Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@DEU (03.05.2022 18:29): Z jeho komentáře usuzuju, že by se spíš radši podíval na avizované western/drama, než na romantický/telenovela. To je jako kdyby si chtěl vidět upírský horor a někdo ti doporučil Stmívání. A ještě k tomu ty nekonečné pseudofilosofické bláboly emancipované blbky blééé. Radši ať si pustí nějakou klasiku jako Deadwood, nebo Hatfieldovi a McCoyovi.
@B.L.B.. (03.05.2022 11:22): Z jakého důvodu?

@Walome (03.05.2022 12:06):  Seriál jsem sjel celý během jednoho dne. Geniálně zpracované putování americkým divokým západem se vším všudy. Nad drsnou atmosférou ční herecké výkony téměř všech herců a hudební doprovod. Hlavní hrdinka působí občas trošku neohrabaně, ale jelikož jde o velmi mladou ženu, je to vlastně v pořádku. Není to žádná limonáda a westernová pohádka. Měl jsem trochu strach po fiasku z Those Who Wish Me Dead, ale naprosto se minul účinkem. Taylor Sheridan opět prokázal vysokou kvalitu a seriál roku 2021 je na světě. 9/10 minimálně.
@Walome (25.04.2022 08:57): pokud by nějaká hra měla být system seller .. tj. stát s konzolí prakticky 13+ tisíc. Tak je to právě Red Dead 2. U téhle hry si prostě neřekneš "co za krám jsem to koupil" pokud by na něj nebyly žádné další hry.

Jsem zvědav, zda vyjde nějaká péče na PS5. Ne že by to ta hra vyloženě potřebovala. Ale třeba spolu s remakem jedničky spojené do jednoho celku..
Tak asi po roce jsem měl čas "celý den" prosedět u hraní a bylo to krásné :) celou dobu mi dělala společnost právě tahle hra, kterou hraju od vydání prakticky nonstop (s asi půlroční pauzou po prvním dohrání), protože ten svět je prostě nádhernej. Za celý den jsem splnil pouze jednu hlavní misi a asi tři vedlejší, jinak jsem se jen kochal, lovil, objevoval. A večer, když jsem dceři půjčil ovladač aby si zajezdila s koníkem, tak jsem s obdivem koukal na paromata, jako kdybych u toho právě neproseděl iks hodin.

Tahle hra mohla stát klidně 4000,- a pořád by se vyplatila. A kdyby bylo DLC (ideálně za Sadie), byl bych nadšenej.
Už jen 4 ryby a zabití grizzlyho házením nožů a mám 100% completion. Dostanu dalších 50 plusek? :D
@Starletka (23.01.2022 16:56): Já píšu téměř vždy čtyři odstavce, kdy v prvním mám krátký úvod do hry, v následujících dvou se rozepisuji o hře detailněji z grafického hlediska, hratelnosti, obtížnosti, jak na mě hra působí a jaké vyvolává emoce, její klady, zápory a podobně. Poslední odstavec je obvykle formou shrnutí jinými slovy. Obvykle dostávám okolo 20 plus, protože mé komentáře jsou obvykle delší než tento tvůj. Také záleží jakou komentuješ hru. RDR2 je jedna z nejlepších her poslední doby co se týče hry jednoho hráče. Osobně jsem takto kvalitně zpracovaný single player neviděl od vydání první Mafie a Vietcongu.
@Starletka (23.01.2022 16:56): No já se tu dřu s komentem na Cyberpunk, dokonce do něj dám i jeden vtip, a takhle mě přeskočíš ani ne za den. No co je to za klauni?

Gratulace k nej komentu. ;)
@Jab (23.01.2022 16:18): Když už občas napíšu komentář, tak se většinou taky neudržím a rozepisuju se víc než bych chtěl - není to snadné se držet jen toho nejdůležitějšího. Taky si při hraní dělám poznámky (a často skončí jen u nich, eh).
Ale sám ty dlouhé komentáře skoro nikdy nečtu.
@Kunick (23.01.2022 16:08): @AlieN (23.01.2022 16:13): Jako vážně? :) V tomhle to mám o něco jinde. Naopak na samostatnou hru mi to přijde celkem krátké. Pokud si u hry dělám poznámky, tak pak většinou komentář vydá alespoň na nějakých pět odstavců. Nicméně to jsou mé připomínky ke hře. Naopak třebas základní mechanismy hry nepopisuji, anžto ty jsou zbytečné a každý si je může přečíst kdekoliv jinde.

Každopádně koment má ani ne po jednom dnu našlápnuto na nejoblíbenější komentář posledního měsíce. ;)
@Starletka (23.01.2022 13:58): Je to krátký a úderný, přitom výstižný. Dobrý koment, a pozitivní a u populární hry, tak se není co divit :)


Pozitivní tedy na můj vkus tedy až moc, mě ten příběh spíš štval (resp jeho víceméně neexistence), ale chápu tě když tě bavila hlavní postava a zvrat se záporákem... a gameplay je skvělý bez debaty, sám jsem ve hře nakonec strávil skoro dvakrát tolik času co zatím ty, a stejně po roce a půl už přemýšlím že mám chuť na repete.
Já, včera večer, 20x přepisující ten svůj blábol: "Je to sranec, ale stejně to nikdo číst nebude" -> *cink achievement 30 plusek*
The hell? :D
@SilentWolf (20.01.2022 09:10): nevim no, u mafie DE jsem trpěl a nedokázal jsem si na to vůbec zvyknout, takže si držím od rdr2 trošku distanc. mě se líbilo jak u starých gtačkách jsem prostě zmáčkl tlačítko a CJ třeba šel a nastoupil sám do auta. působilo to fakt počítačově či klávesově či jak to nazvat a krásně se mi to ovládá i dnes, nepočítám li kameru u starých gtaček
Prolog mě bavil, zato epilog se nějak vleče.
John není Arthur prostě. Není a není.
@Starletka (19.01.2022 20:49): Snažím se, bohužel mi ovládání u RDR2 přijde příliš konzolovité a unylé. Já chápu, že je to jakoby western apod, ale nejsem fanoušek držení tlačítek pro minimalistické akce v jakékoliv podobě. Dostal jsem se i skrz prolog ze sněhu do toho tábora a zatím mi žádnej charakter, dialog ani námět nepřišel ani trošku zajímavej či strhující, takže je to dost složitý pro mě s touhle hrou.
@Starletka (19.01.2022 13:57): Mě vždycky přescriptované lineární sekvence přišly dost nevýrazné, pokud se bavíme o otevřeném herním světě. Právě na mise, kdy jsem nebyl ničím svázanej, na ty vzpomínám nejradši já, protože mě fascinovalo co si můžu dovolit pro vlastní herní zážitek :P
@David_Cravford (17.01.2022 22:44): Tak toho jsem si nějak vůbec nevšímala. Max mě vyhodila mise, když jsem se otočila a začala utíkat na úplně opačnou stranu, ale jinak žádný problém :D A jak píše kolega, ty vyloženě lineární sekvence bývají právě ty nejzapamatovatelnější -> jiná hra by tam hodila cutscene a nazdar.
@Bursoft (18.01.2022 08:58): Jako u FC3 mi vadilo že mise skončila když jsem chtěl jít ze strany na enemáky, to mi přišlo retardovaný.
Líbilo se mi jak u GTA III při poslední misi jsem si mohl jet pro zbraně na konec mapy a nic špatného se nestalo, to bylo super, taková volnost. Half Life není sandbox :D a nestěžuju, protože HL nehraju.
Njn, hrozně fajn sandbox, ale všechno kolem hlavního příběhu a misí v něm je solidní bída.
Já si v tomhle ohledu vždycky vzpomenu na Fort Wallace, která už je taky ke konci hry a ve který musíte zabíjet stráže předepsaným způsobem v předepsaným pořadí, působí to jako tutorial.

Ta hra prostě chce, aby to hlavně dobře vypadalo.
@Bursoft (18.01.2022 08:58): Mne linearita neprekáža, ale v Red Dead Redemption je už miestami tlačená do extrému. Banditov nemôžeš prepadnúť sprava, ale iba zľava, nemôžeš v pokoji lootovať telá mŕtvych protivníkov, lebo tvoji spoločníci sú práve v prestrelke a ak dlho čakáš, zabijú ich a keď už prestrelka skončí, tiež sa k tomu nemôžeš vrátiť, lebo ťa ihneď navigujú iným smerom. No a úplným extrémom je v tomto smere jedna zo záverečných misií, kde nemôžeš zabiť ostreľovača z diaľky a ani rana do hlavy mu vôbec nič nerobí, až kým sa neposunieš dostatočne dopredu a úloha sa nezmení na zabi ostreľovača.

Možno by mi to prekážalo menej, ak by Read Dead Redemption 2 neponúkal až tak ostrý kontrast medzi azda najlepšie spracovaným open worldom, aký som kedy videl a maximálne naskriptovanými misiami. A nie, ani v GTA V som to až tak nevnímal ako tu a trochu mi to narúšalo zážitok.
@David_Cravford (17.01.2022 23:54): Naposledy jsem hrál třeba Ghost of Tsushima Director's Cut a tam jsou ty skripty mnohem horší, a to je open world hodně podobný ubisofťáckým, kde je ta volnost opravdu velká. Lineární mise tě většinou vedou tak, že mají nějaké dobře naskriptované vyústění, vznikají z toho super momenty apod. V Half Life si taky nestežuješ, že je lineární. Jen proto, že je to open world, neznamená, že tam nemůžou být naskriptované sekvence.