Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Zbožňuju (ač už dávno nekuřák), jak mi parťák neustále hulí v autě :) A taky mám rád, když se vracím na stanici, a dispečer(ka) mi řekne, že mám zajet ihned někam na nějaké místo. A zbožňju tu grafiku :) Konec situační zpráv....
Dnes jsem si teda přečetl zdejší komentáře (po včerejším dohrání hry, abych v nich nenarazil na spoiler) a docela mě překvapilo, že potápění dělalo potíž. Těch pár věcí jde najít docela v pohodě a co se týče času, tak jde o to si vybrat bombu s největší kapacitou kyslíku, jsou tam bomby, které mají 325, ale jedna z ních má 2200, naprosto pohodový čas na to vše najít a ještě se tam poflakovat.  

Jinak co se týče prohledávání aut a kritiky toho, že ne vše je popsáno po příkazu look, tak je pravda, že hra nevypisuje samozřejmé věci, jakože auto má zrcátko, kastlík vedle řidiče a tak.

Co mně teda dělalo spíše potíž, tak takové ty věci, kdy napíši look table a nenajdu nic. Ale když u téhož místa napíši look desk, to se hned dozvím věcí. Ale člověka musí ten rozdíl napadnout. Pak jsem měl nejzávažnější problém v momentě, kdy mě procedurálně nenapadlo udělat jistou věc a to zavolat S.W.A.T jednotku a pak si ještě vyžádat zatykač. Tady jsem ztroskotal a bohužel kouknul do návodu.

Jinak mi ale přišla hra logičtější a tím i snadnější než díl první. Úplně mi činilo radost, když jsem si na většinu věcí přišel tak nějak sám a nebýt snad jen dvou míst, dojel jsem hru do konce bez návodu, byť bych asi přišel o pár bodů, protože ne ve všech místech jsem našel každičkou indícii, ale povinné to stejně nebylo, bylo to jen o bodech.

Nenapadlo by mě vyzpovídat kolegu Lloyda kvůli užívání drog, nenašel bych hesla do compu kvůli zmíněné odlišnosti table/desk, stejně tak bych nenašel vězeňské hadry v popelnici, protože místo Can jsem použil jiný výraz, u kterého mi to napsalo - není tu nic, co by tě mohlo zajímat. A pak by mě ještě asi nenapadlo přesouvat s Coronerem tělo z kufru do jeho auta, čímž bych nenašel výhružný dopis na svou osobu. Ale i bez toho všeho šlo hru dohrát.

V závěrečné scéne nevím, jak dlouho by mi ještě trvalo přicházet na to, že mám Marii uklidnit. Marně jsem pořád čekal schovaný za tím sloupem a nikdo nepřicházel, když jsem ji rozvázal, spustila povyk. Myslel jsem si, že jsem teda úplně vedle, a tak jsem na to uklidnění mrknul do návodu, ale to je asi jedna z věcí, která by časem docvakla. Společně s přivoláním SWAT a zatykače jsou to tedy asi jediné tři věci, které by mi bránily hru dohrát bez návodu. A možná by to bylo otázkou trpělivosti a třeba po měsíci tápání bych na to přišel sám:-)
Po milém překvapení z prvního dílu jsem se pustil hned do dvojky a tady panuje u mě obrovské nadšení. Police Questy jsem tak nějak od samotných ranných devadesátek pořád odkládal na někdy a to někdy je teď a jsem tomu rád. Neskutečně mi to sedlo. Zatím přemýšlím nad hodnocením 85%. Čekám, jestli mě něco nerozseká tak, že bych tomu dal i devadesátku, což by se přiblížilo k dosavadním mým naprostým TOPkám mezi adventurami.
@Han22 (06.11.2018 00:38): ad GK1 No tos mě teda naštval to by opravdu chtělo komentář:D Aspoň že se ti líbila dvojka, s titulky jsem ji ještě nehrál a nepochybuju že se mi něco objasní:)

Je pravda že Mean Streets jsem si užil trochu po svojím, ale stejně. Vytvořili na něj, jak se říká dneska, remake a ještě plánujou další:D Tern námět je očividně prostě dobrej.
@Red (02.11.2018 00:11): Gabriel Knight určitě, jednička mě teda nikdy moc nechytla, tady asi spoustu věrných fandů naštvu, dvojka s patchem s titulkama byla naprosto super a trojku jsem nikdy nehrál, na tu jsem moc zvědavý. Tex Murphy no... první dva díly jsem hrál a vůbec si nic nepamatuju, to neznační nic dobrého. Ty další multimediální díly jsem svého času moc chtěl, ale mám pocit, že je to opět pouze dabing bez titulků a pokud jo, tak na to moje angličtina bohužel nestačí.
@90210 (02.11.2018 10:40): No ty seš taky takovej zajímavej zpátečník. Nepochybuju že bys měl nejraději pušku v ruce a vlčáka na hranici:))) Pun intended.

Ale jo máš, absolutní pravdu. Ještě je tu pár nutných položek jako je korupce a boj proti drogám.
@Red (02.11.2018 00:11): K policejnimu zanru patri papirovani, rutina a trenink strelby, to je absolutni zaklad, bez toho nemuze zadna hra z policejniho prostredi vzniknout. Ja jsem tedy z Police Questu dohral jen 4. dil a ten vsechny vyse zminene znaky obsahoval, proto jsem ho taky hodnotil kladne.
@Han22 (komentář): Já si v zásadě myslím, že klišé do policejního žánru patří. To jsou prostě policejní 80s/90s, nějaká spletitá postmoderna to můžue akorát pokazit:))) Jednička v tomhle nebyla o nic lepší, snad jedině že jsi začínal v pozici nýmanda.

Doufám že dáš Gabriel Knighta a Tex Murphyho, minule ses odpovědi vyhnul:)
Tak dneska jsem po mnoha letech měl nutkání rozmlátit klávesnici když jsem si v domnění, že jsem v bezpečí, dal save při potápění. Příkazy exit, get out, come out, quit nic nepomáhá, v sekundě mu dojde kyslík a prostě umře.
@ugraugra (06.10.2013 17:55): No jasně, podpora Rolandu je pro spoustu her. Tady je seznam. Doporučuji projet i další srovnání toho uživatele na YT, protože ten rozdíl je mnohdy opravdu grandiózní :) Roland se dá emulovat, ale potřebuješ jeho ROMy (-> Google). Ty jen zkopíruješ do adresáře se hrou a ve Scummu nastavíš Rolanda. V Dosboxu je na to potřeba plugin nebo emulátor Munt (s ním se mi to ještě nepodařilo rozběhnout, na Linuxu je to složitější).

Pokud přidávám videa ke starším hrám, tak se právě vždycky snažím najít ty s hudbou přes Roland. Viz např. u Conquests of Camelot.
@Artran (06.10.2013 17:49): Slušný upgrade :) Bohužel už jsem to dohrál takže je pozdě. Možná jestli existuje něco podobného pro PQ3 kterej ted rozehrávám?

Jinak tyhle srovnání dávej do videí jestli můžeš, rád se na to kouknu.
Ve srovnání s prvním dílem je zde citelný pokrok téměř ve všem, výrazně lepší audiovizuál, odpadlo manuální ježdění po městě (což bylo zajímavé, ale otravné), příběh je více krvavý, na druhou stranu obtížnost mi přišla až moc vysoká a to umírání při každé prkotině (přejeli mě na přechodu pro chodce, spadl jsem do stoky a utopil se, atd.) je klasika, ale stejně to vždycky naštve.