Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

The Incredible Adventures of Van Helsing II

Van Helsing: Neuvěřitelná dobrodružství II

71
12 hodnocení Platformy
Žánr:
RPG > nezařazeno *
akce > 3rd person akce
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
22.05.2014 PC
01.07.2016 XOne
15.08.2017 PS4
Vývojáři:
Oficiální stránky:
http://www.neocoregames.com/games/the-incr…
Studio Neocore Games úspěšně dokončilo druhý díl, z plánové trilogie, ARPG "diablovky" protkané východoevropskými mýty o hraběti Drákulovi, v němž je pozornost směřována především k chlapíkovi v klobouku a dlouhém plášti a jeho krásné společnici Lady Katarině.

Borgoviané se opět obrací na svět s žádostí o pomoc. Poklid nastolený upírobijcem Van Helsingem juniorem totiž narušuje vpád dalšího zlotřilce, mnohem lstivějšího, prohnanějšího a bezohlednějšího, s početnějšími zástupy obludných přisluhovačů. Na prosbu Borgovy ne zrovna nadšeně přikyvujeme. Po příjezdu si sice přivážíme náladu pod psa, ale poté, co se k nám dostanou informace o vzniklém hnutí odporu "Resistance", jehož aktivisté bojují za stejnou věc, jako my, začínáme myslet o něco pozitivněji.

V případě "The Incredible Adventures of Van Helsing II" se nejedná o žádného chudého příbuzného v podobě datadisku či DLC, nýbrž o plnohodnotné pokračování se vším všudy. Větší, lepší, megalomanštější clickfest než jeho předchůdce. Hratelné postavy obohatily nové archetypy. V obtížnosti Normal nalezneme trio hrdinů (Huntera, Thaumaturga a Arcane Mechanica), jako Veterán se nabízí Blade (sečné zbraně), Gunslinger (palné zbraně), Spellkeeper (kouzla ochranná, osvobozující), Adeptus (aktivní, ničivá magie), Bombradier (výbušné serepetičky) a Contraponist (steampunkové gadgety). Základní myšlenka základny "Hunter’s Lair" sloužící pro uchovávání lootu, obchodování, teleporty či crafting zůstala zachována. Tower defense minihry naopak prošly předělávkou, stále se sice jedná o dobrovolnou činnost, nicméně nyní lze pasti a okolí brlohu všelijak upgradovat, i valící se nepřátelské hordy nabudou značně na síle. Taktéž byl přidán prvek micro-managementu: bojovníkům "Resistance" bude potřeba obstarávat a modifikovat různé zbraně a vylepšení, pokud chceme, aby drželi krok s protivníky. Poměrně příjemným zpestřením je i povolání si osobního mazlíčka, "Chiméry", jejíž statistiky lze rovněž vylepšovat.

Nezapomnělo se ani na multiplayer složku několika podob. PVP režim pojme až 8 hráčů, "story mode" můžeme absolvovat v co-opu se čtyřmi přáteli. Vývojáři též nevynechali možnost importu savů z dějství předešlého.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 70
Tak dvojka mě bavila překvapivě víc než první díl. Proč to?

První důležitá věc je, že tu jsou konečně povolání na výběr, bez nutnosti si je kupovat v DLC. Můj mechanik mi sedl více než hunter v prvním díle. Jeho plamenomet a granátomet, plus mechanické jednotky a věže co si vytvoří, dokáži způsobit solidní paseku.

Další věc je odboj. Základna nyní nabízí možnost posílat své jednotky na různé mise, a úspěch se odvíjí podle zvoleného velitele, který jednotku povede. Novinkou je i chiméra, která bojuje po Helsingově boku. Chiméra může být taky poslána na mise, kde loví, získává zkušenosti a může najít různé poklady.

I obranná část doupěte doznala změn. Je nyní již volitelná, nabízí nové pasti, střídá mapy a působí celkově lépe oproti jedničce. Trochu jsem se obával že se budou recyklovat nepřátelé z původní hry, což se naštěstí nekoná. I lokace, přesto že se nějak významně nemění prostředí mě bavily. Soundtrack se mi taky trefil do vkusu.

Je až s podivem, jak stačí několik změn ke zlepšení zážitku z původní hry, a vylepšit pokračování tak, aby to vše fungovalo lépe a pocit po dohrání byl pozitivní.
+12
  • PC 65
Učesanější jednička, díky stejnému enginu a lehce zrecyklovaným kulisám by ji jeden měl za datadisk. Avšak stále jsem si užil nenáročné klikání na rozmanitá monstra, rozdělování bodíků do obohaceného stromu schopností, držkující společnici a nezatoulal se ani humor. Polevily úmorné spawnovačky (když pominu město na začátku a pár bossfightů) a tower defense minihra doznala balancu. Nové aktivity v doupěti mě tolik nezaujaly (trénování velitelů/vojska a chiméra), ale beru je jako vedlejšáky.

Stabilní zábava, stejně jako jednotka.

Pro: pořád to má unikátní Van Helsing atmosféru, parťačka, humor, import postavy, úpravy spíše k lepšímu

Proti: Catharina nedostala nové skilly, trochu kratší než předchozí díl

+7