Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mick nam nejako opeknel :-).

Som sa pobavil, tie prihluple otazky ako napriklad "You would rather play Darklands than World of Warcraft?" to uz ma dlho nic tak nerozosmialo.

@RNDr. Gunár Pavel (05.10.2012 20:54): Keby to, ale este navyse spravidla polovicu obsahu zaberaju uvodne PR-blaboly a koncove Credits.



@Bodkin (05.10.2012 20:17): Hej, tak zase na absolutnom vrchole pyramidy mam System Shock, Darklands je az niekde v prvej 5-ke, EHM :-) ...
@Bodkin (19.09.2012 18:30): KoDP tak toto vobec nepoznam. Ale musim uznat ze si ma dobre namotal uz po tom poskulujem a asi nepotrva velmi dlho aby som to vyskusal.

Ono k Darklandsu som tiez prisiel uplne odveci sposobom a taka vymakana hra.
@Bodkin (19.09.2012 18:30): v KoDP me hrozne mrzi ta strategicka cast. vubec netusim kolik mit zeme na co, kravy, ovce, prasata sem tam.. chtel bych si jen klikat pribehy ale vetsinou druhym tretim rokem pomru na hlad :-D tam mi manual nejak nepomaha.
@mazar1234 (19.09.2012 12:39): neboj manual sem precetl 3x nez sem to vubec pustil ;-)
popis sveta tam byl dost uzasnej, venovali mu skoro 50 stran z 90, takze to me bavilo hodne.
Kdyz jsem to hral seriozne nemel sem az tak problem venku, jen sem to ted naposled hral "narychlo" jen abych to ukazal kamosovi pres stream.
@Bodkin (19.09.2012 16:00): To hej, ale zasa tam nie je len jeden a 50 inac nie je az tak malo ako by sa mohlo zdat.

Este ze si natolko rozumny a manual si cital, viem si predstavit frajerov co sa na to vrhnu len tak z kopca a potom to zrusia ze "to je nejaka zlozita blbost".
@Bodkin (19.09.2012 13:30): A navyse nie je Plate ako Plate a nie je Sword ako Sword. VELMI dolezita je hodnota kvality predmetu. Priemer je brany q25, maximum coi sa da kupit je q39. Ale za zachranu obchodnikov pred lupicmi ti vzdy daruju nejaku kvalitnu zbran nahodneho typu a tam vzdy q42-45 alebo tak cize su to extra special predmety.

Taka Chainmail q38 je urcite lepsia ako Plate q25 a podobne takze pozor, nie je vsetko zlato co sa blisti.

A navyse zbrane maju okrem Damage aj hodnotu "Penetrate Armor" a tak posekat rytiera mecom je ovela tazsie ako ho umlatit kladivom napriek tomu ze damage ma Long sword o dost vacsiu ako Hammer ale prave kvoli penetrate ma potom redukovany damage a kladivo dava za plne slehy. A takychto veci je tam miliarda.... proste fakt realita a logicka.

@Bodkin (19.09.2012 13:30): Jo to je pravda, ten grind je pomerne monotonna nuda, ale fakt sa oplati par hodin zatat zuby a absolvovat to. Ten rozdiel potom v schopnosti prezit je naozaj drasticky. Ide o to ze v noci pobehujes medzi lokaciami pristav-sacred grove a masakrujes banditov a restujes..... nie ze by si zhanal nejaku pracu. Prachy zarobis hlavne na loote nez na nejakej praci. Pripadne umlatit draka a zhrabnut 50 florinov pokladu.
@mazar1234 (19.09.2012 12:39): Mě za chviličku grind v městě znudil(nemohl jsem dostat žádnou práci), tak jsem vyrazil toulat se ven, jedno plate armor jsem získal od poraženého raubittera, ostatní mají brigantiny, někteří i tak nemají dost síly na brnění co mají...
Tak na tuto hru som asi MASTER skill player.... samozrejme som presiel cele az do konca, teda hlavny quest lebo hra ako taka je nekonecna a pokracuje stale dalej ako trebars vo Falloute2 a podobne.

Inac cisto genialne dielo a jedna z najkomplexnejsich RPG v celej historii pocitacov.



@Rattus (19.09.2012 12:00): No ak si isiel do divociny na nizkych combat-skilloch tak si sialenec a naivny optimista.... ehm, prvy rok herneho casu (herny rok nie ako rok hrania v reale) je najmudrejsie iba grindovat v meste na banditoch. Jednak si vytrenujes aspon 1 zbranova skill na 90-100 a jednak zarobis peniaze na kompletne zbroje a zbrane pre celu druzinu co este zvysi tvoje sance na prezitie vo svete. Ako ist hned na zaciatku na mapu je v podstate bez nejakej moc realnej sance niekde sa dostat, ledaze by si stale a stale save/load, save/load, save/load .... kedze vsetky encountery su nahodne tak sa loadovanim da vsetkemu vyhnut.

A manual ani tak velmi podstatny nie je, skor by som odporucal dokladne precitat clue-book, hlavne tie kapitoly o bojovani, typoch questov a tvorbe postavy.

System pravidiel je VELMI komplexny a vsetko s niecim suvisi a nieco ovplyvnuje a je to navyse vsetko v podstate realisticke a navyse aj uplne logicke, takze tu plati ze ked si o niecom myslis ze by to malo nejako byt a fungovat a myslis pri tom logicky a realne tak mozes dat ruku do ohna ze to tak nakoniec aj naozaj funguje.

Toto je mozno najvacsia prekazka pre hranie, NEDA SA naozaj sa NEDA hrat stylom, "spustim a uvidim", kaslem na manual ci clue-book... nerealne a bez sance uspiet.

Inac svojho casu som dokonca zacal pisat podrobny navod-hint book ale dokoncil som iba prvu cast menom "Tvorba druziny". Je to dostupne na DJ oldgames stranke ak by bol niekto zvedavy a chcel si urobit obraz o tom ako vyzera iba tato jedna uvodna malickost v tejto hre.
@Bodkin (19.09.2012 10:16): pred rokem asi sem to hral opravdu seriozne tak tyden v kuse, a mam sejv nekde z podzemi kde jsem se resil problem mezi trpaslikama a gnomama nebo skretama cico. zajimavy bylo ze trpaslici byli "ti zli" protoze vytlacili gobliny kteri pak museli napadat vesnice aby se uzivili.
no a pri vlezu k trpaslikum se to prave z "souboje zvladam tak nejak akorat" dostalo na "tri trpaslici me znasilni kladivem aniz bych jim neco udelal" takze sem to ulozil a nechal :)
@Bodkin (18.09.2012 20:28): jo, nedal sem to archivovat :)
no bylo tam videt heroicke opusteni mesta ( s hlidkou v patach ) a libezne prochazeni krajinou nez se na me snesly gargoyly, rytire zabily, vedmu odvlekly a lovec zustal se smrtelnym zranenim sam a sam ... nez temnota padla.. :-D
Richmond - Heresy! Ja ubohy co mnogo rokov zhanam original a on na neho necha prasit... :)) A ne, v Dosboxe nic neni problem :) (teda az na Knight Force, ale kto by to hral? :) )
On je problem rozchodit puvodni verzi? Bohuzel orig. CD sice mam uz nekolik let, ale ani jsem nevyzkousel, jestli funguje :)