Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon
Volition
Volition
Volition
Volition
Volition
Volition
Volition
Volition
Volition
Volition
Volition
Volition
PC
07.06.2011
PC
07.06.2011
PC
07.06.2011
PC
07.06.2011
PC
07.06.2011
PC
07.06.2011
PC
07.06.2011
PC
07.06.2011
PCPS3X360
07.06.2011
PCPS3X360
07.06.2011
XOne
25.07.2017
PCPS3X360
07.06.2011
XOne
25.07.2017
XboxX/S
kompatibilní
PCPS3X360
07.06.2011
XOneXboxX/S
kompatibilní
Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon Red Faction: Armageddon
Žánr
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano

Padesát let po revoluci na Marsu, která vyústila v porážku okupační armády EDF a osvobodila lid Marsu od útlaku, se obyvatelům rudé planety žije hůř, než kdy předtím. Píše se rok 2170 a Mars je pustošen magnetickými bouřemi a tornády do té míry, že je povrch neobyvatelný. Meteorit, který tyto přírodní katastrofy způsobil, navíc zničil hlavní výrobník na vzduch. To si vynutilo stáhnout se do důlních šachet a jeskyní, pod povrch planety, tedy do prostor, obývaných z nutnosti pouze prvními kolonisty. Avšak ani zde není bezpečno. Všeho je nedostatek, lidé těžce snášejí změnu prostředí a nikdo tak nejde pro ránu daleko.

Příběh hry začíná deset let po odchodu do tohoto nedobrovolného, podzemního exilu. Pravnuk revolucionářů Aleca Masona a Samanyi, Darius Mason si žije na poměry celkem slušně. Působí v hlavní osadě kolonistů, „Bastion“ jako překupník a zboží dováží také do ostatních, menších osad. Při jednom takovém převozů je nalákán ke starému chrámu Marauderů a zde je léčkou, připravenou zákeřným knězem, přesvědčen, aby otevřel záhadnou šachtu. Tím však osvobodil zlo, jehož kořeny sahají do hluboké minulosti, až k první marťanské revoluci, vybojované horníkem Parkerem (události Red Faction), který zničil zločinnou korporaci Ultor, do té doby rozhodující nad bytím a nebytím každého z horníků. Maraudeři byli potomci zaměstnanců Ultoru, kteří uvízli na Marsu. V nehostinných oblastech vytvořili loupeživé klany s vlastní kulturou a hierarchií, přilepšující si přepadáním kolonistů. Většina z nich se však přidala před padesáti lety na stranu kolonistů (události Red Faction: Guerrilla), ale fanatici z jejich řad, uctívající zvláštní kult, nikoliv. Nyní přišel jejich čas, protože Darius nechtěně osvobodil, po léta se v izolaci vyvíjející, vražednou rasu, výsledek činnosti biologické sekce Ultoru. Pro kultisty jsou zrůdy naplněním jejich náboženského učení a příchod armageddonu, pro Daria šance dostát věhlasu příjmení Mason.

V pořadí už čtvrtý díl série se vrací v duchu tradice dílu prvního do interiérů, tentokrát do rozsáhlých jeskynních komplexů, labyrintů šachet a opuštěných zařízení Ultoru. Hratelnost sestává z odolávání nájezdům čím dál tím víc agresivnějších příšer, likvidace jejich hnízd a osvobozování kolonistů z kokonů a v neposlední řadě také dobíjení pevností kultistů. Hráče opět čeká plně zničitelné prostředí a hrátky s fyzikou. Do rukou se mu dostane řada zbraní, se kterými prostředí změní k nepoznání. Jedním z vrcholů destrukčních orgií je pak robotický oblek LEC, se kterým se Darius může probagrovat skrz všechny překážky, i nepřátele. Red Faction vychází i na PS3 a Xbox 360.
Padesát let po revoluci na Marsu, která vyústila v porážku okupační armády EDF a osvobodila lid Marsu od útlaku, se obyvatelům rudé planety žije hůř, než kdy předtím. Píše se rok 2170 a Mars je pustošen magnetickými bouřemi a tornády do té míry, že je povrch neobyvatelný. Meteorit, který tyto přírodní katastrofy způsobil, navíc zničil hlavní výrobník na vzduch. To si vynutilo stáhnout se do důlních šachet a jeskyní, pod povrch planety, tedy do prostor, obývaných z nutnosti pouze prvními kolonisty. Avšak ani zde není bezpečno. Všeho je nedostatek, lidé těžce snášejí změnu prostředí a nikdo tak nejde pro ránu daleko.

Příběh hry začíná deset let po odchodu do tohoto nedobrovolného, podzemního exilu. Pravnuk revolucionářů Aleca Masona a Samanyi, Darius Mason si žije na poměry celkem slušně. Působí v hlavní osadě kolonistů, „Bastion“ jako překupník a zboží dováží také do ostatních, menších osad. Při jednom takovém převozu je nalákán ke starému chrámu Marauderů a zde je léčkou, připravenou zákeřným knězem, přesvědčen, aby otevřel záhadnou šachtu. Tím však osvobodil zlo, jehož kořeny sahají do hluboké minulosti, až k první marťanské revoluci, vybojované horníkem Parkerem (události Red Faction), který zničil zločinnou korporaci Ultor, do té doby rozhodující nad bytím a nebytím každého z horníků. Maraudeři byli potomci zaměstnanců Ultoru, kteří uvízli na Marsu. V nehostinných oblastech vytvořili loupeživé klany s vlastní kulturou a hierarchií, přilepšující si přepadáním kolonistů. Většina z nich se však přidala před padesáti lety na stranu kolonistů (události Red Faction: Guerrilla), ale fanatici z jejich řad, uctívající zvláštní kult, nikoliv. Nyní přišel jejich čas, protože Darius nechtěně osvobodil, po léta se v izolaci vyvíjející, vražednou rasu, výsledek činnosti biologické sekce Ultoru. Pro kultisty jsou zrůdy naplněním jejich náboženského učení a příchod armageddonu, pro Daria šance dostát věhlasu příjmení Mason.

V pořadí už čtvrtý díl série se vrací v duchu tradice dílu prvního do interiérů, tentokrát do rozsáhlých jeskynních komplexů, labyrintů šachet a opuštěných zařízení Ultoru. Hratelnost sestává z odolávání nájezdům čím dál tím víc agresivnějších příšer, likvidace jejich hnízd a osvobozování kolonistů z kokonů a v neposlední řadě také dobíjení pevností kultistů. Hráče opět čeká plně zničitelné prostředí a hrátky s fyzikou. Do rukou se mu dostane řada zbraní, se kterými prostředí změní k nepoznání. Jedním z vrcholů destrukčních orgií je pak robotický oblek LEC, se kterým se Darius může probagrovat skrz všechny překážky, i nepřátele. Red Faction: Armageddon vychází i na PS3 a Xbox 360.
Padesát let po revoluci na Marsu, která vyústila v porážku okupační armády EDF a osvobodila lid Marsu od útlaku, se obyvatelům rudé planety žije hůř, než kdy předtím. Píše se rok 2170 a Mars je pustošen magnetickými bouřemi a tornády do té míry, že je povrch neobyvatelný. Meteorit, který tyto přírodní katastrofy způsobil, navíc zničil hlavní výrobník na vzduch. To si vynutilo stáhnout se do důlních šachet a jeskyní, pod povrch planety, tedy do prostor, obývaných z nutnosti pouze prvními kolonisty. Avšak ani zde není bezpečno. Všeho je nedostatek, lidé těžce snášejí změnu prostředí a nikdo tak nejde pro ránu daleko.

Příběh hry začíná deset let po odchodu do tohoto nedobrovolného, podzemního exilu. Pravnuk revolucionářů Aleca Masona a Samanyi, Darius Mason si žije na poměry celkem slušně. Působí v hlavní osadě kolonistů, „Bastion“ jako překupník a zboží dováží také do ostatních, menších osad. Při jednom takovém převozu je nalákán ke starému chrámu Marauderů a zde je léčkou, připravenou zákeřným knězem, přesvědčen, aby otevřel záhadnou šachtu. Tím však osvobodil zlo, jehož kořeny sahají do hluboké minulosti, až k první marťanské revoluci, vybojované horníkem Parkerem (události Red Faction), který zničil zločinnou korporaci Ultor, do té doby rozhodující nad bytím a nebytím každého z horníků. Maraudeři byli potomci zaměstnanců Ultoru, kteří uvízli na Marsu. V nehostinných oblastech vytvořili loupeživé klany s vlastní kulturou a hierarchií, přilepšující si přepadáním kolonistů. Většina z nich se však přidala před padesáti lety na stranu kolonistů (události Red Faction: Guerrilla), ale fanatici z jejich řad, uctívající zvláštní kult, nikoliv. Nyní přišel jejich čas, protože Darius nechtěně osvobodil, po léta se v izolaci vyvíjející, vražednou rasu, výsledek činnosti biologické sekce Ultoru. Pro kultisty jsou zrůdy naplněním jejich náboženského učení a příchod armageddonu, pro Daria šance dostát věhlasu příjmení Mason.

V pořadí už čtvrtý díl série se vrací v duchu tradice dílu prvního do interiérů, tentokrát do rozsáhlých jeskynních komplexů, labyrintů šachet a opuštěných zařízení Ultoru. Hratelnost sestává z odolávání nájezdům čím dál tím víc agresivnějších příšer, likvidace jejich hnízd a osvobozování kolonistů z kokonů a v neposlední řadě také dobíjení pevností kultistů. Hráče opět čeká plně zničitelné prostředí a hrátky s fyzikou. Do rukou se mu dostane řada zbraní, se kterými prostředí změní k nepoznání. Jedním z vrcholů destrukčních orgií je pak robotický oblek LEC, se kterým se Darius může probagrovat skrz všechny překážky, i nepřátele. Red Faction: Armageddon vychází i na PS3 a Xbox 360.
Padesát let po revoluci na Marsu, která vyústila v porážku okupační armády EDF a osvobodila lid Marsu od útlaku, se obyvatelům rudé planety žije hůř, než kdy předtím. Píše se rok 2170 a Mars je pustošen magnetickými bouřemi a tornády do té míry, že je povrch neobyvatelný. Meteorit, který tyto přírodní katastrofy způsobil, navíc zničil hlavní výrobník na vzduch. To si vynutilo stáhnout se do důlních šachet a jeskyní, pod povrch planety, tedy do prostor, obývaných z nutnosti pouze prvními kolonisty. Avšak ani zde není bezpečno. Všeho je nedostatek, lidé těžce snášejí změnu prostředí a nikdo tak nejde pro ránu daleko.

Příběh hry začíná deset let po odchodu do tohoto nedobrovolného, podzemního exilu. Pravnuk revolucionářů Aleca Masona a Samanyi, Darius Mason si žije na poměry celkem slušně. Působí v hlavní osadě kolonistů, „Bastion“ jako překupník a zboží dováží také do ostatních, menších osad. Při jednom takovém převozu je nalákán ke starému chrámu Marauderů a zde je léčkou, připravenou zákeřným knězem, přesvědčen, aby otevřel záhadnou šachtu. Tím však osvobodil zlo, jehož kořeny sahají do hluboké minulosti, až k první marťanské revoluci, vybojované horníkem Parkerem (události Red Faction), který zničil zločinnou korporaci Ultor, do té doby rozhodující nad bytím a nebytím každého z horníků. Maraudeři byli potomci zaměstnanců Ultoru, kteří uvízli na Marsu. V nehostinných oblastech vytvořili loupeživé klany s vlastní kulturou a hierarchií, přilepšující si přepadáním kolonistů. Většina z nich se však přidala před padesáti lety na stranu kolonistů (události Red Faction: Guerrilla), ale fanatici z jejich řad, uctívající zvláštní kult, nikoliv. Nyní přišel jejich čas, protože Darius nechtěně osvobodil, po léta se v izolaci vyvíjející, vražednou rasu, výsledek činnosti biologické sekce Ultoru. Pro kultisty jsou zrůdy naplněním jejich náboženského učení a příchod armageddonu, pro Daria šance dostát věhlasu příjmení Mason.

V pořadí už čtvrtý díl série se vrací v duchu tradice dílu prvního do interiérů, tentokrát do rozsáhlých jeskynních komplexů, labyrintů šachet a opuštěných zařízení Ultoru. Hratelnost sestává z odolávání nájezdům čím dál tím víc agresivnějších příšer, likvidace jejich hnízd a osvobozování kolonistů z kokonů a v neposlední řadě také dobíjení pevností kultistů. Hráče opět čeká plně zničitelné prostředí a hrátky s fyzikou. Do rukou se mu dostane řada zbraní, se kterými prostředí změní k nepoznání. Jedním z vrcholů destrukčních orgií je pak robotický oblek LEC, se kterým se Darius může probagrovat skrz všechny překážky, i nepřátele. Red Faction: Armageddon vychází i na PS3 a Xbox 360.
Padesát let po revoluci na Marsu, která vyústila v porážku okupační armády EDF a osvobodila lid Marsu od útlaku, se obyvatelům rudé planety žije hůř, než kdy předtím. Píše se rok 2170 a Mars je pustošen magnetickými bouřemi a tornády do té míry, že je povrch neobyvatelný. Meteorit, který tyto přírodní katastrofy způsobil, navíc zničil hlavní výrobník na vzduch. To si vynutilo stáhnout se do důlních šachet a jeskyní, pod povrch planety, tedy do prostor, obývaných z nutnosti pouze prvními kolonisty. Avšak ani zde není bezpečno. Všeho je nedostatek, lidé těžce snášejí změnu prostředí a nikdo tak nejde pro ránu daleko.

Příběh hry začíná deset let po odchodu do tohoto nedobrovolného, podzemního exilu. Pravnuk revolucionářů Aleca Masona a Samanyi, Darius Mason si žije na poměry celkem slušně. Působí v hlavní osadě kolonistů, „Bastion“ jako překupník a zboží dováží také do ostatních, menších osad. Při jednom takovém převozu je nalákán ke starému chrámu Marauderů a zde je léčkou, připravenou zákeřným knězem, přesvědčen, aby otevřel záhadnou šachtu. Tím však osvobodil zlo, jehož kořeny sahají do hluboké minulosti, až k první marťanské revoluci, vybojované horníkem Parkerem (události Red Faction), který zničil zločinnou korporaci Ultor, do té doby rozhodující nad bytím a nebytím každého z horníků. Maraudeři byli potomci zaměstnanců Ultoru, kteří uvízli na Marsu. V nehostinných oblastech vytvořili loupeživé klany s vlastní kulturou a hierarchií, přilepšující si přepadáním kolonistů. Většina z nich se však přidala před padesáti lety na stranu kolonistů (události Red Faction: Guerrilla), ale fanatici z jejich řad, uctívající zvláštní kult, nikoliv. Nyní přišel jejich čas, protože Darius nechtěně osvobodil, po léta se v izolaci vyvíjející, vražednou rasu, výsledek činnosti biologické sekce Ultoru. Pro kultisty jsou zrůdy naplněním jejich náboženského učení a příchod armageddonu, pro Daria šance dostát věhlasu příjmení Mason.

V pořadí už čtvrtý díl série se vrací v duchu tradice dílu prvního do interiérů, tentokrát do rozsáhlých jeskynních komplexů, labyrintů šachet a opuštěných zařízení Ultoru. Hratelnost sestává z odolávání nájezdům čím dál tím víc agresivnějších příšer, likvidace jejich hnízd a osvobozování kolonistů z kokonů a v neposlední řadě také dobíjení pevností kultistů. Hráče opět čeká plně zničitelné prostředí a hrátky s fyzikou. Do rukou se mu dostane řada zbraní, se kterými prostředí změní k nepoznání. Jedním z vrcholů destrukčních orgií je pak robotický oblek LEC, se kterým se Darius může probagrovat skrz všechny překážky, i nepřátele. Pro základní hru za necelé dva měsíce vyšlo ještě DLC Path to War.
Padesát let po revoluci na Marsu, která vyústila v porážku okupační armády EDF a osvobodila lid Marsu od útlaku, se obyvatelům rudé planety žije hůř, než kdy předtím. Píše se rok 2170 a Mars je pustošen magnetickými bouřemi a tornády do té míry, že je povrch neobyvatelný. Meteorit, který tyto přírodní katastrofy způsobil, navíc zničil hlavní výrobník na vzduch. To si vynutilo stáhnout se do důlních šachet a jeskyní, pod povrch planety, tedy do prostor, obývaných z nutnosti pouze prvními kolonisty. Avšak ani zde není bezpečno. Všeho je nedostatek, lidé těžce snášejí změnu prostředí a nikdo tak nejde pro ránu daleko.

Příběh hry začíná deset let po odchodu do tohoto nedobrovolného, podzemního exilu. Pravnuk revolucionářů Aleca Masona a Samanyi, Darius Mason si žije na poměry celkem slušně. Působí v hlavní osadě kolonistů, „Bastion“ jako překupník a zboží dováží také do ostatních, menších osad. Při jednom takovém převozu je nalákán ke starému chrámu Marauderů a zde je léčkou, připravenou zákeřným knězem, přesvědčen, aby otevřel záhadnou šachtu. Tím však osvobodil zlo, jehož kořeny sahají do hluboké minulosti, až k první marťanské revoluci, vybojované horníkem Parkerem (události Red Faction), který zničil zločinnou korporaci Ultor, do té doby rozhodující nad bytím a nebytím každého z horníků. Maraudeři byli potomci zaměstnanců Ultoru, kteří uvízli na Marsu. V nehostinných oblastech vytvořili loupeživé klany s vlastní kulturou a hierarchií, přilepšující si přepadáním kolonistů. Většina z nich se však přidala před padesáti lety na stranu kolonistů (události Red Faction: Guerrilla), ale fanatici z jejich řad, uctívající zvláštní kult, nikoliv. Nyní přišel jejich čas, protože Darius nechtěně osvobodil, po léta se v izolaci vyvíjející, vražednou rasu, výsledek činnosti biologické sekce Ultoru. Pro kultisty jsou zrůdy naplněním jejich náboženského učení a příchod armageddonu, pro Daria šance dostát věhlasu příjmení Mason.

V pořadí už čtvrtý díl série se vrací v duchu tradice dílu prvního do interiérů, tentokrát do rozsáhlých jeskynních komplexů, labyrintů šachet a opuštěných zařízení Ultoru. Hratelnost sestává z odolávání nájezdům čím dál tím víc agresivnějších příšer, likvidace jejich hnízd a osvobozování kolonistů z kokonů a v neposlední řadě také dobíjení pevností kultistů. Hráče opět čeká plně zničitelné prostředí a hrátky s fyzikou. Do rukou se mu dostane řada zbraní, se kterými prostředí změní k nepoznání. Jedním z vrcholů destrukčních orgií je pak robotický oblek LEC, se kterým se Darius může probagrovat skrz všechny překážky, i nepřátele. Pro základní hru za necelé dva měsíce vyšlo ještě DLC Path to War.
Padesát let po revoluci na Marsu, která vyústila v porážku okupační armády EDF a osvobodila lid Marsu od útlaku, se obyvatelům rudé planety žije hůř, než kdy předtím. Píše se rok 2170 a Mars je pustošen magnetickými bouřemi a tornády do té míry, že je povrch neobyvatelný. Meteorit, který tyto přírodní katastrofy způsobil, navíc zničil hlavní výrobník na vzduch. To si vynutilo stáhnout se do důlních šachet a jeskyní, pod povrch planety, tedy do prostor, obývaných z nutnosti pouze prvními kolonisty. Avšak ani zde není bezpečno. Všeho je nedostatek, lidé těžce snášejí změnu prostředí a nikdo tak nejde pro ránu daleko.

Příběh hry začíná deset let po odchodu do tohoto nedobrovolného, podzemního exilu. Pravnuk revolucionářů Aleca Masona a Samanyi, Darius Mason si žije na poměry celkem slušně. Působí v hlavní osadě kolonistů, „Bastion“ jako překupník a zboží dováží také do ostatních, menších osad. Při jednom takovém převozu je nalákán ke starému chrámu Marauderů a zde je léčkou, připravenou zákeřným knězem, přesvědčen, aby otevřel záhadnou šachtu. Tím však osvobodil zlo, jehož kořeny sahají do hluboké minulosti, až k první marťanské revoluci, vybojované horníkem Parkerem (události Red Faction), který zničil zločinnou korporaci Ultor, do té doby rozhodující nad bytím a nebytím každého z horníků. Maraudeři byli potomci zaměstnanců Ultoru, kteří uvízli na Marsu. V nehostinných oblastech vytvořili loupeživé klany s vlastní kulturou a hierarchií, přilepšující si přepadáním kolonistů. Většina z nich se však přidala před padesáti lety na stranu kolonistů (události Red Faction: Guerrilla), ale fanatici z jejich řad, uctívající zvláštní kult, nikoliv. Nyní přišel jejich čas, protože Darius nechtěně osvobodil, po léta se v izolaci vyvíjející, vražednou rasu, výsledek činnosti biologické sekce Ultoru. Pro kultisty jsou zrůdy naplněním jejich náboženského učení a příchod armageddonu, pro Daria šance dostát věhlasu příjmení Mason.

V pořadí už čtvrtý díl série se vrací v duchu tradice dílu prvního do interiérů, tentokrát do rozsáhlých jeskynních komplexů, labyrintů šachet a opuštěných zařízení Ultoru. Hratelnost sestává z odolávání nájezdům čím dál tím víc agresivnějších příšer, likvidace jejich hnízd a osvobozování kolonistů z kokonů a v neposlední řadě také dobíjení pevností kultistů. Hráče opět čeká plně zničitelné prostředí a hrátky s fyzikou. Do rukou se mu dostane řada zbraní, se kterými prostředí změní k nepoznání. Jedním z vrcholů destrukčních orgií je pak robotický oblek LEC, se kterým se Darius může probagrovat skrz všechny překážky, i nepřátele. Pro základní hru za necelé dva měsíce vyšlo ještě DLC Path to War.
Padesát let po revoluci na Marsu, která vyústila v porážku okupační armády EDF a osvobodila lid Marsu od útlaku, se obyvatelům rudé planety žije hůř, než kdy předtím. Píše se rok 2170 a Mars je pustošen magnetickými bouřemi a tornády do té míry, že je povrch neobyvatelný. Meteorit, který tyto přírodní katastrofy způsobil, navíc zničil hlavní výrobník na vzduch. To si vynutilo stáhnout se do důlních šachet a jeskyní, pod povrch planety, tedy do prostor, obývaných z nutnosti pouze prvními kolonisty. Avšak ani zde není bezpečno. Všeho je nedostatek, lidé těžce snášejí změnu prostředí a nikdo tak nejde pro ránu daleko.

Příběh hry začíná deset let po odchodu do tohoto nedobrovolného, podzemního exilu. Pravnuk revolucionářů Aleca Masona a Samanyi, Darius Mason si žije na poměry celkem slušně. Působí v hlavní osadě kolonistů, „Bastion“ jako překupník a zboží dováží také do ostatních, menších osad. Při jednom takovém převozu je nalákán ke starému chrámu Marauderů a zde je léčkou, připravenou zákeřným knězem, přesvědčen, aby otevřel záhadnou šachtu. Tím však osvobodil zlo, jehož kořeny sahají do hluboké minulosti, až k první marťanské revoluci, vybojované horníkem Parkerem (události Red Faction), který zničil zločinnou korporaci Ultor, do té doby rozhodující nad bytím a nebytím každého z horníků. Maraudeři byli potomci zaměstnanců Ultoru, kteří uvízli na Marsu. V nehostinných oblastech vytvořili loupeživé klany s vlastní kulturou a hierarchií, přilepšující si přepadáním kolonistů. Většina z nich se však přidala před padesáti lety na stranu kolonistů (události Red Faction: Guerrilla), ale fanatici z jejich řad, uctívající zvláštní kult, nikoliv. Nyní přišel jejich čas, protože Darius nechtěně osvobodil, po léta se v izolaci vyvíjející, vražednou rasu, výsledek činnosti biologické sekce Ultoru. Pro kultisty jsou zrůdy naplněním jejich náboženského učení a příchod armageddonu, pro Daria šance dostát věhlasu příjmení Mason.

V pořadí už čtvrtý díl série se vrací v duchu tradice dílu prvního do interiérů, tentokrát do rozsáhlých jeskynních komplexů, labyrintů šachet a opuštěných zařízení Ultoru. Hratelnost sestává z odolávání nájezdům čím dál tím víc agresivnějších příšer, likvidace jejich hnízd a osvobozování kolonistů z kokonů a v neposlední řadě také dobývání pevností kultistů. Hráče opět čeká plně zničitelné prostředí a hrátky s fyzikou. Do rukou se mu dostane řada zbraní, se kterými prostředí změní k nepoznání. Jedním z vrcholů destrukčních orgií je pak robotický oblek LEC, se kterým se Darius může probagrovat skrz všechny překážky, i nepřátele. Pro základní hru za necelé dva měsíce vyšlo ještě DLC Path to War.
Padesát let po revoluci na Marsu, která vyústila v porážku okupační armády EDF a osvobodila lid Marsu od útlaku, se obyvatelům rudé planety žije hůř, než kdy předtím. Píše se rok 2170 a Mars je pustošen magnetickými bouřemi a tornády do té míry, že je povrch neobyvatelný. Meteorit, který tyto přírodní katastrofy způsobil, navíc zničil hlavní výrobník na vzduch. To si vynutilo stáhnout se do důlních šachet a jeskyní, pod povrch planety, tedy do prostor, obývaných z nutnosti pouze prvními kolonisty. Avšak ani zde není bezpečno. Všeho je nedostatek, lidé těžce snášejí změnu prostředí a nikdo tak nejde pro ránu daleko.

Příběh hry začíná deset let po odchodu do tohoto nedobrovolného, podzemního exilu. Pravnuk revolucionářů Aleca Masona a Samanyi, Darius Mason si žije na poměry celkem slušně. Působí v hlavní osadě kolonistů, „Bastion“ jako překupník a zboží dováží také do ostatních, menších osad. Při jednom takovém převozu je nalákán ke starému chrámu Marauderů a zde je léčkou, připravenou zákeřným knězem, přesvědčen, aby otevřel záhadnou šachtu. Tím však osvobodil zlo, jehož kořeny sahají do hluboké minulosti, až k první marťanské revoluci, vybojované horníkem Parkerem (události Red Faction), který zničil zločinnou korporaci Ultor, do té doby rozhodující nad bytím a nebytím každého z horníků. Maraudeři byli potomci zaměstnanců Ultoru, kteří uvízli na Marsu. V nehostinných oblastech vytvořili loupeživé klany s vlastní kulturou a hierarchií, přilepšující si přepadáním kolonistů. Většina z nich se však přidala před padesáti lety na stranu kolonistů (události Red Faction: Guerrilla), ale fanatici z jejich řad, uctívající zvláštní kult, nikoliv. Nyní přišel jejich čas, protože Darius nechtěně osvobodil, po léta se v izolaci vyvíjející, vražednou rasu, výsledek činnosti biologické sekce Ultoru. Pro kultisty jsou zrůdy naplněním jejich náboženského učení a příchod armageddonu, pro Daria šance dostát věhlasu příjmení Mason.

V pořadí už čtvrtý díl série se vrací v duchu tradice dílu prvního do interiérů, tentokrát do rozsáhlých jeskynních komplexů, labyrintů šachet a opuštěných zařízení Ultoru. Hratelnost sestává z odolávání nájezdům čím dál tím víc agresivnějších příšer, likvidace jejich hnízd a osvobozování kolonistů z kokonů a v neposlední řadě také dobývání pevností kultistů. Hráče opět čeká plně zničitelné prostředí a hrátky s fyzikou. Do rukou se mu dostane řada zbraní, se kterými prostředí změní k nepoznání. Jedním z vrcholů destrukčních orgií je pak robotický oblek LEC, se kterým se Darius může probagrovat skrz všechny překážky, i nepřátele. Pro základní hru za necelé dva měsíce vyšlo ještě DLC Path to War.
Padesát let po revoluci na Marsu, která vyústila v porážku okupační armády EDF a osvobodila lid Marsu od útlaku, se obyvatelům rudé planety žije hůř, než kdy předtím. Píše se rok 2170 a Mars je pustošen magnetickými bouřemi a tornády do té míry, že je povrch neobyvatelný. Meteorit, který tyto přírodní katastrofy způsobil, navíc zničil hlavní výrobník na vzduch. To si vynutilo stáhnout se do důlních šachet a jeskyní, pod povrch planety, tedy do prostor, obývaných z nutnosti pouze prvními kolonisty. Avšak ani zde není bezpečno. Všeho je nedostatek, lidé těžce snášejí změnu prostředí a nikdo tak nejde pro ránu daleko.

Příběh hry začíná deset let po odchodu do tohoto nedobrovolného, podzemního exilu. Pravnuk revolucionářů Aleca Masona a Samanyi, Darius Mason si žije na poměry celkem slušně. Působí v hlavní osadě kolonistů, „Bastion“ jako překupník a zboží dováží také do ostatních, menších osad. Při jednom takovém převozu je nalákán ke starému chrámu Marauderů a zde je léčkou, připravenou zákeřným knězem, přesvědčen, aby otevřel záhadnou šachtu. Tím však osvobodil zlo, jehož kořeny sahají do hluboké minulosti, až k první marťanské revoluci, vybojované horníkem Parkerem (události Red Faction), který zničil zločinnou korporaci Ultor, do té doby rozhodující nad bytím a nebytím každého z horníků. Maraudeři byli potomci zaměstnanců Ultoru, kteří uvízli na Marsu. V nehostinných oblastech vytvořili loupeživé klany s vlastní kulturou a hierarchií, přilepšující si přepadáním kolonistů. Většina z nich se však přidala před padesáti lety na stranu kolonistů (události Red Faction: Guerrilla), ale fanatici z jejich řad, uctívající zvláštní kult, nikoliv. Nyní přišel jejich čas, protože Darius nechtěně osvobodil, po léta se v izolaci vyvíjející, vražednou rasu, výsledek činnosti biologické sekce Ultoru. Pro kultisty jsou zrůdy naplněním jejich náboženského učení a příchod armageddonu, pro Daria šance dostát věhlasu příjmení Mason.

V pořadí už čtvrtý díl série se vrací v duchu tradice dílu prvního do interiérů, tentokrát do rozsáhlých jeskynních komplexů, labyrintů šachet a opuštěných zařízení Ultoru. Hratelnost sestává z odolávání nájezdům čím dál tím víc agresivnějších příšer, likvidace jejich hnízd a osvobozování kolonistů z kokonů a v neposlední řadě také dobývání pevností kultistů. Hráče opět čeká plně zničitelné prostředí a hrátky s fyzikou. Do rukou se mu dostane řada zbraní, se kterými prostředí změní k nepoznání. Jedním z vrcholů destrukčních orgií je pak robotický oblek LEC, se kterým se Darius může probagrovat skrz všechny překážky, i nepřátele. Pro základní hru za necelé dva měsíce vyšlo ještě DLC Path to War.
Padesát let po revoluci na Marsu, která vyústila v porážku okupační armády EDF a osvobodila lid Marsu od útlaku, se obyvatelům rudé planety žije hůř, než kdy předtím. Píše se rok 2170 a Mars je pustošen magnetickými bouřemi a tornády do té míry, že je povrch neobyvatelný. Meteorit, který tyto přírodní katastrofy způsobil, navíc zničil hlavní výrobník na vzduch. To si vynutilo stáhnout se do důlních šachet a jeskyní, pod povrch planety, tedy do prostor, obývaných z nutnosti pouze prvními kolonisty. Avšak ani zde není bezpečno. Všeho je nedostatek, lidé těžce snášejí změnu prostředí a nikdo tak nejde pro ránu daleko.

Příběh hry začíná deset let po odchodu do tohoto nedobrovolného, podzemního exilu. Pravnuk revolucionářů Aleca Masona a Samanyi, Darius Mason si žije na poměry celkem slušně. Působí v hlavní osadě kolonistů, „Bastion“ jako překupník a zboží dováží také do ostatních, menších osad. Při jednom takovém převozu je nalákán ke starému chrámu Marauderů a zde je léčkou, připravenou zákeřným knězem, přesvědčen, aby otevřel záhadnou šachtu. Tím však osvobodil zlo, jehož kořeny sahají do hluboké minulosti, až k první marťanské revoluci, vybojované horníkem Parkerem (události Red Faction), který zničil zločinnou korporaci Ultor, do té doby rozhodující nad bytím a nebytím každého z horníků. Maraudeři byli potomci zaměstnanců Ultoru, kteří uvízli na Marsu. V nehostinných oblastech vytvořili loupeživé klany s vlastní kulturou a hierarchií, přilepšující si přepadáním kolonistů. Většina z nich se však přidala před padesáti lety na stranu kolonistů (události Red Faction: Guerrilla), ale fanatici z jejich řad, uctívající zvláštní kult, nikoliv. Nyní přišel jejich čas, protože Darius nechtěně osvobodil, po léta se v izolaci vyvíjející, vražednou rasu, výsledek činnosti biologické sekce Ultoru. Pro kultisty jsou zrůdy naplněním jejich náboženského učení a příchod armageddonu, pro Daria šance dostát věhlasu příjmení Mason.

V pořadí už čtvrtý díl série se vrací v duchu tradice dílu prvního do interiérů, tentokrát do rozsáhlých jeskynních komplexů, labyrintů šachet a opuštěných zařízení Ultoru. Hratelnost sestává z odolávání nájezdům čím dál tím víc agresivnějších příšer, likvidace jejich hnízd a osvobozování kolonistů z kokonů a v neposlední řadě také dobývání pevností kultistů. Hráče opět čeká plně zničitelné prostředí a hrátky s fyzikou. Do rukou se mu dostane řada zbraní, se kterými prostředí změní k nepoznání. Jedním z vrcholů destrukčních orgií je pak robotický oblek LEC, se kterým se Darius může probagrovat skrz všechny překážky, i nepřátele. Pro základní hru za necelé dva měsíce vyšlo ještě DLC Path to War.
Padesát let po revoluci na Marsu, která vyústila v porážku okupační armády EDF a osvobodila lid Marsu od útlaku, se obyvatelům rudé planety žije hůř, než kdy předtím. Píše se rok 2170 a Mars je pustošen magnetickými bouřemi a tornády do té míry, že je povrch neobyvatelný. Meteorit, který tyto přírodní katastrofy způsobil, navíc zničil hlavní výrobník na vzduch. To si vynutilo stáhnout se do důlních šachet a jeskyní, pod povrch planety, tedy do prostor, obývaných z nutnosti pouze prvními kolonisty. Avšak ani zde není bezpečno. Všeho je nedostatek, lidé těžce snášejí změnu prostředí a nikdo tak nejde pro ránu daleko.

Příběh hry začíná deset let po odchodu do tohoto nedobrovolného, podzemního exilu. Pravnuk revolucionářů Aleca Masona a Samanyi, Darius Mason si žije na poměry celkem slušně. Působí v hlavní osadě kolonistů, „Bastion“ jako překupník a zboží dováží také do ostatních, menších osad. Při jednom takovém převozu je nalákán ke starému chrámu Marauderů a zde je léčkou, připravenou zákeřným knězem, přesvědčen, aby otevřel záhadnou šachtu. Tím však osvobodil zlo, jehož kořeny sahají do hluboké minulosti, až k první marťanské revoluci, vybojované horníkem Parkerem (události Red Faction), který zničil zločinnou korporaci Ultor, do té doby rozhodující nad bytím a nebytím každého z horníků. Maraudeři byli potomci zaměstnanců Ultoru, kteří uvízli na Marsu. V nehostinných oblastech vytvořili loupeživé klany s vlastní kulturou a hierarchií, přilepšující si přepadáním kolonistů. Většina z nich se však přidala před padesáti lety na stranu kolonistů (události Red Faction: Guerrilla), ale fanatici z jejich řad, uctívající zvláštní kult, nikoliv. Nyní přišel jejich čas, protože Darius nechtěně osvobodil, po léta se v izolaci vyvíjející, vražednou rasu, výsledek činnosti biologické sekce Ultoru. Pro kultisty jsou zrůdy naplněním jejich náboženského učení a příchod armageddonu, pro Daria šance dostát věhlasu příjmení Mason.

V pořadí už čtvrtý díl série se vrací v duchu tradice dílu prvního do interiérů, tentokrát do rozsáhlých jeskynních komplexů, labyrintů šachet a opuštěných zařízení Ultoru. Hratelnost sestává z odolávání nájezdům čím dál tím víc agresivnějších příšer, likvidace jejich hnízd a osvobozování kolonistů z kokonů a v neposlední řadě také dobývání pevností kultistů. Hráče opět čeká plně zničitelné prostředí a hrátky s fyzikou. Do rukou se mu dostane řada zbraní, se kterými prostředí změní k nepoznání. Jedním z vrcholů destrukčních orgií je pak robotický oblek LEC, se kterým se Darius může probagrovat skrz všechny překážky, i nepřátele. Pro základní hru za necelé dva měsíce vyšlo ještě DLC Path to War.
Oficiální stránky hry (http://www.redfaction.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.redfaction.com/)