Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já vzpomínám na sniperování ve Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast. Pokud byl někde sniper, člověk zemřel okamžitě. Pokud měl sniperku hráč, vždy trefil.
Mě osobně se teda výborně snipovalo v Deus Ex. Mass Effect také nebyl špatný, hlavně teda 2, kde už s tom leveldesign počítal a 3 stejně tak. Ale tam nějaká balistika neexistuje. Crysis také nebyl špatný, holt šlo to tak akorát v džungli a jestli se nepletu, tak tam ani pořádná sniperka nebyla. Co Crysis 2? Já raději SP, MP ve FPS nevedu.
Přidávám se k hlasu za BF2, tam ty mapy byly (aspoň v MP) tak rozlehlé, že se opravdu dalo hrát si na snipera... dokud vás nezmerčil nějaký tank nebo vrtulník :D Dodnes asi moje nejoblíbenější FPSko po síti.

A tak mě napadá, docela dobře se mi odstřelovalo ve Fallout:New Vegas - tam ten dojem ale trochu kazilo to, že nepřátelé se na vzdálenosti více než 100 metrů ani nesnažili hledat, kdo že to střílí.
@Say (06.05.2012 14:36): Jak zminil USER47, Hitman 2 je v tom dobry, ale neni to pouze o snipeni (to ale neni zadna hra krom Sniper Elite a Sinper Ghost Warrior). Co se tyce pocitu ze snipeni, tak ten jsem mel nejlepsi v Crysis 1 a prvnim COD + datadisku na nej. Jo a jeste v Battlefield 2.
Něco mi vrtá hlavou už nějakou tu středu - proč někteří lidi místo TPS používají FPS? O.o
@Kostik (06.05.2012 14:10): To protože je jediná svého druhu. Zřejmě. Ve FPS se nevyznám, možná by někdo něco mezi military shooterama našel.

Jakou nejlepší FPS pro odstřelovače jste hráli?
Rogue Trooper jsem nehrál, stačily my klenoty jako toto, AvP, vidět Rogue Warrior, Shellshock...
Nejlepší ostřelovačskou hrou je dle mě stále první Operace Flashpoint či ARMA, kde se střílí na pořádnou vzdálenost.
Absolutně mě pobavilo jedno video, kde roztočená odrazy od kostí zdeformovaná střela s energií vrženého kamene je schopná prolétnout skrz dalšími dvěma i třemi maníky a usmrtit. V této hře nepřátelé umírají dokonce i po zasažení klíční kosti či kotníku...tepny bych chápal, ale toto teda. A základy anatomie asi také nemají, když vidím, jak mají při zpomalených záběrech umístěné ony varlata asi půl metru od sebe, no nevím nevím. xD
https://www.youtube.com/watch?v=MAFzqUrmWXQ&hd=1
@KRoman47 (06.05.2012 13:31): A tos zapomněl dodat, že samotný gameplay, tedy snipování je po chvilce pěkná nuda... Kór, když v jiných FPS nedělám nic jiného, tady to tuplem nepotěší.
To hodnocení tady je vtip? Ta hra je úplná tragédie, asi tomu udělím hodnocení na základě dema, plná už mě ničím překvapit nemůže. Balistika naprosto absurdní, ten panák musí být úplně retardovaný, aby takto střílel. A ta "inteligence" nepřátel je naprosto tragédie, toto jsem snad ještě v žádné hře nezažil...při každém průchodu (celkově 4) demoverzí někde zůstal zaseknutý panák, co nereagoval ani při pobíhání kolem něj. Ostatní pobíhají jako zmatené slepice, ostřelovač na střeše po vás vystřelí, následně si klekne a otočí se k vám zády a jen čeká. Cíl na konci při nezlikvidování náklaďáku jen zmateně pobíhá v uličce z místa A na B a jen čeká, kdy ho zastřelíte, žádný pokus o útěk. To nemůžou prostě myslet vážně!
V životě bych si toto nekoupil, stejně tak jako první díl ani za ty pitomé necelé 2€. Rebellion prostě hry dělat neumí, snad mimo první AvP jsou všechno ostatní odpady.
Na animácie sa nesťažujem, je to lepšie ako niečo iné, hrávam aj lovecké simulátory a je radosť vidieť obojstranný priestrel pľúc, čo znamená, že nebudeťe zranenú srnku stopovať cez pol lesa. :D
PS: Niekde som sa dočítal, že to má 11 misií, škoda to je slabých 8 hod :/
Ale mají tam neomluvitelný bug. Sniper po mně střílel, ačkoliv měl mírně zakrytý výhled... prostě byl mezi námi barák.
Je to v místě, kde sejmete toho týpka u okna. Když se poté ochomýtáte kolem oken u mrtvoly, střílí po vás ten sniper v protější rozpadlé budově.
trochu nechápu, že tohle je na 1199,- a GW2 na 899,- budget jako budget ne? kor když má GW2 Cry Engine...
Nevím, ale tu kostru si v animaci mohli odpustit. Působivější by byl např. ustřelený kus paže. :-)
@Hrdlodus (04.05.2012 20:15): to je dost možné, může na mít vliv i momentální čmuch, rozpoložení a nálada. přesně napamatuju na důvod, proč jsem smazal jedničku, ale mám dojem, že to bylo kvůli tomu, že jsem chcíp a neměl to uložené, což mě vytočilo. možná bych mohl jedničku ještě jednou zkusit.
Garret: Co Tě zaujalo na dvojce? Přijde mi stejná jako jednička, pouze lepší grafika.
@KRoman47 (03.05.2012 23:57): Já vycházel z toho, že ten chlap ve hře střílí, aniž by si tu pušku o cokoliv opřel a dokonce se mi zdá že přesnost samotná nezávisí na tom, z jakého postoje střílí, takže jak už psal Bodkin, je to na houby sniper, žádná elita...

Když už jsme u tématu, jak moc byla "realistická" střelba v Pripjati v Moder Warfare? Tam ta odchylka způsobená větrem metr i víc byla. Sice na 900 metrů, ale zase to bylo z M82 z jedím z nejtěžsích střeliv co se cpe do pušek.

A teď mě ještě napadlo, ta pistole co má v tom demu je možná přesnější než puška... s ní jsem neměl problém dát víckrát za sebou headshot z okna přes ulici :-)
Demo dobrý no, jsem docela čuměl když jsem náhodou trefil granát na opasku:)
@Borghal (03.05.2012 23:22): Hrál jsem to na normální i tu nejvyšší a na 50metrech to rozhodně ten metr odchylky udělá, vždyť to je směšné, střílet z ulice do ulice, prakticky bezvětří, mířit na hlavu a vždy zasáhnout břicho, v lepším případě hrudník. Blbost...střílel jsi někdy? Kdyby tohle dělala puška, tak pistolí na 20 metrů budu střílet jak proboha? To jako budu mířit nad terč? xD Hovadina...
@Borghal (03.05.2012 23:22): V nějakém traileru to bylo, jak na 90 metrů nadsadil o dvě čárky a pak protějšího snajpra napražil přes okulár do oka. Docela smutné, na hyper-realistickou snajpr hru.

A snajpruje se s opřenou puškou, v rukách to drží většinou jen blbečci ze BEL
Jedničku jsem zapíchl v půlce, spíš kvůli okolnostem, než že by mě to nebavilo... Dvojku testuju=)
@KRoman47 (03.05.2012 23:17): A to dělá? Zkusil jsem teď to demo dvojky (a zatím mi přijde lepší než demo jedničky) na maximální obtížnost, a i se středním větrem mi to na sto metrech neuhnulo ani půl metru... Plus když už si to hraje na ultrarealističnost, jakkoliv je ten chlap dobrý, určitě nemá ocelové paže aby tu pušku při výstřelu dokonale udržel, takže tam nejspíš bude i nějaká náhodná nepřenost krom gravitace a větru.
Jedničku jsem nekupoval ani za ty 2€ a to demo jsem projel schválně 3x a přišlo mi to dost slabé, ta balistika je něco absolutně absurdního, tu prostě nepřekousnu...aby výchylka střely z takové pušky dělala jeden metr na vzdálenosti padesáti metrů, to se na mě nezlobte, ale to je parodie.
@Jack_Dark (03.05.2012 20:11): Mám dost velké pokušení, ale asi nakonec počkám. Ještě mám v záloze jednu fintu s JRC ohledně té původní levné předobjednávky. Moc v to nedoufám, ale manželce se kdysi vydařila.
Pokud se někomu nelíbila jednička, resp. její celkový koncept, myslím, že by se do dvojky pouštět neměl. Kromě parádní grafiky a tím i patřičných HW nároků je téměř všechno při starém. Pravda, tenhle dojem mám jen z dema, ale určitý obrázek jsem si i tak udělal.