Rozdíly portu na konzoli Xbox oproti PC verzi
Unreal II je poslední hrou od Legend Entertainment a zároveň první, která se podívala na herní konzoli. Xboxová verze v podání australského Tantalus Interactive začala vznikat záhy po vydání počítačového Unreal II souběžně s XMP Multiplayer updatem a její vývoj protinožcům zabral rok. Konzolový port se oproti PC verzi vyznačuje celou řadou kompromisů, nicméně přináší i něco málo navíc.
Nedostatky
• Xbox verze běží v rozlišení 640 x 480 pixelů a 30 snímcích za sekundu, PC verze až v 2560 x 1080 pixelech při 60 snímcích.
• Xboxová verze má méně detailní textury bez normálových map (iluze nerovnosti povrchů, odrazu světla) a modely nepřátel mají méně polygonů.
• Kvůli nedostatku paměti chybí v xboxové verzi celé úseky jednotlivých levelů.
• Ze stejného důvodu byla free roam intermezza na palubě lodi Atlantis mezi misemi zahrnující pokec se členy posádky (PC) nahrazena dialogovými cutscénami (Xbox). V tomto případě tak dokonce chybí celý level.
• Kompetetivní multiplayer xboxové verze pojme nejvýše 8 hráčů (32 na PC) a dává vybrat ze 4 map (z 8 na PC).
Přednosti
• Studio Tantalus do Xbox verze alespoň implementovalo možnost kooperace pro dva v příběhové kampani, tedy jednu z věcí, jíž museli vývojáři z Legend kvůli nedostatku času při vývoji PC verze vystřihnout a už ji nikdy neobsáhli.
Unreal II je poslední hrou od Legend Entertainment a zároveň první, která se podívala na herní konzoli. Xboxová verze v podání australského Tantalus Interactive začala vznikat záhy po vydání počítačového Unreal II souběžně s XMP Multiplayer updatem a její vývoj protinožcům zabral rok. Konzolový port se oproti PC verzi vyznačuje celou řadou kompromisů, nicméně přináší i něco málo navíc.
Nedostatky
• Xbox verze běží v rozlišení 640 x 480 pixelů a 30 snímcích za sekundu, PC verze až v 2560 x 1080 pixelech při 60 snímcích.
• Xboxová verze má méně detailní textury bez normálových map (iluze nerovnosti povrchů, odrazu světla) a modely nepřátel mají méně polygonů.
• Kvůli nedostatku paměti chybí v xboxové verzi celé úseky jednotlivých levelů.
• Ze stejného důvodu byla free roam intermezza na palubě lodi Atlantis mezi misemi zahrnující pokec se členy posádky (PC) nahrazena dialogovými cutscénami (Xbox). V tomto případě tak dokonce chybí celý level.
• Kompetetivní multiplayer xboxové verze pojme nejvýše 8 hráčů (32 na PC) a dává vybrat ze 4 map (z 8 na PC).
Přednosti
• Studio Tantalus do Xbox verze alespoň implementovalo možnost kooperace pro dva v příběhové kampani, tedy jednu z věcí, jíž museli vývojáři z Legend kvůli nedostatku času při vývoji PC verze vystřihnout a už ji nikdy neobsáhli.