Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

PS:T theme má zase části "inspirovaný" Silvestriho soundtrackem k Predátorovi.
Tak Morgan je známej pro vykrádání všeho možnýho a recyklování vlastních věcí do mrtva:).
Ty vado, tak si tak v práci poslouchám soundtrack z Giants: Citizen Kabuto, ke kterému z části taky dělal hudbu Mark Morgan, a najednou v tracku Vimp hunt : 1:13 Mortuary theme, 2:14 Sigil theme, 2:30 Catacombs... plus celkově z toho lze zaslechnout dost podobné motivy.
@AlieN (27.06.2016 19:44): jo za mága je nejlepší nabrat ze začátku pár levelů jako bojovník - vytrénovat si používání nože a případně pěsti nebo tupé zrbraně - ty se hodí proti kostlivcům a pak se nechat přehodit na mága. Hlavně neutratit všechny získané dovedností body - nechat si je pro další trenéry, např hned toho v Nižší čtvrti - zase si nechat vytrénova nože a pak se zase přehodit na mága.
S náhodným prehadzovaním povolaní opatrne. Pre každé povolanie sú v pravidlách pripravené špeciálne bonusy, ktoré sa ale nedajú kombinovať - po získaní bojovníckej špecializácie sa zablokuje mágovská a vice versa. RTFM!
@ad142 (27.06.2016 20:52): Nejdřív si mágovské povolání musíš "odemknout", což lze jedině u Mebbeth. Když už se jednou staneš mágem, tak můžeš mága a bojovníka dle libosti přehazovat u Dak'Kona a několika dalších. Se lodějem je to myslím podobně, ale kdo by za to chtěl hrát x)
@AlieN (27.06.2016 19:44): Presne takto som to urobli, no nevedomky (ani som nevedel, že sa to volá powergaming) - pretože som nevedel, ako si v tejto hre môžem zmeniť povolanie a kto to urobí, až pokiaľ som nenarazil na Mebbeth.

@ad142 (27.06.2016 19:00): Na oboje, Pillars of Eternity aj Tides of Numenéra sa teším, oboje som svojho času zabackoval a až príde čas, tak si ich aj zahrám. No teraz - môj dlhoočakávaný Zaklínač 2 :)
Na mága vytrénuje Mebbeth (chatrč na Hadrníku) a Dak'kon.
Na bojovníka opět Dak'kon a taky Porphiron v západní části Úlu (stojí na ulici).
Na zloděje Annah a týpek před Sharegravevovým barákem na Hadrníku.
+ mám dojem, že jsou ještě traineři pro všechna tři povolání v Hale.
@Tarhiel (27.06.2016 17:48): Z hlediska powergamingu je co si vzpomínám nejvýhodnější se kvůli získání některých bonusů prvních pár levelů vytrénovat jako bojovník, ale... kdo by proboha hrál PST powergamingově :))
@ad142 (27.06.2016 18:36): Svět plání bude vysvětlen ve zlomcích a náznacích v různých rozhovorech. Ucelený výklad můžeš dostat v in-game přednášce na toto téma, kterou dává jedno NPC v lokaci Civic Festhall (tam se dostaneš až časem). Nevím, jak se jmenovala česky.
Akorát tedy čím dříve změníš to povolání, tím dříve budeš mít ty staty z něj. Je to jako dual-class v BG, takže ti to původní povolání ubírá i zkušenosti a levely druhého. Na požádání by tě měla změnit na mága ta Mebbeth či jak se jmenovala. Tuším to byla lokace (ty asi tři chatrče) na západ od Hadrníkova náměstí. Za boha si nemohu vzpomenout, jestli na zloděje byl ten cápek ve stejné lokaci a jen jin chatrči. Ale snad ano.
Mě hrozně hrozně hrozně moc bavilo vyprávění o Válce krve :) V BG to bylo jenom tak lehce zmíněný.
@ad142 (27.06.2016 17:44): Hej, sú tam postavy, ktoré menia povolanie a ak sa správne pamätám, niektoré Ti dovolia zmeniť povolanie len raz - ak by si si ho potom zmenil na niečo iné a rozhodol sa, že chceš späť to prvé, nepôjde to.

Ono väčšinu času tam budeš len vykecávať, bojov je tam minimum, a to vykecávanie je jednou z najdôležitejších častí hry.

Uži si ju ;)
Môžem sa spýtať kedy si v tejto hre budem voliť povolanie? Bude tam nejaké NPC ktoré mi zmení povolanie alebo niečo iné čo mi ho zmení? Som zatiaľ iba na začiatku v Úle. Hral som to zatiaľ docela dlho a z toho väčšinu času som iba vykecával s postavami, takmer s každým koho som stretol. Takže som skoro nijak nepostúpil v hre... Ten svet je zatiaľ dosť zvláštny ale aj veľmi zaujímavý...
Za čaroděje je to trochu v vopruz v poslední části fortress of regrets, kde jseš sám a bojuješ s vyššími stíny. Vždycky mi rychle došly kouzla a musel před tím nakoupit tak 767634 léčivých kapiček,abych je pak urubal. S válečníkem je to samozřejmě mnohem lehčí.
@účet smazán (11.12.2015 02:44): To by mě taky zajímalo. Za válečníka jsem hrál pouze jednou a to při úplně prvním rozehrání. Od té doby pouze a jedině za mága kvůli dialogům a obecně lepšímu zážitku z příběhu... Řadím to mezi drobné chyby, která hra má, ale možná tu nějaké výraznější benefity jsou, však taky jsem za v. hrál jen jednou a svět Tormentu je přímo nacpanej překvapeními.
holdám hru po dlouhý době opět rozehrát. Vždycky jsem hrál za mága, tak se chci zeptat jestli je hra za zloděje nebo bojovníka v něčem jiná či lepší?
Počítám s tím, že boje budou asi rychlejší, protože co jsem tak okoukal, tak mág je relativně slabá postava (kouzla s megahustýma efektama, který udělaj prd :D )
Co se týče příběhu, tak nejdůležitější je mít vymaxovanou Moudrost, pokud si pamatuju správně, tak Inteligence otevírá další možnosti v odpovědích, ale s obdobným efektem.
@Phoenix (20.11.2015 15:42): To bych zas úplně neřek, podle mě nejde o podstatu společnou všem lidem (ostatně v Planescape je taková široká paleta myslících bytostí lišících se v mnoha rovinách, ani sama Ravel není člověk, je fiend), ale o podstatu jedince (libovolného druhu), to co ho činí odlišným od ostatních. Přeci jen je Torment hra o identitě, ne o tom co je být člověkem.
@Folwar (19.11.2015 23:09): jj, slovní spojení "nature of a man" chápu také spíše jako "lidskou přirozenost" (nature by asi bylo možno přeložit také jako "podstatu") než jako "charakter". Tj. něco, co je vlastní všem lidem, a s čím se naopak obtížně bojuje v momentě, kdy s tím konkrétní člověk není spokojen (např. boj proti pudu sebezáchovy u sebevražedných pokusů).

Člověku se vybaví také slovní spojení "tenký civilizační nátěr" (a věci typu Pán much, Cesta, Standfordský experiment nebo Third wave).


Já to teda chápal ve smyslu lidské přirozenosti. Jako něco, co je inherentně v každém člověku - v lidství jako takovém. A ač člověk může být formován různými vnějšími vlivy, tak to jádro zůstává pořád nezměněno, a tohle je i způsobe jakým jsem chápal tu hru (resp. cestu TNO). Ať je to jak chce, husí kůži při výběru z dialogů jsem fakt měl.
Myslím že nejen vzhledem k příběhu. On je trochu problém v tom překladu nature=charakter, protože charakter v češtině zpravidla spíš chápeme jako soubor toho jak se člověk chová, než člověka jako celek. Není někde soupis těch možných odpovědí který Ravel nabízí ?
Už nevím co jsem si kdysi vybral, ale teď bych si vybral odpověď že nic nezmění povahu člověka. Doufám teda že tam ta množnost byla :-D
Byla to Ravell, kdo dokázala změnit povahu člověka a to dokonce mnohonásobně. I když to byl jen nechtěný efekt.
Správné odpovědi jsou v tom výběru všechny, protože Ravel chtěla slyšet tu vaši odpověď. Jaká odpověď to bude, ji nezajímala.
Jen tak pro zajímavost, pamatujete si ještě, co jste na onu otázku: "What can change the nature of a man?" odpověděli?
@SilentWolf (03.11.2015 09:07): Z moderného kabátku ma bolia oči! Dialógy sa lepšie čítajú na statickej obrazovke s vysokým kontrastom, než v moderných 3D hrách s polopriesvitným GUI, kde sa ešte v pozadí kolíše nejaká obrovská trojrozmerná postavička. (FNV, fuuuu!)