Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Wanton Destruction

Shadow Warrior: Wanton Destruction

70
20 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > 1st person akce *
Forma:
freeware
Rozsah:
rozšíření
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
09.09.2005 PC
Vývojáři:
Wanton Destruction je druhým z původně plánovaných tří přídavků pro Shadow Warrior. Prodeje Shadow Warrior ale dopadly pod očekávání, a tak nakonec vyšly jen dva (vedle Wanton Destruction ještě Twin Dragon z roku 1998), oba ve freeware formě.

Historie datadisku sahá až do roku 1998, kdy jej studio Sunstorm Interactive vyvinulo, vydavatel se ho ale nakonec rozhodl nevydat. Sunstorm později ukončili svou činnost a naděje, že by datadisk někdy spatřil světlo světa, tak vyhasly. V roce 2005 ho ale náhodou na CD objevil bývalý prezident společnosti, CD poslal autorům původní hry, 3D Realms, a ti ho čtyři dny nato zveřejnili na svých stránkách volně ke stažení.

Děj datadisku navazuje na původní hru, hráčovým cílem tak bude definitivní porážka Mastera Zilly, jenž v závěrečné animaci originální hry unikl smrti. Datadisk obsahuje novou epizodu o 12 levelech, 4 nové levely pro multiplayer, nové nepřátele a novou grafiku.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 65
Mám rád dobré buildovky a dovedu ocenit, když dobré buildovce nechybí datadisk, byť třeba jen maličký obsahující 10 až 12 nových map. Dovedu se rovněž obejít bez nových zbraní nebo nepřátel (ale když jsou, beru to jako plus). A nějak nedovedu pochopit, že mi existence tohoto (i toho druhého) unikala. Tímto děkuji uživatel Garret.

No ale půjdu rovnou k věci. Mapy se nesou ve stejném duchu jako v původním Shadow Warriorovi, i když tu nechybí pár zajímavých nápadů (např. mapa odehrávající se v letadle). Připadaly mi nějakým způsobem trochu menší a kratší, ale šlo to. Trochu mi vadilo, že mapy z původního SW zdědily jistou nepřehlednost. Často jsem nevěděl, kam mám jít a nakonec se ukázalo, že příčinou bylo něco jako 1) miniaturní prasklinka ve zdi, kterou bylo nutno odpálit 2) Tlačítko schované někde daleko, do kterého se muselo střelit zdálky 3) průchodná textura... To mě moc nepotěšilo, ale budiž...

Kromě nových map, ale WD žádné novinky nepřináší, snad jen, že ninjové převlíkly kabáty. Res. těmto zeleným potvorám někdo jen změnil vzhled (nastavil jiné sprity), takže tady vypadají jako chlápci v klobouku + vydávají trochu jiné zvuky. Ale co se týče chování, to je ryze stejné a je poznat, že zdrojový kód přepisován nebyl :)

Jinak na závěr jedna věc. Chápu, že datadisk neměl původně vůbec vyjít, ale když už ho na GOGu prodávají, aspoň mohli opravdu ty zásadní bugy, díky kterým není možné některé mapy dohrát. Např. v mapě SkyCraper se na nejlehčí obtížnost neobjeví jeden nepřítel, jenže je důležitý, protože jeho smrt aktivuje script, který otevře dveře. Díky tomu, že chybí, je nutné použít cheat. Časem jsem si na chybějící nepřátelé zvykl, ale když jsem došel na konec a zjistil, že na nejlehčí obtížnost chybí dokonce samotný FINAL BOSS, tak jsem se opravdu upřímně zasmál...

A to jsem si dal nejlehčí obtížnost jen kvůli tomu, abych si to jen tak rychle na poprvé proběhl...
+13+13 / 0
  • PC 65
Tohle bylo o trochu lepší, než minule. Hru jsem začal na druhou nejlehčí. V nějaké čtvrté misi se mi ale nezjevil miniboss. Ano, ten známý bug. Donutilo mě to tedy hru začít hrát znova na třetí obtížnost. Teď trochu lituju, že jsem to takhle nehrál celé. Dalo se to zvládnout v pohodě a mělo to mnohem větší grády. Asi už jsem byl přivyklý na styl této hry. Vzhledem k malé rozloze levelů totiž stačí do každého okna a za každý roh nasázet pár granátů. On tam vždycky někdo bude.

Nepřátelé změnily design. Bohužel ani trochu vlastnosti a palební sílu. Takže nic nového. Design stále stejný. Tentokrát jsem ale neměl tolik problémy při hledání dalšího postupu. No, dobře. Prostředí je trochu rozmanitější. Grafika pořád stejně ošklivá. V misích je mnohem více secretů. Dokonce by tady měli být i dva secret levely. Ty zůstaly mnou neobjevené. Moc neholduji hledání secretů.

Žádná nová zbraň. Sakra, to je škoda. Je to kratší, než minulý přídavek, ale celkem zábavnější. Samozřejmě. Pořád je to staré dobré maso s pěknou hudbou, humorem a klíčema. Jenom ten hlavní boss tady byl zdaleka nejlehčí.

Pro: bug ztíží a zlepší hru, nový design některých nepřátel

Proti: nic nového, trapný hlavní boss

+11+11 / 0