Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

The Witcher: Rise of the White Wolf

Wiedźmin: Powrót Białego Wilka

Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

The Witcher: Rise of the White Wolf je zrušená konzolová verze prvního dílu. Nemělo se však jednat o pouhý port z PC verze. Podle slov vývojářů se mělo jednat o zcela novou hru, která měla mít s původní verzí společný jen příběh, jinak zbytek měl být kompletně předělán. Například při tvorbě postavy mělo být na výběr ze 130 různých atributů, skillů a kouzel. Nechyběla zde možnost si upravovat zbraně, soubojový systém měl být překopán na akčnější a dynamičtější bojový styl, který umožňoval při boji mimo jiné dělat s Geraltem úhybné manévry nebo provádět efektivní protiútoky. Hra měla být také postavena na novém konzolovém enginu, s jehož vývojem pomáhala lyonská společnost Widescreen Games. Kromě nových postav a modelů se počítalo i s přidáním herních trofejí a achievementů.

Hra měla původně vyjít na podzim 2009 pro Xbox 360 a PS3. CD Projekt Red nakonec v dubnu 2009 vývoj hry zrušil z důvodu finanční vytíženosti a velkých restrukturalizačních změn uvnitř firmy, což vedlo k propuštění části vývojářů, kteří se na hře podíleli. Zbytek byl pak přidělen k vývoji druhého Zaklínače.


Poslední diskuzní příspěvek

Na tohle jsem se fakt těšil, Zaklínač s achievementy/trofejemi & extra příběhovým obsahem by byl boží, škoda, že CDP v té době smrděl złotým, jistě bylo pohodlné svést vinu za nedokončení vývoje 100% na žabožroutíky z Widescreenu. CDP mohl počítačového Witchera alespoň opatchovat Steam/GOG achievy, oh well...