Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 65
Tak to mám za sebou. První věta, která mě napadla, když naskočily závěrečné titulky. V rámci předplatného na Originu jsem si říkala, že zkusím nějakou hru, za kterou bych více než těch pár eur nedala. Tato byla vhodným kandidátem, protože jsem chtěla něco krátkého a jednoduchého.

Multiplayer jsem z hraní rovnou vyloučila a pustila se do hry pro jednoho hráče. Hned po prologu mi hra ukázala to, co je na ni nejlepší - prostředí a jeho grafické ztvárnění. Opravdu oceňuji, že se tvůrci snažili v jednotlivých misích obměňovat jejich zasazení, takže jsem se mohla podívat do lesů, na poušť, na lávovou planetu, do prostředí paláce a samozřejmě jsem mohla pobíhat po palubách vesmírných lodí. Vesmírné bitvy vypadaly také dost dobře a atmosféra toho, že jsem opravdu uprostřed bitevní vřavy, se povedla. K tomu napomáhá i kvalitní ozvučení.

Co ale bylo pro mě "katastrofou", tak byla náplň oněch misích. Je mi jasné, že kampaň byla ve hře jen proto, aby se neřeklo a větší důraz byl kladen na multiplayer, ale tak nudné mise jsem už dlouho nezažila. Když to nebyla stá variace na braň oblast/osobu (jak já tohle nesnáším), tak jsem měla něco zničit. Jakmile jsem někam vběhla, tak jsem hned věděla, co bude následovat, žádné překvapení a strašný stereotyp.

Bylo sice fajn, že si člověk zahrál za známé postavy z univerza, které sice měly své vlastní schopnosti, ale ty mi byly stejně jedno, neboť jsem věděla, že s tou postavou strávím tak 15-20 minut. Tak na co se je učit nebo je dokonce přepínat. Pro singleplayer vcelku zbytečné.

Dobrou atmosféru ovšem často kazily chyby, kdy se nepřátelé zasekávali o kryt, jejich mrtvoly poskakovaly po zemi a jednou se dokonce vznesly do vzduchu (a ne, žádná síla v podobě Jediho či Sitha tam nebyla). Inteligence nepřátel byla strašná, ale aspoň to rychle odsýpalo, jak poslušně nabíhali před zaměřovací kříž.

Nebylo špatné si po delší době zahrát nějakou Star Wars z novější doby, ale zábavné to nakonec moc nebylo.
+35
  • PC 80
Herní výzva 2017 - 2. Právě vychází

Hodnocení a komentář se týká pouze SP kampaně. Pozor, obsahuje neoznačené spoilery!

Miluju Star Wars a nenávidím EA a ten jejich debilní Origin. Nakonec ale pravda a láska zvítězila nad lží a nenávistí a já si Battlefront 2 přece jen předobjednal. Po pár dnech mám za sebou dohranou SP kampaň a podle hodnocení je asi patrné, že jsme byl spokojen. Jasně, dočkáme se spousty klišoidních momentů i naprostých nesmyslů, ale po stránce hratelnosti nemůžu k většině hry říct ani popel.

Jak mnozí z vás viděli v nejrůznějších trailerech, hlavní hrdinka je členkou elitního imperiálního komanda Inferno Squad a po zničení druhé Hvězdy smrti odpřísáhne rebelské pakáži pomstu. Hraní za ty zlé bylo jedním z hlavních taháků celé SP kampaně a byl jsem skutečně zvědavý, jak se s tím vývojáři poperou v rámci příběhu. Jaké bylo ale mé překvapení, když po cca hodině hraní se strany vymění a naše hrdinka se přidá k rebelům!

Během hry se dostanete do nejrůznějších koutů galaxie a ať budete kdekoliv, grafika opravdu exceluje. Lávový Sullust, zalesněný Endor i pouště na planetě Jakku, to vše vypadá parádně a po vystřílení všeho nepřátelského v dosahu se můžete kochat do alelujá. Dostane se i na vesmírné bitvy, které se rovněž hrají dobře a už se nemůžu dočkat, až je vyzkouším v MP.

Příběhově hra přímo navazuje na konec 6. dílu filmové ságy a poté se přesuneme o několik dekád dopředu a hra funguje jako malý prequel k sedmému dílu. Dozvíme se tak např. proč je Jakku jedno velké pohřebiště Star Destroyerů nebo kde získal Luke mapu, za kterou se Kylo Ren tak pachtí.

Hratelnostně mě hra bavila od začátku do konce, i když občas jsem byl svědkem designérských hrůz, které tak bily do očí, že jsem se divil, že je někdo mohl schválit. Za všechny budu např. jmenovat chvíli, kdy si osedláme mohutný obrněný kolos AT-AT (ovšem stejně jako v jedničce lze ovládat pouze střílení). Proti těmto kráčejícím tankům jsou krátké i lasery stíhaček a každý normální člověk by bral okamžitě čáru. Pluky imperiálů ale do cesty nabíhají každých pár vteřin, aby nám z těch svých příručních E-11 blasterů udělali bebíčka na kapotě, zatímco my jich jedním výstřelem odpravíme i několik.

Podtrženo sečteno je SP kampaň příjemný bonus, který se hezky hraje, doplní příběh filmové ságy a krásně se na něj kouká. Asi to není hra pro každého, ale jako milovník SW jsem spokojen.

Pro: Fantastický audiovizuál, doplnění příběhu filmové ságy, hratelnost.

Proti: Za některá místa bych designéry nakopal, mohlo to být trochu delší.

+27
  • PC 70
Star Wars hrám se už radši vyhýbám obloukem, ale Herní Výzva 2019 mě pobídla zahrát si nějakou filmovou adaptaci. A jelikož jsem si mohl tuhle hru dát zdarma v rámci Origin Accessu, nebylo moc co řešit.

Z čeho jsem byl v téhle hře nadšen (a je to hlavní důvod, proč dávám nadprůměrné hodnocení) je vizuální stránka hry. Nový počítač mám teprve druhým měsícem a jsem rád, že jsem konečně našel hru, která ho potrápila a vytáhla z něj pořádný výkon. Grafika je zde prostě na špici, obrovské bitvy působí epicky. V cutscénách zase působí celkem kvalitně skuteční herci. Hratelnostně navíc funguje vše víceméně dobře.

Na druhou stranu celý námět Star Wars je už vyždímaný jako hadr a každý další příspěvek do tohoto univerza je prostě nenápaditý, opakující pořád to samé klišé dokola. Slyšet padesátkrát během příběhové kampaně někoho opakovat, že "máme alespoň naději", z toho už mě bolí hlava. Stylisticky mají nové díly SW také tu směšnou nevýhodu, kdy se musí tvářit, že ty papundeklové kvéry a zbroje vyrobené pro natáčení původní trilogie 40 let zpátky jsou jakože to nejmodernější, co se v galaxii nachází. A tak tam pobíhají pořád ti směšně vypadající Stormtroopeři s puškami, za které by se styděl i francouzský protifašistický odboj za druhé světové. No a celé je to ověnčeno tím vyloženě nepříjemným "PEW PEW PEW" zvukem, který je asi to nejotravnější na celé hře.

Celé je to nesmyslné až hanba a v podstatě cílené jen na fanoušky série. Příběhové mise se odehrávají v místech, která znáte z filmů a stejně tak ovládáte nebo potkáváte samé známé postavy. Ale co, nebylo to dlouhé, zato graficky krásné, takže asi dobrý.
+23
  • PC 70
HODNOCENÍ HRY PRO JEDNOHO HRÁČE

Ta tam je série na sobě nezávislých minipříběhů. DICE v Battlefront II, na rozdíl od Battlefield 1, představují jeden jediný a ucelený příběh Iden Versio, velitelky elitního komanda Impéria. Tu si lze snadno oblíbit a vyjma jí samotné se čas od času zhostíte i dalších známých tváří univerza. Tato výměna rolí může působit jako vítané zpestření, ale též nadbytečně, rušivě, vynuceně. Přesto bych se nebál bez váhání postavit Williamsův scénář na roveň televizním Star Wars Stories.

Co se samotné herní náplně týče, ta sestává z plejády soubojů, jak na zemi, tak ve vzduchu, respektive ve vakuu. Boj světelnými meči je marnost nad marnost, o tom žádná, ale blastery se povedly na jedničku. Ty se přehřívají a nezvládnete-li v jistou chvíli, když vás k tomu hra vybídne v malé minihře, stisknout levé myšítko, budete dlouhé sekundy třímat de facto mrtvou zbraň. Podaří-li se vám ovšem trefit ten správný okamžik, získáte výhodu a z vašeho blasteru se stane nezastavitelný rozsévač zkažených odpolední. Drobnost, která příjemně ozvláštní jinak přímočaré souboje.

Nejotřesnějším rysem hry a poznávacím znamením švédských vývojářů je zoufale nablblá umělá inteligence protivníků. Co jiného si totiž pomyslet, když se na vás nepřátelské šiky hrnou ve formaci „jede, jede mašinka“ a vy je kácíte jak domino? Připomnělo mi to silně ony slavnostní chvíle roku 1997, kdy jsme se v jisté hře vypořádávali se stoupenci Hare Krišna tzv. jedním tahem. GOURANGA!

I tak je Battlefront II zábavná, technicky vydařená a na pohled velmi líbivá hra, která značně těží ze silné a časem prověřené licence. Přiznám se, že by mě potěšilo, kdyby DICE dali na chvíli přednost této sérii před tou, která je definovala.
+18
  • PC 60
Kedysi, v podstate už dávno, v praďalekej galaxii, sa impérium EA rozhodlo použiť exkluzívne práva na značku Star Wars na nekalé lootboxové účely. Tento príbeh však rozpráva o singleplayerovej kampani, ktorou si mysleli, že si to u hráčov vyžehlia, alebo to ňou predajú.

5 a pol hodiny som strávil v tomto "dortíčku", ktorý upiekol "pejsek s kočičkou, kým som sa dostal na koniec. A bol som normálne rád, že to skončilo, pretože som sa už nevládal baviť. Hra začínala sľubne, v úlohe Iden Versio, špeciálnej imperiálnej agentky sme sabotovali a likvidovali rebelov ako vzorní poskoci impéria. Lenže potom sa vývojári rozhodli, že mať postavu, ktorá nie je jedi alebo nemá nejaké nadprirodzené schopnosti, či nie je výraznou filmovou postavou, je málo. A preto po niekoľkých ešte pomerne zábavných úvodných misiách začneme striedať postavy hlava nehlava, aj keď to vlastne nemá absolútne žiaden vplyv na hlavný príbeh. A čím ďalej v tej krátkej kampani, tým viac sa takto strieda, až sa príbeh milej Iden tak nariedi, že už vlastne ani nikoho nezaujíma, pretože samotná hra hráča presvedčila, že vlastne nie je podstatný. Rovnako ako zvraty, napr. prerod a morálne prebudenie v 5. misii - kde sa Iden rozhodne opustiť impérium je absurdný a nedomyslený. Zrazu jej vadí likvidácia populácie na rodnej planéte, ale to, že jednou z jej hlavných úloh dovtedy bolo obraňovať Hviezdu smrti - vesmírnu stanicu, ktorej jediný účel je absolútna genocída planét, to jej morálnym kompasom nepohlo ani trochu., nie sú vlastne tiež nejak dramatické a vlastne všetky postavy sú veľmi rýchlo so všetkým "oukej".

No a práve od v spoileri spomínaného zvratu ide dizajn a náplň extrémne dolu vodou. V prvom rade, čakal som, že Dice po toľkých Battlefieldoch, budú trochu lepšie ovládať pocit zo streľby, ktorý je úprimne nijaký. Skoro všetky zbrane strieľajú rovnako a máte pocit, že dávajú aj rovnaké zranenie, pretože headshot stačí jeden, mimo headshotu 2-3 strely s výnimkou sniperky a raketometu. Nejaké iné vlastnosti a pocity a spätný ráz, taktiež nič moc. Pôsobí to rovnako. Čo mi však viac vadilo bolo evidentný autoaim, ktorý sa nedal nikde vypnúť. Naozaj netreba až tak presne mieriť, aby ste trafili tie kvantá na smrť a častokrát dokonca až v zástupe nabiehajúcich tupých nepriateľov na smrť. A ešte viac mi vadil pohyb. Celý čas som mal pocit, že postava je obalená v nejakom rôsole alebo oblepená vatou. Obzvlášť postavy, ktoré bojujú na blízko sú extrémne ťažkopádne a clunky a ovládajú sa dosť blbo.

Pohyb po leveloch tiež trpí lenivosťou dizajnérov. Musím uznať, že grafika je stále na prvý pohľad krásna - najmä rôzne exteriéry ako Endor alebo Jakku, či prelet na Bespine. No levely sú extrémne maličké a primitívne. Častokrát sa mi stalo, že keď som sa chcel nepriateľom na pár sekúnd schovať za roh, aby sa mi doplnil život a strieľal som ich zo zákrytu, hra ma začala veľkým nápisom upozorňovať "return to the mission area" s odpočtom 10 sekúnd. Mať takto lenivý dizajn, kde nie je level ani nejak normálne ohraničený, to sa mi dávno nestalo. A samotné misie? Väčšinu hry je miesto leveldizajnu len príchod do otvorenej arénovej plochy, kde má hráč za úlohu likvidovať vlny a vlny prichádzajúcich tupých nepriateľov, kým spriatelené NPC hackne/otvorí dvere alebo ukončí misiu. Druhý najčastejší typ je ten, kde treba prísť na určitú plochu a vyzabíjať všetkým nepriateľov, aby sa spustila animácia, či otvorila cesta ďalej. Nemožno tak v podstate poriadne hovoriť ani o nejakom poriadnom level dizajne. Plusom je, že levely a planéty sa naozaj veľmi obmieňajú, no ako som už spomínal príbehovo pôsobia komicky alebo nedávajú zmysel a sú nelogickými odbočkami od toho, čo mohol byť naozaj zaujímavý príbeh imperiálnej špeciálnej agentky Iden Versio, no miesto toho je to akási prehliadka zlepencom nesúvisiacich primitívnych misii. Takto sa viackrát stane, že za Iden je nejaká akože morálne dramatická misia, len aby tá ďalšia tlačila na pílu rádoby vtipnosťou. Výsledkom toho pôsobia niektoré postavy z filmov ako jednorozmerné karikatúry (pozerám sa najmä na teba, Lando).

Prečo však napriek tomu dávam nadpriemerné hodnotenie? Tak ako ma strieľacie pasáže za postavy nebavili (a nechápal som, prečo za známe postavy nemôžem strielať z pohľadu prvej osoby), vesmírne potýčky boli napriek alebo možno i vďaka jednoduchosti naozaj zábavné a spektakulárne aka, dobre sa v tej jednoduchosti lietalo a pozeralo na to, čo sa deje. O to je väčšiou iróniou, že práve od Dice som čakal, že pohyb a strielanie nebude pôsobiť, ako keby som hral za plastového panáčika namoženého v želé.

Pro: grafika, vesmírne potýčky, veľké množstvo rôznorodých lokácii

Proti: otrasný gunplay, zlý leveldizajn, prílišný zlepenec nesúvisiacich príbehových útržkov a premárnený potenciál Iden Versio

+18
  • PC 70
Po Star Wars: Battlefront jsem si myslel, že už nemůže být hůř. Takhle moc jsem z Hvězdněválkové hry ještě frustrovaný a rozpolcený nebyl (dorazila to pak filmová sedmá epizoda, ale o tom jindy). Oznámení druhého dílu tak se mnou udělalo jen pramálo - myslím, že moje první reakce byla zdvižené obočí spojené s hořkou nedůvěrou - a ačkoli se mi první trailer moc líbil, věděl jsem už dopředu, že se nachytat nenechám. Ne podruhé. No a co bych vám povídal, udělal jsem dobře. Takovej rachot, jakej byl okolo téhle hry, jsem nečekal ani já.

Kontroverze s lootboxy a mikrotransakcemi mě onehdy akorát utvrdila, že je dobře, že jsem se tomu vyhnul obloukem, protože takovéhle prasárny, jaké si manažeři z EA vymysleli, to bych blil na dvě doby. Ozvěny tohodle průseru se koneckonců dostaly dokonce až do vrcholné politky a to je teprv poděl, když se ve hrách začnou šťourat tito nýmandi, ačkoli tady to zrovna náhodou bylo ku prospěchu věci. Nešťastní z toho byli opravdu všichni: hráči, vývojáři, dokonce se říkalo, že i u Disneyho si klepali na čelo. Pochopitelně jediní, kdo nechápal situaci a zmateně kalkuloval, byli manažeři v EA, rozhořčení a překvapení, co se těm hloupým hráčům zase nelíbí, a přesvědčeni o tom, že jejich produkt je to nejlepší, co na počítače a konzole kdy vyšlo a vyjde. Nejlepší pak byla odpověď od EA na rozhořčení jednoho hráče - tuším na Redditu, který spočítal, že získat jednu postavu postupným grindováním bude trvat přibližně 40 hodin. EA manažeři se totiž nechali slyšet, že to takto je schválně a naprosto v pořádku a je to proto, aby hráči získali pocit hrdosti a úspěchu za své snažení. No vážení, takovej shitstorm Reddit pak už nezažil - do dnes! V rámci kontroly škod pak pro jistotu mikrotransakce odstranili úplně, aby je přepracovali.

Jó. V EA to je samej fajnšmekr. (͠≖ ͜ʖ͠≖)

No nakonec jsem si to koupil až, když bylo tak nějak po všem a hra byla ve slevě. Doposud tento postup shledávám jako správný a řekl bych, že se mi i celkem vyplatil. No a teď k věci:

Čím tady začít? No, asi tím, co hráčům chybělo nejvíce: singleplayerová kampaň.

Ta se původně tvářila hodně dobře. "Slibovala" totiž příběh ze strany imperiálního důstojníka, konkrétně velitelky speciálního komanda. Říkáte si: "Fajn. No hurá, to je vlastně dobře. Takovej příběh ze strany záporáků jsme tu ještě neměli". Při spuštění jsou tato očekávání do jisté míry naplněna, ale záhy, když příběh začne být víceméně zajímavý, je vám vražen klasický výchovný políček a dojde na ten nejočekávanější, nejnudnější, nejblbější, nejdebilnější a nejpitomější zvrat ve Star Wars (který se teď asi bude praktikovat pravidelně). Protože nikdo zlý prostě nemůže zůstat zlý. Pakliže vám toto dostatečně neotráví zbytek hry, i tak se není moc na co těšit, jelikož příběh a ani herní výplň není nic extra. Sice vystřídáte mnoho herních postav, což na papíře nejspíš působí zajímavě, ale reálně mi to přišlo jak tutorial k multiplayeru (což je myšleno vážně, protože třeba umělá inteligence je tragická), aby jste zjistili, jak se s kým hraje. Z hlediska dění to asi smysl dává, ale provedení mě neohromilo. Scénář tedy opravdu není silnou stránkou. Postavy z filmů jsou fajn, je príma koukat na cutscény a poslouchat, co se kde děje. Vše je věrohodně namodelováno, aby člověk měl pocit, že je součástí něčeho povědomého, přesto je to ale všechno jen jakási kulisa, ve které se jakože pohybujete. Že je to koridorová střílečka mi vůbec nevadí, ale sere mě, že máte-li k dispozici mapu velkou jako kráva, tak ve chvíli, kdy přejdete pomyslnou neviditelnou hranici, hra na vás začně řvát jak na debila, že opouštíte bitevní pole... WTF?! Nevím, mě ten singleplayer nezaujal, protože na to jednoduše nemá. Je tam prostě jen proto, že nebyl v předchozím dílu a je nežádoucí dostat znovu negativní zpětnou vazbu na totéž, takže vývojáři si řekli, že ho tam prostě vrazí a bude odškrtnuto. Nicméně, abych nežral, člověk to tomu asi dokáže trochu odpustit, je to taky primárně multiplayerová hra, takže nelze asi až tak vyčítat absenci sofistikovaných herních mechanik... ale i tak. Jsou hry, které tohle smíchat dohromady umí, tak proč ne tahle, když je do ní evidentně napumpováno spoustu peněz a prostředků?

Jak jsem to frustrovaně psal minule? Jo, už vím. Použil jsem výraz: "zlatem posypané hovno". No, tak to zde neplatí, nebo aspoň ne úplně. Hra vypadá a zní opět naprosto skvostně. Fakt. V cutscénách člověk už skoro nepozná, jestli kouká na film nebo na hru a za to před všemi animátory klobouk dolů. Herní náplň jako taková pak nabízí několik herních módů, při čemž se vrací jak ty původní z předchozí hry, tak i několik novinek. Jednoho by mohly potěšit (mně ne) epicky vypadájící vesmírné bitvy, které nahradili prapodivné souboje ve vzduchu z minulé hry, ovšem opět je to mainstreamová velice jednoduchá arkáda, takže žádné velké špekulování ovládání lodí nečekejte. Co mě ovšem hodně potěšilo je kooperační mód, kdy vaše čtyřčlenná jednotka postupně musí dobývat území a nebo je naopak bránit před nepřáteli. V tu chvíli hra dostává zajímavý rozměr a člověk má pak konečně pocit, že hraje jednoduchou, byť zábavnou a dobře vypadající hru. Taky máte konečně na výběr, v jakém období chcete bojovat za což určitě palec nahoru. Je fajn, že tvůrci nabídli Klonové války, to je srdcovka. Sequely mě teda osobně nezajímají, ale chápu to jako vstřícný krok k mladšímu publiku, takže opět pozitivum. S tím se pak pojí, že jsou k dispozici krom hrdinů i různé speciální jednotky daného období, které můžete znát ze seriálů, knih, či filmů. Variabilitu této hře tedy rozhodně upřít nemůžete.

Nevím, co si úplně myslet o levelování postav a "oblíbených" kartičkách. Na jednu stranu je asi v pořádku, že to tam je, hra vás takhle nutí hrát a asi to jakože navozuje pocit, že někam postupujete.... já to osobně ale nepotřebuji. Přiznávám zcela bez okolků, že jsem v tomhle zaseknutý někde v Battlefield 1942 a jsem tak nějak zvyklý, že si vezmu koho chci, kdy chci a nepotřebuju na to nahrabávat nějaké body.

Asi tak, to by mohlo stačit. Jistě, mohl bych tady podrobně rozebírat celej multiplayer a vydalo by to na dalších pět odstavců, ale stejně to tu již někdo popsal a jestli ne, stačí mrknout na nějakou recenzi na jednom ze serióznějších herních webů. Jděte, čtěte a když vás to zaujme, zahrajte si to. Hra má teď pár problémů, jelikož ji tvůrci už tak nějak nepodporují (člověk by řekl. že to bude kvůli potenciálnímu Battlefrontu 3, ale ten prý nebude), ovšem z mých osobních zkušeností funguje všechno víceméně v pohodě.

Nejedná se o revoluční hru. Singleplayer je průměrný, multiplayer celkem bohatý, systém postupu stojí za prd. Je to ale dobře vypadající Star Wars záležitost, která vám dovolí se vyřádit v dobře vypadajících bitvách v různých časových obdobích s hordou hrdinů a padouchů kolem. Škoda jen těch skandálů s mikrotransakcemi. Bohužel, nenažrané EA tomu zasadilo protónové torpédo do chřtánu dřív, než to mohl stihnout kterýkoli hráč.

Pro: Výborná audiovizuální stránka, komplexní a bohatý multiplayer, variabilita jednotek, hrdinů, bitevních polí a časových období.... a má to singleplayer

Proti: Mikrotransakce, systém postupu, umělá inteligence, zdlouhavý a nudný grind, nejdebilnější příběhový zvrat v historii příběhových zvratů

+11
  • PC 65
SW Battlefront 2 je trochu zvláštní - u Battlefieldů a jejich klonů je obvyklé že tím nejdůležitějším na nich je multiplayer, a singleplayer je pak jen útrpně odbytým přítěžkem k němu do počtu, v podstatě glorifikovaný tutorial - kdežto tady je to právě obráceně, multiplayer nestojí za nic, ale hra pro jednoho hráče je dost povedená a dali si na ní docela záležet.

Příběhová kampaň je tak ve srovnání s Battlefieldy překvapivě propracovaná a dlouhá, má zajímavé postavy bývalých Imperiálů i docela rozumný příběh (na poměry her od EA...), a vlastně má až epické rozměry tím jak se táhne napříč dekádami a proplétá se s událostmi a mnoha lokacemi známými z filmů. Není to úplně výjimečná střílečka, ale mezi Star Wars hrami patří k těm lepším, a bavila mne výrazně víc než přechválený Fallen Order.

Zato multiplayer je bídný a relativně pozitivní dojmy silně kazí, a to zdaleka ne jen kvůli zrůdnému tlaku na peněženku hráče při uvedení hry. Přitom potenciálně je to pro mě ideální hra, ve zmíněném Battlefieldu jsem spokojeně strávil hodně času, a v rozmáchlejších módech v Unreal Tournamentu taky, takže neláskou k žánru rozhodně netrpím - mít něco podobného ve Star Wars světě zní skoro jako dream come true.

Ale tady je všechno špatně - žádné otevřené a přehledné bojiště, kreativním využívání bojové techniky a možností taktizovat, nic takového. Tady vlastně ani není jiná možnost než při každém respawnu tupě běžet dopředu a kosit vše před sebou dokud nechcípnete jako správný cannon fodder, nic jiného.
Jednotlivá prostředí jsou jen zmatený bordel ke kterému ani nemáte k dispozici mapu, a vypadají většinou dost genericky... což je možná jen dobře, když stejně ani není možnost si vybrat jakou mapu hrát. A tanky a stíhačky tu jsou pak jen jako dočasná odměna při respawnu, nedá se do nich nastoupit na mapě, a jejich používání je dost tragické a sporadické. Možnost hrát jako nějaká legendární postava je na tom podobně, navíc se za ně ani nedá hrát ve first person pohledu, takže o to víc vynikne jak blbá arkáda s nulovým pocitem ze střelby a boje to celé je.

Zdaleka nejzábavnější tak nakonec je varianta last man standing v podobě nočního nahánění Ewoků v džungli na Endoru. Stylem gameplay má se zbytkem hry jen pramálo společného, ale aspoň je to mód docela nápaditý, vlastně mi trochu připomněl Alien vs Predator kde vraždící medvídci jsou tu za agilní a neviditelné Vetřelce, a Stormtroopeři za zoufalé mariňáky snažící se v takřka naprosté tmě přežít do rána.
+10
  • PC 60
Jsem rád, že jsem si hru mohl zahrát zadarmo tak jako spousta lidí, když ho rozdával jeden nejmenovaný obchod. Díky tomu se naplnil i multiplayer, kde jsem strávil pár hodin abych zjistil, že mě vlastně nebaví a konkurence mi přijde zábavnější například Overwatch.

Kampaň začíná slibně a některé mise jsou opravdu pěkné. Zahrajete si za mnoho postav z univerza SW a vůbec nevadí, že to příběhově neladí. Hlavní je si to užít a postřílet co nejvíc klonů.

No a vyvrcholení kampaně? Já vlastně ani nevím, že jsem to dohrál. Pustil jsem SWB2 dohrál jsem nějakou misi a druhý den jsem chtěl v kampani pokračovat a ve hře se dozvídám, že je to všechno a můžu jenom restartovat od začátku.

Když budu brát, že kampaň měla být víceméně rozšířený tutoriál, tak se není čemu divit.

Pro: SW prostředí, létání s Milenum Falconem,

Proti: Příběh, nudný singl/multiplayer

+2 +9 −7