Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Street Racing Syndicate

SRS: Street Racing Syndicate

31.08.2004
24.09.2004
kompatibilní
56
34 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

SRS se řadí mezi "novodobé" závodní hry z ilegálního prostředí a veze se tak na úspěchu Need for Speed: Underground a hlavně Need for Speed: Underground 2. Neznalý člověk by mezi těmito hrami nepoznal rozdíl, ale nějaký přece jen existuje. Předně SRS je zaměřen spíše na japonské Drift závody, obsahuje převážně japonské vozy (celkem 40) a odehrává se ve 3 amerických městech. Evropan si tedy bude připadat trochu nezvaně.

SRS se také neodehrává striktně jen v noci, ale zazávodíme si i za pěkného slunného dne, kdy nejlépe vynikne jedna z 18 modelek (po každém vyhraném závodu se vám otevře jedno video s reálnou pózující modelkou). Další odlišností je reálněji pojatý fyzikální model i tuning. Změna pneumatik zde znamená markantní rozdíl, stejně jako jízda po různém povrchu vozovky. Také již náhon na předek a všechna 4 kola není to samé. U tuningu si navíc musíte dávat pozor, abyste auto nepředimenzovali - s příliš velkým výkonem se stává vůz neovladatelný.


Poslední diskuzní příspěvek

Tak jo, první dojem je, že je to Underground z Wishe, ale na ten druhé se musí nechat, že je tam spousta věcí udělaných fakt dobře. Bohužel tou věcí není jízdní model. Ale to ostatní... not bad.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 70
Undergroundy z Wishe? No tak trochu. Ale nejde o žádný odpad. Hodně věcí je tu jinak a já nemůžu ani z daleka říct, že je vše špatně.

Grafika je cca. na úrovni prvních undergroundů. Vizuální styl je podobný, jen polygonů moc není. Mapa je otevřená, je tu dokonce i den, byť v některých částech mapy je prostě vždy den a jinde vždy noc. Žádný střídající se cyklus. Zaujaly mě dost kvalitní reflexe na autech. Celkově to zkrátka vypadá tak, jak člověk tak nějak čeká.

Horší je to s jízdním modelem. Je prostě divný. Je to čistě arkáda a byť se auto uřídit dá a rozhodně nejede člověk pořád pod plynem, nemá z toho pocit, že by řídil auto. Vliv na ovládání má i volba tuningových dílů. Neudělejte stejnou chybu jako já a nenacpěte na to drag pneumatiky, protože je s nimi o desetinu lepší zrychlení. Reálně budete podstatně pomalejší. Tuning není zdaleka tak obsáhlý, jako v Undergroundech, ale deset značek flašek nitra jsem stejně nikdy nebyl s to ocenit. Významným rozdílem je přítomnost poškození. Když si nebudete dávat pozor, auto vcelku rychle poškodíte a vliv na jeho rychlost i ovládání je značný. A opravy nejsou kdovíjak levné. Při ježdění také zarazí absence catchupu. Pouštět se do křížku s rychlejšími auty je většinou předem prohraný boj. Ujedou vám. Naopak když vy řádně potuníte (lze dosáhnout zrychlení pod 2 sekundy), soupeři pro vás neexistují. Zapomeňte na dobíjení nitra, to se tady musí koupit.

No a dalším důležitým bodem je kariéra. To hlavní jsou různé, řekněme kluby, kde lze vstupovat do šampionátů. V každém závodě dostanete reputaci, kterou odemykáte další šampionáty. A vyplatí se vyzvat někoho ze soupeřů o prachy, protože jedině tak se dá rozumně vydělat. Zde je potřeba zdůraznit jednu věc - fakt bacha na prachy. Jakmile třeba nasypete moc do tuningu a najednou máte konto poblíž nuly, nedostanete se kvůli zápisnému do šampionátů. Musíte jet opět ten jedinej, kterej bere i nýmandy bez prachů. Tohle se mi povedlo celkem třikrát no a je jasné, že jezdit jeden šampionát dokola není moc zábava. Krom šampionátů je ve hře i obdoba stopařek z TDU, které vám dávají různé výzvy. Akorát že odměnou nejsou jen prachy, ale hlavně to, že s váma začne chodit. Pak se vám odemkne rádoby sexy taneček, což je bohužel jedna z nejtrapnějších věcí, co jsem ve videohře viděl, a to jsem starý prase. Další kategorií jsou výzvy jeden na jednoho.

Problémem kariéry je, že aby člověk odemkl poslední šampionát, musí odjet všechny předchozí dokonale. To znamená nejen první, ale udělat i dostatek kravin během závodu, aby to stačilo na plnou reputaci. No a to je jednak dost obtížné, druhak by to byl neskutečný grind. Takže díky téhle, za mě nepříliš povedené mechanice, jsem to nakonec vzdal.

No, takže když si odmyslíme to, že podmínky na dokončení hry jsou dost šílené a jízdní model nic moc, je to vlastně jinak docela v pohodě hra. V produkční hodnotě to nemá s NFS smysl srovnávat, ale je to docela originální a svébytný pokus a hlavně odraz té relativně krátné doby, kdy tuningové závody byly téma. Za ten doláč to klidně zkuste.

Steam hlásí 15,3 hodiny. Škoda, že nemohu zaškrtnout jako dohrané :-(

Pro: Vizuál, ekonomika, poškození, denní závody

Proti: Zbytečná policie, trapné tanečky, jízdní model, nesmyslné podmínky pro dokončení

+15
  • PC --
No nevím. Sice je tahle hra chytlavější než ostatní tohoto žanru např. NFS ale pořád mi tam něco chybí a něco přebývá. Osobně nemám rád japonskou kulturu a tématiku a v této hře jí je víc než dost.

Pro: Mnoho aut, zvláštní grafika :-)

-10 +2 −12