Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hmm, já mám pocit (ale googlit se mi to nechce), že v USA vyšel SH2 s podtitulem Restless Dreams, zatímco v Evropě s podtitulem Director's Cut. (Verze pro PC) (Nevím ale, jak se liší.) Jinak dík za info, vůbec mě nenapadlo hledat patche a ani nevím, v jakém rozlišení hra běží...
(mimo) Director's Cut je vcelku dobré pojmenování pro něco, co nemá hratelnost, otázkou je, co to dělá na databázi HER :-).
To ano, protože na pc žádná jiná nevyšla, jen Director's Cut a to ve dvou verzích EU a USA
No pokud si dobře vzpomínám tak je tam High Resolution a kapitola za Mariu.
Překvapuje mě grafika.. nevím jestli je to nějakým patchem nebo čím ale je suprovní .. hru na nudné večery na dovolené mám už vybranou :) ..
Také by se mohl někdo chopit doplnění informací o přidaném obsahu oproti původní PS2 edici, viz třeba poslední odstavec na MobyGames.
Nejsou vývojáři špatně? Podle mě by tam měl být Team Silent (a stejně tak u trojky a čtyřky).
Hmmm, no poptám se na fórech a když se nikdo neozve, tak jim zkusím napsat, díky za tip.
Neví někdo kde sehnat Silent Hill 2 a 3 na PC? Popř. neprodal by je někdo? Za poslední rok jsem koupil komplet všechny hry co jsem kdy dohrál v originálech, a Silent Hill 1,2,3 jsou poslední co mi chybí...jednička na PC oficiálně není, takže se nedá nic dělat, a dvojku a trojku sehnat...peklo.Na ebay jsou, ale extrémně drahý.
Kasonaut - jako zápor považuješ nulovou repetivnost? víš vůbec, co to znamená?
Adieu: Nic si z toho nedělej, znám člověka, kterej když je nalitej, tak mluví německy. :-) (A já to fakt nejsem.)
Zajímavé, pokud odhlédnu od toho svého překlepu, stejně mě zaráží, kterak jsem vytvořil něco jako slovenské "zvratkami" namísto "zvratky". Asi jsem byl hodně opilý. :-)
Adieu: Objektivní je taky fakt, že soundtrack k SH2 je geniální. (Nebo spíš, že Akira Yamaoka je geniální.)
Jinak, SH2 jsem už dohrál, na komentář se rozhodně necítím. Stručně hru vystihuje toto (tohle jsem nevymyslel já): "Silent Hill 2 is not about gameplay. It's about experience."
A noc po dohrání jsem se nervózní vzbudil a cítil se dost "halucinačně". (A to fakt jenom z těch událostí ve hře, žádný podezřelý substance nepožívám.)
A ještě jedna rada pro všechny, kteří hru zatím nehráli: Opravdu drtivá většina věcí ve hře dává smysl a není tam jen pro prvoplánové strašení nebo prostě proto, aby hra vypadala zajímavěji.
TombSpirit: Samozřejmě, jediná věc na světě, která není subjektivní, je závod v naplňování kýblů zbratkami. V kterých plavou činčily.
Tak to vypadá, že i ten strach je strašně subjektivní...
Co se týče kamery, nedokážu si představit, že bych se bál víc, kdyby byla hra ve 1st person. Naopak si pamatuju, že jak jsem vlezl do pokoje / chodby a neviděl jsem vůbec před sebe, ale zato jsem slyšel (zesilující se) šumění rádia + chrchlání a dupání potvor + nějakou "uklidňující" skladbu (hudbu má SH2 skvělou), (a ještě k tomu se James začal nervózně rozhlížet) tak už jsem měl nervy v kýblu.
Musím ale uznat, že potvory (včetně bossů) nejsou nijak zvlášť hrozivý - jsou pomalý, neohrabaný a nic moc neubírají. Ale celková atmosféra super (i když ji trochu kazilo probíhání hromady pokojů v budovách).
S PX 100kama jsem to hrál taky : ).

Já nevím, ale tenhle "problém" mám obecně, snad jediná hra u který jsem cejtil náznak strachu bylo AvP 1 a 2, ale tam šlo taky spíš o ty lekačky...ikdyž zato byly infarktový.

V SH sérii mě z toho "strachu" docela vytrhává fakt, že je to third person s nic moc ovládáním a kamerou - bejt to first person perspective, pořádně vyladěnej, atmosféra by byla imo o dost lepší (ikdyž by to byl částečně asi jinej žánr..).
Ajantis: A já zase usnul u Call of Cthulhu. Ale abych nebyl offtopic, jdu to napsat do spravne diskuse.
Zajímavé... Napadají mě jenom tři možnosti:
1. Jsem srab.
2. Mám lepší sluchátka než vy. (PX 100) :-) (Nebo větší fantazii.) Ne, vážně, když člověk NAHLAS slyší jenom chrochtání, vrzání a bůhvíco ještě VŠUDE KOLEM SEBE... Prostě můj mozek jde dost snadno ošálit.
3. Prostě to prostředí žeru (i když James se občas chová jako idiot (např. v té nemocnici)) a nepřipadá mně až tak nerealistický.
A i když jsem si na potvory už konečně zvykl, to nepříjemné prostředí (zvlášť ty zvuky - IMHO Silent Hill je silent snad leda úplně na začátku) je tady furt.

Jinak hrál jsem i Suffering (super, hlavně ze začátku, flashbacky se mi moc líbily, a lekal jsem se potvor, který jsou asi tak 10x rychlejší než ty v SH2) a Thing (ten mně moc strašidelnej nepřišel).
Ajantis: Heh, no já Call of Cthulhu hrál na absinthu, to byla teprve paráda. Ach jo, zasrané Vánoce, mít teď tak peníze na Nouvelle-Orléans nebo Edouarda 72...
U Silent Hill 2 jsem měl právě opačné potíže (jak neusnout), ale u Call of Cthulhu: DCotE jsem si musel dělat občasné přestávky, během nichž jsem rozsvěcel a relaxoval. To se prostě v noci za tmy nedalo vydržet.
Já to hrál jen v noci se sluchátkama nahlas, nějak hrozivý mi to nepřišlo...žádný lekačky nebo strach, spíš jenom taková tíživá depresivní atmosféra..
Opět zdravím. Tentokrát by mě zajímalo, jak konkrétně řešíte kompromis mezi (málo se bojím) - (moc se bojím). Hraní za světla se zvukem na nízké úrovni mi přijde jako plýtvání atmosférou, na druhé straně styl hrát sám doma o půlnoci potmě se zvukem na max. (mimochodem používám sluchátka) mi odrovná nervy do několika minut.
Takže já osobně preferuju hrát potmě s hlasitostí "tak akorát" (neřve, ale ani není moc potichu, takže bych případně slyšel, kdyby mně Pyramid Head vtrhnul do pokoje), :-) když je ještě někdo kromě mě doma (a ten někdo mě nebude rušit).
special: Asi máš pravdu, ale podle mě byl Suffering větší psycho. :-) (Ale upozorňuju, že jsem teprv za nemocnicí. Jinak jsem se včera trochu vylekal, po tom, co jsem zadal "Silent Hill 2" do tohodle vyhledávače: http://mufin.fi.muni.cz/imgsearch/
TombSpirit: ne že by to bylo hardcore z hlediska obtížnosti, to ne. Hardcore je hra sama o sobě. :) Pojetím a taky tím, pro koho je ta hra určená.
Co přesně myslíte tím, že hra je hardcore? Hraju na normal/normal a s výjimkou "starobylých" anglických hádanek (kterých ale není zas tolik) nemám problém (jsem v nemocnici) a zatím jsem ani jednou nepotřeboval nic než dřevěnej trám / trubku (a to všechno poctivě čistím). Nebo myslíte to, že Silent Hill není úplně nejvhodnější hra pro naše babičky?
special: jestli se budeš ptát na každý záporný bod, co dostaneš, tak jich budeš dost možná dostávat o to víc :-).
Z vlastní zkušenosti vím, že na PC je šum zapínatelný v nastavení (minimálně v Director's cut). Někde jsem četl, že na PS2 jej lze také vypnout, ale až po prvním dohrání hry.
Jak se tady postupně aklimatizuju, tak zjišťuju pravý význam negativního bodu. :) Teď ho vnímám jako prostor ke zlepšení, takže mě zajímá důvod, proč si pan Ypsilon myslí, že je ten komentář špatný a já jsem ochotnej ho přepsat, za podmínky, že to není jen takové flusnutí na mou osobu. :)
special: Tebe fakt tolik sere, že máš negativně ohodnocený komentář? Na to se vyser, podívej se třeba na můj komentář k Mafii. Má mínus 16 a není špatný.
Běž se radši vyvětrat ;-)

Věř mi, že body rozhodně nepřiděluju na základě srovnání se svejma hodnoceníma :). A jestli se tě to osobně dotklo, a přijde ti to nespravedlivý, není nic snazšího, než mě taky omínusovat, jestli se ti uleví. Zbytek - máš-li ještě nějaký dotazy - přes PMky.
Trosku si odporuje v "v PC verzi chybí šum přes obrazovku = několik bodů dolů" a hodnoceni 100% :))
Kostěj: je můj komentář opravdu o tolik horší, než je ten tvůj, že jsi mi ho musel ohodnotit negativně?
Jen jestli to tak opravdu je. Teď mi někdo říkal, že v PC verzi není takový pěkný šum, jako je v PS2 verzi. Ten šum zkrátka rulez a hře to dost přidává na atmosféře.

A jinak, asi jsem udělal chybu, že to tady hodnotím, protože jsem hrál jen PS2 verzi. Nevím jak dopadla její konverze a už vůbec ne to, jak pohodlné je ovládání na myši (a klávesnici) - docela pochybuju o tom, že je ovládání stejně tak dobré jako na dualshocku.
No v PS2kové verzi to šumí podstatně víc, ale je docela možný, že to může být mojí televizí.
special: v PC verzi je ten hnusný šum také.

Jo, ale souhlas, že ta hra je fakticky hardcore :-).
dobrý den jsem tu nový a hraji hru SILENT HILL 2. Jsem v části na začátku hry v tom městě v hotelu a mám problém se dostat do druhé části hotelu potřeboval bych poradit co s těma hodinami sehnal sem si k nim klíč otevřel sem ty hodiny ale nevím co dál tak žádám o radu zkušenějších hráčů byl bych moc rád kdybystemi pomohli děkuji předem a čekám na odpověď od někoho z vás