Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Daemon (10.04.2014 10:59): Pod mým krkolomným spojením si představ tu "akční adventuru". Prostě ani ryba, ani rak, ale s tím do toho hráč prostě musí jít. Nebo taky ne a vůbec to nelámat přes koleno.

@mazar1234 (10.04.2014 11:26): Já si to nemyslím. Stačí si jen občas hezky poskládat comba a kombinovat to. Navíc se na Nilin pěkně dívá jak tam ty obrněnce elegantně porcuje=)
Myslim ze tato hra potrebuje FCR viac ako Witcher. Urcite viac ako ho potreboval Witcher 2.
@Say (10.04.2014 10:24): O žánru "lineární vizuální adventura" jsem teda ještě neslyšel. Co to je? Kdybych si to měl přeložit, představil bych si, že to je film. Takže to vlastně na Remember Me celkem sedí :-) Souboje jsou tu přece podstatnou náplní, rozhodně v nich strávíš velkou část herního času (nejspíš největší), takže si zaslouží zmínku, jestli se ti líbí nebo ne. Až na to mixování paměti je tohle přece celkem klasická akční adventura. Tak se holt dnes označují akce, které mají občas i neakční náplň jako zde šplhání a primitivní puzzly.
Stejně nechápu, proč si většina stěžuje na souboje (i když opomenu to, že nejsem fanda bojovek a tady jsem se fakt nenudil), když hra je žánrově lineární vizuální adventura. Beztak v konečném důsledeku si to tenhle kousek zpískal jen kvůli tomu, že Ti co chtěli akci mají hybrida a Ti co chtěli adventuru musí svoji postavičku pořádně ovládat=/
Ale grafiku tomu nikdy nikto nevycital (pekne zabalene hovno je vzdy len hovno). Vzdy bol problem inde (hratelnost atd.). Zatial som len na zaciatku, ale nic extra v tej hre nevidim + subojov bolo zatial len par, ale uz boli zdlhave a nudne a vraj ich v tej hre malo nebude :)
@Shoggot (06.02.2014 18:20): Díky! Však já ten postoj měl dost podobný tomu Tvému, ale ta pauza byla v tomhle případě nadmíru prospěšná. Pak se mi to hrálo samo a všechno zbývající jsem najednou vnímal jinak a lépe. Někdy se to tak semele. :-)
"...milovníci akčních her se zase trápili s hledáním cesty dál..."

To fakt v Remember Me jde?

Jinak vy z toho děláte kdovíjakej nepochopenej underground, vždyť je to úplná tuctovka, na který vyniká jen audiovizuál. Všechno ostatní už tu bylo stokrát a v mnohem lepší podobě.
Recenze pro mne neznamenají nic,mám zaplaťbůh vlastní hlavu. A cílovka jak říká Say je opravdu malá, protože hra je dost specifická. Navíc se myslím herní zážitek z bojů bude dost rapidně lišit v závislosti na nastavení obtížnosti.
Já třeba přečetl jen jednu recenzi a několik názorů ostatních hráčů, kde tu hru celkově chválili, nicméně mě i tak zklamala, jelikož mi nabídla dost nudnou hratelnost v podobě absolutně nudných soubojů a hlouposti typu koridorového skákání na předem přesně označená místa, jak pro idioty. Z (pod)průměru tak tuhle hru vytahuje leda tak zajímavě navržený cyber-punkový svět a né zrovna nejhorší příběh, který byl tím jediným důvodem, proč jsem se nakonec domlátil až ke konci. Zkrátka nevyužitý potenciál a totálně zabitá hratelnost.
Nu, já tedy nikdy neslyšel chválu na hratelnost, jen jak to úchvatně vypadá :/
Lidstvo je jen stále větší a stále blbější stádo ovcí, co nemá vlastní názor a přejímá názory druhých. Recenze a hodnocení, obzvláště od nějakého známého zdroje udělá strašně moc. Vývojářů je mi též líto, nakonec hra mi přišla hodně dobrá a originálně pojatá, ale bohužel žijeme v době, kdy se pomalu všechno všude hodnotí a to hodnocení má pro mnoho z nás ohromnou váhu. Jak by to asi vypadalo, kdyby všichni recenzanti přicházeli s fakty a neobohacovali své výtvory osobními, navíc číselně vyjádřenými dojmy, které tak vnucují ostatním?
@SavageCZ (31.01.2014 18:28): Zarytí adventuristi hru možná odsoudili za přílišnou akci a zbytečně graficky vykreslený svět, naopak milovníci akčních her se zase trápili s hledáním cesty dál. Cílová skupina je asi bohužel malá=/
Na gameindustry zase píšou, že nekrachujou, jen reorganizujou (tzn. asi hodně propouštěj), ale prý kecaj s velkým publisherem o dalším projektu.

Ale krachu bych se nedivil, RM se bohužel fakt neprodávalo.
@SavageCZ (31.01.2014 18:28): Neviem v čom je problém - ale aj pri Dishonored sa musí myslieť a je to pomalšia hra.
Tu pojde asi hlavne o tie zmiešane a rozporuplne pocity a recenzie. Niekde to dostalo naozaj velmi male čisla.
Opravdu je mi jich líto, protože na prvotinu je to pecka. Jasně , že by se pár výtek našlo, ale nic dramatického. Zabíjí hru to, že se u ní musí myslet?
@účet smazán (31.01.2014 17:01): No tie recenzie zasa az tak skvele neboli (pravdaze hodnotenia lietali od uplneho dna az po vychvalovanu hru roka ale rozporuplne to bolo riadne ne že ne). Na Metacritic PC verzia - 65%, PS3 - 72%, xbox - 70%. Nie prave najlepsie na AAA hru za 50 eur.
Nova znacka, nepresvedcive recenzie, velka cena...ved netreba chodit daleko na DH to ma 69% co tu znamena priemer.
Tiez sa o tom nesirila sama chvala ako o inej novej znacke (Dishonored napr.) a preto to ludia jednoducho tak nekupovali. Podobny priklad Spec Ops: The Line (aj ked to myslim si malo o nieco lepsie hodnotenia)
Ale napriklad aj take Enslaved: Odyssey To The West prepadlo (a to malo hodnotenia dobre).

COD je zavedena masovo oblubena seria, ale uz aj tam sa tie predaje zmensuju (pravdaze asi kazda firma by bola rada keby zarobili aspon tolko).
@Maximus (31.01.2014 16:19): Svět se v prdel otáčí. Každoročně stejné sračko rychlokvašky (CoD, NFS) jsou neustále v plusu, vydělávaj majlant, a kdežto velmi povedené Remember Me, prvotina Dontnodů krachuje. Achjo. ): Jsem doufala, že toto vcelku kladně přijaté dílo (manipulace se vzpomínkami, příběh, zajímavé universum) bude jejich odrazový můstek pro další tituly.
Tak už je to tu - tvorcovia Remember Me krachuju.

Hru som len teraz rozohral, tak ku kvalite sa vyjadrovať nejdem, ale niečo taketo sa dalo cakat. Kedze to bol poriadny financny prepadak.
Tak som to vyhral na steamgifts.... konecne sa tomu pozriem na zubok a urobim si realny nazor.
Idealny stav, mam to zadarmo a mozem to testnut, kupovat by som to rozhodne nekupoval.
Mě se podobný styl hry líbí, ale Remember Me prostě selhává v provedení. Vizuální/výtvarný koncept je dost dobrý, hratelnost jde klidně hodit do koše.
po dlouhé době, kdy Chuck dal hře jiné hodnocení jak 100% :) to musí být asi extra žumpa :D
@Chuck (23.01.2014 18:54): Tak ted jsi me prekvapil, tak jsem se podival do tveho profilu na hodnocene hry a ne ze bych chtel bejt hnusnej, ale tak v 95% her, ktere jsi hodnotil, se strili, plizi nebo oboje :)
@Chuck (23.01.2014 16:59): Pustil si sa do hry, ktorá od začiatku nebola stavaná pre teba a tak je logické, že si musíš nejakým spôsobom jej nedohratie opodstatniť... Ale určite si o niečo prišiel, niečo mi hovorí, že záver by si považoval z dejového hľadiska za vydarený :)
@Shoggot (23.01.2014 16:47): Ty souboje nejsou úplně špatné, jen postupně otravnější a natahované, v důsledku čehož mě postupně nic nemotivovalo v hraní pokračovat a přestal jsem proto být i zvědavý, jak to celé dopadne. A něco mi říká, že jsem o nic nepřišel.