Co přinese 5.sezóna, která vyjde 6.11. : zpětná zrcátka začnou ukazovat okolí. Hra by měla fungovat offline. Spojnicí mezi ostrovy bude dlouhý (fiktivní) most. Změna podoby tachometru. Nový 1v1 herní mód (Rival mode). První prémiový PVE playlist Chase squad (je součástí placeného Year 2 passu, bez zakoupení passu nebude playlist dostupný) s policií kde jde o to sundat (take down) ujíždějící NPC policejním vozem. Stíhaný vůz může ujíždět kudykoliv. Policejní honička asi nebude viditelná při Freeridu ostatním hráčům. Prestige body umožňující dokoupení starších odměn (vozů).
Diskuze
A jako na zavolanou je hra v slevě 70% na Steamu. Já si koupil základní verzi hry. V deluxe edici jsou dvě reskinovaná auta, která se dají získat i ve hře (bez čmáranic). Gold edition obsahuje 25 aut navíc postupně přidávaných během 1. roku (takže některá z nich dostanete asi hned), ale jen 2 z nich jsou exluzivní (nedají se získat ve hře, nebo možná dají ale bez čmáranic?) - Hellcat a Chevelle. Ostatní auta se dají získat ve hře. Já ty auta navíc nechci proto, že nejsem fanda získávání všech aut. Navíc je otravné to, že v Crew motorfest nemůžete prodat získané auto. Bude vám strašit v garáži navždy. Já si chci pořídit do garáže jen auta, která se mi líbí nebo o kterých dopředu vím, že jsou nejlepší ve svém tieru, a ne tunu odpadu.
@montana (10.09.2024 08:17): No hele, Crew jsem hrál asi dva, tři roky dozadu, tak už si to možná nepamatuju úplně ostře. Ale ten feel jsem z toho měl podobnej. Dal jsem tomu demu asi půl hodiny a můj pocit z toho je, že i když jsem to měl na ten nejvíc hardcore režim, furt je to takové: drž plyn a toč doleva doprava a to je celé. Nijakej pocit z fyziky, hmotnosti auta... ale samozřejmě oproti NFS Heat je to zlatý.
@Sasakr (08.09.2024 23:54): To bych určitě neřekl. První dvě Crew jsem právě kvůli jízdnímu modelu nehrál dýl jak dvě hodinky a u Motorfestu vytuhl nejmíň na 25 hodin. Nejslabší stránka hry je ten retardovanej festival, ale jízdní model je velmi příjemná arkáda.
Nevím.
" Well, to be fair, the game made a major shift from the arcade-y TC2 handling to the wannabe Forza physics of Motorfest. It's understandable that people struggle with it. "
" Try the different controller settings. I found non linear works better for me for steering. Zero dead zone for gas and brake "
" Street cars oversteering like they do feels right to me, as does rally. The Racing cars oversteering like they do is weird to me, feels wrong. Hypercars are all just hyper bags of ass as far as I'm concerned. "
" Well, to be fair, the game made a major shift from the arcade-y TC2 handling to the wannabe Forza physics of Motorfest. It's understandable that people struggle with it. "
" Try the different controller settings. I found non linear works better for me for steering. Zero dead zone for gas and brake "
" Street cars oversteering like they do feels right to me, as does rally. The Racing cars oversteering like they do is weird to me, feels wrong. Hypercars are all just hyper bags of ass as far as I'm concerned. "
Tak jsem zkusil demo. Řídí se to jako první Crew a bohužel je to po technický stránce furt stejně pitomý. Na výběr buď 30 nebo 60 FPS (na cokoliv víc zapomeňte) a hlavně pokud nejste na FPS locku, začně se škubat fyzika. Takže VRR taky k ničemu.
Podle všeho je to menší arkáda než Forza Horizon 5. Ta prej odměňuje bourání do překážek, kdežto Crew motorfest má prý dobré základy jízdního modelu aut, takže vás odměňuje za to, když nenarážíte do mantinelů nebo stromů (výjimkou je prý nabourání v určitém úhlu plnou rychlostí do stěny, což odrazí auto a zachová jeho rychlost). Takže má zdravý základ - správně najíždět do zatáček, nezačít brzdit pozdě, brzdit před zahájením zatáčení, přidat plyn při výjezdu ze zatáčky - tzn. pokud zrovna nezkracujete trať, tak se snažit vždy zůstat na asfaltu a jet čistě. Taky v ní nejsou tak monumentální skoky přes překážky. Auta mají váhu a nejenže se tak chovají v zatáčkách (v závislosti na tuningu) ale padají po skoku rychle k zemi. Drifting nemá žádné výhody, kromě driftovacího playlistu (kampaně). Nitro hraje roli a dá se vylepšovat (prodlužovat a rychleji nabíjet) pomocí vylepšování vozu. Pro tuning (hejblátek jé méně než ve Forze Motorsport) kompenzuje přetáčivost, nedotáčivost, trakci apod. Tunit každý vůz je nutnost, protože v základu je vývojáři dali hráčům špatně nastavené. V tom pomůže seznam správných tuningů uvedený mezi odkazy. Tuning pro asfalt bude vypadat jinak než tuning pro offroad, při kterém auto víc klouže zatáčkami, ale to jde řešit tak že auto používáte jen pro to pro co je určeno - nejezdíte s formulí off-road. Můžete, ale chce to napřed trochu změnit tuning. Automatické řazení je jen o velmi málo pomalejší než manuální - kvůli rychlým časům není třeba přepínat na manuál, ale dobře projíždět zatáčkami se správně vytuněným vozem.
edit
Příště se zkusím zaměřít na použití asistentů a counter steeringu a na nastavení Xbox ovladače. Někteří lidi přísahají že se jim v Crew motorfestu jezdí blbě. Jednak kvůli kameře a možná právě kvůli tomu, že by si měli zapnout pro tento typ hry asistenta. Ale možná až nebo jestli to fakt koupím. Pro arkádu to chce najít vhodný kompromis mezi ortodoxním vypínáním všeho a tím, že vlastně chcete aby to něco dělalo za vás.
edit
Příště se zkusím zaměřít na použití asistentů a counter steeringu a na nastavení Xbox ovladače. Někteří lidi přísahají že se jim v Crew motorfestu jezdí blbě. Jednak kvůli kameře a možná právě kvůli tomu, že by si měli zapnout pro tento typ hry asistenta. Ale možná až nebo jestli to fakt koupím. Pro arkádu to chce najít vhodný kompromis mezi ortodoxním vypínáním všeho a tím, že vlastně chcete aby to něco dělalo za vás.
Asi si to zahraju. Stylem je to něco mezi Forza Horizon 5 a NFS Unbound. Ani tak sterilní jako Forza (H), ani tak gangstózní jako NFS (U). Prostě něco mezi. Ve všech těch třech hrách je skoro nemožné nabourat, protože odhazujete stranou ploty, lampy i menší stromy, odrážíte se od stěn do zatáček.. ale o to jde, aby to šlo ovládat Xbox ovladačem a člověk se nestresoval a neboural. Není to asi tak šílená arkáda jako Asfalt nebo Burnout Revenge, ale je to arkádovější než lehká nastavení obtížnosti v GRIDu. Akorát ta cena.. je podle mně hlavním důvodem, proč ji nikdo nehraje. Nebo Ubisoft hate. Cena sem tam padá na polovinu, takže dávám na steamu do wishlistu a zapínám čekací mód :D.
Steam. Dostupné od 18. dubna.