Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Myslím že po takové slepé uličce by asi import savu do trojky nefungoval :-D
@Eru (27.09.2012 14:52): Jde o to, že moje postava má sice sklony dělat některé věci tvrdším způsobem, ale celkově je kladná (finální skóre ochránce:odpadlík je zhruba 2:1 - velká rozhodnutí vždy pozitivní), přijít na základnu s tím, že jsem naprosto ready vyvraždit přes tři sta tisíc batarianů, to je docela velká čočka, očekával bych, že pro záporáka se cesta nijak zvlášť nezmění - prostě dělá, co je nutné; ale pro klaďase by měla být připravena nejméně jedna slepá ulička - vyzkoušet je všechny zachránit s nějakým větším efektem, než je volba v závorce. Úplně to vyznělo do ztracena. Navíc se Shepard celou dobu chová jako ultimate badass, který zcela běžně zabíjí tisíce, aby zachránil miliony - jenže můj Shepard prozatím nic podobného neudělal - buď by to tedy chtělo nějakou pasáž, kdy si to vyžere (včetně dramatické hudby, cut-scény s nasranými batariany volajícími po krvi, batariany, kteří oplakávají mrtvé) - zkrátka to udělat osobnější ať už na samotném závěru questu nebo v jeho průběhu.
Sinister: Co bys chtěl udělat jinak, kdybys mohl? (Komentář)
Tikend: Nestrácaš sa nejak v tom komentári, najmä v jeho štylistike a tak? :D Narážam najmä na - "Ide o najviac príbehovo prepojené DLC s hlavným príbehom, a je prepojené poriadne." :D
Tulareanus: ,,naexkrementovaného"
Výborný výraz=D *zapisuje si*
Nate: ono je toho všade ako naexkrementovaného, len som sa snažil tie najviac obvious kusy vytiahnuť
Tulareanus: A nezapomeň na tu záplavu různých převážně asijských MMORPG... Těch jsou snad stovky. U casual her ve flashi to jsou asi miliony :D
Drolin: DnD, Warhammer, Wacraft, Dragon Age, TES, Gothic a rôzne nemecké/poľské patvary...
Nutit jsem se musel v první půlce, druhá už mě bavila. Dokonce je to v tom komentáři napsáno. Tu délku jsem tam napsal informativně, osobně ji nikdy do hodnocení nepočítám.

Když si to vezmu kolem a kolem, vyjde mi krásných 70%.
DoomCZE: Musel si sa do hry "vyloženě nutiť", pri celkovej dĺžke hrania hodina a pol a ty to hodnotíš 70%?
Bodkin: No, mě to přijde naopak, sci-fi vidím v každém koutě kdežto klasických fantasy moc nevídám pokud nepočítám dnd a pár zavedených sérií (ale to asi také bude tím, že poslední dobou nejvíce sleduji sci-fi adventury).
Hamster: :-D samozřejmě ano. Prostě nějakou hru z new wierd. To by bylo krásné. Tohle jsou jen mé stížnosti, nečekám, že se toho kdy dočkám.
Bodkin: Tak zas trochu při zemi, ono není ani tolik knih se světem jako má Perdido, že jo. Když už někdo umí skutečně psát, tak spíše skutečně píše, než designuje. Jako představa to ale špatně nezní.

(Do pytle, já tu v poslední době jen soustavně někoho neguju. Musím si asi srovnat karmu nějakým veselým komentem, nebo tak něco...)
Drolin: Scifi je nedostatkové zboží(a ty dobrá scifi obzvlášť), zato fantasy s elfy a magickými meči a draky jsou tucty pod každým šutrem. Navíc drtivá většina z nich jen obšlehla chudáka tolkiena. Proto ta krmnost fantasy. Ale jak rád bych hrál nějaké fantasy rpg jehož tvůrci by udělali svět jako mělo třeba Nádraží perdido. To by bylo plakání v koutě.

Hráčů, kteří by nezkousli šilené kreace(a kreatury) a vývojářů, kteří by na tom prodělali.

Hamster: Dvojka je o stupínek blíž k scifi než byla jednička.
Tak minimálne v tom, že sci-fi klišé sú "pestrejšie" a na poli RPG (brať s rezervou) je menej scifi hier než fantasy.
Drolin: Méně asi v případech, kdy scifi působí trochu jako převlečené fantasy (ale vyjadřovat se můžu jen k jedničce, dvojku jsem nehrál).
Bodkin: On je snad rozdíl v tom, zda jde o krmné (zajímavý výraz :) fantasy nebo sci-fi?
DA2 trpí urychlenou dobou vývoje. Oni skoro všechny hry od BW obsahují ty základní neduhy z DA2, ale většinou je dokáží přebít jiné věci.

Teď je otázka kolik času bylo na tvorbu ME2, když takhle rychlý vývoj DA2 musel mít vliv i na ostatní projekty... A také se dokončuje TOR, což je mamutí projekt, který si EA nemůže dovolit jen tak bezdůvodně odkládat.
Bodkin: Sám jsi jednou psal, že BioWare dokáže udělat z hovna bič. Raději neříkej hop, dokud... Protože když vezmeš v úvahu, že byli vůbec schopni, vyplivnout něco jako DA2... A nebylo to jen o fantasy... Ale ne, skeptik budu až na to přijde.
Doufám, že s DLC to už zabalí a budou se věnovat pořádně ME3. Ať z toho není sračka jak z DA2.
Normandy Crash Site, Zaeed - The Price of Revenge, Firewalker Pack, Kasumi's Stolen Memory, Overlord, Lair of the Shadow Broker...