Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak teď jedu kampaň za Chrise a v jedné části umírám kůly kameře. A já se musím ptát která pí*a šikmooká navrhla aby to udělaly zrovna takhle.
Kdyby nekdo chtel nejaky Onslaught mode + artbook
IZZY0-67K4K-K4LXN
XQCP9-VB9AC-NP0D4
Save system opět podobně padlý na hlavu jako v Dead Space 3 (naštěstí si hra narozdíl od něj alespoň "nepamatuje inventář", platný při opuštění hry). To je ku**afix takový problém neměnit to, co fungovalo v minulých dílech (ukládání pouze na určitých místech, zato trvale)? Když už tedy nechci do hry nacpat svobodné ukládání, na kterém opravdu není nic špatného (protože si každý ukládá, jak moc/málo uzná za vhodné).

Ne, ti pitomci musí cpát do hry dva druhy savů, jedny dočasné a druhé trvalé. K čemu je to dobré je mi opravdu záhadou.
ok, takže vlezu boční uličkou do budovy a ocitám se ve třetím patře. při tvorbě téhle hry měl někdo zvrácený smysl pro humor... :-/
Spomínaný koncept 4 previazaných kampaní je z príbehového hľadiska jednoznačnou trefou do čierneho a úprimne nerozumiem ani to, v čom je o toľko horší ako v starých dieloch. Novšie diely sa pritom logicky musia posúvať od diania v Racoon City niekam inam a posun ku globálnejšiemu merítku bol zákonitým výustením a je podaný v rámci vystavaného sveta vierohodne. Nech si kritici schválne zrekapitulujú dej filmových Residentov a tých herných a je jasne vidieť, čo je varením vody a čo prirodzeným vývojom.
@Paul (12.05.2013 22:16): Jo souhlas, taky se mi líbí ten koncept 4 kampaní s jedním společným příběhem. Mám zatím dohranýho jen Leona a Chrise. Pár menších výtek bych ale i přesto měl, ale to pak asi shrnu v závěrečném komentu.
Už se blížím konci (dohrál jsem Jakea, Chrise, Leona a jsem ve čtvrté kapitole Ady) a je to naprostá paráda. Akce zábavná a návyková, ale co mě příjemně překvapilo nejvíc, že ten koncept čtyř kampaní a sedmi hratelných postav zvládli fakt dobře. Ty crossovery, kdy hraju za Jakea a něco se stane, pak hraju za Adu a vidím jak se to stalo, jsou prostě super. Připomíná mi to starý dobrý Opposing Force, ikdyž tady je všechno v jedný hře. 4 různý kampaně, příběhy, spousta unikátních levelů..
Jinak nejlepší mi asi přišla kampaň za Leona, měla takovou nejklasičtější atmosféru a hlavně druhá kapitola byla jak vystřižená z RE2.
@Phoenix (06.05.2013 23:26): Nie som si istý, moc som to nesledoval. Myslel som práve ten mód, na myši, ktorú som vtedy používal, sa to dalo hrať v pohode. Ale určite ešte niečo pohľadám.
@CJ (06.05.2013 21:54): Pokud vím, tak na čtverku existoval pro ovládání pomocí myši jen mod (nic oficiálního) a stejně to nějak emulovalo pohyb "jakoby gamepadem" (skokově), takže to bylo na kočku. Nebo je od té doby něco nového?
@Paul (06.05.2013 17:59): 4-ku mám v pláne prejsť ešte s myšou a klávesnicou, ale ak si dovtedy kúpim X360 gamepad, tak to asi dám radšej s tým. Ale inak, v 6-ke som s ovládaním nemal problém, zdalo sa mi lepšie ako v 5-ke.
Vy jste všichni masochisti xD

Ikdyž je fakt že RE5 jsem hrál na myš+keyboard a dalo se to v pohodě. Ale čtyřku ani šestku už bych bez padu nehrál.
@M.a.t.t. (06.05.2013 00:33): Ale já se ani nehádám:) Mimoto měl jsi tu čest hrát RE4 na kválesnici bez myši? Já to nejen takto dohrál na normal obtížnost ale přežil jsem to bez větší psychické újmy:D A řeknu ti než mi to ovládání RE6 padlo do ruky něakou dobu to trvalo a nebylo to pohodlné učení,už jen proto je to mínus,člověk a obžvláš fanoušek serie by s tím vůbec neměl mít problém.
@pajmič (05.05.2013 21:59): Fakt mě nenapadá v čem by mělo být ovládání příšerné, hraju na x360padu s defaultním nastavením a nemám problém. Oproti tankoidnímu ovládání z 4 a 5 je to razantní zlepšení. A ty vychytávky typu kotoul, plus lehnutí, střílení, válení sudů po zemi, skrčení, counters, mnoho kontext melee měnících se dle držené zbraně...paráda prostě.
@Paul (04.05.2013 19:47): Ovladatelnost je příšerná sice ne tak hrozná jako u PC portu na RE4 ale i tak,navíc RE4 bylo čistokrevné potěšení z dobrodružství a hlavně bezchybná hratelnost. Ale je to zatím tvůj názor a jáá ho respektuju pochopitejně.
Hmmm zatím mi to tak špatný nejpřijde, naopak. Jsem ve čtvrtý kapitole za Jakea (hraju pořadí Jake - Chris - Leon - Ada, jak se doporučuje z chronologickýho hlediska). Druhá kapitola byla trochu pain in the ass, ale jinak dobrý. Je to taková trochu lepší čtyřka, hlavně díky lepší ovladatelnosti, víc možností pohybu. Líbí se mi že tu je jak melee, tak zbraně, tak se jde kutálet a válet po zemi ála Max Payne. Ale je fakt že atmosférou je to jinde, mnohem rozmáchlejší a akčnější, není to tak focused jako byla čtyřka.
Vkládám velké naděje do 7, pokud tam bude aspoň Leon nebo Ada, nikdy mě to moc nebaví za Chrise "call of duty" Redfielda.. Ale tu 6 radši ani nehodnotím :D To nejde..
Neuvěřitelný zklamání,tuto serii mám tuze rád ale toto se opravdu nepovedlo,hratelnost uplně zabitá...kam se poděla ta dynamika a potěšení z boje? Překombinované ovládání a hrozně blbej příběh (ne že by RE mělo příběh na oskara ale toto už opravdu bylo vaření z vody) původní tvůrce (nevzpomenu si na jméno) odešel z Capcomu do Bethesdy a kutí svou vlastní hororovou značku. Tak snad to bude stát za to. A "resident?" ten pomalu ale jistě úmírá:(
jak to může být horší jak 5tka? dyť to už snad níž klesnout nemůže ne? :D
@Solidor (27.03.2013 20:23): Aspoň na tých dialógoch sa zhodneme, tie mi v 6tke oproti predošlému dielu paradoxne pripadajú znesiteľnejšie. Mňa každopádne bavia všetky diely aj keď tie novšie úplne iným spôsobom.
Mám pocit, že ak by sa hra nevolala Resident Evil 6, bola by prijímaná o triedu lepšie. Pretože hoci je príklon k tuneloidnej strieľačke viac než evidentný, samotná akcia je výborná a hra má spád a atmosféru (aj keď je to úplne odlišná atmosféra ako kedysi) A porovnanie s predošlými dielmi - postavy už aj v minulosti vypúštali z úst klišovité a nie najlepšie napísané dialógy a nechýbali scény na efekt či rôzne nelogičnosti v dizajne levelov. 6tka nie je bezchybná a má svoje problémy ale zla hra to nie je.
Já si je dávám na přeskáčku, u Chrise jsem jak jim Ada.. tamto :D snížila jejich počet.. . A dal jsem Kennedyho a to je skvělé :) Jen moc lehké.. musím zvýšit obtížnost asi..
@SilentWolf (25.03.2013 21:42): Kampaň za Chrisa mi práveže prišla čím ďalej tým lepšia a v závere ma bavila viac než solídne. Teda až na útek pred obrovským B.O.W.
bez checkpointov, s nezmyselne sa meniacou a hlúpo riešenou kamerou, za ktorý som mal chuť kompetentných z Capcomu biť po hlave palicou - hranica medzi výzvou a frustráciou je niekedy tenká a v tomto prípade to podľa mňa a súdiac aj z reakcíi iných, prepískli.
@SilentWolf (25.03.2013 21:42): To je nejaká quick shot alebo ako sa to presne volá. Na čo to je síce netuším, ale v deme to vyzeralo celkom efektne. :D

@M.a.t.t. (25.03.2013 17:53): Ja viem, že 6 nie je až taká zlá ako o nej hovoria, Teda, aspoň dúfam. A na Reveletaions som celkom zvedavý, vyzeralo to dobre, ale keďže to bolo exkluzívne pre 3DS tak som sa o to moc nezaujímal.
Je to docela dobré, sice se mi to zdá graficky od 5 jako krok zpátky.. ale to se mi spíš jen zdá. Jinak dotaz.. když kliknu pravým a hned levým, Leon (popř kdokoliv jiný) jakoby kovbojsky tasí zbraň a vystřelí jeden náboj, a navíc to sežere políčko staminy :D Co to je? To je jako nějaká účinější střela? :D

A boj zblízka je tu úžasný :) takový bych chtěl ve 4, a ty úskoky kdy pak postava může ležet a kutálet se.. některé věci má resi 6 dobré :) ale taky to vidím na max těch 70%. Udělal jsem dobře že jsem rozehrál nejdřív kampaň za Chrise, za Leona je lepší a za Adu bude imho úžasná, a Jake.. to je takové překvapeni, absolutně netuším co čekat ..
@CJ (24.03.2013 14:38): Ide to. A hoci sa to sprvoti nezdá, hra rozhodne má čo ponúknuť a vôbec nie je tak zlá ako by sa mohlo zdať.

Inak som dnes náhodou zistil, že na PC výjde čoskoro aj Resident Evil: Revelations, čo je fajn - Residentov na PC nikdy nie je dosť...
Nechápu jak někdo může odsoudit hru podle dema to je uplná blbost. Demo mě moc nebavilo plná byla naprosto super rozhodně doporučuji. Za mě rozhodně GOTY 2012.
Není to ten díl,kdy se do zombika vypálí dva zabosniky z utocny pusky ? :D
Ja vlastním 5 díl ale kupodivu jsem ho jeste nestihnul nacit
Me teda uplne stacilo demo k tomu, abych se toho uz nikdy nemusel dotknout.
Petka se mi svou beckovosti docela libila. Tady je ale takovej priklon k povrchni libivosti, wow scenam a QTE, ze se to neda hrat.
To já nedoporučuju. Grafika a délka jsou asi jediné kladné věci. AI parťáci zase k ničemu (možná jen na oživení). Většinu času se člověk válí po zemi a střílí z leže. Hromada blbejch QTE. Nudní a zdlouhaví bossové, které někdy musíte porazit i dvakrát. Pokud nehrajete coop asi nemá smysl dávat za to plnou cenu.
Čau
Hrál jsem RE6 na PS3 a musím říct, že je to absolutní bomba. Grafika je čístá a nejhezčí podívání je na mokré oblečení. Super délka. Jsou zde 4 příběhy,který jeden vyhrajete tak za 4-5 hodin. Doporučuju a neváhejte předobjednávat.
@Paul (11.03.2013 22:14): Ja som hral tiež 5 s klávesnicou a myšou a mám to rozohraté aj na Xboxe. 4 som hral asi 3x na PC len s klávesnicou :D a raz na PS2. So 6 si ale nie som istý, či to mám kupovať na PC alebo na Xbox.
@Paul (11.03.2013 21:12): Tenhle díl je ale něco totálně jinýho. Mě se tu líbil příběh který parádně doplňoval kampaně.(jsou tu 4). Je to spíše už jen akční hraní za Chrise a za Jake byly parádní, ty ostatní(Leon, Ada) už moc ne.
@Shoggot (11.03.2013 21:00): S Lost Planet přešel Capcom na vlastní MT Framework engine a začali dělat většinu PC verzí inhouse, zatímco RE4 a Onimusha byly outsourced nějakým neschopným japoncům. RE6 bude skvělý port stejně jako pětka, už vyšel i benchmark který to víceméně potvrzuje. Samotná hra je kontroverzní, ale co jsem četl tak většina věcí na co se nadávalo už je opečovaná. Za těch 20 liber to nezní špatně, časem to určitě koupím. Čtyřka i pětka byly supr.
@Paul (11.03.2013 20:40): Tak to pardon, zas tolik konverze nehraju. Resi 4 mi hodně uvízlo v paměti. Často ani nemusím konverze hrát, protože mám konzoli.
Pokud tohle bude dobrý port, tak je to fajn. Škoda toho zbytku.
@Shoggot (11.03.2013 20:33): Nevím kdes posledních pár let žil, ale od vydání Lost Planet (rok 2006) jsou všechny PC verze od Capcomu prakticky bezchybné. Resi 4 a Onimusha 3 byly poslední zmrvené capcom PC verze.
No to bude krása. Určitě stejně zmršený port, jako Resident Evil 4. Ten měl ale aspoň výbornou náplň. Ta tady už chybí.