Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (06.03.2013 20:08): Presne. Pripomina mi to nareky, ze 3rd person pohlad v trojke je konzolovy bazmeg a ako strasne je to cele dosrane.
Pritom realne som ho videl akurat (myslim) pri lozeni po rebrikoch a sam som ho nezapol ani raz.
Ani ten dlhy prispevok mi to zatial nepokazil.
Pre mna bol Thief vzdy hlavne o atmosfere - pokial bude ta dobra, tak ma nejaky focus nedokaze rozhodit :)
Z tech prvnich informaci to vyzniva relativne prijatelne. Ono od Thiefa 3 jsem po DX2 taky cekal kardinalni pruser a nakonec to nebylo vubec marne... ale nevim, ty obrazky proste smrdej.
"Skoro všechno v Thiefovi se bude točit okolo mechaniky zvané Focus, čili soustředění se, což funguje jako takový detektivní mód pro navigaci otevřenými levely. Označí (rozsvítí) před vámi ty zdi, na které se dá vylézt, dále zdroje světla (svíčky), které lze zhasnout pro nastolení tmy, případně kterékoli důležité objekty k ohledání. Focus poslouží i pro zpomalení času při práci kapsáře, díky čemuž prý dokážete odcizit třikrát více věcí.

Tento systém Focus půjde časem zdokonalovat, což mu pak zařídí větší rádius. Tvůrci by rádi, aby hráči design levelů co nejvíce prozkoumávali. Do každé místnosti má existovat několik vstupů i únikových cest, což poskytne vícero řešení situací. Každá zásuvka ve hře půjde otevřít, ačkoli Focus zdůrazní ty klíčové.

Tím, jak nashromáždíte Focus, obdržíte i tzv. útočné body, které se hodí v situacích nouze pro útěk. Například investicí jednoho útočného bodíku na nepřátele ho odstrčíte z cesty, přičemž si můžete vybrat, do které části těla ho strčíte, což vám dá určitý čas na vypaření se. Kdežto využití více bodů dovolí více zdrcující manévry a ataky. Tvůrci ale zdůrazňují, že nejste rozeným bojovníkem a že postavení se čtyřem nebo více strážným naráz v této hře pravděpodobně nedopadne dobře, čili žádná řezničina jako v Assassins Creed. Prý se snaží najít správné vybalancování mezi zábavnými souboji a zapojením se do nich, jen pokud hráč vyloženě chce, což se nám zamlouvá."


Já myslim, že je jasno :)
Jste moc konzervativní. Přece nebudou dělat hru pro pět staromilců, kteří budou stejně nadávat, ať to dopadne jakkoli. Podobnost se současnými hrami je logická. Je rok 2013, ne 98. Vypadá to slibně.
no, co mi zbyva nez doufat ze moje ocekavani budou aspon castecne mylna >_>
jezis marna proc to vypada jak preskinovany Dishonored co jsem komu udelal
@Cobot (05.03.2013 20:40): Presne ten NewDark engine riesi akekolvek starosti s SS2 tak aj s Thiefom, ovsem nie je to pocin nijako moc stary a este donedavna boli Darkengine hry nocnou morou veskereho paranstva.

Dnes je uz lahko usmievat sa nad Darkenginom ale este pred nejakym pol rokom boli slova "Takže spustit je už není problem pro nikoho." totalne absurdnou fantasmagoriou.

A vobec, ze je tu tolko milovnikov hudobnych nastrojov ma celkom prekvapilo.... odkaz odkaz
@Bodkin (05.03.2013 20:18): No tak jasan no. Ani nevim proč mě to spojení ebenový luk napadlo. Ale je to blbost to je fakt.

Oba první díly jedou na tom samém co System Shock 2. Je pro ně stejně upravenej engine. Takže HD rozlišení a 32bit barvy. To samé co nově v SS2. Takže spustit je už není problém pro nikoho.
Thief pro mě nepřipadá v úvahu - jako kluk jsem měl za to, že se jedná o "středověkej simulátor" a byl jsem děsně zklamanej, když jsem zjistil, že je to další fantasy, k tomu říznutá steampunkem. A z toho šoku jsem se prostě nedokázal vzpamatovat.
@Cobot (05.03.2013 18:50): Walome reaguje na můj jiný post.

Jedničku jsem tenkrát hrál (demo), ale nikdy mě to moc nelákalo, až po letech jsem si koupil tu trojedici a jednička ni dvojka nefungovala, tak jsem šel do trojky a byl jsem spokojen, takže... něco bla bla tak


A luky jsou cool! Jen víc her s luky!

A ebenový luk? rofl
Zavání to Dishonored, chybí tomu tma, překypuje to Assassinem a Thiefa to připomíná jen velmi vzdáleně.
@Walome (05.03.2013 19:05): Rambo tu byl první !!!

S hanbou musim ale priznat ze som Thiefov nikdy v zivote nehral.... ale to predovsetkym kvoli mojej celkovej velkej neoblube stealth zanru ako takeho, niezeby bolo na Thieofch nieco zle.... ale planujem skusit to ano, uz ked to mam kupene.
já hlavně nevim co je to za módu s těma lukama... FC3, I am alive, Crysis 3, TR... ale tak samozřejmě Thief tu byl první :)
Ten luk už okatěji tu skládačku z Crysis 3 připomínat nemůže. Prostě ne.
@Drolin (05.03.2013 17:10): Ten luk je fakt trapnej. Co je špatného na poctivém kusu ebenu? A tedy při tomhle mě taky jímá hrůza. Celkově se mi ale ten styl líbí. Tedy až na to že by to chtělo o dost víc tmy.

@Bodkin (05.03.2013 18:00): @Walome (05.03.2013 18:47): Tohle ale nemyslíte vážně, že jo? Na druhou stranu jestli jste to fakt ehm nehráli tak vám celkem závidim. Taky bych to dal aniž bych to znal.
Ak to bude ako Dishonored, tak s tým nemám problém. Samozrejme ak to bude podobné po kvalitatívnej stránke a nie len po stránke vizuálu.
Fakt dobrý ini tweakování, jedna z nejlehčích úprav hry co jsem kdy viděl.

Mimochodem:
/////NOTE: Deleting the strings from HelpText.sch only disables the tips, such as "Put out torches with water arrows" or "Guards will hear you if you run across metal." The flavor text- quotes from Hammerite chants and so forth- is NOT affected by this tweak. They will still show up, but they will appear partway through the loading process, then disappear. /////

Ty Hammerite chants se mi objevují po 90% doby nahrávání, pak na sekundu blikne stealth tip. Asi to je rychlostí počítače.
@PavelU (14.01.2013 19:54): Tak TP pohled jsem ani nikdy nepoužil, též mi přišel naprosto zbytečný (nicméně bych jej nepovažoval ani za negativum, když jej hra hráči nikterak nevnucuje a je možno ji celou odehrát klasicky first person). Se zbytkem tak nějak souhlasím, poflakování po městě mě též přestalo po chvíli bavit (byť některé zde přítomné skryté questy byly celkem fajn zpestření) a konzolové prvky též na dojmu nepřidají. I tak však Thief 3 přinesl slušnou atmosféru, zábavnou stealth hratelnost a pěkně navržené a především dostatečně různorodé úrovně.
Ty plnohodnotný mise jsou Ok, ale ty prvky z konzolí a poflakování po městě už ne. Taky mi tam přišel dost mimo ten third person pohled. Užitek to mělo snad jen při koukání za roh. Poctivej stealth a strach to byl ale pořád. Nicméně zabíjet zde nemá smysl, a jiná než Expert obtížnost též ne.
Ako hráč neovplyvnený prvými dielmi môžem zodpovedne prehlásiť, že trojka ako samostatná hra napriek istej konzolovitosti a slabšiemu úvodu funguje. Neviem do akej miery je odlišná, ale atmosféra je slušná, grafika aj na dnešnú dobu fajn a s leveldizajnom som problém nemal (naviac kvalitnejších stealth hier skutočne až toľko nie je)
Já to vidím přesně opačně a především level design a atmosféra jedničky mi nepřišla (oproti trojce) nikterak zajímavá. Ani nemám chuť se do ní pustit znovu (na rozdíl od trojky).
Asi máš pravdu. V tom případě jsem si to uvědomil až nyní (ale mám takový tušení že využíval vždy)
Jistěže FPS. Sice jsem k sérii přišel pozdě, ale po zkušenostech z posledních desítek hodin hraní 1-2 bych nemohl hrát jinak než v FPS ... tuhle sérii ne.

Díky


P.S - v jedničce jsem vypozoroval takoveje bug, že když skočím dopředu a hned se zase odrazím dopředu, tak kus setrvačnosti zůstává, takže na větších mapách (kde už je prázdno a nebojím se dělat hluk) jsem se mohl pohybovat extra rychle ... ve dvojce už to opravili.

(V 1-2) Přesto pohyb dopředu (za pomocí W a D) kdy jsem byl otočen o 45° doleva či doprava (za pomocí W a A) byl rychlejší než pohyb dopředu kdy jsem byl zpříma. Copak je to za trik toto ?
Zkusím se s tím poprat, zajímavé názory jsme tu dali dohromady, na všech je trochu pravdy, není-liž pravda ?

No hned na začátku (trénink mise) jsem seběhl z těch prvních schodů a přitom se to tak nehorázně klepalo ... řekl jsem si OK, schody (i když oproti nereálné 1-2 kde postava po schodechc klouzala to bylo horší), tak jsem obešel toho strážného a pořád se to nějak třáslo (tak jsem kouknul jestli nemám zas dlaň na touchpadu ... chytré notebooky - neměl).

Nejen třas, ale i takové ... anglicky se tomu říká "sluggish" ovládání, kdy oproti přesným pohybům 1-2 jsem měl pocit jako bych řídil nemotoru. Grafika se mi i líbí, ale ovládání je pro mě peklo.

Ale zkusím to doma ještě jednou až nastane noc (lepší atmosféra).
Mam to podobne, prvni jsem hral dovjku a pagani mi vadili mnohem vic jak mechanisti a level design pri nejmensim z hlediska gameplaye/mechanismu povazuju u dvojky za jednoznacne lepsi. Trojka mi nevadi, jasne neni to tak dobre jako prvni dva, ale porad je to lepsi stealth akce nez asi cokoliv jinyho a graficky je trojka porad hezka.