Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Ronik (08.10.2018 18:17): No je to přesně o tom, že každý bysme na tom SNES mini obětovali pár kousků za jiné a asi je to tedy dobře vyvážené. Earthbound asi nebyla v té TOPce RPG, přes to tam je a jsem tomu rád, i když bych místo něj raději viděl ten Chronotrigger, FF4, Lufii 2, ale klidně i první Breath of Fire, pokud bych se měl držet výměny RPG za RPG, je mi jasné, že polovina těch her nemohla být RPg, jak by k tomu přišli ostatní hráči, jsem rád za tu RPG čtvrtinu z celého počtu těch her a navíc má člověk občas chuť odlehčt a zahrát si jiný žánr, tak je dobře, že je SNES mini v tomto komplexní.

Jinak toho Kirbiho jsem chvíli hrál, není to jako nezábavné, ale přijde mi že je ze sorty tuctovek. To už by byl zajímavější Super Turrican 2 třeba místo toho.

Co se týče N64 classic, tak tam vím, že do toho nepůjdu, protože TOP hry, které tam z mého hlediska mám už na 3DSku.
@Ringo (08.10.2018 18:04): Kirby Super Star bych rozhodně nepodceňoval, ta hra se neztratí ani v té velké konkurenci plošinovek, co tam je. Samozřejmě vypadá dětinsky, ale je úžasně nápaditá, i když se to na první pohled nezdá. Punch-Out mě nebavil, ale je to taky jedna z těch důležitějších značek Nintenda, tak proč ne.

Nevím, jestli tam musely být jen japonské hry, tam budou spíš jiné problémy. TMNT Turtles in Time by se tam určitě hodilo, ale tam hádám budou moc velké tahanice s právy. Stejně tak hry na motivy značek od Disney (Aladdin nebo teď i Super Star Wars). Mohl by tam být třeba taky Mortal Kombat 2, ale ten by zas zvýšil age rating celé konzole. Ve sportech se nevyznám, ale u těch licencovaných jako NBA Jam bude určitě podobný problém. Japonský SNES Classic má trochu jiný výběr her a jeden fotbal tam dokonce je, ale za Earthbound nebo Castlevanii ho klidně vyměním :)

Jsem zvědavý na N64 Classic, ta se bohužel asi taky bude muset obejít bez zásadních her jako GoldenEye nebo Banjo-Kazooie.
@Ronik (08.10.2018 17:48): Jo, Chrono, FF4 i ten Harvest Moon, ale asi to nechtěli EPGčkově přepálit nebo to všechno věnovat převážně jedné firmě, tedy Square.

Nicméně u toho Ghosta, Kirby her nebo toho boxu jsem si říkal, WTF, kapacita 21 her a oni to vyplýtvají na tomhle. Jako RPGčkář třeba určitě nebudu hrát Street Fightera 2, ale naprosto chápu, proč tam je, stejně jako třeba F-Zero.

A když už bych i jako RPG hráč chtěl hrát něco ze SNESu a nemělo by to být RPG, tak oceňuji ty plošinovky jako je Mario atd. Ale nevím teda, nakolik byli svázaní tím, že tam musela být japan produkce only. Protože hráči na SNESu dost pařili i nějaké ty sporty, takže tu chybí nějaký třeba ten hokej, tenis nebo klasický golf. Co se týče nějakých těch bojovek, tak se divím absenci nějaké hry třeba s želvími ninji a pod.
@Ringo (08.10.2018 17:34): Nemůžeš po Nintendu chtít, aby vynechali Kirbyho :) Za mě je ten výběr titulů náhodou dobrý, i když samozřejmě ne každá hra se může zavděčit každému. Jediné, co tam fakt chybí, je ten Chrono Trigger, který by tam místo tohohle nebo Kirby golfu být mohl, ale jinak bych to osobně nechal tak, jak to je. Akorát bych vyměnil Donkey Kong Country za dvojku, která je ve všem lepší. Možná by se tam ještě slušelo dát Harvest Moon.
@Ringo (08.10.2018 17:34): To rozhodně, já zkoušel další hry, které jsou velmi zajímavé, ale úplně mě neudržely (což není jejich chyba, ale můj způsob konzumace videoher). Zelda (až moc stejný s link between worlds který jsem hrál dřív), Mana (až moc stejný zeldě s divným fighting způsobem), Final Fantasy(Well FF prostě), Super Mario RPG (lolz)...

I ten Metroid jsem na první hraní zavrhl a až při letošním marodění (o rok později) jsem ho dorazil a musím přiznat, že to bavilo víc než to na mě udělalo dojem loni.
@Bodkin (08.10.2018 16:08): SNES mini stojí za to kvůli asi 8 TOP titulů, které tak nějak mapuji historii té konzole, ale umím si představit 20 jiných titulů, které historii SNESu mapuji daleko lépe než je tady tahle nehratelná automatovka, dětinská Kirby adventura nebo nějaký box.
@Isair (08.10.2018 15:28): Yep, automatovky jdou dost snadno přehnat tím, že toho hráče chceš fakt fest podojit. U tohohle je to zrovna ještě divnější, protože je to pokračování automatovky, které ale na automatech nikdy nevyšlo(???).
@Bodkin (08.10.2018 13:40): Heh, jako kdybys zažíval to, co já nedávno u Mortal Kombat II, holt tyhle automatovky tím asi trpí a taky mě to spíše sere. Vysoká obtížnost je fajn, ale tak, aby podněcovala spíše skill/trénink hráče, pokud je vyloženě neférová, náhoďácká, je to o ničem (a že tomu tak často, z mých zkušeností, u těchto automatovek bylo).
Podobně nahovno byl třebas i převážně poslední level ve Vigilante, kde můžete mít nahráno x hodin a hru znát jako své boty a beztak v posledním levelu záleží převážně na tom, jak vám štěstí přeje, tj. odkud nepřítel zrovna vyleze a v jakých počtech (což je třebas přesný opak takových Streets of Rage či Golden Axů, které se naopak dají perfektně naskillovat a zvládnout třebas i bez ztráty jediného života).
Mě to celkem bavilo (hrál jsem to teda s romhackem, co skoro odstraňuje ty příšerné lagy), ale když to zpětně porovnám s Castlevanií, tak jsem to asi přece jen kapku nadhodnotil :)
Tahle SNESovka je takový ten typický styl coinové automatovky, kde nejde ani tak o to hru projet jako se probít co nejdále a nasbírat více bodů než kámoš a samozřejmě pro provozovatele automatu šlo o to, abyste co nejdříve prohráli, abyste tam nasypali další mince, motivováni se dosta příště o kousek dále. Nikdy mě tyhle hry nebavily, na akci jsem navíc levý a tady chcípnu do pár minut. Hry, kde nepřátelé rostou neustále ze země, mě nikdy ničím nezaujaly, spíše je to taková hromada stresu bez oddychu. Jsou zde sice zajímavé možnosti se obrnit nějakými těmi předměty, co po cestě vypadnou, ale jinak jsem v tom smyslu moc nenašel. Ale znám pár nadšenců právě takovýchto zběsilých automatovek.