Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Po pravde, mi Windows Vista 64 bit funguje lepsie na hry ako XP co som mal predtym. Call of Cthulhu bol zle nakodovany, a takisto aj na XP ma mnozstvo bugov.
Na Windows Vista nejde prejst ta pasaz kedy mate zazoomovat 3 samanov z lodneho kanona na ostrove kvoli bugu. Myslim, ze je to globalny problem pre vsetky visty (64 bitove).
jj jeden pekny sem zazil :D, opravdu nektere momenty jsou frustrujici...jako treba AI, dokonce si musim klekat pred borce s brokovnici aby me vubec trefil, pac miri stale do zeme... :D ale vubec se nebojim nebo tak :( snad to bude lepsi...
Tak, že by ve hře člověk dělal furt to samé, bych neřekl, ale některé pasáže budou docela frustrující, hlavně když se objeví nějaký bug.
ta hra uz me zacina pekne sr*t...pribeh vypada super, ale co se gameplaye tyce tak to je des...prvni honicka a delam to stale dokola...ten vul ani nepreskoci diru :( a delat to porad dokola jeste kdyz to nejde ukladat, to je fakt super
MCZ: Já jen říkal, že to jde :-)
Hru si už nějak perfektně nepamatuju, ale většinou jsem se snažil postřehnout to, co šlo.
Mě se moc nezdá, že by to bylo nějak těžce adventurní. Pár záznamů se tam najde, ale vesměs to člověk může ignorovat, ne? A delších rozhovorů jsem tam též moc nenašel a když jo, tak mě bavily.
Právě ty texty (dialogy a záznamy) jsou jedna ze silných stránek hry... bez toho by to byla jen průměrná FPS.
Hra vypada zajimave...jen se bojim abyto nebylo moc adventuroidni s miliony stranek textu :( zatim to tak vypada.....
To, že jsou 4 si ještě matně pamatuju, ale to jak se odemykají, už jsem zapomněl. Stejně to ale nic moc nemění na tom, že i ta těžká obtížnost může být neskutečně těžká :-)
Jinak jaké názvy mají ty druhé dvě obtížnost? (třeba nelidská nebo tak podobně?)
Pivo: jen pro upřesnění - obtížnosti jsou tam čtyři :-) . Na začátku jsou dostupné dvě nejlehčí (poprvé jsem hrál na tu těžší a myslím, že většina lidí taky) a další se zpřístupňují po dohrání (tenhle systém je mimochodem nehorázně pitomý) anebo při zapnutí debug mode. Já zkoušel tu druhou nejtěžší a popravdě si neumím moc představit člověka, který by to dohrál i na tu nejtěžší.
Pokud člověk nemá nadlidské reflexy, tak je to opravdu o štěstí. Já si s tím pohrál i na střední obtížnost a nejednou to musel opakovat. Na nejtěžší obtížnost to musí být fakt hodně o té náhodě, jestli se nepřátelé trefí nebo ne.
MCZ: přesně tak, když sem tu pasáž hrál já zastřelil sem všehovšudy dva nebo tři nepřátele a jenom sem se spíš modlil ať mají tentokrát špatnou mušku :-) z toho auta se prostě nedá střílet
Pivo: obecně souhlas, ale zrovna CoC je trochu zvláštní případ - přijde mi, že nemáš moc šanci to nějak ovlivnit a dojet na konec je spíše otázka štěstí. Jack je navíc na vyšší obtížnost zjevně větší citlivka, a stačí tak jen pár výstřelů k tomu, aby se pohled kompletně rozmlžil.
Tak nejtěžší obtížnost je podle mě o tom, aby se člověk zapotil. I když v CoC mi ovládání nepřišlo nejlepší, takže i tohle to trochu stěžuje.
Hmm, zkouším hrát podruhé (na vyšší obtížnost) a momentálně jsem zakysl v pasáži, kdy Jack utíká s Brianem v autě... vždy mě přes sebevětší snahu sundají (ať se snažím po nepřátelích střílet či naopak skrčený uhýbat)... CoC má místy fakticky frustrující hratelnost a přitom ta první část (kterou jsem právě ukončil) je opravdu parádní - příběh, dialogy, adventuření i akce (resp. spíše útěk). Každopádně tahle obtížnost se už zdá být nelidská, takže s tím asi seknu, škoda :-( .

Být hra méně akční, tak jde o bezkonkurenční záležitost.
Indian: Zase tak úplně to nesleduju, ale to se často Score opičí po Levelu? Pár her jsem si všiml, že mělo Score později, co už dávno byly v Levelu. Vím, že Score hodně nahání počtem her, které mi nepřijdou nejsympatičtější a Level zase hází po jedné hře, ale zato má hra nějakou kvalitu. Na The Two Worlds se docela těším, protože už jsem si pořádně dlouho nezarubal a do Risen půjdu někdy později. Ale jinak je to někdy i naopak, žeby Level měl něco po Score? Nevím, moc to nesleduju a zpětně to zkoumat určitě nebudu :-)
fg: a je to opět tady, co bylo u LEVELu je teď u Score....už sou s tim trapný
aha :D tak ja to doma mam z Levelu 175 a cesky, lol sem zapomel ze to mam :D:
ted to bude u Score....nevi nekdo jestli to bude v ceske lokalizaci, todle mam v merku uz hodne dlouho....
MCZ: No, neříkám, že je to nějak moc adventurní. Adventuření je tu opravdu málo, ale někdy, když jsem musel hledat jakousik malou blbost, abych ji skombinoval s něčím dalším, přičemž jsem nevěděl, kde ani jedna z těch dvou věcí je, tak tohle adventuření je. A zrovna když jsem byl v oblasti, kde se spawnovali ti rybáři, tak to nasere :-)

Ale jako jo, hra to je dobrá. Kdyby to byla čistá adventura, tak bych do toho asi nešel.
pro mě je osobně Undying geniální záležitost a hudební motiv je více než dobrej :-)
MCZ - Dum spiro, spero! :-) Taky docela dobrý hudební motiv ...

P.S. A já zase uvažuji, že se zase ponořím do Barkerova temného literárního světa (taková Imajika..hmm..)
Zrovna včera jsem uvažoval, že si to dám znovu. No, dřív ale půjde Undying :-).

Pivo: adventuření tu právě není, resp. je ho fakt málo...
suzana: mám rád herní hudbu, ale tady mi vůbec nevadilo, že se prakticky ve hře nevyskytovala :-). Matně si vzpomínám to strašidelný bzučení a syčení třeba v tý rafinérii :-)
Indian - tíživé ticho je někdy nejlepší prostředek k umocnění atmosféry. Hudba, spíše hudební motiv tam zazněl vždy jen v několika důležitých okamžicích, které si autoři přesně vytipovali - to jsem pak vždy tušila, že bude přituhovat :-)
A proto má u mě hra 80%. Tou atmosférou to vytáhla z 50ti na 80. Principy a adventuření nemám rád, hlavně jak mě ženou checkpointy, kde musím na mapě hledat malou blbost a přitom mě nahání rybáři :-)

Ale nebýt někdy blbých checkpointů, tak jde hra možná i výš. No, každopádně souhlasím, že to prostředí je opravdu geniální.
suzana: ta část nemá chybu, stejně jako bych řekl že celá hra :-) k atmosféře určitě dopomáhá i opravdu minimalistická hudební stránka.
Nervy drásající zážitek...
Nechtěla bych se octnout v kůži detektiva Jacka na tak podivném místě (útěk z hotelového pokoje v tom nejdivnějším herním městě, jaké jsem kdy viděla) s tak divnýma postavičkama (Get out, stranger! :-).
"Bethesďácké" technické stránce - síce detail, ale podstatný, Bethesda bola len producentom...
Popkec: Fakt? Já vím o tomhle příspěvku, kde mi to fakt ujelo, býval jsem zvyklý na abeceděher, kde jsou to spoilery samé.

Paul: Sry no, stalo se. Ale na začátku ti to musí být jasné podle videa, alespoň já to už věděl dopředu.
Pivo sakra proč sis ten spoiler neschoval...úplně jsi mi sebral chuť to zapnout : /.
musim rict ze se tu dost diskutuje a to sem si myslel ze je tahle hra tak trosku zapadla a pozapomenuta :-). O cem je teda rec ? :-D
Jednou jsem četl že ta hra má více konců, ale já viděl na youtube stejný konec jako jsem měl já. Je tam teda více konců nebo ne? Mě se Jack zabil ke konci (spoiler edit: Memphis).
No to taky nepomáhá, já mám totiž tenostrov děsně mázlý a můžu jen odhadovat co je modrý. Že by začínající barvoslepost? :)
Marles: tady jsem taky zakysl - musíš si pohled přiblížit (tuším druhé tlačítko myši).
Potřeboval bych pomoct:Jedná se o misi na lodi ve fázi, kdy přeplouváte ty obrovitánské vlny. Podle všeho bych měl s pomocí děla odstřelovat místa, která jsou viditelná jako modrá světla. Problém je, že na tom ostrově žádná modrá světla nevidím. Zkoušel jsem upravit kontrast monitoru, zesvětlovat i ztmavovat, ale nic nepomáhá. Má někdo nějakou radu?