Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

< >

Warhammer 40,000: Dawn of War

  • PC 80
Když jsem poprvé uslyšel, že svět Warhammer 40,000 je v počítačové verzi tak jsem si myslel, že spadnu ze židle. Jelikož svět Warhammer 40,000 jako takový byl už vytvořen dávno před touhle hrou, ale byla to pouze stolní strategická hra se spoustou modelů, ale ten úžasný pocit, že ten svět je v počítači v pohybu a že ty postavy žijí. To je prostě parádní. Na úvod je parádní filmeček kde se Space Marines mlátí s Orky. Úžasné. Když jsem začal hrát tak grafika je velmi pěkná a co se týče styl hry tak je originální. Opsazování strategických bodů a kupování přímo jednotek v základu po čtyřech a dokupování dalších je parádní styl. Příběh kampaně je dobře vymyšlený ,ale mise jsou až moc šílené a někdy až moc těžké ( to se od tohoto světa dalo čekat). Když jsem si všiml, že jsou jen čtyři rasy. Space Marines, Chaos Space Marines, Orks, Eldar. Tak jsem byl i trochu sklamaný, protože se světě warhammer je mnohem více ras. (ale tehdy jsem netušil, že výjdou datadisky). Multyplayer je už ale to správné kafe, do kterého se doslova ponoříte. Každá rasa je originální a každá má jiné schopnosti. Space Marines elita lidské rasy, která věří, že jediný vůdce a bůch je císař. Chaos Space Marines jsou taky elita lidské rasy, ale jsou na straně démonů a pro ně císař mrtví. Orks prostě zelenokožci, kteří se rádi zabijá mezi sebou. Šak taky jediné co milují je boj,boj a prapory Waaaah. Eldar jsou to potomci vysokých elfů, jsou to lstiví a hbytí válečníci. Celkově je to prostě super hra, kterou by si neměl nechat hlavně ujít fanda SCI-FI a taky ti kteří hráli nebo hrají její stolní verzi. PS: hru jsem koupil na začátku jen co vyšla takže to nebylo za levno a toto je komentář vztahující se pouze na tento díl :D

Ten kdo zná svět Warhammeru 40,000 tak řekne, že samotný svět je šílený a parádní zároveň a bodejť když se píše rok 40 000 tisíc a všude je válka a taky když je to jakoby svět fantazi v budoucnosti :D

Samozřejmě, že ne všem lidem se tato hra bude líbit, protože ti co neznají historii světa warhmmer 40,000 budou mít problém, protože ve hře není nic o minulosti a o samotném tomhle světě

Pro: Pěkná grafika, dobrý příběh, originální styl, dobrá hratelnost, svět Warhammeru 40,000 konečně ožil v počítači :D

Proti: Kampaň co se týče misí,Obrížnost v kampani nebo proti kompu je někdy fakt šílená :D

+5 +6 −1

Astérix & Obélix XXL 2: Mission: Las Vegum

  • PC 80
Je to zajímavá hra co se týče hratelnosti, grafiky a efektů. Je dobře udělané, že můžete přepínat mezi Obelixem a Asterixem, ale je nutné mezi měnit často měnit, protože Obelix se nedostane na stejné místa jako Asterix a naopak. Jsou pěkně udělané komba s oběmi postavami, kdy například použijete ultymátní kombo a kolem obelixe se udělané něco jako štít což je asterix a sejmou všechno co se jich dotkne a jiné. Hned první čeho jsem se divil jed když jsem začal. ,, Omg to je Mario ", hodně římanů má až šílení brnění a zbraně např Sonic a jeho zbraně jsou dva zlaté kruhy, ale ten je dost rychlý protože vždycky jde do kuličky a jde po vás, nebo tlustý říman, který má v v obou rukách smajla a používáho jak na obranu tak i na útok. Později je většina římanů dost silných a musíte se stahovat, ale jsou i mapy, kde ustoupit nejde například typ kolosea, kde hrajete z římany něco jako americký fotbal a jiné srandy. Je tam několik světů a příběh se odehrává v tom, že hledáte panoramixe a na konci každého světa je gigantický říman, který je téměř nesmrtelný, ale dá se zabít pokaždé za určitých podmínek se mu otevře tomu bosovy jakoby srdce a vy ho musíte do toho místa trefit . Celkově to musíte udělat pokaždé tři krát, něž úplně padne. Ale finální boss je prča, protože se Cézar jakoby naklonoval a vy bojujete proti jeho klonům. Dost hustý.

Pro: Pěkná grafika, hodně světů a typů map, ovládání jak Obelixe tak i Asterixe, srandovní římani, hra je na delší dobu ( musí se i celkem přemíšlet, bohužel někdy vracet pokud jste na něco zapomněli)

Proti: Žádné chyby jsem nějak nezaregrystroval je to prostě dobře zpracovaná bitka s římany :D

+3

Counter-Strike

  • PC 85
CS není nějak náročná hra. Je to jednoduchost sama. Nakoupíte. Jdete, zabijete a možná i zemřete. Hraní CS s náhodnými hráči omrzí celkem rychle pokud nestahujete speciální módy jako např. Zombie, ale to i taky časem omrzí když hrajete s náhodnými hráči. Pokud hrajete s přáteli tak zábava nabírá jiný rozměr. Pak teprve zabaví na hodně a hodně dlouho, ale tak má tato hra svoje kouzlo, které bádá dál ke hraní. své hodnocení 85% jsem dal jen za předpokladu, že hrajete s přáteli, ale pokud bych to měl hodnotit s cizími hráči tak to sice na začátku taky baví taky dost, ale časem to jde dolů.

Pro: Hratelnost, jednoduchost, s přáteli supr hra

Proti: Žere až moc času, bez přátel to není ta správná sranda

+15

StarCraft II: Wings of Liberty

  • PC 95
Čekal jsem věčnost a doufal jsem že výjde další pokračování Starcraftu a dočkal jsem se. První dojem byl úchvatný. Bombastická grafika a hlavně pokračování příběhu což je supr protože nemám rád hry, kde to jde dopředu a pak náhle nový díl jehož příběh se odehrává ještě před prvním dílem. Jsem velký šílenec do SCI-FI světů a tak by mi možná i děj před jedničkou nevadil, ale zásada je že se nic extra v rasách nezměnilo. Kampaň parádní z dobrým příběhem a novými hrdiny a taky se můžete v kampani rozhodnout co dělat. Přibily nové jednotky, ale některé byly úplně nahrazeny jinými. To sice v kampani nevadí protože máte obrovský výběr jednotek, ale v šarvátce je to jinak, kde je starý a namakaný a skouřený plamenometčík. Mě prostě v šarvátce chybí :( a nebo Goliáš. Toho jsem měl za terrany nejradši. Hned po základních mareňácich :D. Hold s tím se musím smířit, ale samozřejmě nové jednotky jsou taky dobré a nejsou to žádné béčka. Kampaň se dá hrát ve více optížnostech a já jsem to ještě na nejtěžší nedokázal vyhrát, ale jednou se mi to povede :D. Hrdinové se nezměnily jsou to jenom lepší vojáci prostě realita a nedají se oživit což je sice reálné, ale nemůžete si úžit nějak bitvy z hrdinou jinak by jste ryskovaly, že vám padne.Multyplayer se nezměnil až na možnost hrát více typů her. Rychlost je snad nejhlavnější. Samomřejmě je důležitá i spolupráce a taktika, ale pokud jedete 1v1 tak rychlost je důležitá. Prostě super legendární hra, kterou si nesmí vynechat žádný fanda SCI-FI a světa Starcraft. Akorát je celkem škoda v tom, že většina hrdinů v kampani umře. Hlavně je mi líto Zeratury, kterého jsem měl nejradši. Byl to největší týpek co se týče síly útoku :D

Pro: Parádní nová grafika a celý svět, hratelnost, rychlost, kampaň je i není na delší dobu ( podle optížnosti).

Proti: Málo normálních misí ( s koro v každé misi je něco nenormálního :D), v šarvátce není taká rozmanitost jednotek jako v kampani (ale to není zas tak důležité)

+3 +6 −3

StarCraft: Brood War

  • PC 100
Už první díl Srarcraftu jsem miloval a když jsem se dozvěděl, že je i datadisk tak jsem nevěděl co dělat dřív. Nakonec jsem vrhnul do toho a první na co jsem narazil bylo, že kampaň je mnohem těžší než v prvním díle a navíc zůstalo to, že nejde vybrat optížnost což mi vůbec nevadilo, protože tak to mám rád. Přibylo dost nových jednotek a přitom se nic z prvního dílu v základech vůbec nezměnilo co je pro znalce prvního dílu nedělá problém se přizpůsobit, ale nakonec po dlouhé době jsem i datadisk dohrál a pak jsem se vrhnul na multyplayer, kde se nic nezměnilo až na pár nových map. Rychlost, taktika, předpoklad a týmová práce je klíčem k vítěztví a tak to má být. Vždycky jsem si, ale kladl otázku. Proč by neudělali čtvrtou rasu a nakonec jsem zjistil, že to moc ani udělat nejde. tím by se narušila, křehká rovnováha ras a pak už by některá rasa byla už silnější nad ostatními. Nikdy jsem, ale nepoužíval hrdiny pokud jich nebylo třeba. Hrdina umře a nedá se oživit a navíc prohrajete a rozdíl mezi vojákem a hrdinou skoro žádný není prostě je to blíže k realitě. Akorát jsem měl nejradši hrdinu Zeratura. Sice měl málo životů a zbroj, protože to je temný templář, ale je neustále neviditelný a má překrásný damage, později se, ale nedá použít protože potom všude lítá něco na odhalování :D

Pro: Parádní grafika a svět, hratelnost, rychlost, nové jednotky, kampaň není vůbec na krátkou dobu ( neplatí pro cheatery :D)

Proti: neexistuje :D

+6 +8 −2

StarCraft

  • PC 100
Ke Stracraftu jsem se dostal už jako malý. Tehdy to hrál můj taťka a do této hry a celkově do tohoto světa jsem se zamiloval na první pohled páč miluji Sci-Fi. Tehdy jsem sotva vyhrál pár misí a dál jsem nedošel. Ale po několika dalších letech jsem dokázal vyhrát celou hru a nepřestává mě to bavit do teď. Furt mám chuť si to někdy zahrát. Je to ještě stará klasiky, kde si nemůžete vybrat optížnost počítače, která je tady prostě dána. Dále se tu rychle umírá oproti jiným hrám. Jednotka má sotva 100 životů. Není to jak ve Warcraftu III ve kterém je 1000 HP pohoda :D. Kampaň je pěkná i s filmečkama. U hodně misí se musí i plánovat celkem dopředu a připravovat se. Nemůžete jít prostě na nepřítele pohlavně to by jste ak rychle prohrály. Multiplyer je jiné maso oproti kampani, protože musíte být rychlý a pokud už nemáte brzy nějaké jednotky tak se můžete rozloučit :D. Pěkné rasy, ale nejradši mám Protosy pak Terrany a nejmíň rád mám Zergy, protože podle mě mají nejrychlejší start a navíc mě to za ně nikdy nějak nešlo. Rasy jsou vyvážené. Všechno má své pro a proti. Terrani umí opravovat. Jsou středně na tom s životy, silou útoku, brněním a cenou jednotek. Zergové neumí opravovat, ale pomalu se ji léčí vše (budovy i jednotky). Jsou levní, ale početní to je u nich hlavní síla. Protosové ti zase neumí opravot a ani léčit. Mají štíty. Jsou drazí a silní a méně početní. Prostě vše má pro a proti a to už záleží jenom na tom co má co radši.

Pro: Parádní grafika a svět, hratelnost, rychlost, kampaň není na krátkou dobu ( neplatí pro cheatery :D)

Proti: nic prostě supr hra

+11 +15 −4

Command & Conquer: Tiberian Sun

  • PC 90
Command & Conquer: Tiberian Sun je parádní strategická hra, kterou jsem dokázal dohrát. Je to ještě stará klasika u které si nemůžete vybrat optížnost, která je pevně dána. Mám rád obě strany GDI i NOD. Sice obě strany jsou lidi, ale i přesto jsou rozdíly v budovách a v typů jednotkách. Některé mise byly oříšek a strávily jste tím pak nad jednou misí hodně času. Akorát jsem neměl rád to, že pokud vám padne voják na tibériovém poli tak z něho vylezlo něco jako tekutinová potvora, která sice nic nedělala, ale problém byl, když se dvě ty potvory setkaly. Spojily se a stalo se z něho větší monstrum, které sotva šlo zabít a bylo velmi argesivní a dokázalo vám zničit celé budovy. Taky jsem se vždycky pobavil, když pěšáci NOD, kteří byli pod palbou začali řvát ,, Medic !!!", ale oni žádného medica nemají :D ( jedině pokud nevezmete enginera a opsadíte kasárnu GDI pak už můžete stavět medica). Neměl jsem rád moc mise ve kterých jste měl jen pár jednotek a dělal jste spíš takovou procházečku. Tehdy je každý voják drahý a zrtráta jednoho vojáka je dost nenahraditelná. Sice jsem to přes net nehrál, ale počítač je buď blbý a nebo až moc dobrý :D a vyzná se tam i méně skušený hráč páč to není přeplácené blbostma

Pro: Pěkná grafika, filmečky, hratelnost, legenda, hra na dlouhou dobu

Proti: nic prostě supr hra

+12

League of Legends

  • PC 100
Hraji LOL už skoro dva roky a z mého pohledu je tu parádní online hra, která se nedá přestat hrát. Hra je lehce přístupná ovšem se spoluhráči bývá někdy problém, protože někteří hráči ostatní ignorují nebo jenom nadávají a nebo dělají totální hovadiny což může mýt velký dopad v systému ranked a vy zůstanete furt na špatném místě. Hra sice vyžaduje delší tréning, než se naučí časování různých spelů a nebo boj v týmu. Ovšem podle mě je Dota mnohem těžší co se týče hratelnosti než LOL, které se celkem v základech rychle naučíte. Dobré je, že se hra furt rozvíjí a vyvíjí takže přibývá stále něco nového, ale může se stát, že vám zeslabí vašeho oblíbeného hrdinu. Bohužel s tím nic nenaděláte. Je dobré, že nemusíte hrát neustále tu samou mapu jako v Dotě a nebo jiné herní mody, ale základní typy hry jsou PVP (hráči vs hráči) to se pak dělí ještě na několik dalších typů jako ranked nebo normální hra, Coop-AI ( hráči vs počítač), Custom (volitelné množství počítačů a hráčů), ARAM ( všechni hrdinové jsou náhodní, ale hraje se to pouze pět hráčů proti pěti hráčům).

Typy map: Mapa 5v5 s názvem Summoner's Rift je klasika, která se hraje nejvíce a hraje ji nejvíce profi hráčů. Vzheld takový normání. Samá zeleň. Hra se odehrává na třech lajnách přičemž nahoře( Top) chodí jeden hráč. Převážně válečníci fighter, tank, assasin přes AD (attack damage). Na střední lajnu (mid) chodí taky jeden hráč. Převážně mág, ale chodí tam někdy i assasini jak přes AD (attack damage) tak i přes AP (ability power). Dolní lajna (bot) chodí dva hráči z čehož jeden bývá marksman a druhý bývá support a pátý hráč převážně válečník fighter nebo tank chodí do lesa (jungle), kde si vydělává na neutrálních monstrech a poté chodí pomáhat svému týmu na jakoukoliv lajnu. Jungler startuje tak že jsi jde pro modrou nebo červenou auru které vlastní větší monstrum a na začáterk musí většinou juglerovi pomoct partáci. Prvotní auru si vybrat je jednoduché. Pokud hrdina, který jde do jungle má manu tak jsi jde pro modrou auru jako první protože modrá aura zvětšuje regeneraci many a pokud hrdina nemá manu tak jsi jde jako první pro červenou auru, protože červená aura dává bonus na poškození. Takhle aspoň hraje většina hráčů, ale samozřejmě jsou i takový kteří to nedodržují.

Mapa 3v3 s názvem The Twisted Treeline je menší a jsou tam pouze dvě lajny na krajích mapy. Horní neboli top chodí jeden hrdina a dolní neboli bot chodí dva hrdinové ( ale pozor počítač chodí obráceně neboli dva nahoře a jeden dole), ale jinak pryncip je stejný jako v mapě 5v5 až na to, že v lese nejsou aury. Je tam jedna věc jiná a to jsou dva oltáře, které když se obsadí tak dávají celému tvému týmu určité bonusy. Mapa vypadá jako nějaký prokletý les.

Mapa s názvem The Crystal Scar se hraje pouze mod dominion. Je to takový velký kruh cesty a uprostřed je jakoby vesnice a na částeh toho kruhu je pět stanovišť, které se musí opsadit a bránit. Na startu hry týmy začínají s 500 body a když nepřátelský tým vlastní o jedno stanoviště víc tak vám body klesají, které se nedají vrátit a když váš tým ztratí všechny body jako první tak jste prohráli. Samozřejmě opsazení stanoviště nějakou dobu trvá, ale nesmíte být vyrušeni nepřátelským útokem.

Mapa s názvem Howling Abyss je nová a hraje se na ní pouze mod ARAM neboli all ramdom. Prostě všichni hrdinové jsou náhodní ( ale z těch, které mají hráči zakoupené) a všechno se děje jen na jedné lajně. Každý má celkově na lajně čtyři věže s čehož jsou dvě rozptílené a dvě jsou u velitelství. Z počátku tam mají střelci dost na vrch, ale pak se to začně obracet ve prospěch válečníků protože většina válečníků vydrží více než střelci. Mapa je celá zimní a bojuje se na jednom velkém mostu a po mapě se prohání nesmrtelná zvířátka, která se jmenují Poro. Je to taková malá chlupatá koule s růžkama a velkým jazykem. Neudělají vám nic, ale bojí se vás a tím pád vám hlavně na začátku hry pomohou tím, že odejdou z křoví a tím bude jasně že je v křoví někdo schovaný.

Samozřejmě, že ne všichni hrdinové jsou dobří na vše a na každý herní mod nebo mapu. Hrdinové se dělí na tyto typy: Assassin, Fighter, Mage, Support, Tank, Marksman
Assassin: Jsou to hrdinové, kteří málo vydrží, ale jejich utoky jsou zdrcující ať už jsou dominantní v AP (ability power) nebo AD (attack damage). Assassíni jsou převážně bojovníci, ale je i pár střelců.
Fighter: Jsou to pouze bojovníci na blízko, kteří jsou vavážení co se týče životů a útoku atd.
Mage: Jsou to převahově střelci, ale je i pár mágů na boj zblízka. Mágové disponují silným útokem co se týče kouzel, ale jejich základní utok téměř nic neudělá. Vydrží málo.
Support: Jsou to střelci i bojovníci zblízka. Většinou mají léčící kouzla a nebo zaštítování přátelských jednotek. prostě podpůrná kouzla. Někteří vydrží hodně. Někteří málo.
Tank: Jsou to samí bojovníci na boj zblízka, kteří mají velké množství životů a tuhé brnění, ale co se týče síly útoku tak ta je slabá
Marksman: Jsou to samí střelci ať už s lukem nebo laserovou pistolí. Mají málo životů a slabou zboj, ale jejich hlavní silou je poškození.

Hrdinů je přes 100 a každý je jiný s jiným vzhledem, příběhem a jinými schopnostmi a parametry. Určitě, ale najdete hrdiny, kteří vám tak nepůjdou na začátku jako jiní. Ne každému jde všechno, ale radši si vyberte v základu tak 5-6 hrdinů a za ty hlavně hrajte, abyste aspoň za něco dobře uměly. Nejlépe od každého typu jeden. Časem pak vám půjdou i ti ostatní, kteří jsou složitější.

Každý hrdina má šest míst v inventáři. Typy věcí je strašně hodně. Záleží, ale za co hrajete. Pokud hrajete za Tanka hrdinu tak mu hlavně kupujte zbroje, věci na životy a jiné. Samozřejmě můžete si dělat prdel a udělat Troll pick tím že si koupíte jiné věci, ale radši to nedělejte nebo naštvete tým, ale někdy se i zadaří a vyhrajete i s troll pickem.

Profil a jiné: Můžete dělat hodně věcí než budete bojovat. Profil má svůj level (maximální je 30). Za každou bitvu dostáváte XP a IP (peníze). Nezáleží jenom na tom jestli prohrajete nebo vyhrajete. Záleží i na tom jaké jste měli skore a taky na tom jak dlouho hra trvala ( čí delší tím dostanete víc). Na profilu jsou ještě dva typy bonusů pro vašeho hrdinu a to runy a masteries. Masteries jsou body do tří různých cest a tím si vytváříte bonusy do hry například větší počáteční útok nebo více života a za každý level profilu máte jeden bod do masteries ( takže maximálně 30 bodů). Masteries můžete neustále měnit a nebo vytvářet další ( ale maximálně 20 listů masteries). Co se týče run tak to je složitější. Počet run se mění levlem a každým levlem se otvírá jedno místo pro runu. Runy se ale kupují (pouze za IP) a celkový počet run je taky 30. Druhů run je hodně a každá dává jiný bonus (samozřejmě můžete mit několik run úplně stejných). Existují tři typy malých run a to jsou červené, žluté, modré, (na maximálním levelu jich můžete mít od každé barvy 9) a jeden typ velkých run, které můžete mít na 30 levelu jen 3 ( co 10 level se otevře místo pro jednu velkou runu), ale velké runy dávají největší bonusy, ale jsou nejdražší a aby toho nebylo málo tak všechny typy těchto run mají 3 stupně. První stupně run můžete kupovat už od začátku. Jsou levné, ale bunusy jsou minimální. Od 10 levlu se otevřou runy druhého stupně, které jsou úplně stejné jako ty první, ale mají vyšší bonusy, ale naopak dražší. Jako poslední stupeň run ( neboli třetí) je možno začít kupovat od 20 levlu. Jsou nejlepší, ale nejdražší. Samozřejmě si můžete udělat i více kombinací run a těsně před bitvou si vybrat kombinaci ( listů run). Bohužel kombinace run je omezená pouze máte dvě stránky ( takže dvě kombinace). Listy na kombinace run je možné si koupit, ale bohužel za RP neboli riot poits ( peníze za reálné peníze) a není to zrovna levné, ale sem tam je na to akce se slevou 50%.

Summoner spelly: Jsou to vlastně takové vedlejší kouzla, které si zvolíte těsně před bitvou. Bohužel když začínáte tak nemáte všechny kouzla přístupné (všechny jsou přístupné nějak od 12 levlu profilu). Trvají dlouho než je může znovu použít, ale nejsou to kouzla k ničemu. Častou rozhodnou o tom jestli umřete a nebo přežijete. Patří mezi ně například teleportace nebo rychlé menší léčená a jiné.

Měny a co se za to dá koupit: V LOL jsou pouze dvě měny a to IP (peníze) a RP (riot poits), které jsou za reálné peníze. Za IP si koupíte hrdiny a runy. Za RP si koupíte všelicos. Listy na runy, IP nebo XP boost, hrdiny a nebo skiny na hrdiny. Bývají slevy, ale ty slevy platí pouze pro RP měnu.

Finální rady: Tato hra je hlavně o týmu. Takže nebuďte sólisti. 1v5 nemá šanci vyhrát nikdo. Pokud si chcete kupovat RP tak doporučuji jedině přes kreditní kartu, protože to je nejvýhodnější, bohužel to musíte mít bankovní účet což mladší hráči mít nemůžou. Mladší hráči můžou kupovat jen přes SMS což je šílenost. Strašné prachy za pomalu velký prd. Skiny na hrdiny žádné bonusy nedávají jenom třeba jiné efekty, doporučuji koupit jenom když za toho hrdinu fakt umíte a hrajete převážně za něj jinak je to úplná zbytečnost. Někteří říkají, že dražší hrdinové jsou lepší. Podle mě to není pravda. Pravdy je jenom v tom že dražší hrdinové bývají složitější na hraní. Klidně levný a základní hrdina například Garen dá klidně na prdel drahému hrdinovy Zed a to že je dražší znamená, že je novější. Záleží jenom na tom jak umíte hrát za svého hrdinu. Samozřejmě, že určitý hrdina je slabý na nějakého hrdiny, ale taky je na někoho až moc silný. Například Tryndamere nemá moc velkou šanci proti Dariusovy, který ho na začátku dokáže zadupat doslova do země, ale zase pokud to umí dobře hrát tak to může být i dost vyrovnaný souboj.

Jinak kupování RP vám žádné extra výhody, nebo žádné VIP bonusy to tu neexistuje jako v jiných hrách. Takže hráč, který nekupuje a kupuje jsou na stejné úrovni.

Jediné co je nevyrovnané je to, že pokud se potká 1 levl a levl 30 ( což je málo pravděpodobné, ale stát se to může díky tomu, že máte např malý levl do týmu pozvete kámoše, který je 30 levl) tak 30 má všechny body do masteries a taky velmi pravděpodobné, že má plné sety run, ale jako že by to byl zas tak velký rozdíl se říct nedá.

Hlavní cíl je samozřejmě stát se nejlepší, ale ne každý ho má. Někdo to hraje jen tak pro radost, ale aby ses mohl stát nejlepším tak hráči musí hrát ranked systém. Hraje se buď s tvým vytvořeným týmem a nebo s cizími a náhodně vybranými hráči. Za každou výhru dostanete body a čím více máte bodů tak tím vám roste hodnost medaile. Samozřejmě, že za prohru body ztrácíte. Každá stupeň medaile má pět divizí a když překonáte hraniční divize což je divize jedna a pět tak se buď zlepší medaile a nebo zhorší ( z jedničky víš a od pětky to jde dolů).
Medaile: Bronze, Silver, Gold, Platinum, Diamond, Challenger.

Závěr: Jakožto bývalý hráč Doty si myslím, že LOL je mnohem lepší co se týče hratelnosti, grafiky, rozmanitosti. Ovšem, že ti kteří mají radši těžší hry tak Dota mi přijde těžší oproti LOL

Pro: Neobviklá grafika, rozmanitost hrdinů a každý hrdina má originlní příběh a vzhled, více map a modů, hra se neustále vylepšuje

Proti: Systém Ranked je hodně přísný a blbý lidé ti lehce zkazí skore, Arogantní a nezkušení hráči na které snadno narazíte. Někdy se hra velmi prodlouží. Musíte vědět že máte čas jinak jste v háji :D

+2 +12 −10