Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Brothers in Arms: Earned in Blood

73
92 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > taktická akce *
akce > 1st person akce
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
06.10.2005 PCXbox
28.10.2005 PS2
23.09.2008 Wii
Vývojáři:
Oficiální stránky:
http://www.gearboxsoftware.com/games/broth…
Titul Brothers in Arms: Erned in Blood je druhé pokračování série Brothers in Arms. Ačkoliv nepřinesl oproti minulému dílu Road to Hill 30 moc zásadních změn, jde o velmi povedenou střílečku, v níž hraje prim taktizování. Rozdávání rozkazů je přitom velmi jednoduché a každou situaci lze ještě před bojem zhodnotit ve speciálním taktickém módu, který je podobný tomu, s jakým jsme se setkali v českém Hidden & Dangerous 2.

Ve hře se ocitáte v kůži Joea Hartsocka, amerického paragána, jenž patří k Bakerově rotě, za něhož jsme si zahráli v minulém díle. Přičemž děj běží paralelně s příběhem prvního dílu.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 65
Druhý díl této válečné série neprošel žádnými významnějšími změnami. Na první pohled jsem si všiml vylepšené grafiky, zejména tráva byla detailnější a některé světelné efekty přidávaly hře na kráse. Umělá inteligence nepřítele doznala taky nějakých drobných vylepšení. Například, když jsem obešel partičku skopčáku zezadu, tak místo aby stáli a pálili po mě (jako v prvním díle), běželi se schovat někam jinam. To hru dělalo malinko těžší a hráč tedy musel být rychlejší, což v kombinaci s velkou nepřesností zbraní bylo občas docela o nervy. Dále mě strašně štvaly bazuky v misích s tankem v týmu, které měl každej podělanej nácek po ruce. Hrál jsem na těžší obtížnost a tak jeden zásah znamenal smrt, což se stávalo docela často a kolikrát i kus před checkpointem, k němuž cesta trvala někdy klidně i 20 minut. Příběh, vyprávěn retrospektivně, běží paralelně s prvním dílem, takže se jednotlivé akce trochu prolínají. Jednotlivé cutscény se mi zdály lepší a hlavně animace byly vyladěnější. Samotná hratelnost ale zůstala netknuta. 65%

Pro: vše, co bylo dobré na prvním dílu + nějaká ta drobná technická vylepšení

Proti: málo změn

+12
  • PC 75
První díl se mi ve své době líbil - žádnej respawn nepřátel, ale poctivá rozvážná tatická akce. Dvojka přináší některá vylepšení, ale jinak mi moc nepřišlo, že bych hrál jinou hru:

Grafika je stejná - no jo, možná tam přidali nějakej ten efekt, ale nic, co bych až tak pocítil - grafika je prostě stejná. Opět se tedy motáme po francouzskym venkově, opět jsou zde živý ploty na každym rohu. Ačkoli sice jsou nyní nově zpracováni třeba například koně nebo i nový zbraně a jiný objekty, přesto jsem takovýchto novinek zaznamenal jen minimum.

Příběh opět sleduje postavy téhož družstva, jen z pohledu jiného vojáka. Sice končí tuším o tři dny později, než v jedničce, ale je to prostě totéž. Sice je tak počínání amerických výsadkářů jaksi realistický, na druhou stranu by pokračování už mohlo děj posunout někam dál, třeba o pár týdnů, pár stovek kilometrů. Škoda.

Bohužel však autoři nezapracovali na těch nejvíc nedodělaných aspektech předchůdce. Stále mi balík sena poskytuje neomezené krytí před kulmetnou palbou, stále jsou zde příliš okatý odbočky, které hráč musí využít k úspěšnému zdolání kulometnýho hnízda, stále němec přežije i headshot a čile pálí dál.

I když lze namítnout, že se jedná o důstojného pokračovatele vydařené akce z druhé světové, obsahuje tak málo změn, že se jedná z mýho pohledu spíš o datadisk.
Dobrej, příjemnej datadisk.

75%

Pro: možnost hrát bez zaměřovacího kříže, taktika, atmosféra, dabing, zvuky (déšt!)

Proti: Minimum změn, nepřůstřelnost materiálů, linearita, úzké hrací prostory, absence vyklánění

+10