Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Mass Effect 2: Arrival

  • PC 70
EA rozjela kampaň, díky které se téměř zdálo, že nezahrát toto DLC, znamená zcela nepochopit spojení dvojky a trojky. Lhali.

DLC začíná tím, že vás kontaktuje váš starý známý Admirál Hackett (alias Lance Henriksen) a žádá vás, abyste osvobodili jednu doktorku, kterou zajali batariáni během výzkumu jakéhosi artefaktu, který měl přinést důkaz o tom, že armáda smrťáků se skutečně blíží.
Příběh není nijak špatný, ale popravdě řečeno nemá nic společného s možnostmi reakcí z Mass Effectu 2. Dostanete naservírováno, co přesně máte udělat. A vy to nemůžete udělat jinak. Jak by přece mohlo být fantastické sledovat, jak jsem nucen dělat něco, co nechci, ale okolnosti mě přinutily jednat proti mému přesvědčení.
Ne. Autoři za vás už rozhodli. Že to rozhodnutí (respektive způsob, jakým jste k němu dospěli) absolutně nekoresponduje s postavou, jíž hrajete, to už nikoho nezajímá.
Tohle DLC je absolutní esencí střílečky. Je okleštěné o jakýkoli zbyteček RPG, což samo o sobě není vždycky špatně. No, v tomto případě - a především v případě epického vyprávění formátu Mass Effect - je to špatně.

Pro: Příběhový twist, spojnice do začátku trojky (nikterak nutná).

Proti: Absolutní nemožnost se jakkoli rozhodnout nebo se k něčemu vyjádřit, násilně vraženo do všech postav stejným způsobem.

+8