"Tombíci" se v mym okruhu přátel ve věku základky těšily velký oblibě a i mě chytly - nicméně nikdy jsem žádnýho nedohrál... tak až teď staženo na Switchi a znovu rozpařena dvojka!
A stejně jako @HolyMeatball: jsem s hodnocením zatim na 70%.
V něčem je to furt nadčasově zábavný, ale zároveň to fakt straašně zestárlo. Jj, ty původně pro nás tehdejší puboše vysoce krásný a atmosférický lokace jsou teď spíš legrační směsice papundeklovejch krabic a pixelů. Příběh, či spíš jeho náznaky, klišé na klišé se směšnym dabingem a naprosto jednorozměrnou (až na poprsí) Laru.
Vylepšenej vizuální kabátek u novejch lokací i tak mnohdy potěší, nicméně jak co se týče grafiky/osvětlení tak ovládání remaster všechno zvládá tak nějak polovičatě - takže u grafiky neustále přepínám mezi new/old rozhraním, protože v tom novym často vidim úplný h*** a u ovládání už se mi nechce vzdát se moderního luxusu hejbání kamery - jenže pak zase nemůžu dělat věci typu skákání do strany (pokud zrovna nestřílim). Ano, asi se odmítáním "tanku" ochuzuju - ale čekal bych, že remaster přesně tuhle věc vychytá a nabídne dobrý moderní ovládání BEZ kompromisu.
Btw koukám, že Tomb Raider 2 vyšel rok před Ocarina of Time, jejíž remaster/remake na Nintendu 3DS jsem nedávno dohrál - a pohled na TR2 očima roku 2024 mě nutí ještě víc ocenit jak asi byla Ocarina v roce '98 vynikající a revoluční hrou a zároveň jak dobře se jí povedlo zmodernizovat prostřednictvím remasteru - protože Okarínu jsem si před tím rokem (až na pár mušek) naprosto regulérně užil, s tombíkem dvojkou mi to přece jenom skřípe víc.
Btw2 - dohrál jsem i první level TR3 'Jungle', kterej se zdá bejt docela oslavovanej... mě teda spíš dost štval. Posun od TR2 mi z týhle ochutnávky celkově připadá dost minimální a pixelhunting mě několikrát donutil kouknout do návodu - hlavně ta páka ve stínu někde před koncem levelu, to je dost špatnej vtip.
A stejně jako @HolyMeatball: jsem s hodnocením zatim na 70%.
V něčem je to furt nadčasově zábavný, ale zároveň to fakt straašně zestárlo. Jj, ty původně pro nás tehdejší puboše vysoce krásný a atmosférický lokace jsou teď spíš legrační směsice papundeklovejch krabic a pixelů. Příběh, či spíš jeho náznaky, klišé na klišé se směšnym dabingem a naprosto jednorozměrnou (až na poprsí) Laru.
Vylepšenej vizuální kabátek u novejch lokací i tak mnohdy potěší, nicméně jak co se týče grafiky/osvětlení tak ovládání remaster všechno zvládá tak nějak polovičatě - takže u grafiky neustále přepínám mezi new/old rozhraním, protože v tom novym často vidim úplný h*** a u ovládání už se mi nechce vzdát se moderního luxusu hejbání kamery - jenže pak zase nemůžu dělat věci typu skákání do strany (pokud zrovna nestřílim). Ano, asi se odmítáním "tanku" ochuzuju - ale čekal bych, že remaster přesně tuhle věc vychytá a nabídne dobrý moderní ovládání BEZ kompromisu.
Btw koukám, že Tomb Raider 2 vyšel rok před Ocarina of Time, jejíž remaster/remake na Nintendu 3DS jsem nedávno dohrál - a pohled na TR2 očima roku 2024 mě nutí ještě víc ocenit jak asi byla Ocarina v roce '98 vynikající a revoluční hrou a zároveň jak dobře se jí povedlo zmodernizovat prostřednictvím remasteru - protože Okarínu jsem si před tím rokem (až na pár mušek) naprosto regulérně užil, s tombíkem dvojkou mi to přece jenom skřípe víc.
Btw2 - dohrál jsem i první level TR3 'Jungle', kterej se zdá bejt docela oslavovanej... mě teda spíš dost štval. Posun od TR2 mi z týhle ochutnávky celkově připadá dost minimální a pixelhunting mě několikrát donutil kouknout do návodu - hlavně ta páka ve stínu někde před koncem levelu, to je dost špatnej vtip.