Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Gordon (12.07.2018 11:50)Proč si z těch šupin nemůžu něco ukovat hned? Ta zbroj je pro každý typ povolání? Můžu si z těch kostí a šupin udělat i něco jiného? Pokud ne, tak vidím chybu ve hře, protože tohle tam mohlo být a pokud né v den vydání tak alespoň pár let po něm.

Mě spíš přijde, že bethesda od toho dala ruce pryč a spoléhá na modaře, kteří jim tu hru opraví, jenže tohle je opravdu špatný přístup.
Do dnešního dne nebyli schopní sami zlepšit inventář a ostatní hlouposti co hra obsahuje i přes to, že ví jak se hra furt prodává, prostě to mají u zadku a tím, že hru budou lidi nadále kupovat a nadhodnocovat tak se nic do budoucna nezlepší.

Je hezké jak se hry zastáváš, ale argument s modami zde snad neplatí, nehodnotíme modaře, ale vývojáře a jejich práci co dala hře vzniknout. A já nevím jakou obtížnost hraješ, ale pokud člověk dělá poctivě profese tak drak padne na pár šípů, zatímco na vůdce banditu je potřeba vypít tak 10 lektvarů, používat řev a umlatit ho dřív než on neumlátí vás.
Takhle by měli být hrané souboje s draky a né s bandity.
[neexistující příspěvek]: Nedělej z té hry něco, co není. Pokud si ji chceš užít, tak prostě budeš muset upravit svá očekávání.
@Molceon (12.07.2018 10:25): Z těch kostí a kůže myslím můžeš vykovat ultimátní dračí zbroj.


Jinak obecně souhlasím s tím že inventář stojí za pytel, nyní jsem si místo něj stáhl SkyUI (s SKSE64 (SE)), snížil max nosnost z 300 na 200 a dal mód na brašny co zase nosnost zvyšují a je to balada.

@Molceon (12.07.2018 11:03): Já to hraju na Mistra a takové problémy jako ty jsem ještě neměl teda, sice jsou draci krapet slabší když už svoji šavlí davám rány jak býk, ale vůdci banditů rozhodně silnější jak draci nejsou, jen dávají velké rány a je třeba používat lektvary.
[neexistující komentář]: asi taky jediná open world RPG hra
...
Já se picnu...
@Charllize (12.07.2018 10:30): Ano to souhlasím, ale jako nováček co hru nezná tak nevím jak si mám připadat. Ano dá se říct, že třeba po 25 hodinách jsem byl na začátku, ale to přece neospravedlňuje to, proč drak padne na pár rán, zatímco bandita na konci jeskyně z vedlejšího ukolu je silnej jako draků pět.
Prostředek a konec hry jsem pravda procházel už hlavně po hlavní cestě, protože jsem byl dost otrávenej, ale i tak jsem narážel na špatnou obtížnost po celou dobu hraní a tím myslím i konec hlavní linky.
Vlastně si myslím, že hrát skyrim a užít si ho je opravdu náročné, člověk se o to musí zajímat, modovat a vědět jak co nastavit aby hra byla lepším zážitkem, jenže já hru hodnotím z pohledu takového jaký nám vývojaři dali za naše peníze.
Ja mam ze hry uplne jine dojmy. Nekdy si rikam jak to nekdo muze hrat takovym zpusobem ze z toho ma pocity jako ty. Zahada.
Na ten odehrany cas jsem se ptal proto ze je treba nesmysl aby pozdejsi verze draku byli skabsi nez obr a padly na dve rany. Leda ze bys hral na very easy. Tohle se deje mozna na zacatku hry. Obr ma tusim lvl 20 a je vyrazne silnejsi nez zakladni drak. Jen v tomhle pripade funguje tboje interpretace, tak jsem mel za to zes to hral par hodin.
@Charllize (12.07.2018 10:21): Hru jsem dohrál po 80 hodinách a z draků mi nikdy nepadlo nic co bych potřeboval, co by překvapilo. Skoro celou hru jsem prošel ve svém brnění se svým palcátem a léčením, prakticky většinu hry mě hra nemotivovala měnit vybavení ani styl boje. Paradoxě když už padlo něco dobrého tak to byla nějaká hůl pro čaroděje atp.
@Charllize (12.07.2018 10:04): Hodnotím hru z pohledu hráče, který si tyhle informace nezjistil a hrál přímo čistou instalaci s nejnovějším patchem. To že mě obr na ránu pošle do vesmíru, zatímco drak padne po dvou ranách do hlavy mě na začátku hry velice pobavilo a nemyslím si, že takhle má vypadat hra na hrdiny.
Takových nesmyslností je v obtížnosti spousta a Bethesda mohla více zapracovat na tom aby síla nepřátel dávala více smysl. Stačilo by vzít v uvahu profese co hráč dělá a více vybalancovat obtížnost soupeřů v dungeonech atp.
Generovaní draci mohli mít odlišné paterny chování, například jeden by bojoval spíše na zemi a švihal ocasem, kousal a prokládal to dávkou ohně. Jiný by lítal a zasypával hrdinu ohněm, kouzly. Prostě tu chybí variace a pak nastupuje stereotyp, který neomrzí jen fanoušky serie, ale mě jako klasického hráče omrzelo ve skyrimu po pár hodinách vše.
@Dorian (12.07.2018 09:41): Spousta věcí ve Skyrimu nedává moc smysl, je to přecijenom fantasy hra tak nevidím důvod proč by tohle nemohlo fungovat.
Když kůň dokáže pozpátku vystoupat na prudkou horu, tak by drak mohl v sobě mít třeba prsten který spolknul společně s nějakým hrdinou.
[neexistující komentář]: hodne nepratel neleveluje spolu s hracem vubec, maji stejny level od zacatku az do konce. Treba savlozuba kocka, obr, mamut, fire atronach atd. Dalsi nepratele jsou nahrazeni silnejsi verzi. Typicky draugnirove nebo falmeri. Tedyy take neleveluji a porad je to mix. Takze v dungeonu jsou i ti slabsi z pocatku hry. Banditi se take mixuji a vudce v nekterych pripadech leveluje spolu s hracem ale ne vzdy. Proste to neni zdaleka tak cernobile jak si myslis. Draci taky neleveluji ale prechazeji na silnejsi verzi.
[neexistující komentář]: Zajímalo by mě kde by ti draci ty epické zbraně a zbroje nosili :-D
@Gordon (07.07.2018 14:59): no v nastaveni windows si zmen klavesnici na americkou, pak spust skyrim, dej si to prihlaseni a az budes mit psat ten zavinac zmackni shift+2.

Nema, kdyz ty mody jsou primo v menu hry. Je tam CC i modifikace.

Taky to lidi resi tak ze si stahnou elders scrolls legend a udelaji ucet tam, udajne tam neni ten zavinac treba nebo tam jde normalne napsat a ono se to pak provaze i se skyrimem, pac to je ten samej steam ucet. Ale to sem nezkousel.
@Vurhor (04.07.2018 11:48): on tam je trochu problem ze Bethesda pred zakoupenim znacky fallout delala hru apocalyptic road a jaksi ten fallout napasovali tak trochu na to co meli. Pac to falloutu bylo podobne. Tezko rict jaky to melo dopad. Kazdopadne si myslim ze kdyby tam tu znacku nedali bylo by to stejne spatne s byli by oznacovani za plagiatory a najednou by tam tu podobnost kazdy videl :)
@Vurhor (04.07.2018 11:48): nehrál jsem F1 ani F2 - izometrie je mým nepřítelem, jsem až moc zmlsán moderní grafikou. Poukazoval jsem jen na Gordyho vtip nevtip.. :D Nicméně TES o kvalitách New Vegas by byl skvělý. Já neberu problémy těchto her z hlediska hráče "lepších" starších izometrických titulů. Ony působí hloupě, i když nemám s čím porovnávat. U TES to zas tak velký problém není - je to přeci jen fantasy, přijímám ho díky tomu kladněji, než ty dva Fallouty.
@Charllize (04.07.2018 09:44): Nechť jsem případně opraven, ale SilentWolf asi poukazoval na sérii Fallout. První dva Fallouty jsem nehrál (ale chystám se, počkejte s těmi kameny!), nicméně co jsem tak pochopil, měly určité charakteristické kouzlo, které F3 od Bethesdy selhal napodobit (vytvořili post apo svět a nějak tam naházeli aspekty a frakce z předchozích dílů, aby to vypadalo jako Fallout, ale nepůsobilo to tak), což New Vegas asi slušně zachraňuje. Hrál jsem kousek z obou her a musím říct, že NV opravdu působí mnohem zajímavěji a surověji, plus kvalita postav a dialogů tam je rozhodně taky větší.

Je to jen můj dojem, jak říkám, první dva F jsem nehrál, plus z trojky a NV jsem uhrál asi jen jednu třetinu. Uvidím, jak to budu mít, až budu mít celou sérii komplet dohranou.
@SilentWolf (04.07.2018 06:18): ma obsidian nejakou serii ktera ma tak propracovane lore jako Bethesda u TES? Protoze to taky nekdo musi vymyslet a napsat. Ja chapu ze chces plug and play zazitek ale TES vyzaduje trochu vic. Je to pitome a zdrzujuci ale kdyz tomu das cas tak to co je pak ve hre bude o dost lepsi a zajimavejsi.
@Gordon (03.07.2018 20:16): ale prvek nespolehlivého vypravěče by Bethesdě hodně pomohl s tím, co jim nejde. Nemuselo by nic dávat smysl a dokonce by se kolem toho prvku dala vystavit zápletka. :-D
Jakože vyprávění obstará Bethesda, na konci se řekne "ne, tak to určitě nebylo...je tam tolik nesmyslů, víš co? Já sám půjdu zjistit, co se tam děje". A čekalo by se na další díl od Obsidianu - který ukáže jak svět fungovat má.

Edit: trochu jako Varric v Dragon Age 2.
@Gordon (03.07.2018 21:11): Pokud jde o TES VI nic neni zbytecne. Je aspon jiste ze ten trailer nebyl uplne cely vycucany z prstu, jak si mnozi mysleli a taky to ze se delaji ohledne hry nejaky rozhodnuti a nelezi to v supliku.
@Fritol (03.07.2018 20:28): On ty hry nema rad, asi mu neprinesly to co od rpg ocekava. Coz je tady beznej jev. Takze si myslim ze mu to vysvetlit nejde. Zustaneme tak u vzajemneho popichovani a curani do dalky, to je taky zabava :)
Sem na internetech narazil na parádní fór:
-Zapneš TES6
-Jsi u táboráku
-zjeví se název The elder scrolls VI
-vytvoříš si postavu
-začneš dialog
-"let me tell you a story,"
-zčerná obrazovka
-jsi na voze spolu s vězni
-The elder scrolls V: Skyrim se objeví na obrazovce
@Gordon (02.07.2018 10:29): tak vzhledem k tomu ze uz kvuli tomu dostal do pratelskeho rozporu s jednim clovekem z Bethesdy, s cimz jaksi pri psani toho clanku nepocital, pusobi to jako ze si ze tim stoji ale je curak ze to vubec psal. Taky rika ze to bylo naposled :)
Vavra v novym levelu zase omlouva ten svuj clanek o skyrimu. Je to sranda, pronasleduje ho to jak zachodak na bote :)
@Charllize (02.07.2018 10:02): Mohlo by se to vyřešit loadovacímy zónami kde by obraz jen "zamrzl" aby se načetla AI a jiná (venkovní třeba) zase "vypnula", nebylo by to tak rušivé a bylo by to třeba jen u vchodů do dungeonů nebo větších prostorách.

@SilentWolf (02.07.2018 10:04): Taky tu speciál edici chci, jen mě pořád neláká ta cenovka.

@SilentWolf (02.07.2018 10:04): Je to ale pořád na úkor toho že nikdy neuvidíš z okna, nebudeš moc vylézt na věžičku, atd. atd.
@Gordon (02.07.2018 09:53): Bethesdí hry mají myslím problémy s pamětí ne? Vím, že to vždycky rovnou padalo a člověku stačilo snížit grafiku - i když rozdíl ve FPS nebyl, tak to aspoň nepadalo. S tím měla něco udělat ta Special Edice Skyrimu, proto jsem na ni taky trochu zvědav - ale asi vydržím do nového TES. :D

@StriderCZ (02.07.2018 10:03): https://imgur.com/a/bxiYN nezabývají se díky tomu aspoň velikostí toho interiéru. A to mi zrovna nevadí. I když je to hrozná laxnost - ale ten loading skousnu. A znovu - na tom taky zapracovala ta Special Edice a loadingy trvají tak sekundu a ne půl minuty.