Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Rage 2


Diskuze

« Novější Starší »
Tak dohrano a zadny zazrak to tedy nebyl no. Gunplay je slusny, specialni schopnosti jsou docela svezi vanek, zbrane jsou naopak dost zklamani. Specialni mody z Doom se tak zde nekonaji, coz je docela skoda. Vylepsovani zbrani nema zadny velky vyznam, jen vetsi dmg a zasobnik. Ve hre je male mnozstvi nepratel, znovu, srovnavat s Doomem, kde o velke tuhe nepratele nebylo nouze, zde neni na miste. V pohode si tu vystacite s kombinaci utocne pusky a brokovnice, vyjimecne pouzijete raketomet a tim to konci. Rage 2 se tak nejvice podobna Far Cry riznuty Bulletstormem.

Otevreny svet je o nicem, pribehova linka o osmii misich, vedlejsi ukoly zde nejsou vubec, jen si po vzoru Far Cry "poklabosite" s nejakmi NPCcky, kteri vas odkazi na urcitou lokaci na mape. Narozdil od Far Cry vam zde sice reknou nejaky dojemny pribeh ohledne dane lokace, ve vysledku jde ale o to same jako ve Far Cry - dostanete bod na mape, ktery se nijak nelisi od ostatnich.

Auta stojej taky za prd. Je jich tu nejakych patnact mozna, vylepsovat jde ale jen jedno. Souboje v autech na mape nejsou vubec, muzete jen nicit konvoje. Jizdni model je sileny a zavody jsou nuda.

V podstate je Rage 2 prakticky v kazdem aspektu horsi nez jednicka. A to jednicka take neni zadny zazrak (byt me bavila dost).
@marwel (20.05.2019 15:34): U battlenetu to tak bývá, jak popisuješ. U Rage 2 mě to automaticky hodí do hry, ale první to ještě spustí Bethesda Launcher. Možná že nějaká chyba přímo u tebe, že kdybys to odstranil a znovu prostřednictvím Launchera nechal vytvořit ikonu, tak by tě to rovnou házelo do hry jako mě. Ale možná že by ti to i tak nešlo. Jo, není to zrovna ideální takhle dělat 2-3 kroky navíc, ale tak jsou horší problémy.
@CrocoRay (20.05.2019 14:21): Tak mne to pres ikonu nejde vubec, pres launcher ano, ale jeste to po me chce odsouhlasit neco ohledne BethesdaHelper, jinak se to nespusti. U battlenetu se jen nahodi stranka dane hry, spustit ji pak stejne musim skrz nej. Tohle jsou veci, ktere me osobne vadi na laucherech asi nejvic, ze musim delat o dva tri kroky vic k tomu, abych hru vubec spustil. Steam na tom v minulosti nebyl lepe, neustale chtel instalovat redist sracky i pri opakovanem spusteni hry apod.
@marwel (20.05.2019 02:43): Mně to třeba přes ikonu v pohodě funguje, ale spustí ti to Bethesdu a pak to spouští přes to. Ta ikona na ploše u mě funguje jako odkaz na Launcher a následné spuštění.

@ales68 (20.05.2019 13:43): Pokud umíš anglicky trochu, tak bych zadal do vyhledávače "Rage 2 loading freezing" "Crash freeze on launch" nebo něco v tom smyslu a mohl bys řešení najít.
@ales68 (20.05.2019 09:40): Rage 2 nemám, ale přes mám Fallout 76 a u toho je mnohem lepší najít si přímo spouštěcí soubor hry a nemusíš vůbec spouštět přes Bethesda launcher. Možná je to mimo, ale mě to třeba pomohlo F76 pustit.
Ahoj , spouštím to přes Bethesdu , zmáčknu obdélník play , asi třikrát se zatočí kostička a nic......Ani náběh černé obrazovky....Možná to budou ovladače. Při Farcry New Dawn mě to naznačovalo , ale jelo to:-)
@ales68 (19.05.2019 23:28): Pokud to mas na bethesda launcheru nespoustej hru pres ikonu na plose, nefunguje. Vubec nechapu, proc nabizi vytvorit ikonu na plose kdyz to pak pres ni stejne nejde spustit. Stejny pripad jak u battlenetu.
@ales68 (19.05.2019 23:28): To bys musel trochu více ten problém popsat, jestli to hodí chybovou hlášku nebo jen černá obrazovka?

Jakože první mě napadá aktualizovat ovladače grafické karty, když je to o něco novější hra. Pak problém může být kdekoliv a chtělo by to se trochu rozepsat.
Ahoj , koupil jsem pc Rage 2 a po stažení hra nenaběhne....Počítač by mě na to stačit.Hrál jsem Farcry 6 a v poho.....
@HolyMeatball (17.05.2019 00:28): Je to tak no. Ja si myslim, ze oni k tomu presne pristoupili tak, ze navrhli gunplay a specialni schopnosti a zbytek zacali resit az potom. Open-world je v soucasnosti dle meho snazsi navrhnout nez linearni hru. Logicky zalezi na to, jak moc moznosti a detailu do hry daji. Red Dead Redemption je samozrejmne uplne jina uroven, ale k vyblbnuti se staci to, co je v Rage 2 nebo Just Cause nebo treba Red Faction Guerilla apod. U me Rage 2 momentalne nahrazuje MP strilecky, tedy kdyz si chci jen bezmozkove zastrilet. Zaroven me tam neserou maly deti, kteri hrajou 10 hodin denne (a valcujou me levou zadni :P).
@SimonEndt (16.05.2019 17:47): Jo, to máš pravdu. Tady tě tím nijak nezdržují a jde to proletět celkově spíše až za těch 5 hodin, když 2 hodiny jsou ty přesuny. 3 bude čistá koridorová linka.

V Maxovi to tak asi bylo, ale já jel vše poctivě a tunil na maximum. Auto tam hrálo větší roli než tady. Jen jsem to bral tak, že ten vedlejší obsah je jinak na stejném systému, že dokola plníš to samé a žádné extra vedlejší mise, kde bys rozvíjel postranní příběhy, se tu nekoná. V tomhle bych to přirovnal i k tomu Just Cause.
@marwel (16.05.2019 17:36): Just Cause 3 třeba mělo hrozný jízdní model a lepší byl přesun padákem - byl mnohem rychlejší a praktičtější. Ale jinak s tou destrukcí a jiným stylem hraní souhlasím. Ale ten systém, že děláš dokola to samé na obdobných bodech (základny), to mají ty hry společné. Ale jinak odlišnější hry.

A více než Bulletstorm tak spíše ten Doom. I když k tomu Bulletu to má zase blíž díky těm humanoidním protivníkům, kteří převažují. Ale možná bych to dal více k tomu Wolfovi novému.
@CrocoRay (16.05.2019 12:53): Mě přijde, že v Mad Maxovi jsi byl nucenej grindit materiály a plnit vedlejší mise abys mohl pokračovat, takže se ta herní stopáž protáhla. Tady když chceš, tak to můžeš prolítnout jak, jak říkáš, za 3 hodiny a čau.
@Feidias (16.05.2019 16:40): To je těžká otázka :-)) V komentáři jsem to srovnal s Mad Maxem a řekl bych, že k Just Cause to pak bude mít daleko asi jako ten Max Max k Just Cause.

Ona ta akce je taková jiná, ale co se týče mapy a těch vedlejších aktivit, tak by se to opravdu srovnat dalo, protože to mají Mad Max, Just Cuase i Rage 2 společné. Ale Rage 2 má ze všech nejkratší příběh. Mě příběh v Just Cause bavil. Je okrajový a je předvídatelný a je klišé, ale rozvíjel se trochu déle a je fakt, že ty vedlejší aktivity zabraly o něco větší plochu.

Ale ano, dalo by se říct, že u těch vedlejších aktivit by se to srovnat dalo. Co se týče samotné akce a hlavních misí, tak to ani trochu. Rage 2 má hlavní mise čistě koridor a největší podobnost je pouze s tím Doomem. Hlavní mise jsou prakticky datadisk k Doomovi.
@Feidias (16.05.2019 12:39): Počkej, protože 3 hodiny hlavní kampaně. Zbytek jsou aktivity po vzoru Mad Max. Jo, vedlejší příběhy tam jsou po výslechu lidí, ale to najdeš tak jako tak sám na mapě a max. to je tak, že jim rovnou řekneš: "Jo, tak tihle jsou už po smrti." Žádné side questy typu, tak teď ti zaplatím a nějaký mini příběh, co by se odehrával během plnění, to tam neočekávej.

Jediná story je ta hlavní příběhová a ta je moc krátká. 3 hodiny bez nadsázky a 1200 Kč je na to moc. Já to předobjednal, bo prachy neřeším a Rage jsem měl rád.
@Bellerofontes (16.05.2019 06:09): Tak být na mutanty, to už je jiný level, ale je to spíše jiná úchylka :-D

Ano, přestřelky jsou jako v Doomu až na ty převažující lidské protivníky. Je to taková šílená rychlá ujetost a i hlavní hrdina se pohybuje jako Doom guy.

Vozový park není špatný, ale musíš plnit vedlejšáky a já měl spoustu z nich zamknutých. Splnil jsem dost vedlejších aktivit, ale tam musíš skupovat a plnit více závodů. Já měl na konci jen 4 kousky a moc jsem je nevyužil. Více jsem jen dočasně nakradl od nepřátel a časem někde ztratil. Ale takových 10-20 kousků tam bude, ale to jsem nepočítal.

@Feidias (16.05.2019 07:44): Mise jsou koridor a je to spíše jako ten Doom. Takže střílení a závody. Závody jsou ale jen v jedné misi a zbytek jen vedlejšáky už. S GTA to nemá nic společného. A hlavní mise fakt bez nadsázky projdeš za 3 hodiny.
@CrocoRay (15.05.2019 23:56): Není se vůbec za co stydět. Na slabosti pro svalnaté, oslizlé a žilnaté mutanty, v jejichž živočišném těle proudí patřičně zahuštěné šťávy, není nic špatného.

Přestřelky jako v Doom? To zní velmi slibně. Jak si na tom stojí vozový park?
@SimonEndt (15.05.2019 19:48): Jo, tady je to hodně akční. FC: New Dawn byl též dost akční, ale tohle je takové blíže až k tomu Doomu, až na to že tu jsou ti lidští protivníci více. Ale monster je tu taky hodně a jsou různorodá. V tomhle je to pro mě lepší než jednička. Ta měla taky monstra, ale tak decentně. Tady těch velkých sviní je opravdu hodně a já vždy byl ujetý na velké parchanty. Člověk si pak připadá jako opravdový hrdina, jak ty svině skolí k zemi. Už od dětství mě fascinovala ta velikost a zůstalo mi to.
@marwel (15.05.2019 19:41): To já raději volím normal obtížnost. Jet pak celé úseky od začátku je otravné, ale zase co se týče nightmare, tak tam je třeba to asi brát jako samozřejmost, ať to člověka vycvičí, pokud má na to nervy. Já si jen tak vždy zastřílím a spíše jsem zvědavý, co bude s tím generálem Crossem.

Už ani nevím, jestli ten Cross byl v jedničce nebo ne. Vím, že na konci se hodně bojovalo s Autoritou, ale celkově si už ty detaily v příběhu tak extra nepamatuji.
@CrocoRay (15.05.2019 19:28): Věřím, že tak frenetická akce si určitě najde celou řadu lidí, u tebe mi to bylo naprosto jasný :)) já už jsem holt trošku z tohoto žánru unavený a spíš mě bere silnější příběh. Na druhou stranu je to asi dobře, trh je po tom očividně hladovej, jinak by se to tak dobře neprodávalo.
Jo tak ted jsem zjistil, ze se mi po smrti a reloadu checkpointu vratila obtiznost zpatky na Nightmare. Na Hard uz je to lepsi, clovek se nemusi tolik kryt a celkove ty souboje ziskaji na dynamice.
Já bych řekl, že ono je to hodně jako Mad Max a Far Cry: New Dawn. Z Mad Max si bere to plnění stále stejných úkolů - vybíjej tábory a hledej bedny. S FC: New Dawn je to podobné takovou tou šílenou akcí. A z obojího si bere to vylepšování skillů.

Já u toho strávil už 8 hodin a hlavní linku celkem ignoruji, takže herní doba je o dost delší. Asi bych to tedy měl dohrané jít čistě po lince.

A jinak uznávám, že žádné vedlejší úlohy a zápletky to nemá. Side aktivity jsou hlavně pro vylepšování postavy a sbírání bodů. Hlavní linka jsou pak koridory, což mi vůbec nevadí, protože akce je luxusní.

Ta hra tedy hlavně sází na tu akci po vzoru Doomu. A celkově mě to baví. Hodnotit to asi budu 70%, což je u mě fajn hra. Nepřijde mi to ani trochu špatné, jen jednička byla taková více s citem dělaná a člověk i v té pustině se cítil lépe.

Jinak akční momenty a scény se mi líbí a mutanti luxus.
@SimonEndt (15.05.2019 18:29): Hlavne nepratele jsou bullet sponge jak svine a je jich v lokacich casto strasne moc. Ted jsem chtel vystrilet nejakou lokaci, kde maji byt hned tri ark chests. Koukam, obtiznost dve lebky, to bych dat mohl. Asi tak ctvrt hodiny ty hajzli fidlam tou kulickovkou co jsem na zacatku hry dostal jen aby me nejaky vemeno na konci zabilo a muzu zacit cely ten ctvrthodinovy kolotoc pekne od zacatku. Skvele. Pro zajimavost je to podobny duvod proc jsem prestal hrat New Dawn. Tam jsem se vydal na najkou tu misi. Hraju, na konci chcipnu a abych to cele zacinal zase od zacatku. New Dawn s Rage 2 jsou si az neprijemne podobne, pritom Far Cry 5 bylo docela fajn, horsi nez trojka ale jinak ok.
@marwel (15.05.2019 17:32): To mě mrzí. Ono, jako v případě Far Cry, to není špatná hra, ale není ničím ani extra zajímavá nebo zábavná, prostě jen průměrně dobrá střílečka. Přitom potenciál by to mělo a stačilo by málo úsilí, aby z toho bylo něco víc, než víkendová jednohubka, na kterou do měsíce všichni zapomenou :/ Hádám, že tohle je současný trend a velkým studiím to prostě stačí.
Recenze na games, tohle mi přijde fakt škoda, zase promarněnej potenciál:

Pro hlavní dějovou linku nehraje roli, příběhové mise se odehrávají výhradně v koridorech, a tak celá pustina funguje jako trochu pěknější načítací obrazovka, přes níž se budete trmácet tam a zpět, aby se mohla celá věc zas o kousek posunout.

Chvíli je to celkem zábava, jenže záhy zjistíte, že Rage 2 nemá žádný postranní děj, žádné vedlejší zápletky, úkoly či malé příběhy, které byste odkrývali průzkumem lokací, a tak se funkce celého širého světa smrskává do dvou bodů. Zaprvé: Natáhnout herní dobu, protože bez přejíždění mezi hlavními misemi by hra trvala tak tři hodiny. (I tak budete mít za šest, sedm hodin hotovo, zaměříte-li se jen na hlavní linku.) Zadruhé: Sbírat krabice s bordelem.
@HELLER (15.05.2019 07:01): Pocit ze střílení je opravdu jako z Dooma, i když jsem ze začátku říkal, že bych to s tím nesrovnával. Co se týče stereotypu, tak to záleží, jak moc budeš plnit vedlejší aktivity, protože ty hlavní mi přijdou jako klasická hra a zabaví to. Vedlejší aktivity jsou ale zase důležité na vylepšování postavy apod. I když je fakt, že na PC to není těžké a možná se dá obejít i bez toho, ale já si rád postavu vylepšuji, takže zatím plním vše a na hlavní úkoly se tolik nevrhám.
Oni to hlavně hrají na PS4pro, kde i na tyto poměry je to fakt bída, ale zase jim to jede 60 FPS :D

Pokud hra bude zábavná, doom style gunplay, tak se tomu dá odpustit horší grafika, na úkor stabilních FPS, rychlé frenetické akce.
Ale obávám se, aby hra po chvíli nezklouzla do stereotypu.
@Bursoft (15.05.2019 00:14): S videem se to blbě srovnává, ale upřímně fakt grafika není to, na co hra sází a na dnešní dobu je to z AAA titulů podprůměr dle mého názoru. Hraji na ultra ve full HD. Jednička se mi líbila více :-)

Jinak mě ale hra baví a strávil jsem u ní 3 hodiny. Je fakt, že vedlejšáky jsou hodně stereotypní ala ubisoft - vraždi, vraždi, vraždi a když chceš, tak najdi všechny objekty. Ale vylepšujete si postavu, zbraně, auto. A každé vylepšení má více modů, takže je to chytlavé a člověka to opět motivuje, pokud je hodně na vylepšování, ale asi všechny pointy nedám. Teď jsem u toho strávil 2 hodiny těmi vedlejšáky a bavilo mě to, ale celkově asi pojedu pak hlavní mise více.

Jinak jsem celkově u toho strávil přes 3 hodiny a dal jsem úvod, hromadu těch side aktivit a jednu další hlavní misi. Úvod se mi hodně líbil a spousta luxusních mutantů. Aktivity, jak píšu, tak jsou celkem stereotypní. A hlavní mise taková klasika, ale originálnější oproti těm vedlejšákům. Mapa taková generická. Jízdní model se mi líbí. Ale celkově mi jednička přišla dělaná taková více s citem.

Asi 70% budu hodnotit pak, což odhaduji. Ale hra se mi líbí a baví mě to.
Vy, co to už máte, na jakékoliv platformě.. Koukám na let's play z Vortexu a jsem až šokovanej, jak hnusná ta hra je.. mají nějaký technický problém oni nebo je to fakt tak špatný?
https://www.youtube.com/watch?v=DZWO3zNnRPo
např. 34:25, 51:03, 1:01:00 (celkově ten "kanál" nepůsobí vůbec strašidelně, jen hnusně)..
Jsem z toho jelen , dělají to pořád složitější , zkouším i bethesdu a pořád se nedaří nové zaregistrování....
Ahoj chlapi , koupil jsem pc verzi . Papírové CD s klíčem....Zadal ve steamu přidat hru a ukázalo mě to neplatný klíč ....Asi 100 -krát.....Máte zkušenost ?
Tak jsem rozjel úvod a baví mě to. Střílení je opravdu jako v Doomu a začátek je luxusně akční a taky se Doomu dost podobá - jako ti netvoři apod. Čekal bych, že se ve hře objeví později.

Co se týče mapy, tak tam mám zatím takové základní ničení blokád apod., ale vzhledem k tomu, že akce je zábavná, tak se mi to líbí a baví mě to.

Jednička ale možná měla takovou jinou temnější atmosféru a tohle je zase více takové akční, ale jsem na začátku, tak to nemohu soudit moc.
Jo, ač mě Toddler jako punching bag taky baví, tak bych ho z průserů her jinejch studií neobviňoval, ten se stará o produkty/průsery samotnýho Bethesda Game Studia :)
Pete je ale PR týpek celýho Zenimaxu, takže tam už je to pravděpodobnější.
Je škoda že se uchylujou k podobnejm nesmyslům, marketing Rage 2 byl jinak docela povedenej.
Bethesda stále hledá new lows..

Bethesda withheld the information that the game uses Denuvo Anti-Tamper until 24 hours before release. Bethesda also withheld the information that both the pre-order content and Deluxe Edition content require a 3rd-party Bethesda.net account until 24 hours before release on the game's Steam page. Because the main game can be played without a Bethesda account but the DLC content cannot, this in effect holds paid for content hostage until you create a Bethesda.net account. Bethesda's own website does not mention the need for a Bethesda account on their own support page on System requirements (as of 1:40 AM Central Time May 14th 2019, 3.7 hours after release. Withholding this information which would have impacted pre-order sales until right before release should be considered a form of fraud/false advertising. Both measures would have taken more than a day to add to the game's code and Bethesda would have known about it for a substantial amount of time before release. The only reason to have withheld this info would be to prevent the inclusion of these requirements from affecting pre-orders. This is greedy and unethical corporate behavior.
Tak já jen doufám že ten trend kriklavych barev v postapo světech je jen taková taskarice a moc se nechyti. Nebo aspoň ne tu růžovou:)
@Bodkin (13.05.2019 21:13): říkám to nerad a všichni víme, že máš divný vkus, ale tady ti musím dát zapravdu!

Bethesda to s PR opět posrala, recenzi jsem ještě neviděl, ale celkem tomu věřím.
@Bodkin (13.05.2019 22:42): Tak ono je to subjektivní, ale i příběhově se mi Days Gone líbil více. Last of Us se ale bralo trochu víc vážně a depresivně, zatímco Days Gone měl i takové veselé chvilky a někdy byl trochu přehnaný, že se to nedalo brát vážně, ale jako celek mi přišlo, že se tam toho odehrálo mnohem více a taky je to i delší hra (i když tady hraje roli openworld). Ale ono to možná takhle vyjde nastejno.

@Paul (13.05.2019 23:23): Metro: Exodus, Far Cry: New Dawn, Days Gone a Rage 2? Já už takhle plánoval, že si celou čtyřku dám a Rage 2 mi chybí :-) Division jde nějak mimo mě.
Stejně tvle...v rozmezí pár měsíců čtyři AAA post-apo akce. A ještě Division 2, taky v podstatě post-apo. To se to sešlo.
@Bodkin (13.05.2019 21:13): Dobrá reakce :-))

@kuler91 (13.05.2019 21:01): Za každou cenu nemusíš nic, ale jak píše Bodkin, tak Days Gone byl super. Podle mě překonával i ten Last of Us, ale to už je subjektivní.

A taky záleží na osobních preferencích a někoho post-apo nemusí vůbec brát. Nebo mě třeba nebere Fallout série, ale neříkám, že je to špatné.
Takže další hra ( stejně jako days gone ) kterou hrát maximálně tak v totální herní krizi .. Asi to nebude tak sux, ale nic co by člověk musel za každou cenu hrát.
Co se dívám, tak tam jsou podobné perverzní arény z jedničky akorát s jiným i postavami, ale dost to kopíruje tu jedničku v řadě věcí. A postavy jsou též úchylné.

Jako špatné to podle mě nebude a co se týče Avalanche, tak já se upřímně o to studio nějak nezajímám a hlavně jsem optimistický, když jednička mě bavila. Pokud budu zklamaný, tak nevadí. Ale i tak předobjednávky nelituji a gameplay videa se mi líbí.
@marwel (13.05.2019 17:41): Konec se mi právě hodně líbil, co se týče přestřelek, ale spíše mi šlo o to, že ty lokace a herní mechanismy a podávání příběhu se mi více líbilo. Combat jako takový to nepřevyšoval a i když byl dobrý, tak to nebylo to, proč mě ta hra bavila jako celek. A souhlasím, že ten začátek byl jenom slabší a pak už zbraně byly lepší.

Já to dohrál 2x, ale už je to dávněji a nevím, zda bych to objektivně už teď přesně posoudil, jaké to bylo s tou útočnou puškou. Ale vím, že ty mrchy ke konci dost vydržely a to mě někdy štvalo. Ale kulometem už padali jako hrušky.
@M.a.t.t. (13.05.2019 14:41): Asi tak no. Hned jak jsem zjistil, ze IDSoft ve vyvoji hry figuruji vicemene jen jako poradci, tak bylo jasne, ze to zadna velka pecka nebude. Plus k tomu vycpely format open-worldu. Ale jednicka me bavila a je ted docela herni sucho, takze jsem se planovanou predobjednavku rusit nechystal.

@CrocoRay (13.05.2019 15:25): Combat v Rage 1 neni spatny, jen musis prezit ty zacatky s pistolkou. Coz je pro zajimavost podobna situace s poslednim Doomem. ID Soft proste neumi navrhnout dobrou pistoli ve svych hrach. To bude asi tim, ze premysleji prilis ve velkem. To je furt same BFG a tak. :P
Už se těším, až ta hra zítra přijde. Začínám mít herní absťák a nudím se :-D
@Paul (13.05.2019 15:13): U jedničky jsem měl paradoxně opačný pocit. Ale tak ne úplně doslova, protože i ten boj se mi líbil, akorát prostě ty okolní věci se mi líbily více a tím si mě hra dostávala.
Všichni chválí combat a kritizují vše okolo. To se asi dalo čekat, ikdyž je to škoda.
Tak zatím to na nějakou extra pecku nevypadá. Spíš jako milionkrát provařenej open-world, kterej není ani zdaleka tak crazy, jak ukazují trailery..
@SimonEndt (09.05.2019 23:08): Jako jo, monstra tam jsou a to byly i v jedničce. Já myslel jakože převážnou část hry. Jo, třeba zbraně jsou si podobné a možná ten pocit ze samotného střílení může být podobný, ale celkově ta akce s lidmi anebo s tím, kde rubeš samé pekelné netvory, už jako celek působí úplně jinak.

Ale takhle to beru já. Nemůžu někomu vymlouvat, že mu to může přijít podobné s Doomem. Jen osobně si myslím, že tam jsou v té akci velké rozdíly právě díky té zmíněné věci, co jsem psal.
@CrocoRay (09.05.2019 20:18): Mě to přijde Doomu podobné hodně, zvlášť v tom gunpleji, ale ono je to logický, když na tom dělali stejní lidi. Jsou tam hodně podobné zbraně, technika střelby, movement, dokonce i BFG. Mě osobně to nevadí, na Doomu se mi to líbí. A ehm menší spoiler, monstra tam jsou taky, jako boss fighty :)
@Bursoft (09.05.2019 20:21): Jo a taky mam FC:New Dawn a nekdy ho i budu hrat, tak zly to se mnou jeste neni. Ale pravdu mas v tom ze ten mainstream dost vynechavam, treba SONY only tituly a podobne. Ony to budou asi dobry hry, ale me to proste uz nejak nebavi.
S tema JRPG to byla provokace, to je snad jasny ne:)
@Charllize (09.05.2019 20:16): Já v životě o jrpg nenapsal ani slovo, netuším, odkud bereš, že mi to přijde o ničem.. Čistě RPG nehraju obecně, nemám na ně čas a nebaví mě většinou jejich mechaniky. (je to na mě moc zdlouhavý a pokud nemám čas u toho sedět 4-6 hodin denně, tak mám ten zážitek moc rozdrobenej)

@CrocoRay (09.05.2019 20:18): Tak samozřejmě je Doom koridor, toto je OW, takto jsem to nemyslel.. spíš že to dělá ID soft a gunplay by mohl být na podobné bázi, spíš lepší, co tak sleduju videa..
@Bursoft (09.05.2019 19:12): Já bych to s Doomem asi moc nesrovnával, ale na hru se taky těším a mám předobjednáno. Ale mám rozehrán Days Gone, který zabere tak 40-50 hodin. Ale je fakt, že mám nemocenskou a hře věnuji 10 hodin denně, takže za 4 dny to můžu mít dohrané. Snad ale ne dříve :-)

Vlastně z post apo čtyřky mám dojeté Metro: Exodus, Far Cry: New Dawn. Teď jedu Days Gone. A hned potom se vrhnu na Rage 2. Jednička Rage byla super. Za nemocenskou to ale stihnu dojet na 100% :-))
@Bursoft (09.05.2019 20:10): Spatne jsi to pochopil, dle toho co jsem zatim videl tak to bude naspeedovana akce s myriadama svetylek a prichuti koksu. Na mne uz proste prilis out a prilis rychle, uz na to nemam reakci a pak me to nebavi. Proto jsem psal ze si nechavam sily na BR3, coz je taky mainstream jak prase, na ty se tesim.
A z mainstreamu mam par kousku co se mi libi, treba posledni dva asasini.
A taky bych ti doporucil nejake hidden gemy v oblasti jrpg, a taky nechapu tu pozu ze ti to prijde o nicem.)
prece sis nemyslel ze bych vylozene chtel hejtit neco za cim tak nejak stoji Bethesda, ne? :)
@Charllize (09.05.2019 19:49): Nenapadlo tě někdy, že i mezi mainstream produkcí může být skrytý hidden gem, který by se ti líbil? Já fakt nechápu tady tu pózu, čím víc se to líbí jiným, tím míň se to líbí mně.. Rozumím, že už toho máš odehráno hodně, tak jsi vybíravější, ale i tak..
@Paul (09.05.2019 19:07): Já se na to dost těším.. čekám akci podobnou (lepší?), jak v posledním Doomovi a líbí se mi ten ujetej vibe. A open world jsem se tento rok ještě nestihl přejíst, takže už jen počkat, jestli to půjde nějak rozumně rozjet..
@orromis (09.05.2019 18:36): přesně toho samýho se taky obávám, zvlášť když teď dojíždím AC Origins. Proto si počkám na recenze. Ale ten trailer je parádní, ten dojezd irl a výsměch konce Rage 1 si mě získal :)
@Paul (09.05.2019 17:39): Mě to zas tak nezaujalo teda...

Docela mě zklamalo když jsem zjistil, že to je vlastně openworld shooter kde pravděpodobně zas bude hromada zbytečného repetetivního obsahu a debilním dějem (in a bad way) a to jsem se na to docela těšil, protože ta akce sama o sobě vypadá stále skvěle. Taky počkám na recenze a možná to zkusím a případně refundnu na steamu no...
@MarezCZE (19.04.2019 09:45): Jízdu zpracovali Avalanche, takže by mělo jít o mix Mad Max a Just Cause, naopak gunplay zpracovali id Software, takže by se mělo podobat Doom (2016).

Za mě to bude buď naprostá pecka v podobě openworld Doom a nebo reskinovanej ripoff z výše zmíněných her...