.
Myslim bez nutnosti zvysovat INT na 40 alebo tak nieco.
V porovnani s Blighttownem nebo Valley of Defilement nechapu jak muze mit s The Gutter nekdo problemy.
Ten "clovek" (presnejsie povedane dementny retard s trojitou lobotomiou) co dizajnoval/vytvoril level menom >>>The Gutter<<< je akoze oficialne svojpravny a normalne sa pohybuje medzi ludmi?
@SilentWolf (23.05.2014 12:51): Jj, Miyazaki za mlada četl knížky v angličtině, ale některým věcem nerozuměl, protože angličtinu moc nezvládal, tak si ty věci sám domýšlel a tohle se taky promítlo v Souls hrách, kde hráčova interpretace hraje velikou roli.
Někde jsem slyšel že ten co vymyslel koncept těchto her byl fanoušek nějaké knížky, ale ta knížka nebyla v jeho rodném jazyce. A to se pak těžko skládaly ty střípky, ale prý ho to hodně bavilo a chtěl mít něco takového ve hrách- to pátrání, mě to třeba připomíná hotovou archeologii. Ale bylo to z videa třetí osoby, která to někde zaslechla, ne přímo od tvůrců a už ani nevím kdo to byl. Asi ten Vaati nebo ENB, ale nejsem si jistý.
@Arcee (23.05.2014 12:36): To cos napsal vlastně hooodně obecně vystihuje uplně všechny souls hry :D Příběh, hlavní linie jako taková tam je brutálně jednoduchá. Máš se stát králem. To je všechno. Jenomže podrobnosti k tomu proč, co, kdy a jak a taky podrobnosti o celém světu se ukrívají v dialozích a v popiskách předmětů, takže pokud tě nebaví hodně číst, všímat si okolí a spojovat dvě a dvě dohromady, tak si lore a příběh zrovna dvakrát neužiješ.
Lidi má dvojka nějaký příběh, nebo je to taky jen o zabíjení? Na jedničku to nijak nenavazuje, že?