@M.a.t.t. (06.06.2014 00:00): No, ve mě to vyvolává pocit, že remake bude o tom, jak po sobě Grace a Gabe hazí granáty.
Diskuze
@Drolin (05.06.2014 23:26): Zase nepreháňaj, určite nie (a áno, vypočul som si to celé) ;)
Ukázka hudby z předělávky.
(tedy, hlavní motiv zní jako by byl dělán do Battlefieldu či Call of Duty)
(tedy, hlavní motiv zní jako by byl dělán do Battlefieldu či Call of Duty)
Na druhou stranu ty reálné, které dříve byly u nějakých sladkostí, byly poměrně zábavné :). Ve videohrách jde ale o utrpení.
@Richmond (24.03.2014 22:34): Právě také nevím :).
@Richmond (24.03.2014 22:34): Právě také nevím :).
@Richmond (24.03.2014 21:38): Slider puzzle mi ani nespominaj, dodnes sa prebudzam spoteny od hrozy ked si spomeniem na Drakensang 2 a to ani nie je adventura :-). Niektore veci by skratka naozaj mali byt zakazane.
Rozhodne uricte radsej zakazat slidery ako hakove krize, krv ci deti v hrach :-)
Rozhodne uricte radsej zakazat slidery ako hakove krize, krv ci deti v hrach :-)
@Drolin (24.03.2014 22:28): Hm, a vis, ze si to nepamatuju? Tedy vzpomenu si na ten jeden, ten obraz....Nebo dvojce krivdim? :-)
@Richmond (24.03.2014 22:27): On je v obouch dílech?
@Drolin (24.03.2014 22:25): jo, proto jsem Eco questum nedal vetsi hodnoceni i kdyz se mi oba dily libily.
@Richmond (24.03.2014 21:38): Pokud jde o slider puzzly, tak si vzpomínám na EcoQuest, Neverhood a Posla Smrti. No, je jen dobře, že to není více užívané :).
@Richmond (24.03.2014 21:38): Ja som práve skôr na Lucas Arts :)
@M.a.t.t. (24.03.2014 21:34): Vypravěčku jsem hned vypnul :) Ovšem vizuální pojetí mi vonělo i v dnešní době. Ovládání je přece klasické sierrovské? Jinak já radši pixelhunting než třeba slider puzzly :)
@Richmond (24.03.2014 19:55): Najlepšie by bolo z príbehu odstrániť aj samotné voodoo, ktoré mi príde zďaleka najmenej atraktívne, oproti námetu 2 či 3 dielu. :)
Samozrejme čakám, že si to zachová ducha originálu. Proti starším 2d adventúram nemám nič a viaceré mám naozaj rád, ale GK1 mi nesadoll ani vizuálnym poňatím, ani ovládaním, ani obtiažnosťou, netešil ani pixelhunting a v konečnom dôsledku otravoval aj hlas rozprávačky príbehu (aj keď šiel údajne vypnúť) Toto všetko môže nová verzia aspoň čiastočne eliminovať.
Samozrejme čakám, že si to zachová ducha originálu. Proti starším 2d adventúram nemám nič a viaceré mám naozaj rád, ale GK1 mi nesadoll ani vizuálnym poňatím, ani ovládaním, ani obtiažnosťou, netešil ani pixelhunting a v konečnom dôsledku otravoval aj hlas rozprávačky príbehu (aj keď šiel údajne vypnúť) Toto všetko môže nová verzia aspoň čiastočne eliminovať.
I když jsem byl teda hodně zklamanej že někdo dělá remake tak z toho traileru to nevypadá úplně katastrofálně.
@Richmond (24.03.2014 19:55): Gabriel Knight jako Fahrenheit, jak bylo o pár příspěvků dolů zmíněné :).
@M.a.t.t. (24.03.2014 17:53): Tak pochybuju, že by ty "mnohé prvky" dali teď pryč. Co by z toho potom bylo?! :)
Vyzerá to dobre. Baviť ma to môže len viac ako originál, ktorý mi mnohými prvkami skôr vadil. :)
Vypada to dobre, jsem rad, ze konecne vychazi remake adventur taky od nekoho jinyho, nez pochcanych Lucas Arts...
@Solidor (24.03.2014 13:44): To ano, ono pokud bude více user friendly ovládání, tak je GK prvotřídní adventurou (na druhou stranu u mě bude vždy vést dvojka a trojka :). Obávám se však trochu tvůrců, Cognition mě zrovna nenadchlo (po audiovizuální stránce), a Moebius také nevypadá zrovna pěkně.
@Artran (24.03.2014 14:59): Tak to je dobrá zpráva :). Myslím, že TLC může ke hraní namotivovat, poté co se vše přesune od počátečních chvil.
Mimo to ohledně TLC, prequel a sequel by měl být již v poslední fázi vývoje (a prý se Lost Crown objeví na steamu a gogu).
@Artran (24.03.2014 14:59): Tak to je dobrá zpráva :). Myslím, že TLC může ke hraní namotivovat, poté co se vše přesune od počátečních chvil.
Mimo to ohledně TLC, prequel a sequel by měl být již v poslední fázi vývoje (a prý se Lost Crown objeví na steamu a gogu).
@Drolin (24.03.2014 13:22): Mne ten trailer vlastně také nakonec docela zaujal. Ale jinak jsem vůbec rád, že jsem včera po dlouhé době maličko pohnul s Lost Crown. Obecně se teď k nějakému serióznějšímu hraní nemohu nějak namotivovat.
@Richmond (24.03.2014 13:52): Já jsem prvního Gabriela dohrál asi třikrát, ale relativně dávno a proto bych si tenhle remake i docela zahrál. Otázka je, bude-li linuxová verze, což není ještě jisté.
@Richmond (24.03.2014 13:52): Já jsem prvního Gabriela dohrál asi třikrát, ale relativně dávno a proto bych si tenhle remake i docela zahrál. Otázka je, bude-li linuxová verze, což není ještě jisté.
@Artran (24.03.2014 13:13): Nevypadá to zle. Akorát škoda, že já to dohrál relativně nedávno, takže si ještě většinu pamatuju.
@Drolin (24.03.2014 13:22): To já se zase docela těším. Přeci jen je GK už dost stará hra. Pokud nezkazí audiovizuál atmosféru, tak se snad není příliš čeho bát.
@Artran (24.03.2014 13:13): Tedy, docela se obávám.
(Za to Quest for Infamy vypadá ještě slibněji než po posledním traileru :)
(Za to Quest for Infamy vypadá ještě slibněji než po posledním traileru :)
Trailer na remasterovanou verzi.
Som rád, že najväčšia absurdita, ktorá ma napadla, sa stretla s očakávanou odozvou :)
@M.a.t.t. (10.10.2013 15:14): Si sa s konom zrazil na zastavke? ;)
A čo tak Gabriela v štýle Fahrenheitu? :)
Ještě by mohli udělat Gabriela z plastelíny. Jako Neverhood... :)
Me se na cely trilogii (mimo jine) libi, ze je kazdej dil udelanej uplne jinak, jinou technologii. Jednicka byl klasicke pixel art, dvojka FMV a trojka 3D, takze kdyby delali ctyrku v nejakym renderovanym 2,5D, tak by se kruh uzavrel.
Já si na novej dabing asi nikdy nezvyknu... :-(
No, treba se tak GK aspon dostane zaslouzenyho uznani i u novy generace hracu...
@Drolin (09.10.2013 21:30): Roli hraje určo i rozpočet. Kreslený point and click je levnější.
@Artran (09.10.2013 21:24): To by stálo za pozornost (zvláště styl ala GK3, který je mimo Watchmakera jinde nevyužit), ač s více méně indie produkcí je dostupný pouze styl klasické point n click adventury.
Však v tom níže odkazovaném intervijů Jane zmiňuje, že o vznik GK4 by sama měla vážný zájem a patrně věří, že pokud se remaku zadaří, Activision to odkývou. Osobně bych za to byl mnohem radši, než za vskutku nepotřebný remake druhého a/nebo třetího dílu. :)
@Drolin (09.10.2013 21:18): Podle mě vždycky u remaku musí být nějaká hlubší motivace proč ho dělat. Zajímavé by bylo třeba to, o čem mluví Matt. Udělat celou trilogii jako FMV nebo třeba celou trilogii po způsobu třetího dílu. Pokud chtějí jen technologický upgrade, tak je to špatně (podobně jako např u těch současných remaků King's Questů) a výsledkem bude nevýrazná hra. Jestli má Gabriela dabovat Curry je z tohoto pohledu, myslím, nepodstatnost. Důležité je, aby ho daboval někdo, kdo té postavě dokáže vtisknou nějakého nového výrazného ducha.
@Red (09.10.2013 21:04): Jednička poměrně ztráci ne zrovna přijemnám GUIem a lehce 'rozostřenou' grafikou (a dabingem Curryho! :). To vše jde změnit bez následků, takže zde remake jen vítám.
@Artran (09.10.2013 20:55): Ono přechod z 90s na 10s by měl asi výrazné následky na celou atmosféru. Zajímavé by to však bylo. Nebo by se upustilo od FMV a zůstal by styl, jako u předělávky prvního dílu, což by také k zahození nebylo.
@Artran (09.10.2013 20:55): Ono přechod z 90s na 10s by měl asi výrazné následky na celou atmosféru. Zajímavé by to však bylo. Nebo by se upustilo od FMV a zůstal by styl, jako u předělávky prvního dílu, což by také k zahození nebylo.
Stále je možnosť zremakovať všetky diely v jednotnom štýle. Druhý diel nemusí byť FMV a tretí v 3d adventúra, všetko v štýle remaku jednotky.
@Drolin (09.10.2013 19:33): Tak ve dvojce záleží na tom jesti se zachovaly nekomprimovaná videa, jinak mi je jasný že asi těžko udělají lepší nová a těch animací zas tak moc není. Třetí díl zestárl nejvíce a často ho doprovází technický potíže. Jednička je naproti nim bezchybný produkt, stačí přibalit windows installer. Jestli bych něco změnil tak druhou část příběhu, ale tam se nic měnit nebude.
@Drolin (09.10.2013 19:33): Tak vytvořit je možné remake čehokoli :) Spíš je otázka, jaká bude výsledná podoba.
@Red (09.10.2013 17:27): Vytvořit remake GK2 je nemožné, a vlastně i nepotřebné :). U (případně) třetího (což by však dalo mnohem více práce a prostředků, tedy více než nepravděpodobné) a zvláště prvního je to však krokem velmi dobrým a vítaným.
@HolyMeatball (09.10.2013 17:21): Nj, Moebius. No třeba přijdou nový G2 a G3, tam bych to už tak zbytečné neviděl.
@Red (09.10.2013 17:16): Však nový produkt taky bude.
No nevím, radši bych nový produkt než remake už dokonalého:/ Hraju opakovaně tak ob dva roky. Ale třeba to osloví mladší generaci.
Interview s Jane Jansen ohledně remaku.
Projev vypravecky je neortodoxni a IMHO skvele dokresluje atmosferu hry.
http://www.imdb.com/name/nm0135102/bio
http://www.imdb.com/name/nm0135102/bio
Hlas vypravecky jsem si hned vypnul a nechal si zobrazovat popisky jen textove :) Jinak souhlas s prehazovanim ikonek, az do konce hry jsem si na to nezvyknul a obcas pri scenach, kdy bylo potreba rychleji jednat jsem nestihal.
Tak jsem se po letech rozhodl doplnit si vzdělání a díky GOGu hraju tuhle perlu. Zatím se mi to líbí, grafika je parádní, ale už jsem si odvykl na to oldschool ovládání a to neustálé přehazování ikonek pravým myšidlem mi pěkně leze krkem. Ale ze všeho nejvíc mi leze krkem ten šišlavej hlas vypravěčky, která mluví jak zpomalenej lenochod...
TombSpirit: Díky za upozornění :)
Drolin: +, ale nedá mně to a musím upozornit na hrubku: Gabrielovy. (A překlepy: Shválně, mapé) :-)