@pavouk2 (22.11.2012 19:02): Dneska už 100...
Diskuze
@Nons3nse (22.11.2012 18:22): Na konzole je bohužel dělanejch 80 procen AAA her. Pak to tak vypadá.
Ja som to nedávno začal hrať na PS3 a je to oveľa lepšie... ovládanie, hrateľnosť atď.
Je naozaj cítiť, že to bolo robené na konzole...
Je naozaj cítiť, že to bolo robené na konzole...
Nějak nevidim pořádnej rozdíl v nastavení kamera ruční brzdy. V čem to přesně spočívá?:-) Hru jsem zkoušel před lety, ale bylo to nehratelný. Tak tomu dam ještě jednu šanci, ale zatim mě to teda moc neba.
Jak je to stejný :-D
@CJ (15.11.2012 22:11): Před barákem ještě nic na stahování nemáme=/
@CJ (15.11.2012 22:11): :-D
@Walome (15.11.2012 21:56): Stiahni si sneh. :D
Nějaký tip na dobré mody? Nejlépe takové, které z toho dělají úplně jinou hru? :)
@Walome (15.11.2012 18:02): Mne to ide v poriadku. Po aplikovaní 7. patcha je tá hra viac-menej optimalizovaná. :D
@Walome (15.11.2012 18:02): Když jsem si nastavil hustotu provozu na maximum, ulice byly úplně plné aut. Všude zácpy. Vypadá to pak docela realisticky, ale já mám radši menší provoz.
@CJ (15.11.2012 17:27): To tam je? A funguje to pak někomu? :)
...jakože třeba auta pak můžou jezdit na sobě nebo jsou zaparkovaná na střechách či balkónech=)
@Walome (15.11.2012 09:38): Ak Ti vadí, že je v GTA IV na Times Square 5 áut, nastav si väčšiu hustotu premávky (tuším vehicle density v menu). Keď si ju nastavíš na 100, hneď to vyzerá inak. :) A ak by Ti ani to nestačilo, existuje na to niekoľko módov.
@marwel (15.11.2012 13:09): No prostě post-process, který je levný a taky tak vypadá. Fear jsem nehrál, ale už jenom ta možnost nemožnost (lol) to vypnout je prostě hnus. Skoro jako by mi grafici předhazovali zbytky se slovy "Nažer se, dej si, je to výborné. Neodejdeš, dokud to nesníš."
@Say (15.11.2012 09:22): No ja nevim. Na FXAA to nevypada. Spousta jinych her tento zpusob vyhlazovani pouziva a zdaleka nevypada takhle spatne. Ja si z hlavy vybavim vzdy dva nejhorsi pripady - Mafia 2 a FEAR 3. U FEAR 3 slo vyhlazovani vypnout a nicemu to nepomohlo, ta hra vypadala stale strasne odporne. Hledal jsem dukaz o tom, ze se to tyka jen meho pocitace, ale zadny jsem nenasel.
@tonysp (15.11.2012 10:25): Tak on vyšel právě včera, tak už se to tady vášnivě řeší :)
@Redfield (15.11.2012 09:14): Sorry, ale dnes jsem se to dozvěděl a chtěl jsem alespoň jednou za život přispět sem do diskuze.
@Walome (15.11.2012 09:45): Jde, a kolikrát je to fakt jen otázka poštelování ini souboru. Fakt netuším, jestli grafici/3D testeři nemají náladu testovat na svých high-endech nějaké benchmarky a tweaky, ale tož... Udělej si sám. Otázku shaderů, filtrů a dalších "featur" teď neřeším.
@Say (15.11.2012 09:43): Nejhorší je, že je to pořád stejný - a je tomu tak i v tom slavnym LA Noire... i když to dělali jiný lidi... ale oni na to kašlou - i když je vidět, že to JDE udělat graficky krásnou vykreslující se hru jak do dálky, tak blízko (Mafie 2), takv GTA5 stejně budeš utíkat po ulici a zarazíš se o neviditelnej koš.
@Walome (15.11.2012 09:38): No když to vykresluje v dáli kde jakou cypovinu, tak se nediv, že to plné modely začne načítat později=) Ale taky by to šlo nějak tweaknout.
A tak já to chápu.
Mě na GTA sere, jak se ty předměty objevujou před očima a jak je na Times Square 5 aut... náročný je to jak prase a stejně to stojí za hovno :)
Mě na GTA sere, jak se ty předměty objevujou před očima a jak je na Times Square 5 aut... náročný je to jak prase a stejně to stojí za hovno :)
@Walome (15.11.2012 09:34): Když mě po chvilce hraní začaly bolet oči=/ A taky díky tomu jsem to vlastně byl schopný dohrát.
@Say (15.11.2012 09:22): Ty vždycky najdeš nějaký vychytaná mody :-D
Ten trailer netřeba komentovat, opravdu ne. GTA 4 s více barvama... ale tak očividně to stačí.
Jak říkám, mě nalákali tím herním systémem - pokud bude tak revoluční, jak tvrdí, nemám problém hru zkusit, ale bojím se, že ty debilní dialogy a postavy mě stejně budou srát...
Ten trailer netřeba komentovat, opravdu ne. GTA 4 s více barvama... ale tak očividně to stačí.
Jak říkám, mě nalákali tím herním systémem - pokud bude tak revoluční, jak tvrdí, nemám problém hru zkusit, ale bojím se, že ty debilní dialogy a postavy mě stejně budou srát...
@marwel (15.11.2012 03:20): Ten filtr se jmenuje FXAA (náhražka AA, je to plošný filtr, takže je dopad na FPS minimální) a je to hnus velebnosti. Něco podobného má podle všeho i Sleeping Dogs.
Naštěstí se mi podařilo najít mód, který to konkrétně u Mafie II ruší a dělá hru najednou velice krásnou!
Tady u toho traileru si teda nejsem jistý (ono na YT se to ani moc poznat nedá bohužel), ale rozhodně nasvícení a animace vypadají, jako by byly v těžké alfa fázi. Tohle vydat jako trailer... Styděl bych se=/
Naštěstí se mi podařilo najít mód, který to konkrétně u Mafie II ruší a dělá hru najednou velice krásnou!
Tady u toho traileru si teda nejsem jistý (ono na YT se to ani moc poznat nedá bohužel), ale rozhodně nasvícení a animace vypadají, jako by byly v těžké alfa fázi. Tohle vydat jako trailer... Styděl bych se=/
@tonysp (15.11.2012 09:05): Normálně bych se považoval za spamera, ale nemůžu si to odpustit.
*facepalm*
*facepalm*
Dnes vyšel druhý trailer na GTA V
http://www.youtube.com/watch?v=Vzue74y7A84
http://www.youtube.com/watch?v=Vzue74y7A84
@Paul (15.11.2012 00:02): Neni Rockstar jako Rockstar. Ze byl Max Payne 3 dobre optimalizovany neznamena, ze bude i GTA5. Pokud budou delat PC verzi hry jen proto "aby byla", pak se muzem tesit na dalsi GTA4. A co se tyce grafiky v traileru. Pamatujete na diskusi o Mafii 2 a tom podivnem grafickem filtru, ktery pouziva a ktery mizi pri jizde v aute pri rychlosti vetsi jak nejakych 60 kilaku? Tak presne takovy filtr je zjevne i tady. Neskutecne konzolova hnusarna. Doufejme, ze PC verze takhle vypadat nebude. I kdyby nemeli pridat jedinou lepsi texturu, tak obraz musi byt ostri! To je zaklad. Jinak se jim v klidu vysmeji i hry deset let stare (treba takovy Clive Barker's Undying).
Tak GTA IV nabízelo možnost nastavit ultra vysoké nastavení pro ty, kteří na to mají stroj. Kdyby ta mnedali dohlednost až do Californie, detaily až po pihy a antialiasing stínů, tak by nikdo na nevyladěnost nenadával. Možnost vysokých detailů byl bonus, aby nenadávali majitelé silných strojů, že nemají nic navíc oproti 486. Navíc v tom byl tím pádem potenciál při hraní po pěti letech nastavit si vyšší detaily, protože uživatel si pořídil nový stroj, a hra je tím konkurenceschopná i o pár let později.
Nebo se mýlím a něco mi uniklo?
Nebo se mýlím a něco mi uniklo?
@Sasakr (15.11.2012 00:02): To píšu dole, že jsem neměl problémy.
A jak to jelo?!
Všechny díly GTA od trojky výše měly na PC zpoždění kolem 7 měsíců, GTA 5 na tom bude úplně stejně. Asi si už spočítali že se jim to takto vydávat vyplatí. Jinak optimalizace se nebojím, Max byl optimalizován výborně, a openworld neopenworld, ty zkušenosti se neztratí. Dokud to bude limitováno 256MB paměti u PS3 tak si moc vyskakovat nemůžou anyway.
@Sasakr (14.11.2012 23:22): Jj, s tou.
@Majkee (14.11.2012 22:36): To jako s tou z profilu?!
@Garret (14.11.2012 22:59): Asi si hrál jinů hru!
@Kostik (14.11.2012 22:54): ani jsem si nevšiml. možná jsem tu plynulost přehlédnul :-)
@Kostik (14.11.2012 22:54): Tak je jasný, že neřeknou, že to poserou. Uvidíme.
Nevím jestli jste četli četli nejnovější novinky okolo GTA V, ale Rockstar se nechali slyšet, že pětka bude lépe optimalizovaná než Max Payne 3 a ten byl optimalizovaný výborně.
@CloisteR (14.11.2012 22:40): Já jsem skromnej, mě stačí i medium settings. :D
@Majkee (14.11.2012 22:36): Tak stačit to určitě bude :) otázka je na jaký detaily. Třeba půjdou Rockstar do sebe, a pojedem na full settings :D Ale Kurva tomu nevěřim.
@CloisteR (14.11.2012 22:31): Hrál jsem to na jaře 2010 s tehdy čerstvě pořízenou mašinou, kterou používám dosud, takže nebyla adekvátní době vydání. V létě plánuju zas upgrade, tak doufám, že to pak i na špatně optimalizovanou pětku bude stačit.
@Majkee (14.11.2012 22:25): Jde o to ale, jestli ti jela v pohodě na adekvátnim stroji doby vydání. Málokomu jo. Nebo budem zase muset hrát na rok a půl novym stroji po vydání hry.
@CJ (14.11.2012 22:24): Tak určitě jednak to dělali současně. A odladit lineární koridor a takhle nevídanej monstr svět , bude úplně jiná písnička.
@CJ (14.11.2012 22:24): Čtyřka mi jela v pohodě.
@CloisteR (14.11.2012 22:22): Tipujem, že bude. Maxovi Payneovi 3 sa to nevyrovná určite. Toho ale robili súčasne na PC aj na konzoly. Bojím sa, že PC verzia dopadne takisto ako IV.
@CloisteR (14.11.2012 22:22): Taky doufám, ale mám pocit, že si počkáme.
Jinak doufám že ta pc konverze nebude, tak zmatlaná jako u čtyřky. Jsou to Rockstar, takže bude :p
Jsem zvědav kdy vyjde pc verze, když na platformy je vydání oznámeno na jaro.
@Paul (14.11.2012 22:11): @Paul: Dřív by po lincencích asi šáhli, ale za A) by jim je určo kvůli nátuře hry nedali a za B) Přesně, když mají dnes názvy čehokoliv ve hře smyšlený, tak by se tam realné názvy aut ani nehodily.