@malarkey (komentář): Poznámka k té neprobádanosti - v tomhle Sierra rozhodně nebyla začátečník a v roce 1991 už to probádané bylo. Skvěle myšoidně zpracovaný a graficky nádherný, na svou dobu dech beroucí a hezký i na dnešní dobu - King's Quest 5, který vyšel o rok dříve (1990), toho budiž důkazem. A pro samotný rok 1991, pro který měla Siera připravený SQ4, vyšly zároveň podobně VGAčkové myšoidně ovládané Police Quest 3 (skvělá záležitost), Conquests of Longbow (rovněž vynikající), Ecoquest, a do toho Sierra v tomto engine připravila VGA remake Space Quest 1, kterému vtiskla naprosto stejný engine jako má SQ4.
Takže neduhy Space Questu 4, které hráč mohl najít, ani nebyly tak dané tím, že by Sierra plavala v nových vodách a teprve se rozkoukávala, jako spíše tím, že některé prvky nebyly konkrétně v této hře možná využity dobře. Pamatuji si vlastně na jediný problém a to je kurzor coby ruka, která má aktivní bod na dlani a člověk se občas marně trefoval na nějaký předmět.
Takže neduhy Space Questu 4, které hráč mohl najít, ani nebyly tak dané tím, že by Sierra plavala v nových vodách a teprve se rozkoukávala, jako spíše tím, že některé prvky nebyly konkrétně v této hře možná využity dobře. Pamatuji si vlastně na jediný problém a to je kurzor coby ruka, která má aktivní bod na dlani a člověk se občas marně trefoval na nějaký předmět.