Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (08.10.2023 11:40): Jo, tak pokud vím, tak téměř všechno vydávají na mobily a dříve i pro 3DS. Tam se to i docela hodí a jsem si jistý, že lidi s levnými Androidy to možná ocení, neb to asi nebude moc náročné a furt jsou to na mobilní poměry asi komplexní hry trochu.

Mám nutkání si od nich teď něco zahrát ale. :D Mají i pár titulů, které vypadají, že dostaly i nějakou péči a měly i nějakou uměleckou vizi. Už jsem si našel co tak od nich stojí za to a ve slevě něco vemu ze zvědavosti.
@Charllize (08.10.2023 11:27): Kemco hry jsou recyklovaný odpad. Tam vždycky někdo jen napíše trochu jiný generický děj a změní se postavy a vydají to jako novou hru mi přijde. :D Problém RPG Makeru je, že na něm vzniká tuna odpadu, nejen od Kemca. Steam je toho plný. Pak bohužel zaniknou hry, u kterých si dal někdo záležet. Nevím teda, zda Kemco nepoužívá nějaký svůj engine, ale moc rozdílné to není.
@Fritol (08.10.2023 11:22): Fajn to docela je už teď. Hrál sem to asi 20 hodin ale odložil z důvodů ze to proste furt není hotový. To ze chystají další update mne moc nepotesilo, ale dam to až bude ten New begining, jelikož tam konečně přidá pořádný post game obsah.

Jinak u toho Lawmage mi to pripomelo továrnu na tenhle typ jrpg Kemco, to je síla kolik toho vydávají ale považuji to už za úplné jrpg dno kam spadnu až fakt nebudu mít v tomhle žánru vůbec co hrát :)
@Charllize (08.10.2023 11:19): Jo tak jestli myslíš ten New Beginning, tak ten vyšel no, ale v tom updatu na Steamu píší, že ještě updaty budou. Každopádně super. Nečekám od toho zázraky, ale třeba to bude fajn.
@Charllize (08.10.2023 10:52): Že má být do Edge of Eternity další update jsem ani nevěděl. Myslel jsem, že ten s konzolovým vydáním byl finální, ale fakt že jo. Tak snad jim to nebude trvat roky... Taky mám koupené už a docela bych to i zkusil.

Jinak s těmi západními 2D JRPG se imo teď trochu roztrhne pytel. Forge of the Fae vypadá taky moc hezky. Peruánci pak zkouší HD-2D s Full Circle, což je scifi dokonce, ale imo to má do vydání daleko dle toho, jak prázdně to zatím vypadá. Snad to vznikne, když jim to platí Deck13.

Jinak co se těch okrajových JRPG týče, tak jsem dost zvědavý na Lawmage Academy. Týpek to kutí podle youtube tutoriálů v RPG Makeru už 5 let aniž by kdy předtím udělal nějakou hru. Sice to působí na pohled klasicky RPG Makersky lacině, ale vypadá to na trochu komplexnější záležitost. Takový low budget Harry Potter. :D To může jen překvapit.
@raisen (komentář): A Fríťa pro zminkách o nic moc postavách a příběhu hru odkládá virtuálně do šuplíku :)

Sakra, většinou jsem tyhle vedlejší jrpg hrál já a nikdo další většinou tady a teď zaostávám. Co tak koukám tak jsi ty jrpg začla hrát fakt ve velkým, to ta FF7 všechno? :)
PS: Ja vím že to není japonská hra, ale jrpg to je :)
250k prodaných i přes PS Plus a Game Pass. Slušné na pixelartovou indie hru.
Tahle hra vypadá fantasticky, kdybych měl čas hrát novinky, tak asi sáhnu právě po téhle.

V popisku - "některé věci lze odhalit jen v určitou denní dobu, např. svit měsíce odhalí vstup do jeskyně" - koukám, že některé prastaré nápady jsou pořád platné, s něčím podobným jsem se sekal už v nějakém stařičkém Dragon Questu z NES éry.
Viděl jsem trailer a přišlo mi to roztomilý, tak to chci zkusit. Ale negarantuju že mě to chytne :)
Takže hvězdomoře má fakt lepší hodnocení než hvězdopole (o jedno procento), to je vtipný. A obojí v gamepassu, takže zahraju obojí. All hail Phil.
@Fritol (30.08.2023 13:33): U Vagrant to tak tezky nebylo jelikož to mělo stejny rytmus který když člověk objevil tak to šlo. Navíc to šlo ovlivnit skillama co používáš. Takže si to člověk trosku tvořil sám tu sekvenci. A když jsi to zkazil moc to neprudilo jelikož tu zasahovou bublinu jsi mohl vyvolalvat prakticky neomezeně. U Dragoona to je nebetyčný oser pro adhd OCD osoby :)
Ale někdy to Sea zkusím :)
@Charllize (30.08.2023 13:24): Pokud si dobře pamatuju z toho tvého streamu, že si tam musel časovat útok na přesný okamžik, tak ano. Vybereš útok a následně když postava útočí, tak můžeš udělat dvojitý útok, když si to dobře načasuješ. Stejně tak se dá krýt, když útočí nepřítel. Je tam třeba i skill, kdy postava hodí bumerang a můžeš ho odrážet a útočit furt znovu a znovu, jen se to neustále zrychluje, takže ho po nějaké době už nejsi schopný odrazit. Nicméně není to nic těžkého, rozhodně lehčí, než Vagrant Story třeba. :D
@Fritol (30.08.2023 12:04): Jsem četl ze v tom soubojaku se využívá cosi podobného těm combům v Legend of Dragoon? To by bylo další no no.
Jinak časově to bude asi tak jak jsi říkal ale podle mně to těch 40-50 hodin nedá celkově.
Po 6,5 hodinách hraní tomu zatím nemám příliš co vytknout. Soubojový systém je jednoduchý, ale zábavný, souboje nejsou náhodné a ani příliš časté, takže to snad neomrzí ani a zatím nebyl potřeba ani grind, přičemž obtížnost není příliš vysoká, ale u silnějších nepřátel nabízí nějakou výzvu. Kdyby to někomu bylo málo (nebo moc), tak lze obtížnost upravit. Každopádně nepřátelé se respawnují, stejně tak se respawnují i suroviny, tudíž když vám dochází peníze, tak se lze vracet farmit. Ale zatím jsem s penězi problém neměl. Je jich sice málo, ale zároveň není moc co nakupovat.

V tomhle je celé pojetí docela "kompaktní". V podstatě jen jdete po příběhové lince, když dojdete do města, tak tam jsou nějaké vedlejší možnosti co dělat, stejně tak v dungeonech vás nenutí hledat vše, pokud nechcete. Přístavní město, kde jsem byl naposled, bylo fakt bohaté na průzkum. Spousta cestiček, šplhání, běhání po střechách, skryté místnosti... Ten svět je fakt zábavný a spolu s detailně krásnou grafikou je ho radost zkoumat. Možná akorát škoda, že prostředí není příliš interaktivní. Stačilo by, kdyby postava měla co říct k některým předmětům.

Příběh zatím těžko soudit, ale zatím to vypadá, že to bude hezké "pohádkové" dobrodružství. Dialogy jsou napsané dobře, občas je to lehce vtipné, postavy zatím vypadají všechny zajímavě, včetně NPC. Jen musíte teda přežít ten úvod, než vás hra pustí do světa. Zabralo mi to snad 2 hodiny a přijde mi, že to moc nevychytali, někoho by to tempo a lineárnost tam mohla odradit.

Jo a je tam super hříčka jménem Wheels, u které jsem se teď docela zasekal. :D Gwent to sice není, ale i přes ty primitivní mechaniky mě to zatím dost baví.

Prubněte to, je to fakt dobré.