Obyvatelé království Corwenth, Taymuria, a Sura si po pádu teokrata nadlouho nevydechli. Náboženský vůdce udržoval pevnou rukou křehký mír a pětice iniciátorů svržení teokracie z uskupení Penta Nera nikdy nemyslela na to, co přijde, až zmizí jejich společný nepřítel. Po převratu se pustili do boje o moc a jejich duše posedly zprvu plíživě se šířící síly temnot. Bezvládí přeje rozdmýchávání starých sporů a rostoucí nevraživosti mezi rasami. Je zajisté ironií, že jediná bytost, které skutečně záleží na osudu světa smrtelníků a je schopna pro něj něco udělat, z něj vlastně nepochází.
Co na tom, že je zmíněná starost nadpřirozené bytosti zvané Pohlcovač zištná. Démon dobře ví, že pokud stinné přítmí zla zahalí svět smrtelníků, bude to znamenat konec i pro na něj navázaný a temnými stíny již téměř zahalený, svět snový. Ten lidé navštěvují ve spánku, nemůže se jim tam nic stát, ale také v něm nemohou nic změnit. Totéž platí i pro Pohlcovače v případě světa lidí, kde ve své přízračné formě sotva co zmůže. Pokud však ve své snové říši pohltí duše hrdinů, přišlých tam na věčný odpočinek a vrátí se s nimi zpět, může se zhmotnit v ty, kterým za života patřily, a to zásadní měrou mění vyhlídky na záchranu obou světů před sevřením temných stínů.
Ústřední postavou Heretic Kingdoms byla hrdinská dívka, hledající své místo ve světě vymaněném z teokratické diktatury. V Shadows s trochou nadsázky přijmete tolik rolí, kolik jen pohltíte duší. Unikátních charakterů je omezené množství, nicméně celou hrou projdete jako jedna postava, měnící se podle potřeby v jednotlivé padlé hrdiny. Tato měňavost vašeho charakteru nezůstává bez následků. Pohlcovač je značně schizofrenní entitou a pohlcené duše se svým pohltitelem, i mezi sebou navzájem, rády vedou dialogy. Často ani není patrné, zda rozhoduje démon, nebo jedna z právě převládajících duší, zhmotněná v hrdinu. Mezi další, v rámci žánru méně obvyklé vlastnosti hry, patří nutnost "přepínat" do snového světa, za účelem řešení puzzlů v tom "reálném".
Slovenský RPG projekt navazuje na předchozí Kult: Heretic Kingdoms, od jehož vydání v roce 2004 začalo vznikat. Podle tvůrců se jedná o hratelnostní mix akčních (Diablo) a oldschoolových, tedy taktičtějších (Baldur's Gate) RPG her se silným důrazem na výrazné charaktery a příběh, bohatý na morální volby. Podílel se na něm i britský herní designér Chris Bateman, stojící za tituly jako Discworld Noir (1999) nebo Ghost Master (2003).
Co na tom, že je zmíněná starost nadpřirozené bytosti zvané Pohlcovač zištná. Démon dobře ví, že pokud stinné přítmí zla zahalí svět smrtelníků, bude to znamenat konec i pro na něj navázaný a temnými stíny již téměř zahalený, svět snový. Ten lidé navštěvují ve spánku, nemůže se jim tam nic stát, ale také v něm nemohou nic změnit. Totéž platí i pro Pohlcovače v případě světa lidí, kde ve své přízračné formě sotva co zmůže. Pokud však ve své snové říši pohltí duše hrdinů, přišlých tam na věčný odpočinek a vrátí se s nimi zpět, může se zhmotnit v ty, kterým za života patřily, a to zásadní měrou mění vyhlídky na záchranu obou světů před sevřením temných stínů.
Ústřední postavou Heretic Kingdoms byla hrdinská dívka, hledající své místo ve světě vymaněném z teokratické diktatury. V Shadows s trochou nadsázky přijmete tolik rolí, kolik jen pohltíte duší. Unikátních charakterů je omezené množství, nicméně celou hrou projdete jako jedna postava, měnící se podle potřeby v jednotlivé padlé hrdiny. Tato měňavost vašeho charakteru nezůstává bez následků. Pohlcovač je značně schizofrenní entitou a pohlcené duše se svým pohltitelem, i mezi sebou navzájem, rády vedou dialogy. Často ani není patrné, zda rozhoduje démon, nebo jedna z právě převládajících duší, zhmotněná v hrdinu. Mezi další, v rámci žánru méně obvyklé vlastnosti hry, patří nutnost "přepínat" do snového světa, za účelem řešení puzzlů v tom "reálném".
Slovenský RPG projekt navazuje na předchozí Kult: Heretic Kingdoms, od jehož vydání v roce 2004 začalo vznikat. Podle tvůrců se jedná o hratelnostní mix akčních (Diablo) a oldschoolových, tedy taktičtějších (Baldur's Gate) RPG her se silným důrazem na výrazné charaktery a příběh, bohatý na morální volby. Podílel se na něm i britský herní designér Chris Bateman, stojící za tituly jako Discworld Noir (1999) nebo Ghost Master (2003).
Obyvatelé království Corwenth, Taymuria, a Sura si po pádu teokrata nadlouho nevydechli. Náboženský vůdce udržoval pevnou rukou křehký mír a pětice iniciátorů svržení teokracie z uskupení Penta Nera nikdy nemyslela na to, co přijde, až zmizí jejich společný nepřítel. Po převratu se pustili do boje o moc a jejich duše posedly zprvu plíživě se šířící síly temnot. Bezvládí přeje rozdmýchávání starých sporů a rostoucí nevraživosti mezi rasami. Je zajisté ironií, že jediná bytost, které skutečně záleží na osudu světa smrtelníků a je schopna pro něj něco udělat, z něj vlastně nepochází.
Co na tom, že je zmíněná starost nadpřirozené bytosti zvané Pohlcovač zištná. Démon dobře ví, že pokud stinné přítmí zla zahalí svět smrtelníků, bude to znamenat konec i pro na něj navázaný a temnými stíny již téměř zahalený, svět snový. Ten lidé navštěvují ve spánku, nemůže se jim tam nic stát, ale také v něm nemohou nic změnit. Totéž platí i pro Pohlcovače v případě světa lidí, kde ve své přízračné formě sotva co zmůže. Pokud však ve své snové říši pohltí duše hrdinů, přišlých tam na věčný odpočinek a vrátí se s nimi zpět, může se zhmotnit v ty, kterým za života patřily, a to zásadní měrou mění vyhlídky na záchranu obou světů před sevřením temných stínů.
Ústřední postavou Heretic Kingdoms byla hrdinská dívka, hledající své místo ve světě vymaněném z teokratické diktatury. V Shadows s trochou nadsázky přijmete tolik rolí, kolik jen pohltíte duší. Unikátních charakterů je omezené množství, nicméně celou hrou projdete jako jedna postava, měnící se podle potřeby v jednotlivé padlé hrdiny. Tato měňavost vašeho charakteru nezůstává bez následků. Pohlcovač je značně schizofrenní entitou a pohlcené duše se svým pohltitelem, i mezi sebou navzájem, rády vedou dialogy. Často ani není patrné, zda rozhoduje démon, nebo jedna z právě převládajících duší, zhmotněná v hrdinu. Mezi další, v rámci žánru méně obvyklé vlastnosti hry, patří nutnost "přepínat" do snového světa, za účelem řešení puzzlů v tom "reálném".
Slovenský RPG projekt navazuje na předchozí Kult: Heretic Kingdoms, od jehož vydání v roce 2004 začal vznikat. Podle tvůrců se jedná o hratelnostní mix akčních (Diablo) a oldschoolových, tedy taktičtějších (Baldur's Gate) RPG her se silným důrazem na výrazné charaktery a příběh, bohatý na morální volby. Podílel se na něm i britský herní designér Chris Bateman, stojící za tituly jako Discworld Noir (1999) nebo Ghost Master (2003).
Co na tom, že je zmíněná starost nadpřirozené bytosti zvané Pohlcovač zištná. Démon dobře ví, že pokud stinné přítmí zla zahalí svět smrtelníků, bude to znamenat konec i pro na něj navázaný a temnými stíny již téměř zahalený, svět snový. Ten lidé navštěvují ve spánku, nemůže se jim tam nic stát, ale také v něm nemohou nic změnit. Totéž platí i pro Pohlcovače v případě světa lidí, kde ve své přízračné formě sotva co zmůže. Pokud však ve své snové říši pohltí duše hrdinů, přišlých tam na věčný odpočinek a vrátí se s nimi zpět, může se zhmotnit v ty, kterým za života patřily, a to zásadní měrou mění vyhlídky na záchranu obou světů před sevřením temných stínů.
Ústřední postavou Heretic Kingdoms byla hrdinská dívka, hledající své místo ve světě vymaněném z teokratické diktatury. V Shadows s trochou nadsázky přijmete tolik rolí, kolik jen pohltíte duší. Unikátních charakterů je omezené množství, nicméně celou hrou projdete jako jedna postava, měnící se podle potřeby v jednotlivé padlé hrdiny. Tato měňavost vašeho charakteru nezůstává bez následků. Pohlcovač je značně schizofrenní entitou a pohlcené duše se svým pohltitelem, i mezi sebou navzájem, rády vedou dialogy. Často ani není patrné, zda rozhoduje démon, nebo jedna z právě převládajících duší, zhmotněná v hrdinu. Mezi další, v rámci žánru méně obvyklé vlastnosti hry, patří nutnost "přepínat" do snového světa, za účelem řešení puzzlů v tom "reálném".
Slovenský RPG projekt navazuje na předchozí Kult: Heretic Kingdoms, od jehož vydání v roce 2004 začal vznikat. Podle tvůrců se jedná o hratelnostní mix akčních (Diablo) a oldschoolových, tedy taktičtějších (Baldur's Gate) RPG her se silným důrazem na výrazné charaktery a příběh, bohatý na morální volby. Podílel se na něm i britský herní designér Chris Bateman, stojící za tituly jako Discworld Noir (1999) nebo Ghost Master (2003).
Obyvatelé království Corwenth, Taymuria, a Sura si po pádu teokrata nadlouho nevydechli. Náboženský vůdce udržoval pevnou rukou křehký mír a pětice iniciátorů svržení teokracie z uskupení Penta Nera nikdy nemyslela na to, co přijde, až zmizí jejich společný nepřítel. Po převratu se pustili do boje o moc a jejich duše posedly zprvu plíživě se šířící síly temnot. Bezvládí přeje rozdmýchávání starých sporů a rostoucí nevraživosti mezi rasami. Je zajisté ironií, že jediná bytost, které skutečně záleží na osudu světa smrtelníků a je schopna pro něj něco udělat, z něj vlastně nepochází.
Co na tom, že je zmíněná starost nadpřirozené bytosti zvané Pohlcovač zištná. Démon dobře ví, že pokud stinné přítmí zla zahalí svět smrtelníků, bude to znamenat konec i pro na něj navázaný a temnými stíny již téměř zahalený, svět snový. Ten lidé navštěvují ve spánku, nemůže se jim tam nic stát, ale také v něm nemohou nic změnit. Totéž platí i pro Pohlcovače v případě světa lidí, kde ve své přízračné formě sotva co zmůže. Pokud však ve své snové říši pohltí duše hrdinů, přišlých tam na věčný odpočinek a vrátí se s nimi zpět, může se zhmotnit v ty, kterým za života patřily, a to zásadní měrou mění vyhlídky na záchranu obou světů před sevřením temných stínů.
Ústřední postavou Heretic Kingdoms byla hrdinská dívka, hledající své místo ve světě vymaněném z teokratické diktatury. V Shadows s trochou nadsázky přijmete tolik rolí, kolik jen pohltíte duší. Unikátních charakterů je omezené množství, nicméně celou hrou projdete jako jedna postava, měnící se podle potřeby v jednotlivé padlé hrdiny. Tato měňavost vašeho charakteru nezůstává bez následků. Pohlcovač je značně schizofrenní entitou a pohlcené duše se svým pohltitelem, i mezi sebou navzájem, rády vedou dialogy. Často ani není patrné, zda rozhoduje démon, nebo jedna z právě převládajících duší, zhmotněná v hrdinu. Mezi další, v rámci žánru méně obvyklé vlastnosti hry, patří nutnost "přepínat" do snového světa, za účelem řešení puzzlů v tom "reálném".
Slovenský RPG projekt navazuje na předchozí Kult: Heretic Kingdoms, od jehož vydání v roce 2004 začal vznikat. Podle tvůrců se jedná o hratelnostní mix akčních (Diablo) a oldschoolových, tedy taktičtějších (Baldur's Gate) RPG her se silným důrazem na výrazné charaktery a příběh, bohatý na morální volby. Podílel se na něm i britský herní designér Chris Bateman, stojící za tituly jako Discworld Noir (1999) nebo Ghost Master (2003).
Co na tom, že je zmíněná starost nadpřirozené bytosti zvané Pohlcovač zištná. Démon dobře ví, že pokud stinné přítmí zla zahalí svět smrtelníků, bude to znamenat konec i pro na něj navázaný a temnými stíny již téměř zahalený, svět snový. Ten lidé navštěvují ve spánku, nemůže se jim tam nic stát, ale také v něm nemohou nic změnit. Totéž platí i pro Pohlcovače v případě světa lidí, kde ve své přízračné formě sotva co zmůže. Pokud však ve své snové říši pohltí duše hrdinů, přišlých tam na věčný odpočinek a vrátí se s nimi zpět, může se zhmotnit v ty, kterým za života patřily, a to zásadní měrou mění vyhlídky na záchranu obou světů před sevřením temných stínů.
Ústřední postavou Heretic Kingdoms byla hrdinská dívka, hledající své místo ve světě vymaněném z teokratické diktatury. V Shadows s trochou nadsázky přijmete tolik rolí, kolik jen pohltíte duší. Unikátních charakterů je omezené množství, nicméně celou hrou projdete jako jedna postava, měnící se podle potřeby v jednotlivé padlé hrdiny. Tato měňavost vašeho charakteru nezůstává bez následků. Pohlcovač je značně schizofrenní entitou a pohlcené duše se svým pohltitelem, i mezi sebou navzájem, rády vedou dialogy. Často ani není patrné, zda rozhoduje démon, nebo jedna z právě převládajících duší, zhmotněná v hrdinu. Mezi další, v rámci žánru méně obvyklé vlastnosti hry, patří nutnost "přepínat" do snového světa, za účelem řešení puzzlů v tom "reálném".
Slovenský RPG projekt navazuje na předchozí Kult: Heretic Kingdoms, od jehož vydání v roce 2004 začal vznikat. Podle tvůrců se jedná o hratelnostní mix akčních (Diablo) a oldschoolových, tedy taktičtějších (Baldur's Gate) RPG her se silným důrazem na výrazné charaktery a příběh, bohatý na morální volby. Podílel se na něm i britský herní designér Chris Bateman, stojící za tituly jako Discworld Noir (1999) nebo Ghost Master (2003).
Obyvatelé království Corwenth, Taymuria, a Sura si po pádu teokrata nadlouho nevydechli. Náboženský vůdce udržoval pevnou rukou křehký mír a pětice iniciátorů svržení teokracie z uskupení Penta Nera nikdy nemyslela na to, co přijde, až zmizí jejich společný nepřítel. Po převratu se pustili do boje o moc a jejich duše posedly zprvu plíživě se šířící síly temnot. Bezvládí přeje rozdmýchávání starých sporů a rostoucí nevraživosti mezi rasami. Je zajisté ironií, že jediná bytost, které skutečně záleží na osudu světa smrtelníků a je schopna pro něj něco udělat, z něj vlastně nepochází.
Co na tom, že je zmíněná starost nadpřirozené bytosti zvané Pohlcovač zištná. Démon dobře ví, že pokud stinné přítmí zla zahalí svět smrtelníků, bude to znamenat konec i pro na něj navázaný a temnými stíny již téměř zahalený, svět snový. Ten lidé navštěvují ve spánku, nemůže se jim tam nic stát, ale také v něm nemohou nic změnit. Totéž platí i pro Pohlcovače v případě světa lidí, kde ve své přízračné formě sotva co zmůže. Pokud však ve své snové říši pohltí duše hrdinů, přišlých tam na věčný odpočinek a vrátí se s nimi zpět, může se zhmotnit v ty, kterým za života patřily, a to zásadní měrou mění vyhlídky na záchranu obou světů před sevřením temných stínů.
Ústřední postavou Heretic Kingdoms byla hrdinská dívka, hledající své místo ve světě vymaněném z teokratické diktatury. V Shadows s trochou nadsázky přijmete tolik rolí, kolik jen pohltíte duší. Unikátních charakterů je omezené množství, nicméně celou hrou projdete jako jedna postava, měnící se podle potřeby v jednotlivé padlé hrdiny. Tato měňavost vašeho charakteru nezůstává bez následků. Pohlcovač je značně schizofrenní entitou a pohlcené duše se svým pohltitelem, i mezi sebou navzájem, rády vedou dialogy. Často ani není patrné, zda rozhoduje démon, nebo jedna z právě převládajících duší, zhmotněná v hrdinu. Mezi další, v rámci žánru méně obvyklé vlastnosti hry, patří nutnost "přepínat" do snového světa, za účelem řešení puzzlů v tom "reálném".
Slovenský RPG projekt navazuje na předchozí Kult: Heretic Kingdoms, od jehož vydání v roce 2004 začal vznikat. Podle tvůrců se jedná o hratelnostní mix akčních (Diablo) a oldschoolových, tedy taktičtějších (Baldur's Gate) RPG her se silným důrazem na výrazné charaktery a příběh, bohatý na morální volby. Podílel se na něm i britský herní designér Chris Bateman, stojící za tituly jako Discworld Noir (1999) nebo Ghost Master (2003).
Co na tom, že je zmíněná starost nadpřirozené bytosti zvané Pohlcovač zištná. Démon dobře ví, že pokud stinné přítmí zla zahalí svět smrtelníků, bude to znamenat konec i pro na něj navázaný a temnými stíny již téměř zahalený, svět snový. Ten lidé navštěvují ve spánku, nemůže se jim tam nic stát, ale také v něm nemohou nic změnit. Totéž platí i pro Pohlcovače v případě světa lidí, kde ve své přízračné formě sotva co zmůže. Pokud však ve své snové říši pohltí duše hrdinů, přišlých tam na věčný odpočinek a vrátí se s nimi zpět, může se zhmotnit v ty, kterým za života patřily, a to zásadní měrou mění vyhlídky na záchranu obou světů před sevřením temných stínů.
Ústřední postavou Heretic Kingdoms byla hrdinská dívka, hledající své místo ve světě vymaněném z teokratické diktatury. V Shadows s trochou nadsázky přijmete tolik rolí, kolik jen pohltíte duší. Unikátních charakterů je omezené množství, nicméně celou hrou projdete jako jedna postava, měnící se podle potřeby v jednotlivé padlé hrdiny. Tato měňavost vašeho charakteru nezůstává bez následků. Pohlcovač je značně schizofrenní entitou a pohlcené duše se svým pohltitelem, i mezi sebou navzájem, rády vedou dialogy. Často ani není patrné, zda rozhoduje démon, nebo jedna z právě převládajících duší, zhmotněná v hrdinu. Mezi další, v rámci žánru méně obvyklé vlastnosti hry, patří nutnost "přepínat" do snového světa, za účelem řešení puzzlů v tom "reálném".
Slovenský RPG projekt navazuje na předchozí Kult: Heretic Kingdoms, od jehož vydání v roce 2004 začal vznikat. Podle tvůrců se jedná o hratelnostní mix akčních (Diablo) a oldschoolových, tedy taktičtějších (Baldur's Gate) RPG her se silným důrazem na výrazné charaktery a příběh, bohatý na morální volby. Podílel se na něm i britský herní designér Chris Bateman, stojící za tituly jako Discworld Noir (1999) nebo Ghost Master (2003).
Obyvatelé království Corwenth, Taymuria, a Sura si po pádu teokrata nadlouho nevydechli. Náboženský vůdce udržoval pevnou rukou křehký mír a pětice iniciátorů svržení teokracie z uskupení Penta Nera nikdy nemyslela na to, co přijde, až zmizí jejich společný nepřítel. Po převratu se pustili do boje o moc a jejich duše posedly zprvu plíživě se šířící síly temnot. Bezvládí přeje rozdmýchávání starých sporů a rostoucí nevraživosti mezi rasami. Je zajisté ironií, že jediná bytost, které skutečně záleží na osudu světa smrtelníků a je schopna pro něj něco udělat, z něj vlastně nepochází.
Co na tom, že je zmíněná starost nadpřirozené bytosti zvané Pohlcovač zištná. Démon dobře ví, že pokud stinné přítmí zla zahalí svět smrtelníků, bude to znamenat konec i pro na něj navázaný a temnými stíny již téměř zahalený, svět snový. Ten lidé navštěvují ve spánku, nemůže se jim tam nic stát, ale také v něm nemohou nic změnit. Totéž platí i pro Pohlcovače v případě světa lidí, kde ve své přízračné formě sotva co zmůže. Pokud však ve své snové říši pohltí duše hrdinů, přišlých tam na věčný odpočinek a vrátí se s nimi zpět, může se zhmotnit v ty, kterým za života patřily, a to zásadní měrou mění vyhlídky na záchranu obou světů před sevřením temných stínů.
Ústřední postavou Heretic Kingdoms byla hrdinská dívka, hledající své místo ve světě vymaněném z teokratické diktatury. V Shadows s trochou nadsázky přijmete tolik rolí, kolik jen pohltíte duší. Unikátních charakterů je omezené množství, nicméně celou hrou projdete jako jedna postava, měnící se podle potřeby v jednotlivé padlé hrdiny. Tato měňavost vašeho charakteru nezůstává bez následků. Pohlcovač je značně schizofrenní entitou a pohlcené duše se svým pohltitelem, i mezi sebou navzájem, rády vedou dialogy. Často ani není patrné, zda rozhoduje démon, nebo jedna z právě převládajících duší, zhmotněná v hrdinu. Mezi další, v rámci žánru méně obvyklé vlastnosti hry, patří nutnost "přepínat" do snového světa, za účelem řešení puzzlů v tom "reálném".
Slovenský RPG projekt navazuje na předchozí Kult: Heretic Kingdoms, od jehož vydání v roce 2004 začal vznikat. Podle tvůrců se jedná o hratelnostní mix akčních (Diablo) a oldschoolových, tedy taktičtějších (Baldur's Gate) RPG her se silným důrazem na výrazné charaktery a příběh, bohatý na morální volby. Podílel se na něm i britský herní designér Chris Bateman, stojící za tituly jako Discworld Noir (1999) nebo Ghost Master (2003).
Co na tom, že je zmíněná starost nadpřirozené bytosti zvané Pohlcovač zištná. Démon dobře ví, že pokud stinné přítmí zla zahalí svět smrtelníků, bude to znamenat konec i pro na něj navázaný a temnými stíny již téměř zahalený, svět snový. Ten lidé navštěvují ve spánku, nemůže se jim tam nic stát, ale také v něm nemohou nic změnit. Totéž platí i pro Pohlcovače v případě světa lidí, kde ve své přízračné formě sotva co zmůže. Pokud však ve své snové říši pohltí duše hrdinů, přišlých tam na věčný odpočinek a vrátí se s nimi zpět, může se zhmotnit v ty, kterým za života patřily, a to zásadní měrou mění vyhlídky na záchranu obou světů před sevřením temných stínů.
Ústřední postavou Heretic Kingdoms byla hrdinská dívka, hledající své místo ve světě vymaněném z teokratické diktatury. V Shadows s trochou nadsázky přijmete tolik rolí, kolik jen pohltíte duší. Unikátních charakterů je omezené množství, nicméně celou hrou projdete jako jedna postava, měnící se podle potřeby v jednotlivé padlé hrdiny. Tato měňavost vašeho charakteru nezůstává bez následků. Pohlcovač je značně schizofrenní entitou a pohlcené duše se svým pohltitelem, i mezi sebou navzájem, rády vedou dialogy. Často ani není patrné, zda rozhoduje démon, nebo jedna z právě převládajících duší, zhmotněná v hrdinu. Mezi další, v rámci žánru méně obvyklé vlastnosti hry, patří nutnost "přepínat" do snového světa, za účelem řešení puzzlů v tom "reálném".
Slovenský RPG projekt navazuje na předchozí Kult: Heretic Kingdoms, od jehož vydání v roce 2004 začal vznikat. Podle tvůrců se jedná o hratelnostní mix akčních (Diablo) a oldschoolových, tedy taktičtějších (Baldur's Gate) RPG her se silným důrazem na výrazné charaktery a příběh, bohatý na morální volby. Podílel se na něm i britský herní designér Chris Bateman, stojící za tituly jako Discworld Noir (1999) nebo Ghost Master (2003).
Obyvatelé království Corwenth, Taymuria, a Sura si po pádu teokrata nadlouho nevydechli. Náboženský vůdce udržoval pevnou rukou křehký mír a pětice iniciátorů svržení teokracie z uskupení Penta Nera nikdy nemyslela na to, co přijde, až zmizí jejich společný nepřítel. Po převratu se pustili do boje o moc a jejich duše posedly zprvu plíživě se šířící síly temnot. Bezvládí přeje rozdmýchávání starých sporů a rostoucí nevraživosti mezi rasami. Je zajisté ironií, že jediná bytost, které skutečně záleží na osudu světa smrtelníků a je schopna pro něj něco udělat, z něj vlastně nepochází.
Co na tom, že je zmíněná starost nadpřirozené bytosti zvané Pohlcovač zištná. Démon dobře ví, že pokud stinné přítmí zla zahalí svět smrtelníků, bude to znamenat konec i pro na něj navázaný a temnými stíny již téměř zahalený, svět snový. Ten lidé navštěvují ve spánku, nemůže se jim tam nic stát, ale také v něm nemohou nic změnit. Totéž platí i pro Pohlcovače v případě světa lidí, kde ve své přízračné formě sotva co zmůže. Pokud však ve své snové říši pohltí duše hrdinů, přišlých tam na věčný odpočinek a vrátí se s nimi zpět, může se zhmotnit v ty, kterým za života patřily, a to zásadní měrou mění vyhlídky na záchranu obou světů před sevřením temných stínů.
Ústřední postavou Heretic Kingdoms byla hrdinská dívka, hledající své místo ve světě vymaněném z teokratické diktatury. V Shadows s trochou nadsázky přijmete tolik rolí, kolik jen pohltíte duší. Unikátních charakterů je omezené množství, nicméně celou hrou projdete jako jedna postava, měnící se podle potřeby v jednotlivé padlé hrdiny. Tato měňavost vašeho charakteru nezůstává bez následků. Pohlcovač je značně schizofrenní entitou a pohlcené duše se svým pohltitelem, i mezi sebou navzájem, rády vedou dialogy. Často ani není patrné, zda rozhoduje démon, nebo jedna z právě převládajících duší, zhmotněná v hrdinu. Mezi další, v rámci žánru méně obvyklé vlastnosti hry, patří nutnost "přepínat" do snového světa, za účelem řešení puzzlů v tom "reálném".
Slovenský RPG projekt navazuje na předchozí Kult: Heretic Kingdoms, od jehož vydání v roce 2004 začal vznikat. Podle tvůrců se jedná o hratelnostní mix akčních (Diablo) a oldschoolových, tedy taktičtějších (Baldur's Gate) RPG her se silným důrazem na výrazné charaktery a příběh, bohatý na morální volby. Podílel se na něm i britský herní designér Chris Bateman, stojící za tituly jako Discworld Noir (1999) nebo Ghost Master (2003).
Co na tom, že je zmíněná starost nadpřirozené bytosti zvané Pohlcovač zištná. Démon dobře ví, že pokud stinné přítmí zla zahalí svět smrtelníků, bude to znamenat konec i pro na něj navázaný a temnými stíny již téměř zahalený, svět snový. Ten lidé navštěvují ve spánku, nemůže se jim tam nic stát, ale také v něm nemohou nic změnit. Totéž platí i pro Pohlcovače v případě světa lidí, kde ve své přízračné formě sotva co zmůže. Pokud však ve své snové říši pohltí duše hrdinů, přišlých tam na věčný odpočinek a vrátí se s nimi zpět, může se zhmotnit v ty, kterým za života patřily, a to zásadní měrou mění vyhlídky na záchranu obou světů před sevřením temných stínů.
Ústřední postavou Heretic Kingdoms byla hrdinská dívka, hledající své místo ve světě vymaněném z teokratické diktatury. V Shadows s trochou nadsázky přijmete tolik rolí, kolik jen pohltíte duší. Unikátních charakterů je omezené množství, nicméně celou hrou projdete jako jedna postava, měnící se podle potřeby v jednotlivé padlé hrdiny. Tato měňavost vašeho charakteru nezůstává bez následků. Pohlcovač je značně schizofrenní entitou a pohlcené duše se svým pohltitelem, i mezi sebou navzájem, rády vedou dialogy. Často ani není patrné, zda rozhoduje démon, nebo jedna z právě převládajících duší, zhmotněná v hrdinu. Mezi další, v rámci žánru méně obvyklé vlastnosti hry, patří nutnost "přepínat" do snového světa, za účelem řešení puzzlů v tom "reálném".
Slovenský RPG projekt navazuje na předchozí Kult: Heretic Kingdoms, od jehož vydání v roce 2004 začal vznikat. Podle tvůrců se jedná o hratelnostní mix akčních (Diablo) a oldschoolových, tedy taktičtějších (Baldur's Gate) RPG her se silným důrazem na výrazné charaktery a příběh, bohatý na morální volby. Podílel se na něm i britský herní designér Chris Bateman, stojící za tituly jako Discworld Noir (1999) nebo Ghost Master (2003).