Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@HolyMeatball (26.10.2019 11:24): Chápeš to správně. Dopadneš na zem a vystřelí tě to současně nahoru a dopředu.

Ono to není zase tak extrémně těžké, protože se na to dá připravit configem. Ale takhle to tam dát úplně na konec, to je prostě úlet :) Já bych v tom místě byl tak vynervovanej, že bych pokazil i normální rocketjump :)

@H34D (26.10.2019 07:41): Ta mapa není nějak extra propracovaná a je tam i dost copypaste. Větší obdiv myslím zaslouží mapy vytvářené pro soutěž DFWC. Ty jsou složité a mnohdy i krásné.
@H34D (26.10.2019 07:41): Zero-ups diagonal overbounce (ZDOB), also called zero-ups weird overbounce (ZWOB)—An overbounce very similar to the DOB, just that it occurs if the player hits the ground with zero X- and Y-axis speed and adds a very small movement at that very frame. This will result in a propelling comparable to the DOB, but more efficient.

Jestli to chápu dobře, borcovi se naprosto na pohodu po dvaceti minutách runu povedlo něco, co vyžadovalo absolutní frame perfection. Už jen na základě toho bych tedy také věřil, že to bylo s přehledem přes těch 100 hodin. :)
@Kwoky (25.10.2019 22:16): V čem ten trik spočívá? A já se ptal spíš na vytvoření mapy, ne vytvoření videa. :) Je mi jasné, že aby to hráč takhle proběhl, tak 100 hodin bude minimum, možná i víc, když 100 hodin je v tomto případě "jen" 300 pokusů.
@H34D (25.10.2019 21:55): Nejdřív jsem myslel, že jsem se přehlídl, ale fakt... 22 minut na jednu mapu... To je neskutečný nářez.

Vzhledem k tomu, jak málo chyb tam má, tak hodně dlouho. Když nepočítám pár let tréninku (Enter je i pro mě známé jméno a to už scénu hodně let aktivně nesleduju), tak čistě tuhle mapu musel hrát určitě 100 hodin nebo víc.

A úplně na konci (v čase 21:45) tam dá trik, který se jmenuje ZWOB. Trik, který se mi ani jednou nepovedl :)
https://www.youtube.com/watch?v=luYLWc2VvGU Další z pro mě naprosto neuvěřitelných běhacích videií. Tuhle mapu musel dělat opravdový blázen (a génius v jednom), protože něco tak rozlehlého jsem v Quake ještě neviděl. Má třeba Kwoky s Watchoutem ponětí, kolik času zabere něco takového vytvořit?
Já tu nebudu, ale server se snad zpět na QL podaří nahodit.

Xonotic, zdá se, fungoval; odehráli tam dvě hry nějací cizáci. Inu, bohužel není podporováno heslo.
Do příštího čtvrtka běží na serveru Xonotic pro účely testování či casual hraní: 85.14.193.208:26000. Na čtvrteční seance v nadcházejících dvou týdnech bude navrácen QL, protože tu nebudu.
@watchOut (11.10.2019 10:22): Já jsem teda nevěděl, že se bavíme o nějaké trvalé změně. Na změnu jednoho, dvou čtvrtků přeci není nutné zasedání rady. :) Spíš jde o to nastavení, jestli to někdo zvládne. Za mě QL je základ, ale si já přijdu zahrát až (jestli) se usnesete na tom, že bude Xonotic. :)
@watchOut (11.10.2019 10:22): umožňuje xonotic lehce a nenásilně převést všechna nastavení z ql?

Jinak právě to, že tam je sekundární střelba, je to, co mi po srsti moc nejde. A módů má ql IMHO víc než dost a docela mě sarno překvapuje, že se k nim vyjadřuje, když s ním je to stejně vždycky o vesmíru a kamikazi. :D stejně ať už bychom hráli krom ql cokoliv, taky bychom beztak stejně furt točili tři čtyři módy furt dokola. Sarna prostě ql v základu moc neba. :)

Já mezitím budu v klidku doufat, že do konce roku bude overwatch f2p a přejdeme na to. ;D
Včera proběhlo zasedání malé rady ve složení watchOut, Kunick, Sarno s následujícím závěrem:
Sarno: v QL je v zásadě málo herních módů, kdy ty nové jsou jen drobnými variacemi na ty staré, a málo zbraní. Xonotic oba tyto problémy řeší, jednak například možností hraní ve více týmech než dva, a jednak širší paletou zbraní se sekundárními útoky. Mapy i grafika pak působí atraktivněji než v QL (třebaže běží na enginu DarkPlaces, který vychází z Quake 1, pozn. watchOut).
Kunick: QL svými herními módy plně pokrývá požadavky na zábavu a systém zbraní je vyvážený a dostačující. Xonotic je naproti tomu až přeplácaný.
watchOut: jako letitý quaker se ztotožňuje s Meatballovým názorem, že doma je doma, ale změně se nebrání, zejména když by nebyla až tak veliká (Xonotic s Quakem sdílí mapy a do značné míry i systém pohybu).
K otázce změny a/nebo rozšíření čtvrtků na jiné dny a/nebo hry se žádný ze zasedajících nevyjádřil.
@Kunick (10.10.2019 10:09): No nevím, vzhledem k tomu, že na QL public serverech je totálně mrtvo bych neřekl, že táhne nejvíce lidí.

Upřímně mě na QL nejvíc vadí absolutní nedostatek herních modů (protože hrát dokola deathmatch - CA - CtF je stereotyp jak stračena). Chápu, že to prostě není UT 2004 kde má člověk k dispozici i několik módů s vozidly, ale i tak, ten výběr velice rychle omrzí.
tak ja bych to uplně černě neviděl. Jednou za čas dát něco jiného, lidi pochopí, že stěžovat si na Quake je blbost. Resp, že Quake je nejuniverzálnější a že táhne nejvíc lidí.
Mno já dnes tak či tak nic, ale jestli se pomalu postupně přestane hrát kvejk, tak asi budu následovat v kwokyho šlápějích a průběžně si čtvrtky rezervovat na jiné věci. >_
>
Když to tak čtu, tak bych ještě dnes dal QL. Přitom dáme hl4vy dohromady a poradíme se, jak dál, co říkáte?