Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Kruciprdel, na Steamu 60€ - sem neupad, a v krámech elektronické kopie jen na Bethesda Launcher. Damn you, Todd.
koupil jsem si Rage 2 at to pustím z bethesdi luncheru nebo přes exe soubor v pc hra nejede nic se neděje
skoušel sem v lucheru funkci scan and repair prostě nic , nikde se nemůžu dopátrat včem to může být ,
podle mě mi prodaly nefunkční brak okradly mě oprachy a jediný co z toho člověk má tak zkaženej weekend
bethesda jsou svině zloději KURVY který rejžujou prachy a prodávají nefunkční brak
Má to zajímavej vývoj. Začlo mě to celkem dost bavit. Sice je to střílení na jedno brdo, a těch lokací k vystřílení je asi o padesat víc než by mělo, ale člověk se vyblbne. Fakt škoda, že tam není pořádnej příběh se zapamatovatelnejma charakterama.
@Cobot (13.02.2020 09:50): Ano, Rage 2 je v tomto jeste o dve tridy horsi nez treba Far Cry nebo jina vybrana ubisofti open world hra. Je to osekane na kost a stoji to ciste na gunplayi. Skoda. Proste navrhli dobry gunplay a horkou jehlou kolem toho usili svet. Ten gunplay se jim ale hodne povedl to ne ze ne.
Tak už mě to přestává bavit. Vypadá to pěkně, střílí se v tom pěkně, ale chybí tomu imerze. Ti zadavatelé úkolů a jejich příběhy jsou naprosto nudní. Je to jak kdyby jsme si došel k nějaký vývěsce a tam si přečetl úkol na šel ho splnit. Teda ona tam takováhle nástěnka ve městě vlastně je a jo psobí to úplně stejně jako za někým dojít.
Ten MS Store je fakt vtipnej. Nedávno jsme si tu stěžoval na divnej bug, že mi po odinstalaci nešla hra znovu instalovat. Psalo to stahuju, ale stáhlo se pár kilo, objevilo se tlaščítko hrát a to po kiknutí nic nedělalo. No tak včera se mi u RAGE 2 ukázalo nad tlačítkem pro instalaci nové tlačítko aktualizovat. Kupopodivu se aktualizace začala stahovat a dotáhla se do konce (9GB). No a co se nestalo najednou mám funkční zelené tlačítko hrát a hra jede. Dokonce ukazuje, že na disku zabírá 44GB. :)

No asi nějak bugla odinstalace, kdy hra na disku zůstala a jen nefungovala. Načež to ten patch spravil.

No konec dobrý všechno dobré...

Tedy, dneska jsem dal novou hru kromě úplně prvních pár okamžiků, kdy je útok na základnu mi něco ve hře chybělo. Co to bylo jsem zjistil při příjezdu autem k prvnímu zátarasu. On tam totiž nikdo nebyl.... Žádný panáci k odstřelení...

No restart hry to vyřešil a už vesele střílim :)

Technická stránka věci tedy veselá, ale gunplay dobrej. Jen se bojim, že je to openworld aka UBI a přestane mě to po pár hodinách bavit jako většina openworldovejch stříleček. Obsahu je tam toiž moc. Ale uvidím.
@Guldy (30.11.2019 09:37): Tak to asi byl ten bug kdy hra z nějakého důvodu přepla na nízkou obtížnost. Náhodou jsem o tom četl, vybral sis nightmare ale hra ti zapla nějakou druhou nejnižší. :) Lidi na to dost nadávali a teď by to mělo být opravené.
a víš vůbec, že si můžeš zvýšit damage zbraní u doktora ve Wellspringu? A že musíš si vybavit co nejdřív i skilly a to včetně té obranné zdi a černý díry?
Je to výzva určená pro druhý hraní a hráče, co už hru znají. Oni nemaj víc HP, ale funkčnější zbroje.
@Paul (29.11.2019 21:23): V poslední době mě fakt baví hrát hry na nejvyšší obtížnost a překonávat ty překážky. Ale je rozdíl mezi tím když to fakt někdo otestuje a tím když prostě podle tabulky zvedne nepřátelům čísílka. ALe jo hra je zajímavá a asi to přepnu na normal a prostě to budu kosit. :)
@martinelk (29.11.2019 21:21): Tak to je obtížnost pro magory. Původně tam mám dojem ani nebyla a dodělali jí tam později. Já to hrál na normal a užíval si to. Tahle hra není o výzvě, je to tom bejt superhero co nakopává všem okolo prdel :)
Po rozehrání na obtížnost Ultra Nightmare se musím ptát jestli tu obtížnost vůbec někdo testoval? To že mě nepřátelé zabijou na 1-2 rány mi zase tak nevadí ale to že já musím do základního blbečka vystřílet celý zásobník už ok není. Buď bych měl vydržet víc nebo nepřátelé stejně jako já jít po pár ranách k zemi. Headshoty taky moc nefungujou a příjde mi že je to o náhodě, i po několika ranách do hlavy se nepřítel neporoučí k zemi? Navíc tahle obtížnost silně rozbíjí hru, místo toho aby člověk freneticky střílel a vrhal se do přestřelek, tak opatrně postupuje vpřed a nepřátele odstřeluje z dálky. Na což není AI stavěná a absolutně si nedokáže poradit.

Chtě, nechtě musím srovnávat s Ion Fury kde taky hraje prim frenetická akce ale i na nejtěžší obtížnost je hra těžká ale vyvážená a hlavně zábavná. Tady je to nuda kdy to co by mělo být super ( tedy přestřelky ) je nezajímavé. Zdejší Ultra Nightmare jen ukazuje že nestačí přidat nepřátelům HP a poškození ale musí se to celé vyvážit. Takže asi chtě nechtě budu muset snížit obtížnost.
Ale tak Rage 2 je velice dobrá hra, akorát je to něco jinýho než co očekávali recenzenti a youtůbeři.

A taky není moc pravda ta teorie, že to co tam dal ID soft je skvělé a co Avalanche je hrůza - ID soft jen spolupracoval, hra je celkově hlavně dílo Avalanche. Tahle hra má nejlepší pohyb po bojišti, používání skillů a střílení, co jsem kdy zažil. Mám teď třeba Borderlands 3, a tam je všechno výborný, ale najednou po R2 si připadám neohrabaný, postava se furt při boji o něco zadrhává a není to tak plynulé, jako R2.

Navíc R2 je prostě punk, má krátný hlavní příběh (kterej má za úkol hlavně neomezovat) a pak si prostě mlátíte blbečky podle chuti, jak chcete, čím chcete a kde chcete. Je to o střílení a bití, ne o příběhy a mise, které každého rozpláčou a přimějí cenit si svých blízkých a pomilovat svého psa (od toho jsou tu excluzivky od SONY). Každá zbraň je tu vymazlená a hru lze dohrát i se základní pistolkou.

Ta hra má jednu velikou výhodu – to co má dělat, dělá strašně dobře.

DLCčka to má překvapivě hodně kvalitní a vyplatí se je pořídit všechny.

Pro explorery je hra plná místeček s easter eagy.

Mně tenhle výsledek spolupráce dvou studií, ID soft a Avalanche nesmírně sednul a doufám, že Avalanche půjdou a budou tímhle směrem tvořit i dál.
@Cobot (28.11.2019 10:44): Ten store je totální mr**a. Mně zničehonic přestaly fungovat všechny (2) hry, co jsem měl nainstalovaný a pomohl mi jenom reinstal kompletně všech Win aplikací skrz powershell. Kámošovi zase takto zničhonic nešlo spustit Metro Exodus.

Zkus ještě stáhnout xbox launcher (tuším Xbox beta se to jmenuje), popř. přeinstalovat tu Xbox gaming console nebo jak se to jmenuje.
Tak jsem si znovu zaplatil gamepass že doprubnu Rage 2, který jsme letmo zkusil před pár dnima a celkem se mi líbilo a já blbec ho odinstaloval. Včera jsem ho chtěl stáhnout znovu a nejde nainstalovat. Kliknu na instalaci a jenom to problikne. Stáhne se jakoby jen něco malýho a vyjede popup okno z oznámení, že instalace dokončena, ale ne. Bohužel se něco domrvilo se storem nebo s windowsema. Store jsem zkoušel resetovat a nepomohl to. Na druhym kompu se pod stejným účtem instalace normálně rozjede a stahuje se to. Nesetkal jste se s tím někdo? Ostatní hry ze storu se taky normálně začnou stahovat.
Tak za 3 dny mi vyprší gamepass, akorát jsem to stihl. Takhle vypadá mapa po 25 hodinách střílení, ježdění a všeobecnýho power fantazování :)
Bavilo mě to opravdu nad očekávání, za mne nejlepší Avalanche hra - i překonávající Just Cause 2. Ke konci jsem si ještě odemkl hezkej tančík a prošel se po džungli.
Škoda hodně nedopečenýho narativu, na to dost rezignovali, ale gameplay mi to víc než vynahradil.
@marwel (26.11.2019 06:39): Ono jde i o to, jak moc hraješ hry typu Doom anebo Bulletstorm a jak ti celkově jdou. Já se do toho hned dostal, ale když jsem to před nějakým časem ukazoval kámošovi a nehrál jsem to nějaký měsíc, tak jsem zapomněl ovládání a ty komba, abych rozpoutal ten pořádný a správný chaos. Ale jinak je to ovládání takové intuitivní a přejde hned do krve. Též ale záleží na zvolené obtížnosti.
@Garret (25.11.2019 23:41): Tak já to hraju zadara z gamepassu, takže to ani nebyl finanční risk :)

@marwel (26.11.2019 06:39): jo, to souhlas, já hraju většinou jen jednu hru naráz, takže nemám problém že bych něco pozapomněl. Předpokládám že to zítra dohraju (jsem doma kvůli darování krve).
@Paul (25.11.2019 22:36): Ten gunplay je dobry. Pro me to byl ale podobny pripad jako novy Doom - hraje se to dost jinak nez bezne dnesni FPSky a chvili mi trvalo se do toho dostat. Az ke konci jsem skutecne dokazal hru poradne hrat a na bojisti rozsevat vylozeny chaos, podobne jako v Doom ale stacilo dat si par dni pauzu a kdyz jsem to znovu zapl, uz mi to zase vubec neslo. :) Roli v tom asi hodne hraje fakt, ze cely ten gameplay musi byt plynuly a efektni aby to bylo zabavne (podobny pripad jako DMC5 mezi rubackami, jakmile nekombujete je to vylozena nuda, zatimco DMC Devil May Cry me bavil od zakladu, i bez nejakeho mega kombovani). Docela zasadni rozdil napriklad od ubisoftiho Far Cry, ktere hrac rychle dostane do rukou a kdykoli se snadno ke hre vrati, i po dlouhe dobe. COD to same.
19 hodin a stále baví..zrovna se mi odemklo nový vozítko. Je zajímavý že co v týhle hře dělám je v podstatě grind nejhrubšího zrna - jezdím po mapě od lokace k lokaci a čistím je, čas od času to proložím příběhovou misí - ale ten gunplay je tak zábavnej, že mi to jako grind vůbec nepřijde. Nabízí se srovnání s předchozí post-apo od Avalanche - Mad Max, je to hodně podobná hra, ale ten gameplay mi tam nepřišel ani zdaleka tak zábavný jako tady, takže se mi tam ta ubisoftovanost hodně přejedla - zde zatím ne.

Nějakej ten screen

https://abload.de/img/baseprofilescreenshottcjlv.png
https://abload.de/img/baseprofilescreenshotl0ks9.png
https://abload.de/img/baseprofilescreenshotm9j53.png
Tak nějaký 4 hodiny in a baví mě to, zatím jsem dělal arky a ty kanály v Gunbarellu kde jsem dostal brokovnici, hraje se to dost příjemně, gunplay supr a svět vypadá docela hezky, ikdyž už to není oživlej artwork jak jednička - megatextures jsou bohužel mrtvá technologie. Zkoušel jsem to v 1080p a jede to na 200fps, tak jsem tam dal 4K a furt to 60 udrží, vulkan optimalizace dobrá. Fyzika aut super. A Walker mluví, což mi dělá radost, konečně zas first person protagonista co reaguje na okolí.
Chybí mi jen headbob (nemám rád když je kamera při pohybu jak steadycam) a nevím jak aktivovat baterku, pokud tu tedy vůbec je. V těch kanálech by se hodila.
Tak kdo chce, za 25 korun v gamepassu....hrozný jak se s těma levnejma hrama trhaj všechny možný pytle, kdo to má stíhat? Aspoň že ten CD Projekt dal mýmu účtu trochu pokouřit s tou sběratelkou .)
Tak dohrano a zadny zazrak to tedy nebyl no. Gunplay je slusny, specialni schopnosti jsou docela svezi vanek, zbrane jsou naopak dost zklamani. Specialni mody z Doom se tak zde nekonaji, coz je docela skoda. Vylepsovani zbrani nema zadny velky vyznam, jen vetsi dmg a zasobnik. Ve hre je male mnozstvi nepratel, znovu, srovnavat s Doomem, kde o velke tuhe nepratele nebylo nouze, zde neni na miste. V pohode si tu vystacite s kombinaci utocne pusky a brokovnice, vyjimecne pouzijete raketomet a tim to konci. Rage 2 se tak nejvice podobna Far Cry riznuty Bulletstormem.

Otevreny svet je o nicem, pribehova linka o osmii misich, vedlejsi ukoly zde nejsou vubec, jen si po vzoru Far Cry "poklabosite" s nejakmi NPCcky, kteri vas odkazi na urcitou lokaci na mape. Narozdil od Far Cry vam zde sice reknou nejaky dojemny pribeh ohledne dane lokace, ve vysledku jde ale o to same jako ve Far Cry - dostanete bod na mape, ktery se nijak nelisi od ostatnich.

Auta stojej taky za prd. Je jich tu nejakych patnact mozna, vylepsovat jde ale jen jedno. Souboje v autech na mape nejsou vubec, muzete jen nicit konvoje. Jizdni model je sileny a zavody jsou nuda.

V podstate je Rage 2 prakticky v kazdem aspektu horsi nez jednicka. A to jednicka take neni zadny zazrak (byt me bavila dost).
@marwel (20.05.2019 15:34): U battlenetu to tak bývá, jak popisuješ. U Rage 2 mě to automaticky hodí do hry, ale první to ještě spustí Bethesda Launcher. Možná že nějaká chyba přímo u tebe, že kdybys to odstranil a znovu prostřednictvím Launchera nechal vytvořit ikonu, tak by tě to rovnou házelo do hry jako mě. Ale možná že by ti to i tak nešlo. Jo, není to zrovna ideální takhle dělat 2-3 kroky navíc, ale tak jsou horší problémy.
@CrocoRay (20.05.2019 14:21): Tak mne to pres ikonu nejde vubec, pres launcher ano, ale jeste to po me chce odsouhlasit neco ohledne BethesdaHelper, jinak se to nespusti. U battlenetu se jen nahodi stranka dane hry, spustit ji pak stejne musim skrz nej. Tohle jsou veci, ktere me osobne vadi na laucherech asi nejvic, ze musim delat o dva tri kroky vic k tomu, abych hru vubec spustil. Steam na tom v minulosti nebyl lepe, neustale chtel instalovat redist sracky i pri opakovanem spusteni hry apod.
@marwel (20.05.2019 02:43): Mně to třeba přes ikonu v pohodě funguje, ale spustí ti to Bethesdu a pak to spouští přes to. Ta ikona na ploše u mě funguje jako odkaz na Launcher a následné spuštění.

@ales68 (20.05.2019 13:43): Pokud umíš anglicky trochu, tak bych zadal do vyhledávače "Rage 2 loading freezing" "Crash freeze on launch" nebo něco v tom smyslu a mohl bys řešení najít.
@ales68 (20.05.2019 09:40): Rage 2 nemám, ale přes mám Fallout 76 a u toho je mnohem lepší najít si přímo spouštěcí soubor hry a nemusíš vůbec spouštět přes Bethesda launcher. Možná je to mimo, ale mě to třeba pomohlo F76 pustit.
Ahoj , spouštím to přes Bethesdu , zmáčknu obdélník play , asi třikrát se zatočí kostička a nic......Ani náběh černé obrazovky....Možná to budou ovladače. Při Farcry New Dawn mě to naznačovalo , ale jelo to:-)
@ales68 (19.05.2019 23:28): Pokud to mas na bethesda launcheru nespoustej hru pres ikonu na plose, nefunguje. Vubec nechapu, proc nabizi vytvorit ikonu na plose kdyz to pak pres ni stejne nejde spustit. Stejny pripad jak u battlenetu.
@ales68 (19.05.2019 23:28): To bys musel trochu více ten problém popsat, jestli to hodí chybovou hlášku nebo jen černá obrazovka?

Jakože první mě napadá aktualizovat ovladače grafické karty, když je to o něco novější hra. Pak problém může být kdekoliv a chtělo by to se trochu rozepsat.
Ahoj , koupil jsem pc Rage 2 a po stažení hra nenaběhne....Počítač by mě na to stačit.Hrál jsem Farcry 6 a v poho.....
@HolyMeatball (17.05.2019 00:28): Je to tak no. Ja si myslim, ze oni k tomu presne pristoupili tak, ze navrhli gunplay a specialni schopnosti a zbytek zacali resit az potom. Open-world je v soucasnosti dle meho snazsi navrhnout nez linearni hru. Logicky zalezi na to, jak moc moznosti a detailu do hry daji. Red Dead Redemption je samozrejmne uplne jina uroven, ale k vyblbnuti se staci to, co je v Rage 2 nebo Just Cause nebo treba Red Faction Guerilla apod. U me Rage 2 momentalne nahrazuje MP strilecky, tedy kdyz si chci jen bezmozkove zastrilet. Zaroven me tam neserou maly deti, kteri hrajou 10 hodin denne (a valcujou me levou zadni :P).
@SimonEndt (16.05.2019 17:47): Jo, to máš pravdu. Tady tě tím nijak nezdržují a jde to proletět celkově spíše až za těch 5 hodin, když 2 hodiny jsou ty přesuny. 3 bude čistá koridorová linka.

V Maxovi to tak asi bylo, ale já jel vše poctivě a tunil na maximum. Auto tam hrálo větší roli než tady. Jen jsem to bral tak, že ten vedlejší obsah je jinak na stejném systému, že dokola plníš to samé a žádné extra vedlejší mise, kde bys rozvíjel postranní příběhy, se tu nekoná. V tomhle bych to přirovnal i k tomu Just Cause.
@marwel (16.05.2019 17:36): Just Cause 3 třeba mělo hrozný jízdní model a lepší byl přesun padákem - byl mnohem rychlejší a praktičtější. Ale jinak s tou destrukcí a jiným stylem hraní souhlasím. Ale ten systém, že děláš dokola to samé na obdobných bodech (základny), to mají ty hry společné. Ale jinak odlišnější hry.

A více než Bulletstorm tak spíše ten Doom. I když k tomu Bulletu to má zase blíž díky těm humanoidním protivníkům, kteří převažují. Ale možná bych to dal více k tomu Wolfovi novému.
@CrocoRay (16.05.2019 12:53): Mě přijde, že v Mad Maxovi jsi byl nucenej grindit materiály a plnit vedlejší mise abys mohl pokračovat, takže se ta herní stopáž protáhla. Tady když chceš, tak to můžeš prolítnout jak, jak říkáš, za 3 hodiny a čau.
@Feidias (16.05.2019 16:40): To je těžká otázka :-)) V komentáři jsem to srovnal s Mad Maxem a řekl bych, že k Just Cause to pak bude mít daleko asi jako ten Max Max k Just Cause.

Ona ta akce je taková jiná, ale co se týče mapy a těch vedlejších aktivit, tak by se to opravdu srovnat dalo, protože to mají Mad Max, Just Cuase i Rage 2 společné. Ale Rage 2 má ze všech nejkratší příběh. Mě příběh v Just Cause bavil. Je okrajový a je předvídatelný a je klišé, ale rozvíjel se trochu déle a je fakt, že ty vedlejší aktivity zabraly o něco větší plochu.

Ale ano, dalo by se říct, že u těch vedlejších aktivit by se to srovnat dalo. Co se týče samotné akce a hlavních misí, tak to ani trochu. Rage 2 má hlavní mise čistě koridor a největší podobnost je pouze s tím Doomem. Hlavní mise jsou prakticky datadisk k Doomovi.
@Feidias (16.05.2019 12:39): Počkej, protože 3 hodiny hlavní kampaně. Zbytek jsou aktivity po vzoru Mad Max. Jo, vedlejší příběhy tam jsou po výslechu lidí, ale to najdeš tak jako tak sám na mapě a max. to je tak, že jim rovnou řekneš: "Jo, tak tihle jsou už po smrti." Žádné side questy typu, tak teď ti zaplatím a nějaký mini příběh, co by se odehrával během plnění, to tam neočekávej.

Jediná story je ta hlavní příběhová a ta je moc krátká. 3 hodiny bez nadsázky a 1200 Kč je na to moc. Já to předobjednal, bo prachy neřeším a Rage jsem měl rád.
@Bellerofontes (16.05.2019 06:09): Tak být na mutanty, to už je jiný level, ale je to spíše jiná úchylka :-D

Ano, přestřelky jsou jako v Doomu až na ty převažující lidské protivníky. Je to taková šílená rychlá ujetost a i hlavní hrdina se pohybuje jako Doom guy.

Vozový park není špatný, ale musíš plnit vedlejšáky a já měl spoustu z nich zamknutých. Splnil jsem dost vedlejších aktivit, ale tam musíš skupovat a plnit více závodů. Já měl na konci jen 4 kousky a moc jsem je nevyužil. Více jsem jen dočasně nakradl od nepřátel a časem někde ztratil. Ale takových 10-20 kousků tam bude, ale to jsem nepočítal.

@Feidias (16.05.2019 07:44): Mise jsou koridor a je to spíše jako ten Doom. Takže střílení a závody. Závody jsou ale jen v jedné misi a zbytek jen vedlejšáky už. S GTA to nemá nic společného. A hlavní mise fakt bez nadsázky projdeš za 3 hodiny.
@CrocoRay (15.05.2019 23:56): Není se vůbec za co stydět. Na slabosti pro svalnaté, oslizlé a žilnaté mutanty, v jejichž živočišném těle proudí patřičně zahuštěné šťávy, není nic špatného.

Přestřelky jako v Doom? To zní velmi slibně. Jak si na tom stojí vozový park?
@SimonEndt (15.05.2019 19:48): Jo, tady je to hodně akční. FC: New Dawn byl též dost akční, ale tohle je takové blíže až k tomu Doomu, až na to že tu jsou ti lidští protivníci více. Ale monster je tu taky hodně a jsou různorodá. V tomhle je to pro mě lepší než jednička. Ta měla taky monstra, ale tak decentně. Tady těch velkých sviní je opravdu hodně a já vždy byl ujetý na velké parchanty. Člověk si pak připadá jako opravdový hrdina, jak ty svině skolí k zemi. Už od dětství mě fascinovala ta velikost a zůstalo mi to.
@marwel (15.05.2019 19:41): To já raději volím normal obtížnost. Jet pak celé úseky od začátku je otravné, ale zase co se týče nightmare, tak tam je třeba to asi brát jako samozřejmost, ať to člověka vycvičí, pokud má na to nervy. Já si jen tak vždy zastřílím a spíše jsem zvědavý, co bude s tím generálem Crossem.

Už ani nevím, jestli ten Cross byl v jedničce nebo ne. Vím, že na konci se hodně bojovalo s Autoritou, ale celkově si už ty detaily v příběhu tak extra nepamatuji.
@CrocoRay (15.05.2019 19:28): Věřím, že tak frenetická akce si určitě najde celou řadu lidí, u tebe mi to bylo naprosto jasný :)) já už jsem holt trošku z tohoto žánru unavený a spíš mě bere silnější příběh. Na druhou stranu je to asi dobře, trh je po tom očividně hladovej, jinak by se to tak dobře neprodávalo.
Jo tak ted jsem zjistil, ze se mi po smrti a reloadu checkpointu vratila obtiznost zpatky na Nightmare. Na Hard uz je to lepsi, clovek se nemusi tolik kryt a celkove ty souboje ziskaji na dynamice.
Já bych řekl, že ono je to hodně jako Mad Max a Far Cry: New Dawn. Z Mad Max si bere to plnění stále stejných úkolů - vybíjej tábory a hledej bedny. S FC: New Dawn je to podobné takovou tou šílenou akcí. A z obojího si bere to vylepšování skillů.

Já u toho strávil už 8 hodin a hlavní linku celkem ignoruji, takže herní doba je o dost delší. Asi bych to tedy měl dohrané jít čistě po lince.

A jinak uznávám, že žádné vedlejší úlohy a zápletky to nemá. Side aktivity jsou hlavně pro vylepšování postavy a sbírání bodů. Hlavní linka jsou pak koridory, což mi vůbec nevadí, protože akce je luxusní.

Ta hra tedy hlavně sází na tu akci po vzoru Doomu. A celkově mě to baví. Hodnotit to asi budu 70%, což je u mě fajn hra. Nepřijde mi to ani trochu špatné, jen jednička byla taková více s citem dělaná a člověk i v té pustině se cítil lépe.

Jinak akční momenty a scény se mi líbí a mutanti luxus.
@SimonEndt (15.05.2019 18:29): Hlavne nepratele jsou bullet sponge jak svine a je jich v lokacich casto strasne moc. Ted jsem chtel vystrilet nejakou lokaci, kde maji byt hned tri ark chests. Koukam, obtiznost dve lebky, to bych dat mohl. Asi tak ctvrt hodiny ty hajzli fidlam tou kulickovkou co jsem na zacatku hry dostal jen aby me nejaky vemeno na konci zabilo a muzu zacit cely ten ctvrthodinovy kolotoc pekne od zacatku. Skvele. Pro zajimavost je to podobny duvod proc jsem prestal hrat New Dawn. Tam jsem se vydal na najkou tu misi. Hraju, na konci chcipnu a abych to cele zacinal zase od zacatku. New Dawn s Rage 2 jsou si az neprijemne podobne, pritom Far Cry 5 bylo docela fajn, horsi nez trojka ale jinak ok.
@marwel (15.05.2019 17:32): To mě mrzí. Ono, jako v případě Far Cry, to není špatná hra, ale není ničím ani extra zajímavá nebo zábavná, prostě jen průměrně dobrá střílečka. Přitom potenciál by to mělo a stačilo by málo úsilí, aby z toho bylo něco víc, než víkendová jednohubka, na kterou do měsíce všichni zapomenou :/ Hádám, že tohle je současný trend a velkým studiím to prostě stačí.