Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Týý vole, tak ta část mise kde se musíš ztratit v davu na vlakový zastávce mi zabrala půl dne... nakonec jsem se vysral na SA a omráčil jednoho poldu, hra mi tak jako tak započítala jedno spatření, i když mě nikdo neodhalil... ale to je fuk, protože za hodnocení Silent Assassin stejně člověk dostane prd.
@Paul (24.11.2012 19:10): On vždycky měl hitman supr atmosféru + tady se mi líbí to vyprávění, cutscény apod... ale nehraju to akčně, hraju to jako hitmana... jen když se něco posere, tak si zastřílím :)

Jen chápu to dobře, že když uděláš misi na SA, je ti to prd platný? :/
@Walome (24.11.2012 19:04): Taky mě to hodně chytlo, akorát jsem dorazil do Hope. Když se člověk přenese přes fakt, že to má blíž Splinter Cellu než Blood Money (a přes to se, pravda, přenáší špatně), tak je to fakt super zábava. Ty lokace mají výbornou atmosféru.
Teda takhle vykrádat sám sebe... jsem ve druhé misi a v obou jsou prvky předešlých dílů: jedovatá část z fugu a vražda v hotelu a nemluvím o tom, že lokace jsou furt ty samý dokola, ale tak to platí pro celou sérii: triády, hotely, léčebny, blázince atd.

btw začíná mě to bavit - akční složka je dost dobrá... škoda, že to neni akční hra :) ... a když člověk překlikává do windows, občas vypadne zvuk :/
Hah teď jsem potkal Kanea, tak jsem ho praštil lahví přes hlavu :D
@Paul (23.11.2012 20:32): ale to zase všechny dnešní hry vypadaj dobře i na malý detaily.

Něco jako ukazatel score mi chybělo v minulých hitmanech - sralo mě, že mi na konci mise ukázali, že bylo třeba nalezeno jedno tělo a já si přál, aby mi to hra ukázala během mise. Ale tohle je fakt hardcore :-D Hlavně zabírá prakticky čtvrt vobrazovky, což prostě nepochopim.
A celkově ty výstražný trojuhelníky, inventář... všechno je to hrozně velký a nevzhledný, a to včetně radaru a instinktu, prostě ten facelift se mi nelíbí.

Ale pořád jsem u prologu,.
@Walome (23.11.2012 20:12): Ten HUD je hroznej, co je ale naprostá zvrácenost je ten ukazatel score...to prostě nedokážu pochopit že nejde vypnout, to je tak neskutečně retardovaný rozhodnutí...ikdyž v týhle hře se podobný rozhodnutí sešly v míře vrchovatý.
Jinak hraju na hard..

Mimochodem co se týče grafiky, tak když z presetu ultra shodím reflections na low, vypnu global illumination a stíny na high a ssao na normal, tak se to z 60fps nehne a nemůžu říct že bych poznal rozdíl..
@Abel (23.11.2012 10:17): Já včera zažil jen prolog a to byl takovej šok, že jsem se z toho hodinu vzpamatovával :) pak jsem ho dal podruhé a myslím, že to nakonec půjde, ale některým věcem fakt nerozumím a hlavně mi vadí, že Hitman nepřináší nic nového, co se animací a interakce s prostředím týče - to už je teď vidět. Prostě nemůžeš vzít cokoli a někoho s tim umlátit, musíš vzít předpřipravený předměty, který jsou tam jak pěst na voko i bez Instinktu...

Ale jako uvidíme no... a ta story... nekomentuju.

Proč má ta holka na krku asi tak flashdrive... ach jo...
Hm, tak tohle je silný kafe i na mě :-D
Na každou akci jiná klávesa.
Hitman se plíží rychlostí větru.
Nesmyslně a komicky veliká ikona zbraně, jakou držíš (vždyť vidíš, co máš v ruce) a možnost mít v kapsách hrnky a cihly... uf...

edit: hm, tak po prologu/tutorialu mám sto chutí omlátit jim to o hlavu...
Zdarec, hraje to tu někdo s kartou od nVidie na nejvyšší nastavení? Mně při nastavení ultra padají snímky na 7fps Benchmark a to mám sestavu, na které jsem hrál např. Zaklínače 2 na max. Tak nevím čím to je (a ta AMD loga na začátku si nepřipouštím:-D).
@Kubulus (22.11.2012 05:38): No ale on jí dělal ukázkově jiný tým. Lidé jako Rasmus Hojengaard, creative director Blood Money odešli, do Cryteku či Reto-Moto.
Možný je samozřejmě cokoliv, ale Absolution dělali převážně lidé zodpovědní za Kane & Lynch.
IMHO jim stál někdo za zády a říkal, jak má nový Hitman vypadat. Pochybuji, že by to z vlastní vůle jen tak naschvál podělali, když vždy dělali svou práci ukázkově.
@Hrdlodus (21.11.2012 23:42): Právě že většina fanoušků (co tak čtu např. hitmanforum.com, neogaf) chtěla rozpracovat koncept Blood Money, vyhladit nedostatky a udělat moderní prezentaci...bohužel IO to jaksi nepochopili, nebo nebyli schopní to udělat.
Aspoň že toho Batesona přivedli zpět. Ten to narativně drží nad vodou. Hudba dokresluje atmosféru ale je 100% nevýrazná - nepamatuju si jediný motiv, přitom OST dvojky/trojky/BM znám prakticky nazpaměť.
@Bodkin (21.11.2012 10:29): Také jsem sledoval ten trailer, ale prostě jsem bral, že to je nějaká ženská. Napadla mě Diana, ale ještě jsem neměl důkaz.

Zatím podle toho, co čtu, se asi v IO pomátli. Hitman - jejich dítko, hra, která je proslavila, a oni změní obvyklé dabéry, skladatele, zmrší, co mohou, a změní i princip hry. Ale tak třeba bylo téma již vyčerpáno. Kdekdo si stěžoval, že všechny díly jsou o tom samém. Tak sérii oživili.
@Paul (21.11.2012 19:27): Prvni dil jeste usel i kdyz mi prislo, jak uz jsem myslim napsal do meho komentu Blood Money, ze je ve hre akce horsi nez v Blood Money. To je trochu blbe, kdyz udelaji akcni hru a ona neni ta akcni slozka ani tak dobra, jak byla v takove ultimatni stelath akci jako je BM. Jako kdyby Gears of War melo horsi akcni pasaze nez Splinter Cell Chaos Theory.
Ještě jedna naprosto přesná recenze na gamespy
http://pc.gamespy.com/pc/hitman-5/1226690p1.html

" It's just a shame that the ultimate predator himself has to fall prey to his creators' thirst for mainstream appeal, in an overly cinematic adventure tied down by how much more it could have been."
...
"In case you missed the subtle hints though, I love Blood Money. I'm not blind to its faults, but my main memory of it is watching the credits roll and imagining how great the next game was going to be, now that Hitman had finally cracked its tricky formula.

I would trade Absolution for that imagined game in a heartbeat. A heartbeat."
@marwel (21.11.2012 18:48): Ale tak mě se Kane & Lynch docela líbily - jako stylový crime střílečky jsou dobrý a maj taky skvělou atmosféru/styl - ale bohužel jsou 100% odlišný gameplayem od Hitmana. A právě Hitmana dostal tenhle tým na starosti, a jak vidno, nechápou ho vůbec. Tore Blystad konkrétně byl Art Director na Blood Money, takže talent má, ale měl zůstat u výtvarný stránky. Bohužel designéři utekli, tak povýšili jeho..a dopadlo to jak to dopadlo.
@Paul (21.11.2012 18:38): Nj, nelze ocekavat, ze se k tomu vsichni postavi tak, jako Eidos Montreal v pripade Deus Ex Human Revolution. Jak se rika, studio je jen tak dobre, jak je dobra jejich posledni hra. IO neudelali dobrou hru od vydani Blood Money. Jejich posledni tri hry (Absolution nepocitaje) jsou strasne hovadiny. To je asi ten hlavni duvod, proc jsem Absolution neveril a neverim mu stale. Ano, jedina nadeje pro Hitmana je ve zmene vyvojare.
@Bodkin (21.11.2012 10:29): Celkovej setup příběhu je naprosto DEBILNÍ (opravdu it cannot be overstated). Spoilery z tutorial mise: Jde zabít Dianu protože mu to řekli v ICA, že prý je zradila a kdesi cosi. A on je profík, tak na ní prostě sere a jde jí zabít ne? Až na to, že když vlezeš do její místnosti, tak se pustí animačka, ve který 47 nejdřív Dianu střelí bez přemeješlení ve sprše, ona pak spadne na zem, na čež si 47 řekne že to vlastně udělal nechtěl ("ach já hlupák"), slituje se nad ní a začne si s ní povídat o nějaký holce a její záchraně. No a pak se vydá zachránit holku, načež tím nasere ICA, kteří pak jdou po něm.

Jak bylo hezky řečeno jinde:
Basically, 47 is a giant bitch now and has feelings. Which I guess is good, if you are a pussy.

Kua mě tak neskutečně sere co mi s Hitmanem provedli....ještě že další hru nedělá IO v čele s nýmandem Tore Blystadem, aspoň malá šance existuje že to nebude podobná sračka. (toto slovo brát v kontextu toho co jsem psal níže)
@Walome (21.11.2012 11:05): Já to taky občas dělám, že když mě něco fakt hodně zaujme, tak se o tom snažím vědět co nejmíň (hlavně teda u filmů). Takže nekoukám na trailery, nečtu rozhovory, nehledám fotky a hlavně, HLAVNĚ úplně ignoruju internetový diskuze... :)
@Walome (21.11.2012 10:45):
1) A já bych přísahal, že jsi ho taky okomentovával. Docela dobře
2) a byl jsem si jistý, že Kubulus to taky jednou vyplácl (ale má to ve spoileru, pacholek)

Nedělám to vůbec! Falešné spoilery ano, práve ne :P
@Bodkin (21.11.2012 10:36): Ale tak někteří se na ty trailery záměrně nekoukají (já) aby se právě nedostali k podobným spoilerům, které tvůrci do trailerů dávají (čímž mě serou, jak u filmu, tak u her).

A děláš to často, nevim proč.
@Walome (21.11.2012 10:23): A kvůli lidem jako jsi ty nemůžeme mít hezké věci a dobré hitmany.

btw - osvětlí mi někdo, proč na začátku jde oddělat Dianu? Pokud se nepletu, tak mi na konci BM zachránila život?
@Paul (21.11.2012 09:57): Jo tak to bude pro mě, já na tom hitmanovi nijak nebazíruju :) vždycky se mi líbil příběh a atmosféra, ale gameplay mě po chvíli vždy otrávil. Jednička měla takovej správnej "feel", dvojka byla na můj vkus moc dlouhá a některé lokace byly zdlouhavé, Contracts maj fajn atmosféru (+ je tam moje nejoblíbenější mise se zabitím šéfa triád a policajta - jako v jedničce) a BM jsou horzně učesaný a zároveň nedokonalý (jasný cizí zavinění braný jako "nehody" apod) - pokud od nového Hitmana dostanu Conviction, nebude mi líto peněz.

Já už jsem dneska klidnější a smířlivější, co se novinek týče :-D
@Walome (21.11.2012 09:27): Purist asi fakt ne, já uvažoval o expert, ale nakonec asi pojedu normal, na ten zkurvenej systém disguises nemám nervy.
Ona to je solidní akční stealth hra s kvalitní atmosférou, ne že ne, ale má to prostě blíž k Splinter Cell Conviction než k Blood Money. Což je po 6 letech čekání ohromnej fail.
@Bodkin (20.11.2012 22:53): To je jak kdybych řek, že Owar je lepší hra než Tropico 2 :)

Jinak Paule, děsíš mě :-D ale já od toho naštěstí čekám solidní akci, což se snad splní. A Purist teda ne e?
(btw to nezavírání dveří a kontejnerů hru přece urychluje (nemusíš se zastavovat a provádět interakci - to dnešní děti chtěj! Je jedno, že Tě kvůlu nezavřeným dveřím může někdo načapat :-D)

Já se k tomu dostanu dnes... tak jsem fakt zvědavej.
@Hrdlodus (20.11.2012 20:23): Ještě k tomu Purist...hezkej popis z neogafu, musím se podělit
"From what I can tell, Purist Mode is honestly just a gigantic, satirical slap in the face of Hitman fans. It's unreasonably stupidly difficult. It's basically the dev's way of saying "Oh, you think you're a 'true' Hitman fan? Well here's a difficulty JUST FOR YOU." and then stomping on your nuts for a few hours."
@Hrdlodus (20.11.2012 20:23): Jediný co ti zbyde je crosshair. Jinak je interface kompletně vypnutej a je to prakticky nehratelný. Purist je tam jen na efekt, aby si mohli říct "máme to i pro hardcore hráče", ale v praxi je to nudnej mód, protože ta hra je designovaná tak že s ním prostě příliš neladí.

Jo a ještě jsem ve svém rantu zapomněl na debilní QTEs, kdy když chci někoho nenásilně sundat zezadu, tak musím pět vteřin bušit do tlačítka...kreténi debilní.

Jo a ještě nemožnost vypnout ukazatel score, který mě VůBEC ale VůBEC nezajímá..a vypne se jen na Purist. A obří nápisy typu "Go to a room"...OMG
Dejte sem pak někdo vědět, jak teda vypadá purist mod. Jaké pomůcky a ukazatele tam zbydou a jaká je náročnost. Nechci hledat na Internetu, abych si zase nepřečetl nějaké spoilery.
Sakra to mě fakt fascinuje kolik naprosto debilních nedostatků ta hra má, ve srovnání s Blood Money (který jsem, opět, dohrál předevčírem).
Například nelze zavírat dveře. Nelze koukat skrz klíčovou dírku. Nelze manuálně zavírat containery (zavíraj se magicky samy). Animace chození po schodech je hrozná (v BM perfektní). Nelze odhodit zbraň. Převleky fungují debilně. Checkpointy jsou zcela retardovaný a nelze manuálně ukládat. Schovávání zbraní funguje tak, že se zbraň vypaří z ruky (chybí prostě animace). Minimapa je zkurvenost nonplus ultra, o instinktu nemluvě. Levely rozsekaný na malý kousky aby se to vešlo do 256MB konzole.

Hlavně že tu je cover systém, kotouly a mark and execute. To Hitman opravdu potřeboval.
....
6 let čekání a oni to takhle rozjebou. Sice je to furt solidní stealth akce, ale není to prostě Hitman, není to to, co jsem chtěl. Ještě že další hru bude dělat jiné studio. Třeba tam pochopí že takhle jako ne.