Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

Need for Speed: Hot Pursuit

  • PC 65
kam zmizel zapal a chytlavost ?? uz ve chvili, kdy jsem to poprvy videl, tak jsem si rikal, ze toto me nejak moc nelaka, nakonec jsem se rozhodl, ze si to take zkusim, protoze serii NFS mam rad, ale bohuzel od zacatku hra potvrzovala muj prvni odhad

grafika se povedla, je hezke se projizdet v tech autech, hezkym prostredim a cas od casu vyradit nejakyho policajta ci zavodnika ze hry, avsak model destrukce neni nijak oslnivy a po nekolika zavodech prestane bavit

zbrane jsou zajimava novinka, ale kdybych chtel hrat zavody ve kterych se pouzivaji zbrane, tak Split Second mi prijde mnohem zabavnejsi a propracovanejsi

zavodit s souperi znamena snazit se prechytracit "fyziku" hry nez snazit se jet co nejrychleji a nejcisteji, souperi jezdi tak rychle jak jezdis ty, takze ve chvili, kdy ty jedes delsi dobu rychle a bez chyb, tak oni jedou tak taky a kdyz udelas chybu, tak na tebe pockaji

zavodit s casem znamena jet co nejrychleji a doufat, ze zavod zkonci drive, nez te to prestane bavit uplne, pro me tam vyzva nebyla vubec zadna a pokud to slo, tak jsem se temto zavodum vyhybal, avsak tyto zavody byly nacpany jak k policii tak k zavodnikum ...

spustil jsem tuto hru 2x a vytahl se jak u policie tak jako zavodnik nekam za cca 5 lvl a asi uz budu odinstalovavat, mozna uz jsem moc zhyckanej, ale toto me opravdu nebavi

Pro: grafika trati i aut

Proti: nezazivnost, jednotvarnost, nuda

+3 +4 −1

Mount & Blade

  • PC 80
hra s velmi dobrym, avsak silne nedomyslenym napadem, tato veta dle meho nejlepe charakterizuje tuto hru

kdyz jsem ji spustil poprve, ihned me zaujal styl boje, jezdit na koni, bojovat s ostatnimi jezdci ci pesaky a mit jistotu, ze tady na me nikde nevyskoci zadna nemrvni priserka ci neco podobne "zivyho", mam rad tento boj, kde se stretnou pouze lidi

nevahal jsem a z obycejnych bitev jsem rychle presel na kampan, nebo spis neco, co by vzdalene kampan melo pripominat

zde jsem narazil na prvni "problem", ikdyz v te chvili jsem to jeste jako nevyhodu nebral - M&B nema zadny pribeh, proste a jen se jednoho rana vyskytnete uprostred pro vas nezname mapy, urcite si svoji minulost a vydate se do neznama, postupne si vylepsujete svoji postavu, rozsirujete partu vojaku, kterym velite a porazite svoje soupere, dobivate hrady a snazite se dostat na pozici velitele armady statu, ke kteremu jste se pridali

behem teto cesty vsak musite(muzete) plnit spoustu ukolu, jednodussich ci tezsich, vyhrat spoustu bitev a doufat, ze ten hrad, kterej zrovna jste dobili dostanete vy, aby jste tam mohli jezdit a vybirat dane :) stejne tak muzete vylepsovat svoje mesto, avsak nenasel jsem moc duvodu se o to snazit, protoze kdyz vam vesnici seberou, tak ve vysledku jen prijdete o penize

takto to pokracuje dal a dal do chvile, kdy uz se proste nastvete, rozhodnete se vzbourit i svemu krali a stane se z vas rebel - zmena ??? ne, misto boje s nekolika kralovstvimi bojujete s nekolika kralovstvimi +1 (to vase byvale)

tato hra zakonite prestane bavit uz jen z toho principu, ze neni ceho dosahnout, kdyz budete sikovny, muzete mit jako bandita polovinu mest ve svym vlastnictvi, ale docilite jen toho, ze budete jezdit od mesta k mestu a branit je

mody do hry jsem nezkousel

Pro: udajne diky modum velka variabilita, originalita

Proti: samotna hra je bez jakychkoliv moznosti

+3

Batman: Arkham Asylum

  • PC 85
hra, ktera ma velkej potencial uz jen kvuli svemu jmenu a ktera mela velmi hezkej trailer nez vysla

to vse je hezke, ale to bohuzel nestaci

kdyz se hra spusti, tak nejdrive 5 minut jen pomalicku popochazite a cekate, nez se zacne neco dit, dle meho nazoru prochu podivne a na zaujmuti hrace krok mimo, mel jsem docela chut hru vypnout a odinstalovat, avsak kamarad me premluvil at pockam, tak jsem cekal

musim uznat, ze mel pravdu, kdyz uz se zacalo neco dit, tak me hra chytla a opravdu se mi libila, lehce mi to ze zacatku pripominalo kombinaci Assassin Creed a Splinter Cell, moznosti boje me ze zacatku hodne bavili a i ta relativni variabilita byla good

postupne me ta hra vsak zacinala nudit, v tom prostredi jsem se postupne ztracel a nevedel, do ktere budovy mam zrovna jit a hledat pul hodiny spravnej smer a vchod neni nic pro me
a nejhorsi je, ze mista kde se da stratit je jedina moznost, jak se dostat z primky, kterou hra urcuje a neni jina moznost, jak ve hre postupovat, takze dokud se do primky nevratite z5 (nenajdete spravnej vchod do budovy) hra proste stoji a nic se nedeje

vzhledem k tomu, ze pred batmanem jsem hral assassina, kterej me opravdu chytnul a strasne moc se mi libil, tak bojovej system batmana me hodne zklamal a prislo mi to jako bezducha klikacka, ve ktere se neda nic pokazit a pokud se pokusite o nejakou inovaci, tak vysledek je jen jeden a to ze dostanete pres drzku vy a ne oni (omlouvam se, ze jsem to napsal takto, ale opravdu mi to tak pripada)

a tak moje nadseni mizelo a mizelo az nakonec zkoncilo na bodu mrazu a ja hru aniz bych ji dohral tak jsem odinstaloval

Pro: hezka grafika, pocatecni nadseni, mozna take pribeh, variabilita zbrani a dalsich pomucek

Proti: postupne zacne nudit, nemoznost byt v prubehu kreativni, boje

-8 +7 −15

Mravenci

  • PC 70
potrebujete se necim odreagovat ??? zaplnit nekolik malo minut casu ??? ci se jen nudite ve skole nebo v praci a potrebujete se nejak zabavit ??? pak je tato hra prave pro vas :)

jednoducha a zaroven velmi chytlava karetni hra, ve ktere mezi sebou valci 2 mraveniste a vyhrava ten, kdo postavi sve mraveniste prvni na urcitou uroven a nebo znici mraveniste soupere driv nez se to povede souperi

muzete hrat proti PC i v multiplayeru proti kamaradovi na jednom PC

Pro: jednoduchost, chytlavost, casova nenarocnost

Proti: kdyz vas chyti ve skole ze to hrajete tam muzete mit problem ;)

+8 +9 −1

Split/Second: Velocity

  • PC 90
konecne zase arkada, ktera by me opravdu zaujala a to uz se nekolik let nestalo

mozna ze me to tolik zaujalo tim, ze od zacatku jsem se snazil prekonavat v ruznych modech s kamaradem, mozna proto, ze se mi ta hra zda opravdu dobra a tak i v dobe, kdy jsem uz ji hral sam a on mi nestihal, tak stejne a stejne jsem ji znovu spoustel a snazil se prekonat sam sebe, nedokazu presne urcit, proc, ale tato hra me proste dostala a zatlacila me do kresla a ja ji hral a hral a hral a hral :)

nekterym z vas se nelibi nerealisticnost at uz vybuchu ci destrukce aut ci okoli, ale ja rikam, ze je to arkada, kdo si chce zahrat superrealisticky hry s perfektnim poskozenim a fyzikou, tak nehledejte arkady, tato hra je o adrenalinu kdyz hrac je na prvnim miste a nevi co se deje za nim a zda stihne dojet do cile driv, nez vedle nej neco vybuchne nebo naopak o snaze trefit spravnej okamzik, kdy odpalit jakoukoliv utilitku a dostat se o pozici vys a to si myslim, ze vyvojari zvladli perfektne, muzete jet cely zavod na prvnim miste a v posledni otacce vas sestreli barel, ktery vypadl z vrtulniku a vy nakonec dojedete skoro posledni a stejne tak muzete dvy tesne pred koncem sestrelit 2-3 soupere a sam si tim pomoci k vyhre, kazda sebemensi chybka muze rozhodnout o restartu s zavodu znova a znova, ale i presto vas to bude bavit a vy budete to jezdit znova a znova a snazit se stahnout jeste jednu sekundu a vyhrat

je uplne jedno, zda budete zavodit sam a litat na vas bude okoli, rakety z vrtulniku ci barely z kamionu ci budete zavodit se souperi a litat na vas bude to co na vas hodi ostatni, pokazde si ten zavod uzijete

jediny nevyhody ktere bych zde videl je malej pocet trati a s tim spojena delka hry, casto opakujici se trate obvykle nevadi, protoze bavi stale, ale nic se nema prehanet a kdyz po cca 5 hodinach je dohrana hra na prvnim miste a i s vetsinou kreditu, tak je to docela skoda :)

Pro: vybuchy, adrenalin, hratelnost, grafika

Proti: delka hry, pocet trati

+12

The Witcher

  • PC 90
Zaklinac, jeste pred nekolika dny to pro me byla hra, o ktere jsem vedel ze existuje, kterou jsem kdysi kratce hral u kamarada (nejakou starsi verzi) a ktera se mi v te dobe, nyni uz nvm z jakeho duvodu, nelibila

nedavno jsem se vsak nudil a rozhodl jsem se, ze Zaklinace zkusim doma, kde budu mit dostatek casu tuto hru vyzkouset, po peti hodinove instalaci, kdy jsem neustale hledal na netu nejaky dalsi patche, preinstalovaval a ruzne upravoval, abych konecne hru dostal do "pojizdne" formy (vim, jsem lamka kdyz mi to trvalo tak dlouho :) ), jsem konecne zacal hrat a zacal odhalovat hrasu hry a zjistovat, proc zde ma takto vysoke hodnoceni

od zacatku se mi sice nelibilo, ze hlavni nepratele zaklinace jsou nestvury, obludy a podobne, radsi mam boj s lidmi, ale vzhledem k hezkemu spracovani me tento "osobni nedostatek :)" prestaval vadit a s chuti jsem pokracoval dal a dal

priznam se, ze misty mi vadilo, ze jsem se musel rozhodovat a nevedel jsem, jaky dopad muze a nemusi me rozhodnuti mit a zda to nejak ovlivni zbytek hry, to ze si kazdej casem musi vybrat, zda se prida na tu ci tu stranu chapu, kazdy vidi dobro a zlo trochu jinak a kazda strana bojuje za sve dobro a to je i zde, avsak, kdyz se v jednu chvili musi clovek rozhodnout, zda dite, ktere nekolikrat zachranil sveri do opatrovnictvi sve milenky (docela mocne carodejky, ktera me zachranila, ale z pribehu vypliva, nema uplne cisty umysly a nevim co od ni mam ocekavat) ci do opatrovnictvi jine milenky (coz je zase zdravotni sestra, u ktere by se to dite prvdepodobne melo lepe, ale nijak ho ochanit nedokaze) a jak bude reagovat druha, jen tak to v jednom rozhovoru prejde a pak bude delat jako ze nic a nebo uz pak se mnou mluvit nebude ??? toto mi do her nesedi, jsem rad, ze postavy nejsou naradkovany a ty dobry a na ty zly, ale kazdej mela by byt nejaka moznost, jak si dopredu zjistit, co me rozhodnuti muze udelat a ne jen na blind neco vybrat a pak se mohlit, aby to nemelo opacnej vysledek, nez jsem chtel, nvm, mozna jsem jen moc zhyckanej

dalsi co me obcas prekvapilo je, ze se zde muze stat, ze 2 rozhovory mezi ruznymi lidmi se prohodi, ale hra na to nezareaguje - nejdriv jsem se domluvil s tim sefem banditu v klasterni ctvrti, ze nejsem clovek, kteryho na nej poslali, aby ho zabil a hned na to mi ho poslal zabit, takze 2 rozhovory se vyrusily a sef na me uz nechtel reagovat a ja ho mel zabit ikdyz jsem nechtel a byl jsem s nim domluvenej, ze ho usetrim

skoda urcite zemitosti a male dulezitosti talentu, netvorili nic duleziteho a kdyz jsi je doplnil jednou za nekolik levlu, tak to nevadilo a zas tak moc si jimi clovek nepomohl, kdyby zde byla nejaka moznost vydat se urcitym smerem (cesta carodeje, wara a podobne jako je v plno dalsich hrach, byl bych radsi)

i pres tyto rekl bych drobne chybky na krase zde vsak mame hru, ktera dokaze zaujmout svym pribehem, ktery nezustava jen na klasicke strohe bojove linii, ze clovek pokeca s tim, tim tim a tim, ty mu daji 5 ukolu a hned bezis vymlatit nekolik jeskyni kde tyto ukoly splnis, ale je to rozsizene o zajimava mista, kdy nejdes jen zabit nejakou priseru, ale jdes koupit flasky na oslavu, ci na oslave schanis tatarak pro princeznu, dale hra muze nabidnout zajimava vylepseni oproti jinym RPG (hodne se mi libilo sbirani karticek devcat, se kterymi se Geralt vyspal, zajimavy napad :) ) propracovany a zaroven velmi jednoduchy bojovy system, hezka grafika a dialogy, ktery si na nic nehrajou a vse je zde receno naplno a bez cenzury

Pro: pribeh, hlavni postava, grafika, karty

Proti: neviditelne hranice, nekolik postav opakovanych stale dokola, caste loadingy

+5 +12 −7

Kane & Lynch: Dead Men

  • PC 85
jste unaveny a chcete si proste jen neco zahrat ??? vymyt si mozek akci a neresit nejakou kooperaci, dopravu na misto boje ci zdlouhavy zjistovani, proc prave tento clovek je ten spatnej ??? chcete si proste a jen vycistit hlavu nejakou akci a treba se obcas pousmat nad hlaskama jednotlivych hrdinu ?? pak je tato hra urcena prave vam. v jednoduchem pribehu s jeste jednodussi zapletkou se dostanete do role zabijaka, kterej jde cestou pomsty a pomahaji vam jen zaryti pratele a psychopat, kterej vas ma "hlidat"

neresite nic, jen strilite na to co se hejbne

Pro: hlavni postavy a celkova originalita hry

Proti: kratke, postupne to "ztracelo stavu"

+1 +5 −4

Assassin's Creed II

  • PC 85
zajimavy, timto slovem bych charakterizoval tuto hru, dle meho nazoru slovo, ktere neurazy a ani nijak nevychvaly kdyz jsem hru pustil a zacal hrat, tak jsem byl hodne zklamanej, pote co se z AC1 stala pro me srdcova zalezitost, jiz nekolikrat jsem ji dohral a stale me bavi ikdyz si tam chodim jak tank, tak s napetim jsem ocekaval, co bude druhy dil kdyz jsem se pote dostal do prvniho boje a zjistil, ze bud zkonci behem 5 sekund a nebo trva nekolik minut a nic mezi neni, tak me to docela zklamalo, to na co jsem se tesil nejvic me docela hodne odradilo, avsak hral jsem dal a postupne objevoval ty svetly stranky teto hry. rozsireni moznosti jak bojovat, nejste jiz omezeni jen na mec a dyku, ale tech zbrani je hodne a i na konci jsem obcas narazil na nejaky graficky kombo, ktery jsem do te doby nevidel. je moznost si vyhrat se zavijenim at uz soupere otravit, zastrelit, hodit nuz ci klasicky probodnout oziveni prinese i moznost se proletnout na leonardove \"letadle\", ci sbirani artefaktu na altairovu zbroj ala lara croft to ze kazdy sebemensi ukol je zapojen nejakym zpusobem do pribehu je taky dobre provedeno a celkove pribeh je hodne dobre provedeny, ikdyz i zde se mi nelibila cast, kdy postava ze soucastnosti si hraje na laru croft a beha po skladisti prostredi velmi dobre zpracovano a ikdyz grafika od prvniho dilu se pohorsila tak stale je na velmi dobre urovni

Pro: pribeh, novinky, neni zde tak caste prerusovani hry soucasnosti jako v jednicce

Proti: horsi grafika, misty prilis jednoduche, oproti jednicce mene zabavne boje

-13 +3 −16