to je vynikající zpráva! Nebudete tomu věřit, ale koupil jsem si deskovou hru Arkham Horror - obrázek právě z téhle Lovecraftovi mytologie (účelem deskové hry je zastavit příchod prastarých na zem). Asi si půjdu pro level :)
Diskuze
Hra vychazi v patek u levelu.
Adieu: jo, přesně, jak popisuješ. Nakonec jsem to vyřešil touhle utilkou/patchem. Docela šikovná věc, umí dost věcí přenastavit (já potřeboval tu nesmrtelnost) a třeba schovat úvodní otravná videa (škoda, že jsem ji objevil až ke konci hry...).
Ajantis: Ono je možné, že se skutečně nejedná o bug, jen o dementní design. A zřejmě se projevuje vždy, žádná výjimka. Když už v nejzávěrečnějším závěru probíháš tou chodbou, zničehonič se šajtanvíco zřítí a ty umřeš. Žádná šance reagovat. Pak jsem dle toho návodu zkusil v určitý asi maximálně dvouvteřinový okamžik skočit, a voilá - utíkám dál a žádný šutr mě nezabije. :-)
Já jsem měl v závěru potíže trochu jiného charakteru, nemyslel jsem si, že jsem narazil právě na tento notorický bug. Dohrál jsem hru standardně (tzn. bez cheatů) po více než dvou hodinách zkoušení a měl jsem za to, že je závěr pouze tak těžký. I když během toho zkoušení - a s ohledem na průběh běhu, v němž jsem nakonec uspěl - jsem nabyl dojmu, že hra nepracuje s celou trasou a pro ni určeným časem, ale že je to nějak rozfázované či vázané na specifické podmínky. Tomu by odpovídalo to, co píšeš, tedy že bylo třeba "v určitou chvíli skočit".
"V určitou vteřinu musíš skočit, jinak 100%-ně zemřeš." --------->
Adieu: Takhle je to vždycky nebo jen v případě, že se objeví ten bug? Tj. je ten bug permanentní nebo se objeví jen občas a pak se stane to, co popisuješ?
Adieu: Takhle je to vždycky nebo jen v případě, že se objeví ten bug? Tj. je ten bug permanentní nebo se objeví jen občas a pak se stane to, co popisuješ?
Hmm, tak jsem se teď podíval na ten návod na abecedaher, a ne, není to on.
MCZ: V určitou vteřinu musíš skočit, jinak 100%-ně zemřeš. Já jsem se podíval do nějakého návodu, snad na abecedaher, a podle něj jsem zjistil kdy. :-) Takže jsem tohle zvládl i bez trainerů.
Jinak to byl jediný důležitý (podstatný, whatever) bug, na nějž jsem v CoC narazil.
Jinak to byl jediný důležitý (podstatný, whatever) bug, na nějž jsem v CoC narazil.
Padajúci strop, aj keď akože unikneš, umrieš.
Jaká je tedy povaha toho posledního bugu? Je to v tom, že to nejde uhrát anebo je tak vysoká obtížnost normální a já nemůžu ani jednou zaváhat (btw nechápu to, ale Jack má občas tendenci se po stisku mezerníku skrčit...)?
MCZ:taky nemam rad takove ty obaly, hlavne KK je hnus(obal casto nebarevny hlavne v malem okynku a hlavne disk vubec neni potisten jen hnusna zlata placka s napisem-jediny Brothers in Arms: Earned in Blood ma puvodni disk od Playmana- je zajimave, ze to Cenega takhle nechala a jeste je zajimave, ze prvni dil vysel jako Ubisoft Exclusive-od Playmanu, fakt zmatek:), navic tudle hru uz v originalnim baleni asi nesezenu, bohuzel na vsech obchodech(malo ktery to dela) neni napsane, jestli je to klasicka verze ci KK,UE,TS,PE, atd. Tak sem doplatil, kdyz sem si kupoval Alone in the Dark-je to TopSeller a taky je to osklive, alespon sem k tomu zahadnym zpusobem dostal triko. Oni to tam davaji z duvodu, ze v lisovnach stopli produkci a vydavatele jako CDP,Cenega, atd si koupi prava a pecou to u sebe doma do hnusnych, ale pro ne levnych krabicek s hnusnymi disky a taky proto, ze se to uz nesmi objevit tak, jako v puvodni verzi?Je to tak nejak? Kdyz uz si chci neco takoveho koupit je to nouzovka/ci omyl, pac se obchod neraci zminit-o obrazku nemluve. Takze si radej napisu na obchod(tak sem to delal u PS3 her) a kdyztak priplatim, kdo je zvedav na nake Platinum edice:X.
MCZ: Mám právě dojem, že jsem na to, že musím bouchnout z bezprostřední vzdálenosti, přišel nějak logicky vzhledem k tomu, co se kolem dělo (takže jsem to bral spíše jako adventurní rebus). Ale říkám to jen potichu, úplně jistý si totiž nejsem.
BTW - Ajantis: bug to svým způsobem určitě je - můžeš se tak ve hře prostě zaseknout. Rozhodně by to nemělo fungovat na tu dálku vůbec.
MCZ: Já po téhle stránce ke Call of Cthulhu také nemám žádných výhrad.
Ajantis: navíc dle mého hře to grafické zpracování velice sedí.
Fg: Jinak já to mám samostatně a dokonce jsem to ještě stihl sehnat v původním balení (nedávno to vyšlo jako G4U); za to úsilí mi to stálo, ale to je věc priorit.
Fg: Jinak já to mám samostatně a dokonce jsem to ještě stihl sehnat v původním balení (nedávno to vyšlo jako G4U); za to úsilí mi to stálo, ale to je věc priorit.
Jestli si dobře pamatuji, na Tiscali měli výtky zejména k technickému zpracování, což je pro mne dost podružná věc.
jaj, fakt ze jo. David Duchacek patrne obdrzel nemalo hatemailu.
v unorovem Levelu to ma byt na DVD ted vaham jestli si to koupit samostatne nebo s Levelem:( na tiscali to celkem podrtili znamkou 62%
MCZ: Jo takhle - to se mi dělo také. Nemyslím, že jde o bug, je to prostě (byť trochu podivná) vlastnost.
Last Jedi: to by mi nejspíše nepomohlo, ale nevadí.
Bezva zpráva je, že se mi přes to nakonec podařilo dostat. Ten bug má trochu zvláštní povahu; není to ani tak v těch přepínačích samotných, šlo o to, že bylo nutné do toho gongu praštit z besprostřední blízkosti tak, aby Jack ohluchl, což jsem předtím nedělal - dařilo se mi převtělit se do monstra i bez toho, ovšem právě ty vypínače nefungovaly. Každopádně nic fatálního, jak jsem si zprvu myslel, takže je to dobré :-).
Bezva zpráva je, že se mi přes to nakonec podařilo dostat. Ten bug má trochu zvláštní povahu; není to ani tak v těch přepínačích samotných, šlo o to, že bylo nutné do toho gongu praštit z besprostřední blízkosti tak, aby Jack ohluchl, což jsem předtím nedělal - dařilo se mi převtělit se do monstra i bez toho, ovšem právě ty vypínače nefungovaly. Každopádně nic fatálního, jak jsem si zprvu myslel, takže je to dobré :-).
MCZ: tuším zapínal nesmrteľnosť a prechádzanie stenami, keďže som to použil tak 10 sekúnd pred koncom hry, kde iná možnosť nie je, neberiem to ako cheatovanie.
hm, ja narazil na jediny bug, ten v uplnem zaveru kdyz na vas s jistotou spadne kus stropu. Myslim ze jsem tehda proste zapnul cheaty nebo tak neco...
Paul: nu, hodně lidí to dohrálo, takže zas tak kritické to nebude. Nicméně kritičtější než je obvyklé, to jo.
(já vím, odpověď naprosto k ničemu :-) )
(já vím, odpověď naprosto k ničemu :-) )
Ehm, jaká je pravděpodobnost, že bych tu hru mohl dohrát a nenarazil tudíž na game-stopping bug? A kdybych už na nějakej bug narazil, dá se to skutečně nějak vyřešit, přinejhorším tím trainerem? Protože se to chystám objednat, ale nic mě nedokáže nasrat tolik jako bug znemožňující dohrání..
Jab: :-D
Nijak hrozné to není, jen jsem já měl to štěstí a jediné dva bugy, na které jsem narazil, mi fakticky znemožnily pokračovat ve hře, přičemž v případě toho prvního jsem prostě začal hrát tu část znovu a v případě toho druhého to žel nepomohlo (ani po více pokusech).
LJ: jak ten trainer fungoval? Save?
Nijak hrozné to není, jen jsem já měl to štěstí a jediné dva bugy, na které jsem narazil, mi fakticky znemožnily pokračovat ve hře, přičemž v případě toho prvního jsem prostě začal hrát tu část znovu a v případě toho druhého to žel nepomohlo (ani po více pokusech).
LJ: jak ten trainer fungoval? Save?
Jab: Myslím, že je to co do bugů vcelku běžná hra.
MCZ: ja som si kedysi na ten záverečný bug stiahol z netu trainer, vďaka ktorému som to spravil.
Takže je to zabugované? Teda až já dostanu do rukou toho zmetka, co mi tu hru prodal...
Ajantis: bezva (tím víc, že na tuhle hru snad ani nejsou cheaty...).
necro: samozřejmě, že ne :-) Resp. snažil jsem se bez úspěchu používat vše možné i z různých úhlů.
necro: samozřejmě, že ne :-) Resp. snažil jsem se bez úspěchu používat vše možné i z různých úhlů.
MCZ: A nesnažíš se používat tlačítko "use", že ne? :)
MCZ: A to tě ještě jeden potenciální bug čeká - ten postihl pro změnu mne, nakonec jsem jej však (asi po dvou hodinách) zdárně překonal.
Tak super, na konci hry je bug, který zabraňuje hru dohrát a jediné "řešení" pravděpodobně tkví v tom, opakovat tu samou pasáž dokola a dokola, úžasné. "Someone wrote that trying a lot of times, finally moved the switches, but i've been trying 20 times with no results." Cool... :-?
Jedná se o chrám s Hydrou, kdy je třeba spustit ze všech soch vodu, přičemž ke čtyřem z nich se dá dostat tak, že se Jack "převtělí" do jednoho z těch monster a pak k nim může doskočit. Jenže spínače se ne a ne pohnout.
Jedná se o chrám s Hydrou, kdy je třeba spustit ze všech soch vodu, přičemž ke čtyřem z nich se dá dostat tak, že se Jack "převtělí" do jednoho z těch monster a pak k nim může doskočit. Jenže spínače se ne a ne pohnout.
necrotising_: Vida, nakonec se lišíme jen o 5%. I když nepochybuji, že nás k podobnému hodnocení vedou značně rozdílné důvody. :-)
ten herni si nepamatuju, ani nevim jestli jsem ho otviral :)
Jsem si ted nasel jak ze to teda v realu funguje a teda fakt ze tak by to do hry dat nemohli bez nejakeho hintu :)
Jsem si ted nasel jak ze to teda v realu funguje a teda fakt ze tak by to do hry dat nemohli bez nejakeho hintu :)
pipboy: já se ptal na herní trezory :-).
Každopádně jsem to vyřešil - omylem jsem při tom počítání (ne)přehodil den a měsíc, takže jsem měl špatnou kombinaci.
Každopádně jsem to vyřešil - omylem jsem při tom počítání (ne)přehodil den a měsíc, takže jsem měl špatnou kombinaci.
Ja mel dycky za to, ze tyhle trezory funguji tak, jakoze 5 po smeru, 1 proti, 2 po, 6 proti... Ale zadny trezor jsem nikdy nemel tak nevim :)
Potřeboval bych pomoc; ani z manuálu nejsem moc moudrý, jak přesně trezor funguje...
mám za to, že výchozí bod je 0 a je li kombinace např. 5-1-2-6, přejdu jedním směrem k 5, opačným pak k 1 atd. Jenže za prvé si nejsem jist, jak je myšleno "ve směru hodinových ručiček"; zda se oním směrem má pohybovat ciferník či pořadí čísel a zadruhé, zda-li mám vůbec správný kód.
Jedná se o první trezor ve hře. Předpokládám, že herní datum je 7. 2. 1922; má to být datum narození té zabité dcery, přičemž desáté narozeniny byly včera a kód je ve formátu M-D-RR, čili kombinace by měla být 6212. Ovšem ta ne a ne fungovat...
mám za to, že výchozí bod je 0 a je li kombinace např. 5-1-2-6, přejdu jedním směrem k 5, opačným pak k 1 atd. Jenže za prvé si nejsem jist, jak je myšleno "ve směru hodinových ručiček"; zda se oním směrem má pohybovat ciferník či pořadí čísel a zadruhé, zda-li mám vůbec správný kód.
Jedná se o první trezor ve hře. Předpokládám, že herní datum je 7. 2. 1922; má to být datum narození té zabité dcery, přičemž desáté narozeniny byly včera a kód je ve formátu M-D-RR, čili kombinace by měla být 6212. Ovšem ta ne a ne fungovat...
Mé zkušenosti jsou bohužel zatím (jsem asi v 70% hry) přesně opačné :) Atmosféra je super, ale děsivá mi nepřijde, více děsu mi způsobuje samotná hratelnost :)
MCZ: Já to nevidím zdaleka tak černě jako necrotising_. V tomto směru se není čeho bát; bát se bude třeba jiných "věcí". :-)
Nerad bych ti kazil "zážitek" :)
Nu, ptal jsem se opravdu na souboje :-). Ale vzhledem k tomu, že se obtížnosti evidentně zpřístupňují až s dohrátím (tenhle systém fakt nesnáším), tak na tom zřejmě moc nesejde :-).
necrotising_: nějaké tipy, na jaké pasáže si dát pozor?
necrotising_: nějaké tipy, na jaké pasáže si dát pozor?
necrotising_: Řekl bych, že MCZ zajímaly především ty souboje, když zdůrazňoval nejtěžší obtížnost a srovnání s "jinými FPS". Volba nejtěžší obtížnosti by v této hře nemusela být ostatně vůbec od věci, možná bych se pak bál ještě víc...
*A ve svém posledním příspěvku zpětně nahrazuji slovo "implikuje" slovem "evokuje".
*A ve svém posledním příspěvku zpětně nahrazuji slovo "implikuje" slovem "evokuje".
Ajantis: Ne, špatný game design bohužel ani volba obtížnosti nezmění.
Na druhou nejtěžší obtížnost má CoC několik mírně frustrujících záseků nebojového charakteru, obtížnost soubojů bych označil za nanejvýš průměrnou (žádné závažné potíže), ale přirovnání k jiné FPS se neodvážím, protože CoC za FPS nepovažuji (pojem FPS už mi implikuje hry typu Half-Life nebo Doom). Jo, vím, že jsem nepomohl. :-)
necrotising_: Volba nejtěžší obtížnosti ovlivňuje i něco jiného než sílu nepřátel?
Navíc přežití často závisí jen na náhodě.
Je obtížná, protože je blbá :) Žádná volnost konání nebo více řešení jednoho problému, vždy se musí postupovat přesně tak, jak to zamýšlel autor, takže pokus-omyl a loadování a loadování a loadování...
Chtěl bych se zeptat; jak je ta hra obtížná? Myslím srovnáním nejtěžší obtížnosti s nějakou jinou FPS (pokud možno, co jsem hrál).
Souhlasim s casti o primitivni vete, svuj k svemu.
special: Nemusíš si mykat. Jsem přesvědčen, že všichni kromě tebe tu primitivní větu o cca deseti krátkých slovech pochopili.