Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

tak paráda, autoři pracují na quick save & loadu. ještě mít možnost deaktivovat Nexus points a bude se to dát i hrát
Dohráno a dost jsem si to užil, z boomer shooterů co jsem zkoušel určitě nejvíc. Skvělá hudba/atmosféra a gunplay, ta možnost vymalovat celý chodby rudě štětcem v podobě čtyřhlavňový brokovnice se jen tak neomrzí. Level design taky převážně solidní. Ale souhlas s Isairem že ke konci už jsem se těšil na závěr a střílení těch modrokrvejch nepřátel nebylo tak satisfakční jako těch červenokrvejch :)
Je škoda, že čím více se hra blíží ke konci, tím více koridorový, arénový a obecně lineární level design je, s několika opravdu nezáživnými levely navrch. Ale jinak to nebylo marné, střílení bylo opravdu hodně zábavné (byť tedy více střílení obyčejných démonů, než těch modrých "Prodeus" entit).
Ale musím říct, že je to zatím fakt hodně dobré, dost možná jeden z nejlepších feelů ze střelby, co jsem zažil. Level design překvapivě trochu méně oldschoolový, než jsem čekal (tj. je o něco lineárnější a arénovější, než bývalo u dosových FPS zvykem, třebas takový Ion Fury hratelnost dosových FPSek replikoval určitě lépe), ale i tak je tam dost odboček a hlavně hodně secretů, čili explorace zaručena.
Shop systém docela fajn, bál jsem se, aby to nepřestřelili s nějakými upgrady a "RPG" prvky, ale je to umírněné a chytře implementované, nadto dělá hledání skrytých o to důležitějším.
Obtížnost jsem nakonec zvolil very hard, která mi přijde tak akorát, nepřátelé dokáží rozdávat solidní rány, zároveň to však není příliš přestřelené, hard mi přišel celkem lehký. Je fajn, že jde obtížnost kdykoliv během hry změnit.

Jediná vada na kráse jsou vážně asi jen ty Nexus pointy, které naštěstí člověk nemusí využívat, levely nejsou nijak zvlášť rozsáhlé, aby jejich zopakování v případě smrti nějak moc bolelo. Ale i tak mi to v podobné oldschool řežbě přijde jako vyloženě pitomý nápad, o to spíše, když je tu takový výběr obtížností, že i ta největší FPS lama nemůže mít s takovým třeba Ultra Easy problémy, tak nevím, na co tam cpát nesmrtelnost v podobě Nexus pointů.
@Garret (08.10.2022 09:36): Jo, za mě by bylo ideální, kdyby Nexus pointy fungovaly jako klasické checkpointy (jako třebas ve FarCry 1 etc.). Protože zase s instantní "nesmrtelností" se z toho pro mě vytrácí absolutně jakákoliv radost z hraní a pokoření hry (něco jiného kdyby hra měla nějaký lives systém a pokud by došly všechny životy= restart celého levelu). Je to v podstatě jako jít si zastřílet na holuby, než se snažit přežít v pekle:). Hraní levelu na jeden zátah je zase ale druhý extrém, byť nevím, jak rozlehlé ty jednotlivé levely budou... ale není to v rámci oldschool FPS také vlastně úplně nic neobvyklého.
Teda ty Nexus Pointy aka "Vita Chambers" z Bioshocku jsou v podobné hře fakt nehorázná kravina, nechápu, proč tam nemohli použít klasické checkpointy, takhle nemá smysl to hrát jinak, než s restartem celého levelu...
@Garret (30.06.2021 17:59): Já právě taky a Wrath mi přijde zatím nejzajímavější. Jen v tom EA už jsem nechal nějakých 20 hodin :D S obtížností souhlas, ale tam věřím, že to budou ladit až ke konci. Prodeus určitě vyzkoušej, je taky fajn.

Oldskůl FPS zdar ;)
@Widl (30.06.2021 09:35): můj komentář: Po těchto oldschool shooterech skáču jak slepice po flusu. Aktuálně jsou k dispozici dva levely, rozlohou každý tak na hodinku. Bohužel, komplexnost levelů se ani nepřibližuje těm z Arcane Dimensions, což mě trochu překvapilo, když na hře pracují lidé, kteří se na AC podíleli. 

Samotné levely jsou dost chudé a nezajímavé, místy spíše otravné. Nepřátelé jsou variace jiných monster z Quake a Dooma, někdy až nezdravě podobné. Zbraně nenadchnou a co mě zarazilo úplně nejvíc, je obtížnost. Na Hard jsem se pořádně ani nezapotil. Secrety jsou trapné, ukládání hry probíhá kdekoli, ale je potřeba disponovat "ukládání lebkou". Těch jsem měl většinou plný počet, takže žádný problém. 

Je to dost zklamání a zažádal jsem o refund. Tahle hra bude potřebovat pořádný polish, protože tohle je práce amatérů.

v budoucnu si to asi stejně zahraju, ale zase - je lepší počkat na full release.
@Garret (29.06.2021 17:59): Počkej, počkej... Wrath a zklamání? Čím? Já už se od ledna klepu na to až ohlásí termín vydání plný verze. Pro mě zatím nejlepší retro střílejda :D
@Garret (29.06.2021 17:59): sorry, ale kdo si to má pamatovat :) Jojo, taky bych to nezkoušel nebýt to v GP, ale ty screeny vypadaly lákavě, tak jsem neodolal. Má to atmosféru. A hraju tam dost levě, ta default sensitivita (akcelerace) je na můj vkus příliš nízká, ale byl jsem línej to štelovat. Každopádně hra asi bude gut, taky jí dělaj veteráni z Ravenu.
@Paul (29.06.2021 07:59): Garetta říkáš... tak já ti dám palec na gameplay a ty na mě takhle čárlízovatíš ;-)

samozřejmě jsem na to natěšený už od představení, ale nerad hraju EA verze. po zklamání nad Wrath: Aeons of Ruins už si dávám větší pozor a nekupuju to nedodělané. tvůj gameplay jsem viděl hned jaxem přišel z práce. docela se na to dá koukat na to, že to hraješ na gamepadu :-)
Tohle by mohlo bavit Garetta. Je to v GP, tak jsem to letmo zkusil a přijde mi to v rámci žánru těchto moderních retro shooterů dobrý.