Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Cobra: Chtěl si říci "Jsou tvoji rodiče ochotni zaplatit 6 dolarů?". :)
Tato hra je nejlepší na celým širým světě kterou sem kdy hrál. vyšla asi 2 měsíce po mojem narození já sem si k té hře vytvořil takovej citovej vztah že když jsem zjistil že sem ztratil originální instalační CD prožíval sem to asi tak půl roku oak jsem si to stáhnul a rozjel pomocí originalního play CD tedka sem ztratil aji to chci se někoho zeptat jestli ví kde by se dala stáhnout verze která funguje a crack k ní tak by sem se mu zavázal do konce života sem pro to ochotnej udělat cokoliv jestli mi někdo pomůže tak strašně moc díky
Určitě tu immunitu stačí mít jen na mágovi... škoda jen, že ty nemagické klasy dělají tak malý dmg střelbou... víc Dračích dechů do houfu očí by bodlo:)
jop, Lloyd's Beacon mám vždy rdy + som si nachystal na tie oči v Darkmoore nejaké itemy, ktoré mi dávajú imunitu na uspanie, aj keď možno to postačí mať len na mágovi, ktorý má awaken kúzlo
Tak som akurát pokoril Supreme temple of Baa a Castle Kriegspire a stále nechápem ako to mohol byť taký "piece of a cake". Keď si spomeniem, že pár rokov dozadu som mal tieto dungy v majestátnej úcte ako čosi hardcore...tak stále nechápem. :)
No uvidím či Alamos nejak zmení tento môj pocit.
Na druhej strane, Might & Magic VI je asi posledný z tej éry dungeonov, kde ten dungeon mal vlastnú architektonickú logiku, pasce, občas hádanku a tak a nebol len pár pospájaných chodieb a jaskyní, aby mal hráč čo zabiť a vylootovať. Predsalen tá hra je o dungeonoch. Mňa vždy len štvali tí vlkodlaci a titáni, ktorí mali tú nechutnú schopnosť dať človeka na jednu ranu nech sa deje čo sa deje a taktiež kvôli slizom ma nebaví opravovať furt celej družine prstene a amulety. :D
Dobrý zase je, že takhle megalomanských her moc není (už snad jen ty Wizardry 7 a 8).
Jo, tyhle nekonečné dungeony rozhodně byly náročné na hráčovu psychiku. Jeden z těch důvodů, proč jsem šestku nikdy nedohrál. Přišlo mi to celkově jak kdyby si třináctiletý megaloman hrál s editorem. :-)
Drsný je ten koncept některých dungeonů - vejdeš do hradu, chvíli ho čistíš, uvnitř najdeš jeskyni, tou projdeš a na konci jeskyně stojí další hrad... :-D
díky moc, ten Darkmoor som si aj myslel, že bude asi najväčšia psychotina, tie oči tam, mal som ich raz v Aréne a dali riadne zabrať :)
Kdysi jsem to zkoušel s partou, které jsem cheatem namaxoval všechny skilly :D A stejně to byl masakr - při tom množství potvor na skillech ani moc nesejde...
Last Jedi: Supreme Temple of Baa, Kriegspire, Alamos, Darkmoor.
LD: Supreme Temple, Kriegspire, Alamos, Darkmoor... beru to od nejlehčího po nejtěžší, aspon mě to takhle přijde...
Supreme Temple o Baa si nepamatuju, ale jinak asi v pořadí Kriegspire, Darkmoor, Alamos.
Potreboval by som malú radu a to zoradiť tieto 4 dungeony podľa náročnosti nepriateľov, nech viem ako do toho ísť: Alamos, Darkmoor, Kriegspire, Supreme Temple of Baa.
No pri hrách ako M&M sa to dá, ale pri nejakom BG2, KOTOR a podobne, tam už len z toho princípu vychutnávania si psychológiu postáv, človek siahne po tých postavách, ktoré ho najviac bavia...(aj keď v Kotore zas tá sila až na jedi classy nie je tak rozdielna).
ja sa vždy snažím v party-based rpg hrať tak, aby bola každá postava niečo iné, pretože to nehrám na to, aby som mal takticky najlepšiu kombináciu, ale aby som si užil tú variabilitu
Mě se zas osvědčilo mít toho rytíře, vydrží víc než paladin a když se dobře zvládne, je v podstatě nesmrtelný. Pravda, paladin by mohl být v některých situacích užitečnější než lučištník, ale zas lučištník umí útočná kouzla a luk do začátku se hodí :-)

V sedmičce byl super parťákem mnich :-) V osmičce to trochu kazil drak...
Co jsem za ty roky vyzkoušel různých komb v MM6-8, tak mi přijdou nemagické chary absolutně zbytečné, ale sestavit si grupu třeba ze samých paladinů nebo rytířů taky není k zahození:) Tam je akorát ke škodě absence podpůrných kouzel, ale i to se dá přežít.
Kdysi jsem na to rozepsal návod :D Hrál jsem za stejnou partu jako Last Jedi, akorát s lučištníkem místo paladina.
Ja som kedysi kúzlil len wizard's eye a torch :D a občas precision a investoval len do útočnej mágie. Pekný paradox je momentálne, že môj archmage s dvoma dýkami dáva najväčší melee dmg (Hrám družinu paladin,mág,klerik, rytier).
Ono taky když člověk hraje tu hru už po několikáté, tvoří postavy úplně jinak, neexperimentuje a tak jsou ve výsledku podstatně silnější :-)
Tak to já nemůžu za sebe říct, protože jsem max. buffy používal vždycky, takže u mě to v nich určo nebude:)
To dělaj ty buffy :-) Taky jsem je kdysi nerad používal a teď bez nich ani ránu :D
Tak určite aj tie skúsenosti robia dosť, ale tu to pociťujem nejak o dosť silnejšie + M&M6 som neprešiel nikdy z rôznych dôvodov(ako decko si človek sotva zazálohuje savy pred formátom,alebo sa mi podarilo aj tie savy nejak porušiť), čiže v niektorých dungeonoch ako Alamos, Darkmoor, alebo VARN som ani nebol.
Inak napr. včera som prešiel Gharikovu kováreň a pri tej som mal vždy trable, no a hrám, hrám...a do 30 minút mám Hourglass of Time. Som normálne nechápal :D. Možno je to aj tým, že sa už viac snažím využívať prostredie v svoj prospech a vždy sa nabuffujem všetkými možnými podpornými kúzlami, ktoré som kedysi nejak nevyužíval. Proste ten vek robí z človeka väčšieho taktika. :D
Ale aj tak mám z toho divný pocit, pretože pri žiadnej hre som nepociťoval taký extrémny rozdiel, v podstate v iných hrách postupne narastal "skill" a tu je to ako skok.
To určitě taky, ale přeci jen čím je člověk starší, tím se na věci dívá z více úhlů a získané poznatky pak při hře líp aplikuje. A nabírání zkušeností jde ruku v ruce s věkem, leda by se už někdo zkušeným narodil:)
A není to spíše než věkem většími zkušenostmi s danou hrou či hrami obecně?
Last jedi: Musím potvrdit, je to tak. Kolikrát až nevěřícně kroutím hlavou, že mi jako klukovi připadaly některé pasáže v hrách skoro až pekelně obtížné a dneska si to procházím jak rajskou zahradou... Tady zejména hrady s krystaly a hrobka Varn, to jsem kdysi procházel jen tím stylem, že jsem se po každém souboji portoval do chrámu na léčení... letos v létě jsem si rozehrál grupu 1x cleric a 3x mage... taková instatní jatka s magií temnoty jsem ještě nezažil:)
Tak som sa pustil do svojej, asi pred rokom rozohratej, uloženej hry a normálne osm zabudol, že na tom leveli cca 40 s celkom slušným equipom a masteringom v air a water magic sa človek cíti skoro ako poloboh. :)
Je zvláštne ako má vek hráča silný vplyv na takýto typ hier, čím som starší, tak s čoraz slabším levelom a horším vybavením podávam čoraz lepšie výkony.
prosím pěkně můžete mi někdo poradit.. mám anglický originál hry MMVI a vůbec mi nejde do toho dát čeština.. dá se s tím něco dělat?
Tak bylo potřeba udělat dvě věci. Já vždy dělal jen jednu z nich. Buď jsem vyzkoušel základní verzi spouštět v režimu kompatibility (na všechny vokna co byly v nabídce) nebo nainstaloval neoficiální MOK 1.3 patch (který prý fungoval na XP, takže mě pak ani nenapadlo řešit nastavení kompability). Drbal jsem se s tím celou minulou neděli a pak mě napadl spásný nápad - zkombinovat tyto dvě věci. A vono to kurva fungovalo! A dík za rady (ačkoli jsem to vyřešil dřív než někdo napsal; a moje sestava je C2D 2,6GHz, Ati 4870, 4GB RAM, P45 a WinXP).
Poul: Zřejmě ti nikdo moc neporadí, když nenapíšeš např. na čem to rozjíždíš (systém apod.) atd.
Sakra!
Nemůžu šestku rozjet na novým počítači. Před pár měsíci sem reinstaloval vokna a teď sem si to chtěl na vánoce zahrát a nejde to. Patch 1.1,1.2 ani neoficiální 1.3 nepomohl. Nějaké rady?
Falagar: V tom problém není, ten notebook je fakt hodně starej (a když říkám fakt hodně, myslím fakt hodně, takových dobrých 9 let, ale pořád se dá použít pro hraní starých her) a používá Win98, nicméně problém je buď v malým výkonu notebooku nebo je poškozený CDčko, což doufám ne a na svým primárním PC momentálně hrát nemůžu, protože mi odešla grafika, ale i tak dík za radu :).
AiMLEzZz: S rozchozením šestky i pod WinXP obvykle problémy nebývají, pokud je přeci jen máš, doporučuji prostudovat následující link.