Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Člověk ani pořádně neotřepe euforii z toho, že konečně sundal toho kundochlupa na koni, a sotva o pár metrů dál ho začne znásilňovat hořící bejk...

Je to slušnej výprask, no. Nechápu, jakým vyfetovaným stylem to hráli ti, kteří tvrdí, že Soulsy byly těžší. :O
Proč já si tyhle hry kupuju tyvole ... už jsem to dneska 3x nasraně vypnul a vždycky po půl hodině zase zapínám :D
@Charllize (22.03.2019 20:17): to jsi lepší, já odhadem teď asi 15x umřel u toho "maníka na koni" a taky to jak Widl pro dnešek končím. :D musím se zas dostat do formy, po dvou hodinách mě bolela ruka.. :D je to trochu lepší, než u DMC 5, ale tohle bude podstatně delší hra.. :D
Tak, u maníka na koni zatím končím :D Nasyslím nějaký body a koupím nějaký užitečný skill, ten mě totiž smázne jako otravnou mouchu...
@SilentWolf (22.03.2019 20:09): Ja za tech cca 5 hodin hrani odhadem 20x umrel. Je to vyrazne tezsi ale myslim ze Nioh byl na tom dost podobne, kdyz jsem s nim zacal.

Jinak pokud nekdo nechce zbytecne prichazet o penize pri smrti na jednom kopci v prvni lokaci po te tutorialove je obchodnik ktery prodava pytliky s penezma, za 110 senu vam proda pytlik v kterym je 100 senu, a o nej pri smrti prijit nejde
@kuler91 (22.03.2019 20:04): je to tak.. :D a taky je tu pořád strašně moc nepřátel. A Sekiro umře na dva seky. Slavil jsem zabití prvního mini bosse, a teď jsem zabředl u prvního většího. První boss a je pomalu lepší než Nameless King.

Jedná se taky o nejhezčí první lokaci From Softích her.

A už porůznu nacházím zmínky o nějakém otráveném údolí. Už se na ten Farron Keep 2.0 nemůžu dočkat.. :D

Jinak jsem teda zkusil zajít do té jeskyně z dema, jak tam je ten bezhlavý. A začínám být přesvědčen, že to bude děsivější hra než Bloodborne. I když jsem věděl, co mě čeká.. tak to nebyli nikterak příjemné.
Taky jsem čekal trochu míň lootu, zatím toho mám docela dost a tak u poloviny nevím, k čemu to je - třeba něco co vypadá jako hrášek a asi to má prolomit iluze, nebo jakési konfety.. :D (nepiště kdyžtak k čemu to je, chci si na to přijít sám).
Ve srovnání třeba s BB mi to přijde podstatně těžší ( zatím ) ... je to daleko rychlejší.
@Bodkin (22.03.2019 18:18): rekl bych ze ta explorace je dost podobna DS serii, jen ma ten vertikalni element Vetsinou plno casti hry jde resit primocare nebo takzvane oklikou. Je tam dost zastrcenych mist s nejakym itemem, nekde jde preskakat po stromech na jinak nedostupna mista, pod barakem jde prorazit stena kde je poklad a podobne. Zrovna tak jde zvolit vicero cest a postupu pokud jde o skupinky nepratel, nebo dokonce o samotne mini bosse (mozna tomu tady nekdo rika boss, ale ne, boss v Sekiru vypada jinak, zhruba tak ze tam 50x zhebnete:) a nekdy to jde vymyslet tak ze silnemu protivnikovi jde sebrat jeden cely health bar ze dvou aniz by souboj zacal, jen jde o to jakou cestu si clovek zvoli.
druha mapa hry kde jsem byl je na tom jeste lip, postava umi uz i plavat, takze pruzkum reky a podobne prinesl taky par predmetu navic.
Takže jako jo, nebo... ?

Mě to doteď bylo docela uprdelky, anžto to není Soulsborn, ale vypadává to zajímavě... Má to tu Soulsborn exploraci a vracení a motání se, nebo je to mnohem víc přímočaré?
ohledně ovládání - jdou tam vážně změnit ty funkce pro každé tlačítko zvlášť - jde každé tlačítko přenastavit samostatně na té PS4?
@Charllize (22.03.2019 13:28): Zvyk je železná košile a člověk je tvor přizpůsobivý, což znamená, že když budeš mít trpělivost, tak do toho proklouzneš. Já na tu Souls topornost prostě nemám dostatečnou shovívavost. Pro mě je z ideálního soudku Dead Cells. Dle mých preferencí je to nejlepší "soulsovka" ever už jen proto, jak dynamicky odlišná od DS je. Neobětuje dynamiku na úkor obtížnosti.

No ale tak či onak je Sekiro slušný. A krok dopředu. Hodně mi vyhovuje důraz na stealth.
@pajmič (22.03.2019 13:23): Hmm, ta hra ma pomerne dost arkadovych prvku, coz me osobne nikdy nevyhovovalo. A proste na ten pocet souboju a opakovani porad dokola jsou ty souboje moc komplikovane a neodsypa to.

Ale jak rikam, mozna to chce cas a praxi.
@Charllize (22.03.2019 13:03): Já bych řekl, že to byla neschopnost designérů udělat responsivnější gameplay a pohodlnější ovládání, takže bych o sobě neměl tak nízké mínění, kocoure. Sekiro je daleko plynulejší a ve většině případů nemám pocit, že ovládám špekouna v brnění.
Nečekal jsem, že to bude oproti Bloodbornu o tolik rychlejší. Nutnost vykrývat útoky, uskakovat a dokonce vyloženě skákat je zase něco "víc" oproti DS nebo Bloodbornu, takhle často jsem umíral jen v Niohu :D
Penalizace za smrt je vlastne trojita hrac prijde o cast zkusenosti, o cast penez a potom si umiranim zadelava na dalsi problem ktery se netyka jen jeho. A ne skutecne si pro ty ztraceny expy a penize dojit pak nejde:).

Na jednu stranu ale je to pekny navrat do minulosti kdy jsem pri prvnim hrani DS umiral jak ne bezicim pasu, tady to je to same, a je to stejne i v tom ze to z 99% je skoro vzdycky moje chyba a neschopnost:)



@Widl (22.03.2019 07:12): Jo, ukoly jsou jaksi pruhlednejsi nez v DS, kde to byla spis otazka nahody a wikipedie, Cisilka samozrejme chybi i me, ale tenhle arkadovejsi pristup neni taky uplne spatny a ve finale muze byt vice odmenujici nez nekonecne sysleni dusi.

Zatim mam porad problem spravne rozeznavat co nepritel udela a reagovat na to, z casti se to dari, ale v dost pripadech jde o mackani nejakeho knofliku v nadeji ze to nejak vyjde. Ale prakticky od sameho zacatku nemam tendence to hrat jako DS, ta hra to nejak zaridila ze me to ani nenapadlo. Je az tristni jak neni mozne to hrat zbesilym sekanim a hopsanim kolem.
@Charllize (22.03.2019 01:59): Já jsem se soubojákem spokojen. Sice nedosahuje dokonalosti Nioh, ale pro mě to byl rozhodně krok správným směrem.

Já rád statistiky, číslíčka ve vlastnostech, tak mě zatím trochu mrzí to praktický "nelevelování".

Co se mi naopak hodně líbí je zpracování sidequestu, alespoň myslím, že to tak budou mít i ostatní, formou vzpomínek s vlastními mapami.

Momentálně mě sejří Ogre u kterýho jsem se zasekl :D
Ty postihy za smrt jsou celkem drsny. zlaty dark souls :)

Je to celkem dobry, ale zatim z toho nemam pocit ze bych hral neco vyrazne lepsiho nez DS, jineho ano, ale lepsiho.. nevim. Prostredi je sice krasne udelany ale zatim trosku fadni, variabilita nepratel takz zadna hitparada. Soubojak je mozna prilis komplikovany, ale ne tolik jako ma Nioh a spis to pricitam neznalosti. Souboje s mini bossama jsou o nervy :)
A jeste jsem se nerozhodnul jestli souboje zalozeny na odrazeni utoku jsou fakt zabava, trosku se bojim ze po case z toho bude repetetivni opruz.
Explorace sveta je fajn, neco na urovni ds, eh, jasne.
Dynamicka hudba dle situace se mi moc nelibi, kdyby tam nebyla bude to mit lepsi atmosferu, navic to pusobi trochu jako cheat, pac clovek hned vi jestli po nem nekdo jde aniz by ho videl.
Na Ps4 PRO to bezi vyborne, rozhodne lepe nez DS3. loadingy po smrti jsou otazkou par vterin.

Takze krapet rozpacite, porad to lze ale pricitat neznalosti a zacatku. Bohuzel laska na prvni pohled to nebyla, ale mozna az se lip pozname treba bude i svatba :)
Dobré je to, ne že ne :) Souboje jsou taktičtější a díky tomu odrážení úderů mi přijdou i těžší. Samo sebou, že se dá uskakovat, ale není to výhodný, protože odrážením se výrazně víc oslabuje kryt nepřítele, než uskakováním a jednoduchým pižláním. Zběsilé mačkání tlačítek unguje jen na úplně toho nejzákladnějšího nepřítele, v ostatních případech je to jasný rozsudek smrti. Kotvička a skákání je super, dá se využít i v boji.

Běží to krásně, grafika nenadchne, ale ani neurazí.
@SilentWolf (21.03.2019 15:30): Jo. Ja jsem taky Havlista :) Jen ve trojce s tim je problem ze abych delal aspon medium kotouly tak investice do nosnosti je silena. Myslim i s Havel prstenem a tim dalsim co taky snizuje zatez to je nekde kolem 80 bodu, coz je vzasade silenost. Ale pracuju na tom, pomalu ale jiste. Ja bych kotouly nejradsi nedelal vubec, ale obcas se tomu nevyhnu a styl metracek pri telocviku konci skoro vzdy velmi zle. Ve dvojce nebyl full Havel problem.

V Sekirovi asi zadnej Havel armor nebude, zejo, no, skoda:)
@Charllize (21.03.2019 15:22): Tak hlavně já jsem vždycky jel tzv. Havel build. Mega štít (ale ne Havlův), obří obouručák v jedné ruce, Havlovo brnění a ani drak mě neshodil na zem. :D (krom trojky - tam podělali statistiku Poise). Když na mě letěl útok, tak jsem prostě ukročil - na kotouly se nehrálo - to byla paráda.. :D

Tady budu mít proto možná problém. Ale zas Bloodborne mi přišel jednodušší než DS a celkem jsem si tam zvykl na to tempo - tak uvidíme.
@Ronik (21.03.2019 14:18): kdesi psal týpek že strávil 13h u posledního bosse.. :D :D

A ono je to s tou délkou sporné. Já pamatuji, jak jsem se v DS1 motal dlouhé hodiny v lokacích které pak proběhnou za půl hodiny. A já myslím že u "soulsovek" je spíš ten potenciál k objevování různých tajných zákoutí. Proto se držím seč můžu ať jdu do Sekira co nejvíc blind a ať minu kopu obsahu a má to pak potenciál k znovuzahrání.

Ale jinak mapka vypadá docela komorně. I když na druhou stranu... to ta z DS1 taky. :D
Kdy to bude hratelné na steamu? Jakože přesně na hodiny. Přemýšlím, že se dnes zdržím v práci, ať to zítra můžu dřív zapíchnout.
@kuler91 (21.03.2019 13:05): kdo ví jak to nakonec je, ale už se to asi 3 dny hraje a někteří lidi psali že achievmenty plnili lidi (novináři) už tak týden zpět. Ale samozřejmě vím také o té tvé informaci. Tak teď z toho buďme moudří... :D

Za hoďku uvidíme.