Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Hydr0gen (26.03.2019 13:39): Vím moc dobře, co znamená strawman. Proto konstatuji, že těžko říci, dokud hra nebude vydána, a vyjadřuji se akorát k citátům samotné game writerky a připojuji názor, v jaké míře by mi ona zmiňovaná - a PŘIZNANÁ - progresivní političnost vadila.

Jinak zlehčování problematiky politizování děl v době, kdy je v USA, Kanadě a Velké Británii nezanedbatelné množství lidí perzekuováno či vyhozováno z univerzit za "problematicky" konzervativní názory, na bílé losery nadávající na možnost hrát ve hře za ženu, s čímž jsem se střetl maximálně v MP modu Warbandu, kde chlapci měli kdysi problém, že jim nakopáváme zadky za ženské avatary, mi připadá poněkud lživé.
@Adieu (26.03.2019 13:09): SJW agendy sou nejhorší, ty vám vlezou všude.


Najdi si, co znamená Straw Man Argument (=vymýšlíš si hypotetické scénáře, nic takového se v herním průmyslu nikdy nestalo a nestane, to jenom pár hlasitých looserů nadává, když dá nějaký vydavatel na krabici ženskou/dá možnost za ní hrát/ve hře jsou i jiné postavy než bílí chlapi apod.).
No, já jsem to video přetrpěl/přetočil, zajímavější je ten samotný článek, citující třeba onu writer káču z Rock Paper Shotgun. Pochopitelně zřejmě nemá smysl moc pičovat před vydáním samotného díla, protože se taky člověk může komicky splést (navíc jak víme, prezentace v médiích bývá divadlo), ale ty řečičky o političnosti a nutnosti přizpůsobit se aktuálním tématům vyznívají přece dost podezřele. Je mi poměrně šumák, pokud bude character creation umožňovat volbu kazit si hru na škále černá vychrtlá muslimská transka až třímetrový ruský nácek, ale jaksi bych byl nerad, pokud by ona škála byla nastavena černá vychrtlá muslimská transka až heterosexuální hispánec a nemohl bych posílat postavy plnící rovnostářské politické agendy do prdele, ba byl bych pro splnění questu nucen je jako hráč naplňovat.

Každopádně bude-li snad ta hra příliš cpát hráčům SJW agendy, tipnul bych si na prodejní propadák, ergo konec značky Bloodlines - křiklouni jsou sice slyšet, ale nevěřím, že jich mezi hráči počítačových her bude tolik.
No lenže ono je to ešte horšie a zakorenené ešte hlbšie. Príručky World of Darkness používali generické feminínum už na začiatku deväťdesiatych rokov!!! Takže ona tá možnosť zvoliť si pronouns nie je nejakou súčasnou dekadenciou milovaného univerza, to milované univerzum bolo nejakým dekadentným lingvistickým feminizmom celý čas!
Jakákoliv politika, včetně té, se kterou nesouhlasím, se dá zpracovat jak vkusně, tak stylem pěst na oko. Dokud nevidíme výsledky, přijde mi zbytečné se předem děsit nebo těšit.
Na vine je internet... Miesto toho, aby ľudia riešili kvalitu samotnej hry (a že Bloodlines tieto prvky skutočne mali, no to pramení už zo samotnej podstaty toho sveta), tak radšej riešia politiku a snažia sa sami sebe niečo dokázať.
Fakt sa to nedá počúvať, borec je ukrutne premotivovaný. Tieto videjká treba natáčať o polnoci, keď je človek ospalý a lenivý.
@valcik (23.03.2019 10:51): To je v poho, on je kapánek rozdíl vést sám celý projekt, na který jsi dostal pár šušňů, tak najmeš samé juniory a když lead narative designer, který má nad sebou directory v dobře zaplaceném studiu na dobře zajeté značce.
"The one thing we can say, we will have a good amount of clans in the main game that are really interesting, but we'll support it with more clans after launch," said Christian Schlütter, lead producer at Paradox. "And one thing that you need to write down is that every clan that we release later on will be free. We will never charge you for any clan." I wrote that down.

https://www.pcgamer.com/vampire-the-masquerade-bloodlines-2-preview
@valcik (23.03.2019 10:51): No jo, ale dost pochybuju, že Bloodlines bude cRPG křížené se survivalem, navíc v bojové části postavené na taktice malých jednotek, s nutností nějak výrazněji řešit micromanagement, což byly přesně věci, kvůli kterým jsem Dead State obešla - survival mě nebaví, micromanagement otravuje a taktiky malých jednotek čím tím víc serou.
Než to vydajú, zahrajte si Dead State. Je to splnený mokrý sen Mitsodu, ktorý celý projekt riadil a popravde tá hra saje.
Ještě jsem nehrál Vampire: The Masquerade Bloodlines, jen Vampire: The Masquerade - Redemption a ten jsem nikdy nedokončil ale bavil mě hodně! A to i když nemám rád Diablo styl. Každopádně těším se, skvělá zpráva.
Víte někdo, jak dlouho je to ve vývoji?
Jsem vývojář zrovna v takový situaci, že už máme venku "trailer"a "coming Q4 2019" a přitom jsme reálně tak v 50% :D :D :D
@Bodkin (22.03.2019 18:22): Dlhé akčné úseky bych najradšej vyhádzal aj z VTMB, bratře Bodkine. V katakombách, v čínskom bordeli, alebo v hoteli Hallowbrook som trpel jak zver! Sem-tam nejaký miniboss v podobe výrobcu protéz by sa prežiť dal, ale v traileri mi to dosť zaváňa naháňačkou a pobíjaním commonerov v úzkych koridoroch, dúfam teda že sa mýlim.
@valcik (22.03.2019 16:38): Zajímavý take, my znalci samozřejmě dobře víme, že v Bloodlines nikdy žádná akce není a jsou tam jen dialogy za Malkaviány.

Já si z toho teda odnesl trochu DIshonored a upřímně, Bloodlines brains a Dishonored Brawns je libová kombinace. Přece jen hraješ za upíra a ne... člověka.
@Flowerpot (22.03.2019 15:03): Víš co, větší množství thin-blooded je jedna z událostí předcházejících Gehenně a té se především Ventrue a jiní papaláši bojí nejvíc. Čím víc thin-blooded, tím víc Ventrue, co jsou jak ryba, která je podělaná až za skřelema.
Já se mu vlastně vůbec nedivím.
Uz padlo niekde z akej edicie VtM to bude vychadzat? Ci s tej lepsej povodnej alebo tej suchsej restartovanej alebo teraz tej uplne najnovsej (ktora neviem aka je)?
Inak každému so znalosťou WoD loru je jasné, že za Mass Embrace môže Jack, "who is known to enjoy disrupting the Ventrue reign in cities, mostly Embracing indiscriminately, provoking a rise in Caitiff numbers", že.

(Spoiler ku koncu jednotky, ktorý je teda aj v danom wiki odkaze, tak pozor) Takže to bude mať naprosto identickú pointu s prvým dielom.