Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Surviving Mars

15.03.2018
kompatibilní
72
15 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Surviving Mars je budovatelská strategie, kde máte za cíl vytvořit soběstačnou lidskou kolonii na planetě Mars.

Na začátku hry si hráč vybere možnosti financování mise (USA, Rusko, mezinárodní mise na Mars...), svoji charakteristiku (futurista, politik, vynálezce, ekolog...), logo mise a později místo prvního přistání na Marsu. Tyto kombinace hráči určí obtížnost samotné hry skrz modifikátory jako méně peněz na nakupování zásob, ale rychlejší odemykání vývojových větví, pravděpodobnost různých přírodních katastrof (jako písečné nebo elektrické bouře) a další. Následně si hráč vybere náklad první rakety, která přistane na Marsu společně se stavebními drony a mise může začít.

Než-li hráč může poslat na Mars jeho první obyvatele, musí si pro ně připravit půdu pomocí dronů. Je potřeba zajistit výrobu kyslíku, elektřiny a vody, těžbu stavebních materiálů a vymyslet způsob obživy. Následně už může postavit první dóm a začít kolonizovat rudou planetu.

Ve hře je velmi důležitý management všech dostupných zdrojů a z toho plynoucí potřeba vynalézat stále efektivnější způsoby jejich spotřeby tak, aby si hráč nemusel zdroje velmi draho posílat ze Země. K tomu slouží výzkum a vývojové větve rozdělené do několika kategorií. Jedná se např. o efektivnější uchovávání elektřiny a kyslíku, rychlejší výrobu potravy, vývoj létajících dronů, které dokáží rychleji a efektivně přepravovat zásoby, stavba větších obytných domů a samotných dómů.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 60
Surviving Mars na mě působilo velmi lákavě a zajímavě. Proto je pro mne výsledek spíše zklamáním. Po počátečním objevování nových budov, materiálů, ale i potřeb vašich svěřenců se dostává na řadu celkem těžkopádný stereotyp. Na nějaký micro-management mi rychle nezbývaly síly (a navíc bohužel ani nebylo vlastně moc co micro-managovat), rozrůstání kolonie celkem rychle zamená akorát stavění pořád těch samých kopulí, zaměřených na těžbu, farmaření, výzkum či bydlení a pak není moc co vymýšlet. Navíc máte sice k dispozici jednu z několika hlavních příběhových linek. Zkoušel jsem jen jednu, ale teda bohužel to byla těžká nuda a po jejím skončení jsem vlastně neměl ani žádný cíl, snad kromě získání několika dalších achievementů. Škoda potenciálu. Plusem budiž alespoň vtipné rádio :)
+17