Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mohl bych poprosit někoho, kdo projel jedničku, aby mi dal jednoduchý návod pro nejlepší herní zážitek na první playthrough?
Ano, ještě jsem nedohrál jedničku. Hoďte po mě kamenem. :(
Slyšel jsem o spoustě modech, ale nejznámější je asi FCR. Měl bych jej použít? Případně s jakým nastavením?
Mám STEAM verzi hry.
Když se dostanu do dalšího aktu dává to hra nějak najevo? Shrnutí, předěl, video? Jsem myslel, že když jsem v Novigradu, tak už jsem v druhém aktu, ale jak teď čtu tak je to pořád součástí prvního aktu, nebo ne?
@Tvojematka (25.05.2015 11:27): Jako hra taková mě spíš překvapily poněvadž jsem čekal něco mnohem horšího ale nakonec se s toho stalo jedno s nejlepších rpg ever. Ale jak říkám ach ten konec! Opravdu něco příšernýho. :D Když se celou hru snažíš aby každý tvoje rozhodnnutí mnělo ten nejlepší vliv a nic se okolo neposralo tak pak přijde ten konec kterej ti vlastně řekne: Joo hezký že ses snažil ale tady máš retardovanej konec o tom že Geralt je vlastně jenom nula. Jenom zachránil svět ale to je fuk. :DD
@Guldy (25.05.2015 13:03): Špatné to není, sere mě jen přístup CDPR a jejich sliby-chyby.

Vávra má prostředků dost, financuje mu to Bakala. A tým je hlavně o nadšení, ne o velikosti. O tom, jestli platíš za výsledky, nebo za hodinu práce.
A teda do Vavry bych takovy nadeje nevkladal. Maji malej omezenej team, spoustu tezkych navymejslenych p*covin apod. Jestli je (co se tyce novodobych rpg) tak dobre provedenej W3 fail.. Ale to je na jiny debaty. Ja jen neverim, ze to je spatny, hlavne jako pro fanboye (ty).

Je to technologickej zaklinacskej vrchol, pribeh je proste nejaka adaptace neceho z knih, z trhu je to urcite jedna z nejlepsich her. Ma to chyby, ovladani atd., ale treba w1 dostal asi 100 patchu..
[neexistující komentář]: - S tema dverma ne to taky strasne sere.
- Automaticke prepinani do bojoveho modu a ven mi taky prijde jako nestastne reseni.

Jinak si ty boje naprosto uzivam. Easy GOTY indeed, prestoze toho letos ocekavam hodne jeste od Akrham Knight a Phantom Pain (a verim moznosti, ze i Just Cause 3 udelim to same hodnoceni, ale z jinych, mene duraznych duvodu), ale tohle...to je vskutku special. :)


@Tvojematka (25.05.2015 12:28): Nevim jak ostatni, ale me hodnoceni nevychazi z porovnani s konkurenci (kterou TW vskutku ve svem poli momentalne nema, ale nevermind), ale ciste ze hry. Neresim, co vsechno jinyho tam mohlo nebo melo byt, hodnotim to, co tam je. A to mi k nadmerne spokojenosti staci naprosto, ostatne jinak bych do toho nestihl za par dnu a veceru narvat pres 40 hodin. :)
Ale jako chápu, že tomu dáváte tak vysoké hodnocení - srovnáváte s jinými hrami - a v tomhle kontextu to prostě je 90-100%. Protože ta hra zadupává zbytek her do země.
@Guldy (25.05.2015 12:23): O tom se někdy rozepíšu, to by bylo na dlouho.

Ale co mě třeba teď sere - slibovali poškození štítů nepřítele. A hele, ono to tam není a musíš do nich bušit jak debil, dokud se neunaví.
Což je jen kapka v moři, ale teď mě to zrovna napadlo a takových věcí bylo milion. Oni to tak udělali i u dvojky. Naslibují strašně moc věcí, pak zjistí, že je složité to udělat nebo se na to prostě vyserou a ani se neomluví.
@LIUWIL nerad buzeruji, dalsi dohrani za 65h? Uz mam 75 a jeste dlouho neopustim Novigrad :D ale ja jsem spokojen
@Guldy (25.05.2015 12:19): Jedničku jsem dohrál snad tak desetkrát. Dvojku asi taky, ale ta je o dost kratší, tak to se nedá srovnávat. Oproti jedničce mě zklamala.
A knížky jsem celé přečetl taky několikrát a není snad týden, kdy bych aspoň párkrát nevzal nějakou do ruky a nečetl si určité pasáže. Zaklínače zbožňuju a je to můj obrovský koníček.

Vlastně se pleteš - to, že jsem tohle všechno udělal, je spíš důvod, proč mě ta hra zklamala než důvod, aby se mi líbila.

Každopádně hlavní důvod, proč mě zklamala, a možná i jediný, je to, že jsem sledoval sliby CDPR a teď můžu porovnat, kolik jich dodrželi.
A dohrali jste vubec predchozi hry nebo cetli knihy ze to je takovy zklamani? ...
@BlackGold (24.05.2015 23:19): Mě konec taky zklamal. Hlavně mě zklamalo, jak rychle to k němu došlo a jak to působilo nedodělaně jako ve dvojce.
A v podstatě jsou tam jen dva možné konce s kosmetickými úpravami ve věcech, co tě stejně nezajímají, protože jsi je ve hře moc neřešil.


Každopádně celkově mě ta hra zklamala. Hlavně mě zklamal CDPR jako studio. Kdybych měl hru hodnotit čistě na základě jejich odporného marketingu - co před vydáním slibovali, a co z toho dodrželi - musel bych té hře dát snad 30%.

Nu což, vložím naděje do Vávry. První Mafiu považuju za jedinou hru, co se může rovnat prvnímu Zaklínači, dvojku jsem nehrál, ale asi to napravím a KC:D zatím vypadá hodně dobře, žádné falešné kecy a tuna slibů.
Taky se podělím o svou kritiku po zhruba 15 hodinách souvislého hraní (level 9) - štvou mě zatím pouze dvě věci:
1)Zřejmě díky automatickému sprintu se sběr lootu v exteriérech stává nekonečným obíháním kolem, místo toho, aby se Geralt prostě jen otočil (hráno na gamepadu),
2) Hudba ve Velenu je sice pěkná, ale po x hodinách už mi ten stále se opakující smyčcový motiv leze ušima (heh)..
@BINGMAN (24.05.2015 23:49): Vypni si hloubku pole (Depth of Field) v postprocesech, dej dam doostřování (sharpening) na střední hodnotu a vypni ingame antialiasing (post-procesový), ten nahraď SMAA z ReShade.
@orromis (25.05.2015 00:14): Nazývat soubojový systém, se kterým můžu na první pokus při první dohrání zabít archgriffina, který má o 18 levelů víc, aniž bych se na souboj i jen pořádně soustředil jako "skoro správně udělaný", chce docela kuráž. Dvojka sice neměla combat dokonalý, ale aspoň fungoval; tohle má svéráznou kameru, nulovou kontrolu nad animacemi, štědré invincibility frames na úskocích/kotoulech, dementní AI, chudé move sety nepřátel a bugy, bugy a bugy. A Quen.
Mimochodem az dneska jsem si uvedomil, ze budou dva "datace" :) ... (Y)
@orromis (25.05.2015 00:14): Zil ve svete, delal zakazky, pomahal lidem, lovil otaznikovy poklady apod. To jsem delal, je to totiz napln hry. Taky ctu ruzny ty dopisy, delam tak po ruznu vsechno, ale je fakt, ze jsem se tak 6h zasekl v jedny pasazi, kterou jsem kvuli crashum furt opakoval :) ty jsi zavodil, sbiral shriny, hledal poklady, plnil vyvesny tabule, delal zakazky, otazniky a vykricniky, jo? Ses rychlik
Po mnohonásobnom počúvaní smelo vyhlasujem, že OST je pre mňa soundtrack roka.
@orromis (25.05.2015 00:14): Tak to jsi moc her bud nehrál, nebo jsi slepej, tvrdit, že je ta hra ošlkivá může tvrdit jen polohovado na druhou stranu to není žádná bomba, Witcher 2 vypadal v mnoha ohledech líp. BINGMAN má pravdu, stromy tráva jsou rozmazaný i na ULTRA.

No to je mi zase argument orromisi. Podívej, jsou to decela jednoduché počty
level 8: 6 nepřátel - s trochou snahy brnkačka....
level 5: 2 nepřátelé - hmohonásobně vyšší HP, damage a dosah utoku. Daleko těžší, než těch šest před tim. Nevim, možná tomu fakt nerozumim jsem přeci jen obyčejný sedlák bez vzdělání, že pane programátore.:D
@BlackGold (24.05.2015 23:19): Mě nezklamal.

@Guldy (24.05.2015 23:09): Nahráno 73 hodin, dohráno (hlavní q linie a některé side questy, které mě zajímaly). Level 33, druhá nejtěžší obtížnost. Nemám tušení co si těch 70 hodin dělal...

@BINGMAN (24.05.2015 23:49): Graficky jsem nic lepšího nehrál (vše na ultra).

@pajmič (24.05.2015 20:40): Obtížnost je vyvážená. Souboje jsou ze všech třech dílů nejlepší a řekl bych, že už skoro správně udělané. Hra není postavená na statech, ale na mechanickém skillu a reakcích. Skoro bych až řekl, že v tom je špetka Dark Souls (tím mám na mysli styl soubojů). A stejně tak jako je možné splnit q pro 25 lvl na lvl 14 (můj případ), je možné, aby tě zabili dva kokoti s nižším levelem, když do sebe necháš mlátit.


Jinak jsem hodinu psal komentář a teď to všechno smazal :/ Musím si ještě víc promyslet jak to napsat.

PS: Gwint je lepší než Heartstone. Fuck off Blizzard.
@GodOfTheSick (24.05.2015 22:04): Tak to hrajes asi na easy, tam je to pry rychly. Nepochopitelne je to obracene, za vyssi obtiznost min xp, zadny rewardy, jenom proste tezsi vsechno v podstate.

Ja mam pres 70 hodin a mam 15/16 lvl, jak daleko jsem, to nevim, ale delam od vseho neco a kdyz se podivam po mape (jsem taky jen v novigradu), tak toho mam spis minimum hotovo.
Mám za sebou 20 hodin na 10 lvl a co jsem se díval do návodu na počet hlavních misí, tak jsem zhruba v půlce, což mě tedy docela znervózňuje. Čekal jsem, že to bude mnohem delší. Vedlejších úkolů je tam sice dost, ale spousta z nich nejde plnit, když je u nich doporučený level 20/30+. V Novigradu a na té ostrovní mapě jsem zatím vůbec nebyl, tak doufám, že se to ještě protáhne.
@Paul (24.05.2015 20:30): Není to ani tak moc o obtížnosti, ale jak je to technicky řešený. Vlastně je to uplně totéž co Witcher 2 jen s více animacema. A ta kamera, ach jo....
Nevadí mi častý umírání pokud vím, že to chcípání si zavinuju já. Zrovna s tou nevyváženou obtížností jsem si myslel, že to do trojky opravěj....
"Vykuchám 6 ghulu na levelu 8, ale o kus dál mě uzemněj dvě potvory level 5." to mě na tom krká, nedává to totiž moc smysl.
@pajmič (24.05.2015 20:05): jestli tě deptá combat tak si nastav obtížnost tak aby tě nedeptal :)
Hraju na tu třetí a taky občas nějakej ten souboj (hlavně skupinový) musím zopáknout, hlavně když to podcením, ale tak o tom to je.
9x 100% pane jo. Jsem rád, že si to kluci užíváte víc, než já. Osobně mám děsný problémy s combatem, kterej mě deptá. Jak tady funguje level system taky nechápu. Vykuchám 6 ghulu na levelu 8, ale o kus dál mě uzemněj dvě potvory level 5.