Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ja som to nedávno začal hrať na PS3 a je to oveľa lepšie... ovládanie, hrateľnosť atď.
Je naozaj cítiť, že to bolo robené na konzole...
Nějak nevidim pořádnej rozdíl v nastavení kamera ruční brzdy. V čem to přesně spočívá?:-) Hru jsem zkoušel před lety, ale bylo to nehratelný. Tak tomu dam ještě jednu šanci, ale zatim mě to teda moc neba.
@Walome (15.11.2012 09:38): Ak Ti vadí, že je v GTA IV na Times Square 5 áut, nastav si väčšiu hustotu premávky (tuším vehicle density v menu). Keď si ju nastavíš na 100, hneď to vyzerá inak. :) A ak by Ti ani to nestačilo, existuje na to niekoľko módov.
@marwel (15.11.2012 13:09): No prostě post-process, který je levný a taky tak vypadá. Fear jsem nehrál, ale už jenom ta možnost nemožnost (lol) to vypnout je prostě hnus. Skoro jako by mi grafici předhazovali zbytky se slovy "Nažer se, dej si, je to výborné. Neodejdeš, dokud to nesníš."
@Say (15.11.2012 09:22): No ja nevim. Na FXAA to nevypada. Spousta jinych her tento zpusob vyhlazovani pouziva a zdaleka nevypada takhle spatne. Ja si z hlavy vybavim vzdy dva nejhorsi pripady - Mafia 2 a FEAR 3. U FEAR 3 slo vyhlazovani vypnout a nicemu to nepomohlo, ta hra vypadala stale strasne odporne. Hledal jsem dukaz o tom, ze se to tyka jen meho pocitace, ale zadny jsem nenasel.
@Walome (15.11.2012 09:45): Jde, a kolikrát je to fakt jen otázka poštelování ini souboru. Fakt netuším, jestli grafici/3D testeři nemají náladu testovat na svých high-endech nějaké benchmarky a tweaky, ale tož... Udělej si sám. Otázku shaderů, filtrů a dalších "featur" teď neřeším.
@Say (15.11.2012 09:43): Nejhorší je, že je to pořád stejný - a je tomu tak i v tom slavnym LA Noire... i když to dělali jiný lidi... ale oni na to kašlou - i když je vidět, že to JDE udělat graficky krásnou vykreslující se hru jak do dálky, tak blízko (Mafie 2), takv GTA5 stejně budeš utíkat po ulici a zarazíš se o neviditelnej koš.
A tak já to chápu.

Mě na GTA sere, jak se ty předměty objevujou před očima a jak je na Times Square 5 aut... náročný je to jak prase a stejně to stojí za hovno :)
@Say (15.11.2012 09:22): Ty vždycky najdeš nějaký vychytaná mody :-D
Ten trailer netřeba komentovat, opravdu ne. GTA 4 s více barvama... ale tak očividně to stačí.

Jak říkám, mě nalákali tím herním systémem - pokud bude tak revoluční, jak tvrdí, nemám problém hru zkusit, ale bojím se, že ty debilní dialogy a postavy mě stejně budou srát...
@marwel (15.11.2012 03:20): Ten filtr se jmenuje FXAA (náhražka AA, je to plošný filtr, takže je dopad na FPS minimální) a je to hnus velebnosti. Něco podobného má podle všeho i Sleeping Dogs.

Naštěstí se mi podařilo najít mód, který to konkrétně u Mafie II ruší a dělá hru najednou velice krásnou!

Tady u toho traileru si teda nejsem jistý (ono na YT se to ani moc poznat nedá bohužel), ale rozhodně nasvícení a animace vypadají, jako by byly v těžké alfa fázi. Tohle vydat jako trailer... Styděl bych se=/
@Paul (15.11.2012 00:02): Neni Rockstar jako Rockstar. Ze byl Max Payne 3 dobre optimalizovany neznamena, ze bude i GTA5. Pokud budou delat PC verzi hry jen proto "aby byla", pak se muzem tesit na dalsi GTA4. A co se tyce grafiky v traileru. Pamatujete na diskusi o Mafii 2 a tom podivnem grafickem filtru, ktery pouziva a ktery mizi pri jizde v aute pri rychlosti vetsi jak nejakych 60 kilaku? Tak presne takovy filtr je zjevne i tady. Neskutecne konzolova hnusarna. Doufejme, ze PC verze takhle vypadat nebude. I kdyby nemeli pridat jedinou lepsi texturu, tak obraz musi byt ostri! To je zaklad. Jinak se jim v klidu vysmeji i hry deset let stare (treba takovy Clive Barker's Undying).
Tak GTA IV nabízelo možnost nastavit ultra vysoké nastavení pro ty, kteří na to mají stroj. Kdyby ta mnedali dohlednost až do Californie, detaily až po pihy a antialiasing stínů, tak by nikdo na nevyladěnost nenadával. Možnost vysokých detailů byl bonus, aby nenadávali majitelé silných strojů, že nemají nic navíc oproti 486. Navíc v tom byl tím pádem potenciál při hraní po pěti letech nastavit si vyšší detaily, protože uživatel si pořídil nový stroj, a hra je tím konkurenceschopná i o pár let později.

Nebo se mýlím a něco mi uniklo?
Všechny díly GTA od trojky výše měly na PC zpoždění kolem 7 měsíců, GTA 5 na tom bude úplně stejně. Asi si už spočítali že se jim to takto vydávat vyplatí. Jinak optimalizace se nebojím, Max byl optimalizován výborně, a openworld neopenworld, ty zkušenosti se neztratí. Dokud to bude limitováno 256MB paměti u PS3 tak si moc vyskakovat nemůžou anyway.
Nevím jestli jste četli četli nejnovější novinky okolo GTA V, ale Rockstar se nechali slyšet, že pětka bude lépe optimalizovaná než Max Payne 3 a ten byl optimalizovaný výborně.
@CloisteR (14.11.2012 22:31): Hrál jsem to na jaře 2010 s tehdy čerstvě pořízenou mašinou, kterou používám dosud, takže nebyla adekvátní době vydání. V létě plánuju zas upgrade, tak doufám, že to pak i na špatně optimalizovanou pětku bude stačit.
Jinak doufám že ta pc konverze nebude, tak zmatlaná jako u čtyřky. Jsou to Rockstar, takže bude :p
Jsem zvědav kdy vyjde pc verze, když na platformy je vydání oznámeno na jaro.
@Paul (14.11.2012 22:11): @Paul: Dřív by po lincencích asi šáhli, ale za A) by jim je určo kvůli nátuře hry nedali a za B) Přesně, když mají dnes názvy čehokoliv ve hře smyšlený, tak by se tam realné názvy aut ani nehodily.