Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@veselykralicek (07.04.2022 14:04): Já ten věk sice mám, ale taky mě YouTubeři moc neberou. Takže můžu trochu uklidnit, že se to kolem nich netočí zase tak moc... :) A ten Kopicův styl grafiky mně osobně prostě sedne, po dvojce moje nejoblíbenější stylizace v rámci Poldy. I když, jednička má přece jen takové speciální postavení. Ale chápu, že ne každému se tohle líbí, já jsem ale spokojená.
No, mě šestka taky moc nebavila, nutil jsem se do ní a s přestávkami ji hrál snad měsíc. Říkal jsem si, že ji dám před sedmičkou ještě jednou, ale nenašel jsem chuť. Každopádně mě grafickej styl šestky úplně z trenek nevystřelil, na to, jak to všude chválili. Upřímně od toho moc nečekám, ale přesto jsem rád, že projekt vznikl a že hra vznikla.:-)

Co se týče zasazení hry, vzhledem k věku asi taky nebudu cílovka..
@Marty34 (06.04.2022 23:30): Jo to si u šestky pamatuji taky, že jsem ke konci už přeskakoval dialogy a snažil se to mít hned za sebou :D Jo a u té sedmičky co čekat, když zápletka s lordem Vaderem s youtuberama, holt si pro humor radsi zahraju Monkey Island :D
@Marty34 (06.04.2022 23:30): Já si šestku nedávno připomněla a pamatovala jsem si ji mnohem lepší, teď se mi moc nelíbila. Holt je to jednak sedm let, a hlavně jsem tehdy začala na Poldovi zrovna ujíždět. A bylo mi 14. Sedmička mi oproti tomu v mnohém jaksi připomíná dvojku, a tu já ráda.

Ale ani jedno pochopitelně není studnice inteligentního humoru, ale to snad ani nikdo nečekal. Popravdě mi tohle odlehčení přišlo vhod v záplavě filozofických textů, jimiž se zrovna prodírám...
Tak co? Má to pořád humor jak od Zdeňka Trošky, jak tomu bylo i v případě Poldy 6?
@Brasikona (06.04.2022 03:48)Ano, pás taky trval a Polda skakal dvakrat, kdyz se drzelo dele tlacitko mysi, coz jsem zjistil, ze je nakonec uplne jedno, stacilo jen tuknout a skok byl stejny, jde o nacasovani :)
Jinak co se tyce kvality hry, tak musim rict, ze 6 a 7 davam do stejneho pytle slabsich dilu. Druhy a tretil dil je porad u me top strop, ale to je proste nostalgie a detstvi. Obecne zapletka, ktera se toci okolo youtuberu atd, mi prisla vylozene nezajimava.
@Marty34 (06.04.2022 00:21): Souhlas s oběma, Rambousek mi přijde vyloženě nepovedený, lasery mi dodělávala sestra, protože tvrdila, že na tom není nic těžkého (ale asi ani není, jen bych to nesměla vždycky přepálit) – zatímco jsem si dělala kafe, slyšela jsem z chodby "já se z toho..." – sestra je mladší a nenadává... :)) Ještě mi dal zabrat pás, podivně zpracovaný, navíc Pankrác občas skákal sám od sebe. Já to teď schválně procházím tak, že vše poslouchám, ale vím, co mám dělat, takže bez záseků, uvidíme, na kolik hodin bude tohle. Nebo takhle, vše ve hře se mi asi úplně poslechnout nepovede, ale pokusím se. Už teď se mi povedlo objevit dialog, který mi v prvním průchodu zůstal utajen.
Ja hral normalni rezim a mam to za 7hod 55min. Nektere minihry byly fakt moc... Rambouska nechapu jak nekdo muze mit tak rychle reflexy a lasery jsem preskocil, ta posledni faze mi proste nesla.
@veselykralicek (05.04.2022 17:34): Jako, tady jsem se sekala, to přiznávám, ale mám pocit, že je to fakt dost dlouhé. Nebo spíše ukecané. Dabing podle všeho vyjde na 10 až 11 hodin nahrávek. A třeba zrovna Polda 2, do kterého právě koukám, má cca 3 hodiny. Hmmm... Jdu to stejně zahrát znovu, musím to odehrát bez titulků, ať mám do recenze záběry bez spoilerů :D
@Brasikona (05.04.2022 15:46): Tak to samozřejmě chápu.:-D
Tak snad ses nějak extra nezasekla, anžto když se koukneš na YouTube na gameplaye starších dílů, tak se to do 5 hodin vejde v pohodě.:-D Teda samozřejmě když víš co a jak dělat a extra nebloudíš.:-)
@veselykralicek (05.04.2022 00:45): Ohledně Knihomola:
Tam je potřeba si uvědomit, jak se knihy na poličce obvykle skládají, tedy hřbetem k nám. Tím pádem je první strana první knihy napravo. Knihomol ji sežere a hned jde na další knihu (čili 1 strana). Stránky prostředních knih prožere komplet (8 x 100 stran) a pak jde na poslední knihu, kde narazí rovnou na poslední stranu a kde taky skončí. 1 + 800 + 1 = 802. :)
@veselykralicek (04.04.2022 20:28): To všechno na všechno vždycky nevyjde, teda minimálně mně vždycky něco uteče. A nejvíc naštve, když záleží na pořadí, co použiješ na co (což myslím není případ Poldy). Jinak se zmíněnou žvýkačkou jsem měl problém snad pokaždé. Ale naopak toho knihomola jsem si v hlavě dokázal odvodit již při prvním hraní a díky tomu na to řešení nikdy nezapomenu.

Je ale super, že v pozdějších dílech už tolik zákysových míst nebylo. Vzpomínám si snad jen na trojku a ty ponorky. U toho jsem se vždycky hodně zapotil, ale to není ten zákys v pravém smyslu, to je jen blbý skill. :)
@Pluto (03.04.2022 21:26): Jenže v Poldovi jsem se nikdy nezasekl. Jasně, sice to je nelogický, ale zase vždycky funguje metoda všechno na všechno. Sice to je někdy vopruz, ale vyloženě jsem se snad zasekl jen knihomola knižního v Poldovi 2 a pak ta Ponorka v Poldovi 3, tu jsem dal až druhej den. Ale jinak podle mě zdržení nehrozí - prostě zkoušet všechno na všechno.:-D
@Pluto (03.04.2022 21:26): Jo, já si to užívám. Ale to nic nemění na tom, že trpím. Dodnes lituju, že znám Posla smrti zpaměti, nebo přesněji, že jsem ho znala zpaměti ještě předtím, než jsem ho poprvé sama hrála. Totéž jsem měla i s Poldy, ale nepamatovala jsem si každou interakci do detailu. Nicméně když si vzpomenu na některé interakce v jedničce a dvojce, třeba legendární neviditelnou žvýkačku, tak si fakt říkám, že to bych tehdy snad nedala.
Zrovna tady v sedmičce jsou klasicky ony "wtf situace". ale v rámci možností to dává smysl a proklínám jen sebe, že mě to nenapadlo. Nicméně i zde se projevil tento nešvar, jak píše @Isair (03.04.2022 21:55): a říkám si, že to prostě každého nenapadne, respektive ne každý si všimne toho, že hra po něm chce něco určitého, aby mu dovolila další a poměrně zjevný postup. No, ještě se pobavíme, až to vyjde... :))
@Pluto (03.04.2022 21:26): Ona je to sice na jednu stranu pravda (hodně to zažívám třebas při hraní dungeonů, kdy se opravdu dlouho odmítám kouknout do návodu a ta radost při vyřešení je pak řádně umocněna), ale u těch adventur je to kolikrát taková dvousečné, protože spousta hádanek odporuje logice a místo toho abych vlastně přicházel na to "jak tenhle problém logicky vyřešit", to často dopadá tak, že přicházím na to "co si autoři vymysleli zase za ptákovinu" a někdy kdy se následně, třebas po hodinách marného snažení, do toho návodu konečně podívám a zjistím, že jsem měl zkombinovat čokla s lepící páskou, aby mi vznikla atomovka, tak si nestačím klepat na čelo (a nevím, jestli bych z toho měl lepší pocit, kdybych na to přišel v podstatě jen náhodným klikáním a kombinováním předmětů, to už mi přijde vyloženě jako ztráta času)... zrovna Polda série je v tomhle ukázková (vlastně většina humorných adventur).
@Brasikona (03.04.2022 21:09): Jenže tím hráč přichází o tu správnou výzvu - pokořit hru. Teď se hráč hodně brzo vzdává a koukne někam do návodu nebo letsplaye. Pamatuju při hraní Rivena, jak jsme s kámošem každý den ve škole probírali, kam jsme se dostali a jak jsme co vyřešili. A někdy člověk zatuhnul třeba na týden. A jaká to pak byla radost, když se problém podařilo vyřešit a posunout se dál...
Ok, a já už jsem definitivně zoufalá. Přísahala bych, že jsem vyzkoušela vše se vším, navíc tuším, čeho musím dosáhnout, ale nevím, jak to po mně hra chce... Ráno jsem to vzdala, ale teď už u toho sedím zase hodinu a prostě nic. Kdo všechno hrajete? Taky jste někde ztracení, nebo jsem už prostě jen blbá? :D

EDIT: Už to mám... A až to vyjde, tak na tohle si pěkně postěžuju! :D
@veselykralicek (02.04.2022 23:10): Tak pětku v potaz právě ani moc neberu, protože tam to obsazení zmizelo celé, vyjma Soboty samozřejmě. Kromě Soboty se tedy nejdéle drží Zawadská od 1999 a Tůma od 2000 dokonce nepřerušeně, takže aspoň tyhle stálice máme. (A jsou opět skvělí.)

Dejdara jsem řešila čistě jen kvůli tomu, že byl přislíben – abych byla upřímná, jeho absence mě ani moc netrápí, naopak jsem třeba ráda, že pokračuje Táborský – ten se mimochodem díky Poldovi 7 stává nejdéle působícím českým herním dabérem :))

A když už o tom mluvíme, tak i k tomu Dejdarovi jsem dnes nakonec taky dostala odpověď, je to ten čas, jak jinak. Ani mě to nepřekvapuje, u něj ten čas problém prostě bývá. Lábus chybí, mně opravdu citelně. Může to samozřejmě oddabovat Zawadská, ale nemá to prostě takové grády jako v podání Lábuse – jeho sací komando a Pankrácovu babičku z jedničky nedostanu nikdy z hlavy... :)
@Brasikona (31.03.2022 12:12): Tak Lábus nebyl už ani v pětce, naopak Dejdar byl v minulém díle poprvé, stejně třeba jako Mádl, takže bych z toho nedělal vědu. Navíc ve videu se vyjádřili, že třeba s Dejdarem to bylo dost náročná časově skloubit. Ten Lábus mi tam chybí víc, protože zdatně daboval i ženské postavy.

O problémech se mluvilo vždycky jenom v souvislosti s Nárožným.
@kristmeister (31.03.2022 12:00): @Charllize (31.03.2022 12:03): No, mně to nedalo a šla jsem blíže ke zdroji; kamarád s Lábusem několikrát dělal (taky jsem měla částečně tu čest), na profi i školním projektu, a ta domluva se mu nezdá. Minimálně s tou někdejší manažerkou prý nikdy nebyl žádný problém. Myslí si, že selhala spíš komunikace, Lábus si sice vybírá, jenže nemá moc přehled o tom, co všechno dělá / k čemu je zván, ale kdyby prý věděl přesně, o jaký projekt se jedná, určitě by do toho standardně šel, protože je srdcař (to mi připomíná období dabingové krize, kdy se říkalo, že dabéři Simpsonových do toho půjdou klidně zadarmo, jen aby ten dabing udrželi). Zvlášť když je se sérií spjat 24 let. Ale tahle myšlenka samozřejmě není nijak směrodatná, do ničeho nevidím.
Když jsem si nebyla jistá, zde se k tomu Zima vyjádří, už jsem i sehnala kontakt přímo na Lábuse, ale pokud je to takhle, už by to stejně k ničemu nebylo. Já se popravdě původně bála, že tam byla třeba překážka v podobě zdravotního stavu. No, těžko říct, jak to bylo. A jestli se tohle týkalo i Dejdara, to už mi každopádně neodepsali.
@Brasikona (31.03.2022 11:52): To je panecku vyjádření :) Dědek Lábus chce víc peněz a svede se to na manazerku, je mladá tak to nějak ustoji a starší pan bude z obliga :D 
A cely si to odporuje. Manažerka si řekla víc ale Lábus si vybírá. Tak jak to bylo. Řekla si víc nebo si Lábus vybírá? 
Achjo, to je vopicarna :)
@kristmeister (31.03.2022 10:27): To musí být jedině neaktualizovaný popisek vycházející z původního popisu na Hithitu (kde byl slíben i ten Dejdar), bylo mi potvrzeno, že Jiří Lábus hru nedabuje.

Jiřího Lábuse jsme moc chtěli, ale bohužel si obstaral mladou manažerku, kterou dříve neměl a ta si řekla příliš velký honorář. Její požadavky byli tentokrát 5-ti násobné oproti předchozím dílům a to jsem si již bohužel nemohli dovolit. Moc nás to mrzí také. Ale přeci jen už je to starší pán a tak si prostě zakázky vybírá. Naprosto chápeme, i když je nám to líto.
@kristmeister (30.03.2022 14:20): Objednané, zaplatené. Snáď to v porovnaní so šestkou, ku ktorej som sa v komentári vyjadril nie príliš pozitívne, bude iba lepšie. Aj keď posledná správa o absencii Lábusa a Dejdara zamrzela. BTW neviete niekto či skúšali osloviť Nárožného? V šestke tiež nebol a dôvod doteraz nepoznám.
@Walome (21.12.2020 09:42): No, web se drží adresy webu :D Nebo ne, abych nekřivdila, v době Poldy 5 vypadala dle Webarchivu stránka ještě jinak :D

Ale k demu samotnému, moc mě potěšilo. Výtvarno šestky se mi moc líbilo a jsem ráda, že se v tomto stylu pokračuje (hlavně už žádné 3D, prosím), krásně jsem se sekla na pixelhuntingu a zradil mě neaktivní objekt, ale já jsem adventurní antiatalent a vždy jsem snad vše prošla na základě toho, že jsem si z dřívějších dob pamatovala videa z YT, takže nemůžu obtížnost posoudit :D Ale zatím to na mě působí dobře, Sobota je jako vždy výborný (přece jen bez něj by Polda nebyl Poldou) a jen doufám, že veškerý humor nebude jen prvoplánový, tak uvidíme za rok :)
Asi to bude to prvé, čo si stiahnem, len čo sa mi noťas vráti zo servisu :-)