Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Star Trek Online

02.02.2010
07.09.2016
kompatibilní
57
26 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
free to play (dříve placená hra)
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Star Trek Online je MMORPG hra založená na licencii populárnej série Star Trek. Hra sa odohráva v 25. storočí, teda niekoľko desiatok rokov po udalostiach v desiatom filme Star Trek: Nemesis.

V hre sa každý hráč stáva kapitánom (k dispozícií množstvo druhov typických pre Star Trek, rovnako ako možnosť vytvoriť si svojho „vlastného“ mimozemšťana) vlastnej lode v službách Federácie, a neskôr i v službách Klingonskej Ríše. Okrem vesmírnych bitiek (tie sú v hrubom ryse trochu podobné hrám zo série Starfleet Command) hra obsahuje aj tzv. „výsadkové“ misie, kedy sa transportujete na planétu a riešite problémy tvárou v tvár svojim protivníkom. Každá zbraň má svoj limit, za ktorý sa dá použiť, rovnako i ďalšie vlastnosti. Celé je to vo svojej podstate rovnaké ako boje v City of Heroesod rovnakej spoločnosti. Napriek tomu, že hra obsahuje aj prieskumné misie, prevážnu väčšinu hry tvoria úlohy bojové (v dobe krátko po spustení hry).

Hra je založená na "skilloch", pričom určité "skilly" sú dostupné pre určité hodnosti - čím vyššia hodnosť, tým širší, ale špecializovanejší výber ďalších schopností.


Poslední diskuzní příspěvek

Ahoj vsichni.
Prosim vas hraje jeste nekdo tuto hru. Kdysi sem ji hojne hral na PC. Ted ji hraji na ps5 a zase me to tak silene chytlo. Nevite nekdo o nekom nebo o nejake cz nebo sk fleet? Jsem s toho deprimovany jak neumim najit nikde zadne forum, stranky startreku online cz nebo fans. Muj nick na ps plus i ve hre je KazatelAK47
Dekuji vsem

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 55
Kapitánův deník, hvězdné datum 2372
***************************
Den 1
Konečně jsem dostal vlastní loď! Podvádět u testů se vážně vyplatilo, ostatně stejně jako kapitán nic nemusím přeci umět, mám pod sebou schopnou posádku! Na mně jen záleží vyhlásit případně poplach a výsadek, pche! to je přeci triviálnost, jen si budu hezky hačat v křesle a tvářit se že všemu rozumím a zbytek bude kmitat za mě. Ostatně hned mám příležitost si to vyzkoušet, musíme dovést vulcánského diplomata na Vulcan. Avšak nabízí se otázka...doufám že moji důstojníci tu taky nejsou podvodem jinak by mohl být problém. Nuže hurá směr vulcán!

Den 4
To hovado sprosté! Nevzdělanec, vesnickej balík! Takhle mě znemožnit před celou posádkou, ukázalo se že navigátor je na tom ještě hůř než já! Už si i ve strojovně šeptaj co jsem to za idiota že místo souřadnice na Vulcan jsme doletěli do neutrální zóny! Kdo se má v té hvězdné mapě taky vyznat! Nesmím přiznat že nevím kde jsme něco si vymyslím...jasně tajná mise, čistě teoreticky bloudíme ale něco mi říká že štěstí je na mé straně! A podle výpočtů vědeckých důstojníků když najdem cestu správnou tak bychom tam měli být za sedm dnů.

Den 130
Dochází nám jídlo a pomalu selhává podpora životně důležitých funkcí lodi, posádka se mě furt ptá "když už tam budeme, když už ta tajná mise skončí?" Pomalu ke mě pronikají zvěsti že se chystá rebélie, kdybych jim řekl pravdu že fakt nevím a zadávám kurzy náhodně jistě bych byl už mrtvý a kdyby tahle zavšivená loď měla ráhno už bych na mě visel!
Ze všeho nejvíc mě však deptá poradkyně, ty její zasrané telepatické schopnosti! Bez své helmy z celofánu už neopouštím svou kajutu, vlastně ji už raději vůbec neopouštím.

Den 241

Konečně světýlko naděje, nevěřil bych tomu, že klingonské maso může být tak chutné, podařilo se nám zajmout civilní loď, její posádku jsme snědli a panuje hned lepší nálada. Sice hned něco začala mektat poradkyně o tom že to není humánní a je to proti směrnicím, ale k čertu s nimi! Když je hlad je hlad! Jejich navigátora jsem poručil dopravit do mé kajuty vytluču z něj správné souřadnice k Vulcánu a pak jej sníme taky.

Den 248
Konečně Vulcán! Na první misi to vůbec nebylo zlé! Hned co dám opravit zničenou loď poté co jsem ji navedl do mlhoviny plné asteroidů a doplním 70 % ztráty posádky můžeme svůj úspěch nahlásit flotile! ps: V prvé řadě sehnat schopného navigátora aby se mu nemusela stát tak tragická nehoda v koupelně, že omylem laserem udělá do pláště trupu díru o velikosti svého těla a ztratí se ve vesmíru.

Den 249 Konečně rozumím navigaci! Už je to veselejší a moc často se nebloudí, flotila si všimla mých schopností a zahrnuje mě veškerými úkoly! Ty vytěž asteroidy, tu ubraň planetu, tu odvez tu přivez.

Den 270
Ať už se jde celá admiralita vysrat! Nejsem žádná děvka ani poslíček, ty úkoly jsou tak ubíjející a frustrující ! Furt to samé v bledě modrých barvách! Přines to! Pak tohle! Kurva to jsem snad jediná loď ve flotile?! Samozřejmě chápu že jsem nejschopnější důstojník, ale s těmi nákupními seznamy to vážně už přeháněj!!!

Pro: Star trek, grafika, občas příběh, souboják zkopčený ze star fleet command, vesmírné bitky

Proti: vedlejší úkoly, pvp bez FL, velmi rychle se dostaví stereotyp, orientace v hvězdné mapě, pozemní bitky, AI

+68 +69 −1
  • PC 40
Tohle bude tak hořké že vám zhořkne kafe, i když už hořké bude. Jsem fanda Star Treku a tak mě vždycky strašně lákalo nasednout do toho sametového křesla a křičet na důstojníky aby makali za mě. O tomhle Star treku jsem si myslel že to bude promakanější Bridge Commander, i když místní hodnocení nepůsobilo vlídně tak jsem se přesto odhodlal, Přece jenom to bylo placené tak to přece kvalitní být musí.

Ze začátku mě překvapila velká složitost tvorby postavy kde si můžu nabarvit i federální značku aby mi ladila k elastickému obleku. Dokonce si můžu loď i pojmenovat podle sebe, super! Dám jí jméno GLaDOS, to bude znít epicky. Překvapilo mě i to že můžu hrát za jakoukoliv rasu, třeba vulkance. Přesto raději zůstanu u člověka než pak slyšet rasistické nadávky do skřeta ze zelenou krví. V tu chvíli co jsem stisk tlačítko pro start moje nadšení vyprchalo, všechny postavy se hýbali příšerně, dojem z prostředí na mě působil béčkově, kostrbatá grafika, při boji jsem se znuděním opíral hlavou o stůj a navíc se cítil trochu trapně. Řekl jsem si OK pozemní části vynechám (nešli vynechat), Lodě budou super.

Nebyli ani lodě super... Star Trek vždycky byl o zdlouhavé taktice a bojích ve kterých záleží na každém momentu, ale tady nešlo o nic. Všechno střílelo samo nemohl jsem ani vybrat kam chci pálit, jestli chci vyřadit pohony nebo štíty, jen té lodi ubývali životy dokud nebouchla, dokonce ani nejde manévrovat či otočit loď na bok nebo obrátit vzhůru nohama dokonce nemůžu v tom vesmíru letět všemi směry (nahoru a dolu). Pozemní výsadky jsou ještě horší. A už vůbec nemluvím o těch příšerných ukazatelech kolem lodí.

Hra byla tak špatná že jsem v ní strávil jen tři hodiny, pak jsem to musel vypnout, jediné co si mi líbilo byla snad jen ta hudba. Před patnácti lety by to byl průměr, kdyby studio vylepšilo (raději jiné studio) hru Bridge Commander tak by to dopadlo jako hra mých snů. Takhle je to nehorázné zklamání. Ještě že je to zdarma. (vlastně nechápu jak za to mohli chtít platit)
Chudák Picard, ještě že se toho nedožil. Musí se z toho warpovat v hrobě!
Každopádně můj výraz mluví za vše.

Pro: Hudba, tvorba postavy

Proti: Grafika (chybí i fyzika), výsadky, boje, chybí taktika, pohyb v kosmu, neohrabanost, kolize, hologramy kolem lodí, snad jsem vyjmenoval vše

+13