Hodně dobrý datadisk. Opět skvělá a rychlá Quake hratelnost. Scourge of Armagon se s tím nemazlí a pošle na vás pomalu vše co má už od začátku. Všechny zbraně seberete celkem rychle a jsou tady i tři nové. Bohužel dvě z nich mají stejné střelivo jako nepřekonatelný bleskomet. Nalepovací granáty jsem ale použil. Při ústupu se hodily hlavně na yetiho. Většinu hry jsem měl ale v rukou raketomet. Bylo pro něj nejvíc nábojů.
Byla zvýšena obtížnost. Nepřátel je tady více a pro vás to znamená být ve stálém pohybu. Dynamika a rychlost Quaka je geniální. Je tady i pár nových druhů nepřátel. Nikdo z nich ale není tak nebezpečný jako staré známé pavoučice posílající řízené střely nebo zmíněný yeti. Horší už to bylo s prvním "bossem". Bleskový generátor se nedá vypnout bez zranění. Pokud k němu přijdete z dvaceti procentami zdraví, můžete rovnou načítat. Nebo zkusit najít secrety.
Level design je opět výborný. Na málo rozlehlé úrovně není potřeba mapa a jsou řešeny tak, že se nebloudí. Některé z nich jsou dokonce i lineární. To dříve nebývalo. Dokonce tady je i pár skriptů s valícími se kameny a padání stropu. Hranatá gotická architektura zůstala nezměněná. K tomuhle enginu se hodí perfektně. Celkově i tenhle datadisk splnil vše, co si od pořádného FPS představuji. Rychlost a zábavu. Jen škoda, že je to tak krátké a že je hlavní boss takový pomalý břídil. Jednoduššího finálního bosse jsem nikdy ještě neporazil. Šel k zemi bez ztráty zdraví.
Možnost povolat si na pomoc kamarády byla super. Párkrát se to dalo využít. Hudba asi dobrá. U hraní mě ale rušila.
Byla zvýšena obtížnost. Nepřátel je tady více a pro vás to znamená být ve stálém pohybu. Dynamika a rychlost Quaka je geniální. Je tady i pár nových druhů nepřátel. Nikdo z nich ale není tak nebezpečný jako staré známé pavoučice posílající řízené střely nebo zmíněný yeti. Horší už to bylo s prvním "bossem". Bleskový generátor se nedá vypnout bez zranění. Pokud k němu přijdete z dvaceti procentami zdraví, můžete rovnou načítat. Nebo zkusit najít secrety.
Level design je opět výborný. Na málo rozlehlé úrovně není potřeba mapa a jsou řešeny tak, že se nebloudí. Některé z nich jsou dokonce i lineární. To dříve nebývalo. Dokonce tady je i pár skriptů s valícími se kameny a padání stropu. Hranatá gotická architektura zůstala nezměněná. K tomuhle enginu se hodí perfektně. Celkově i tenhle datadisk splnil vše, co si od pořádného FPS představuji. Rychlost a zábavu. Jen škoda, že je to tak krátké a že je hlavní boss takový pomalý břídil. Jednoduššího finálního bosse jsem nikdy ještě neporazil. Šel k zemi bez ztráty zdraví.
Možnost povolat si na pomoc kamarády byla super. Párkrát se to dalo využít. Hudba asi dobrá. U hraní mě ale rušila.
Pro: rychlost, dynamika, snaha o novinky, design úrovní
Proti: hodně krátké, trapný finální boss, stejná munice do nových zbraní