@ještěr (16.03.2014 12:39): Zas tolik chujovin ve hře sice není, ale když si to myslíš,...Stejně tak já netvrdím, že zombíci kvalitu hry rapidně snižují, na to se jich tam naštěstí tolik nevyskytuje. Hodnocení Duch získáš tehdy, pokud absolutně nikoho nesejmeš a v nikom nevyvoláš podezření. Prostě jako kdybys tou kapitolou vůbec neprošel.
Diskuze
Thief určitě neni horší hrou kvůli zombíkům. Na to je ve hře miliarda jiných pičovin.
Jak se hraje Zloděj za ducha? Dycky mi to vyhodilo prospěcháře. Takový jsem ale i normálně v životě, takže celkem popiči.
Jak se hraje Zloděj za ducha? Dycky mi to vyhodilo prospěcháře. Takový jsem ale i normálně v životě, takže celkem popiči.
@Chuck (komentář): Ja sa na teba určite nehnevám, ale prítomnosť istých nadprirodzených prvkov, robotov, zombie atď ako píše Garret je v tejto sérii opodstatnená a je to akýsi trademark série. :)
@Chuck (15.03.2014 22:39): Ptal jsem se na to jednou a nevybavuji si, že bych dostal odpověď. Tak oukej.
@Say (15.03.2014 22:29): Já myslím, že už jsi na tohle narážel nesčetněkrát a pokaždé jsem se Ti snažil vysvětlit, že je to určitý druh mojí vizitky.
@Majkee (15.03.2014 22:29): U nich to chtělo využívat ten vyloženě superkradmý pohyb (tuším, že defaultně Ctrl?). A to byl jeden z dalších důvodů, proč se toho Ducha skoro nedalo dosáhnout.
@Majkee (15.03.2014 22:29): U nich to chtělo využívat ten vyloženě superkradmý pohyb (tuším, že defaultně Ctrl?). A to byl jeden z dalších důvodů, proč se toho Ducha skoro nedalo dosáhnout.
@Chuck (15.03.2014 22:24): Tak proč to máš v každém komentáři?
@Chuck (15.03.2014 22:24): V pár misích mě prozradil pták v kleci, který sice nikoho nezalarmoval, protože všichni leželi omráčení či mrtví na zemi, ale pokazil mi svým vyváděním achivement "Nenech se prozradit". To mi přišlo hloupé.
@Say (15.03.2014 22:01): To sice ne, ale speciálně kvůli Tobě o tom začnu uvažovat. :-)
@Majkee (15.03.2014 22:11): Přijde mi, že je to takové oživení za každou cenu a začíná to být i určitým herním standardem. Procházel jsem to takovým mixem - něco mezi Prospěchářem a Duchem. Toho Ducha jsem se snažil upřednostňovat co nejvíc, ale někdy ti strážní vyloženě zacláněli v další cestě, takže bohužel. :-)
@Majkee (15.03.2014 22:11): Přijde mi, že je to takové oživení za každou cenu a začíná to být i určitým herním standardem. Procházel jsem to takovým mixem - něco mezi Prospěchářem a Duchem. Toho Ducha jsem se snažil upřednostňovat co nejvíc, ale někdy ti strážní vyloženě zacláněli v další cestě, takže bohužel. :-)
@Garret (15.03.2014 22:19): Mě to vadilo.
@mazar1234 (15.03.2014 22:22): První dvě mise jsem dokončil s rankem opportunist, zbytek jako predator. Nemám náladu se s tím camrat celý večer jen abych někoho náhodou nezabil..
@mazar1234 (15.03.2014 22:22): První dvě mise jsem dokončil s rankem opportunist, zbytek jako predator. Nemám náladu se s tím camrat celý večer jen abych někoho náhodou nezabil..
@Majkee (15.03.2014 22:11): Mna skor seru tie debilne otravne a priblblo zdrzujuce "sfetovane" sceny. Lezie mi to na nervy, stale tie priblble sracky pchaju do hry. Len to nudi, otravuje a zdrzuje.
@Majkee (15.03.2014 22:11): Za mna, zo zaciatku to vyzeralo na striedacku opportunist/predator/opportunist/predator a potom uz do konca len predator :-). Ja proste to STEALTH neviem hrat, nedokazem sa vyrovnat s pocitom ze som si nechal ziveho nepriatela za chrbtom. Mam z toho pocit zle odvedenej prace.
@Majkee (15.03.2014 22:11): Za mna, zo zaciatku to vyzeralo na striedacku opportunist/predator/opportunist/predator a potom uz do konca len predator :-). Ja proste to STEALTH neviem hrat, nedokazem sa vyrovnat s pocitom ze som si nechal ziveho nepriatela za chrbtom. Mam z toho pocit zle odvedenej prace.
@Majkee (15.03.2014 22:11): zombíci byli v jedničce, ve dvojce roboti. a nikomu to nevadilo.
@Chuck (komentář): Ty chodící mrtvolky tam byly naprosto k ničemu, souhlasím. Bez nich by se hře nic nestalo,maximálně by jí to prospělo, snad si konečně vývojáři vyndají hlavu z pr... a přestanou tyhle věci strkat všude možně. +1 za komentář
Jakým stylem si hru prošel ?
Jakým stylem si hru prošel ?
@Chuck (komentář): "Co dodat?" píšeš do každého komentu už jen natruc, chápu-li dobře?=D
@Garret (15.03.2014 21:14): mutanti jsou i v traileru, v jejich zmince bych nevidel problem.
@Garret (15.03.2014 21:14): No...možná.
@Chuck (komentář): o těch mutantech ses zmiňovat nemusel
@aoshi (15.03.2014 15:33): Ale těch vedlejších misí není zrovna nejméně, takže jsi to také docela profrčel. :-)
@Chuck (15.03.2014 13:05): Riadne teda. A to som mal pocit, ze to ja hrajem pomaly :)
Mne to komplet trvalo cca 26h, ale porobil som vsetky bocne misie.
Mne to komplet trvalo cca 26h, ale porobil som vsetky bocne misie.
@Say (15.03.2014 13:44): To ale musí být fakt extrémní kalup. :-)
@Chuck (15.03.2014 13:05): Když to někoho nebaví, tak speedrunning dokáže své=)
Tak nevím, ale doteď plním jen hlavní úkoly a mám nahraných 24 hod., takže nechápu, jak někdo celou hru pokořil za 10 hod.
@SavageCZ (15.03.2014 09:02): díky za tip, opravdu je to lepší
Tak dohrane, celkom dobra a zabavna hra ale na Dishonored to nema ani nahodou.
@Garret (15.03.2014 03:47): Zkus v menu v nastavení zaškrtnout 32bit mode. Si myslím, že mi to trochu pomohlo.
Takhle se projevuje nedostatek RAM nebo VRAM, ale když se podívám na volné prostředky, je tam spousta volne paměti.
@Garret (14.03.2014 22:59): Mě tohle sem tam taky zlobí, ale výhradně při vstupu na to hlavní náměstí. Jinde už ne.
@Garret (14.03.2014 22:59): Hmmm, ja som pri konci 8. chapter a pocas celej hry som ziadny lag ani raz nezaznamenal. Jedine ak by si myslel tu chvilu ked enternes novu velku lokaciu a chrasti ti harddisk niekolko sekund tak to seka FPS ale to je dosledok loadingu a potom je uz vsetko uplne OK. Na SSD to musi byt uplne bez toho.
@Say (14.03.2014 22:47): no jo, začíná mě to srát. koukal jsem na games.cz a jejich video-recenzi a mají ten samej problém, ačkoli se o tom vůbec nezmiňují.
@Garret (14.03.2014 22:40): Jenom kvůli lagům?
tak nevím, ani s patchem jsem se nezbavil nepříjemného lagování. jsem ve druhém chapteru a mám chuť to poslat k šípku...
Na steamu za 49,99 éček? to se chlapci posrali a probudili v devadesátých letech ne? :D
@ještěr (09.03.2014 03:16): Kdepak, buší do toho nonstop jak hluchej do vrat. :-)
@ještěr (09.03.2014 03:16): :D ...tu hru chci!
Otázka do pranice - sledoval někdo skrz tu dírku, jestli se maníci v bordelu po nějakém čase udělají a odpadnou?:)
@M.a.t.t. (08.03.2014 23:02): Byla to klasická duchařina&lekačky a to já moc nemusím. Je pravda, že množství dokumentů a cenností je v té kapitole fakt enormní. Normální člověk nemůže najít všechno (bez používání focusu je to naprosto nereálné).
@Chuck (08.03.2014 23:07): Ja som reagoval na predošlý Majkeeho post, kde spomína, že hru nie je možné prejsť za 5-6 hodín :) Ale inak to do istej miery súvisí, ak menej prehľadávaš okolie, nemusíš sa toľko babrať so strážami a cesta k cieľu je jednoduchšia.
@M.a.t.t. (08.03.2014 23:02): Proč bych musel méně krást, aby se mi podařilo být větší Duch? Jinak ta pasáž, o které se v závěru zmiňuješ, mi chvílemi malinko připomínala Outlast. ;-)
@Majkee (08.03.2014 22:31): Určite sa to dá, ak kašleš na kradnutie, nepriateľov omračuješ, alebo zabíjaš, akonáhle sa to dá. Ale podľa mňa práve týmto hra prichádza o atmosféru. Napríklad aj v 5 kapitole, kde je prehľadávanie toho ústavu chvíľami na infarkt :)
@Chuck (08.03.2014 22:35): Snažím se hrát tiše jak se na thiefa sluší, ale bohužel jsem ve většině misí udělal rank Násilník. :) Nemám šanci udělat Ducha, zvlášť když většina z těch misí má bonusy na zabití/omráčení protivníka. Poškození lukem mám vylepšeno na maximum a tak se ho snažím využívat. 75 procent herního času mi zabere pátrání po cennostech, prohledávání zásuvek stolů a páčení zámku...
@Majkee (08.03.2014 22:31): A jaký styl u Tebe převládá? Já zkouším co nejvíc Ducha, ale v některých pasážích, kterých je naštěstí méně, to snad ani nejde. Teď jsem v šesté a poprvé za celou hru jsem byl nucen nepřítele krouhnout šípem. Snad se s tím psychicky vyrovnám. :-)
Po šesti kapitolách mám odehráno cca 19 hodin, vedlejší questy mě ale baví víc než ten hlavní. Chtěl bych vidět jak to hrál ten maník, co tu psal, že to prošel za 5-6 hodin, protože já mám ještě minimálně třetinu hry před sebou. Návod tvrdí, že hra má celkem 8 kapitol
@Honzek (komentář): zas takovej román :D
@M.a.t.t. (06.03.2014 20:42): Tak listovat v takovéto nabídce umím, v tom problém opravdu nemám. Prostě jsem jen doteď narazil na jednoho obchodníka a ostatní jsem asi úspěšně míjel. Tak jsem se k němu dneska jednoduše vrátil a trochu zautrácel.
@Majkee (06.03.2014 20:06): Právě jsem začal 5. kapitolu a čas máme stejný. ;-)
@Majkee (06.03.2014 20:06): Právě jsem začal 5. kapitolu a čas máme stejný. ;-)
Obchodníkov? Ja mám na mape už 3och, jeden je zašitý v tajnej miesnosti v strede mesta cca.
Ta metaforická bajkoidní plátna jsou vodlet jak noha, vždycky se nemůžu dočkat, až někde najdu a vyříznu další zvířecí podobenství. Technicky je to sice částečně průser, ale umělecky je Thief super
@Chuck (06.03.2014 20:02): Treba preklikať všetok sortiment, nielen to, čo ti vyskočí na obrazovku ako prvé. Inak viaceré sidequesty nie je možné dokončiť bez toho, čo píše Majkee. Tie sú skôr kratšie, ale zase mi prišli relatívne variabilné, oproti tomu stoja klientské misie, ktorých je dokopy 6 a tie sú rozlohou väčšie. Tak ako špeciálna misia Bank Heist.
@Chuck (06.03.2014 20:02): Ono těch vedlejších questů je opravdu hodně, ale většina je na pár minut. Bassovy kontakty jsou pak plnohodnotné vedlejší Q, které zaberou klidně i hodinu. Zatím mám po pěti kapitolách nahráno asi 14 hodin.
@Majkee (06.03.2014 20:00): Takže neplnit vedlejší questy....alespoň prozatím. :-)
@Chuck (06.03.2014 18:21): Šroubovák jsem koupil hned u prvního obchodníka, stejně tak později kleště na pasti a nuž na vyřezávání obrazů, hned jak byly v nabídce. Těch prolejzaček je tam fakt dost a bez šroubováku asi přijdeš o dost cenností. Teď z hlavy si vzpomínám na jeden vedlejší quest, kde nutně potřebuješ otevřít jeden průlez, abys úkol úspěšně dokončil, jiná cesta k cíli nevede.